Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Crytek: nové konzole vyjdou 2012-13

Pokud jsou v jedné jediné věci výrobci konzolí zajedno, tedy vedle snahy co nejvíce vydělat, je to mlčení o nových systémech. Microsoft, Sony i Nintendo dělají dokonale mrtvé brouky, zatímco spekulacemi různých analytiků internet přímo přetéká. Nyní si vzaly slovo vývojářské společnosti, které díky vývoji nových enginů potřebují aktuální informace, aby mohly vyvíjet pro další generaci konzolí. Jak Crytek, tak Epic shodně tvrdí, že nové konzole se objeví v roce 2012, nejpozději 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

PC IS DEAD

BATMAN UK

SOFT

55% PS3

42% Xblock

zvysok PC

0/0
22.9.2009 9:02

Host

Re: PC IS DEAD

PC ma vzdy super prodeje! I proto kazdy vyvojar kazdou noc sni o delani her na pc! PC je vecne!!! :)

Ja bych dodal ze ten typek podemnou ma pravdu! Uz tahle generace pc slusne nakopala do ritky a ta pristi to jen dokonci :))

0/0
22.9.2009 13:49

Host

Re: Re: PC IS DEAD

Na pc se stale hra.

0/0
22.9.2009 17:03

Host

Re: Re: Re: PC IS DEAD

Na 8bit snesu se taky stale hra,dokonce vychazej i nove hry!Ovsem za zivou platformu bych to neoznacoval :D

0/0
22.9.2009 17:05

Host

Re: PC IS DEAD

Herní konzole technický vývoj samozřejmě brzdí. To je zcela jasný fakt.

Právě díky jejich velice zastaralých grafickým kartám a tristně malému

množství paměti nemohou vývojáři všech možností dnešního PC HW.

http://www.gurujoe.sk/2009/09/herne-pc-smradlava-zdochlina.html

0/0
22.9.2009 19:40

Host

Na konzolich hrani,na pc srani!

Reknu vam jeden fakt. Behem pristi generace konzol,upadne herni pc na same dno!

0/0
21.9.2009 23:55

Host

Re: Na konzolich hrani,na pc srani!

Blah.. co je tohle zase za trapňoučké výkřiky? To tu bylo před pár lety před vydáním PS3... hehe. Dejte si facku idioti.

0/0
22.9.2009 2:18

Host

Re: Re: Na konzolich hrani,na pc srani!

asi tak, to tu bylo vzdycky, uz kdyz vysla psx a pak ps2. mila ps3 bude rada, kdyz porazi... co to kecam, kdyz dozene a srovna krok s x360. znicit hrani na pc nemuze a ani to neni jejim ukolem. jako ostatne zadne konzole. konzole tu byly a asi i budou (?) stejne tak jako se na pc hralo, hraje a hrat bude.

0/0
22.9.2009 13:00

Host

Re: Na konzolich hrani,na pc srani!

Reply to head-line: Na počitači hráti, na konzolích smáti.

0/0
22.9.2009 13:24

Host

Mc1305

Opět čtení z věštecké koule. Nepůsobilo na mě tenkrát věrohodně, když Crytek prohlašoval, že udělat Crysis na konzole je nemožné. Šikovný vývojář dokáže zázraky. Je absolutní nesmysl, že grafika na konzolích se nijak dál nevyvijí však se stačí podívat na hry ze začátku PS2 éry a na sklonku jejího života (skvostný God of War a další tituly). Též zásadně nesouhlasím s názorem podle kterého konzole brzdí vývoj. Vše je jen záležitostí správné optimalizace a umu vývojářů. Spíš se mi nelíbí jaké polotovary nám to vychází na PC (viz Arma 2, GTA 4) to hlavně kazí dobré hry.

0/0
21.9.2009 19:45

Host

Re: Mc1305

Nechcem sirit flame, ale u mna bezi Arma(nie zeby ma bavila ;-D) ale aj GTA4 uplne v poriadku, dokonca aj kazdemu kto ma poziadal o radu ohladom OS, ovladacov, nastaveni, alebo o poskladanie PC, alebo nieco podobne. Lenze davam si zalezat na tom, aby hra, ktoru pomaham rozbiehat BOLA kupena, nepodporujem ziadny warez a podobne nelegalne veci, tak ako nekradnem ludom penazenky, nekradnem ani softwarove vytvory.

Ja som sa radoval ochrane noveho Batmana, ak je verzia nelegalna, hra to spozna a zablokuje urcite veci, takze sa neda dohrat. Keby tuto ochranu vylepsili a zdokonalili, bolo by to perfektne. Neznasam ludi co nadavaju naokolo na cracky a podobne veci, ze: "to este neni funkcny crack ? OMG!!" a pod... asi 13 rocne deti... takymto ludom PRAJEM, aby im bolo nieco ukradnute.

0/0
21.9.2009 20:07

Khalashnikovf

Re: Re: Mc1305

Velmi hezky řečeno.

0/0
21.9.2009 21:59

Host

Re: Re: Mc1305

jo tobe uz nacisto vymili mozeg :) stymi recami o legalnosti....

keby neni piradstvo ta rozsireny tak windows hry atd tiez nie  ... a HW by sa menej predaval :) vis kazda mince ma dve strany a skor nez niekoho odsudis sa zamysli

0/0
21.9.2009 23:08

Host

Re: Mc1305

Konzole samozřejmě brzdí vývoj. Vývoj grafiky. Jednoduchá logika - její HW je v poměru k dnešnímu HW na PC horší. A to že už delší dobu. A tento rozdíl se bude dále zvětšovat. Výkon CELLu je sice hezký, ale CELL bych sem asi nepletl, CELL není GPU a má minimální vliv na kvalitu grafiky.

"Též zásadně nesouhlasím s názorem podle kterého konzole brzdí vývoj. Vše je jen záležitostí správné optimalizace a umu vývojářů. "

Proč má Crysis jako 2 roky staráa hra lepší grafiku než cokoliv, co vyšlo i V BUDOUCNU vyjde (U2, GoW3) na konzole? Ne, opravdu konzole nebrzdí grafiku...

0/0
22.9.2009 2:23

Host

Re: Re: Mc1305

Nesouhlasím a odkazuji na svůj komentář výš. Vše je jen v rukou vývojářů, kteří pokud se s daným HW dobře obeznámí dokážou zázraky. A znovu říkám, že i na konzolích se grafika vyvijí (viz PS2 začátek její éry => konec její éry). Každá verze se navíc vyvijí zvlášť a PC verze už téměř vždy provází zpoždění tak mají vývojáři dost času nám ukázat co všechno PC umí (i když nám někdy spíš ukáží neoptimalizovaný paskvil ale blýská se na lepší časy).

Co se týče Crysis tak už to po grafické stránce rozhodně není žádná perla, která září vysoko nad průměrem. Taková Killzone 2 co jsem viděl hrát na Full HD monitoru v prodejně se jí minimálně vyrovná. Srovnávat Crysis s hrami, které ještě nevyšly (U2, GoW 3) je taky dost na pováženou.

0/0
22.9.2009 9:17

Host

Re: Re: Re: Mc1305

Herní konzole technický vývoj samozřejmě brzdí. To je zcela jasný fakt. Právě díky jejich velice zastaralých grafickým kartám a tristně malému množství paměti nemohou vývojáři všech možností dnešního PC HW. Každá verze hry se totiž samozřejmě nevyvíjí zvlášť, to je nesmysl. Hra se dělá jen jednou a pak se narychlo (špatně) předělává na ostatní platformy. Zde je vidět obrovský výkonnostní náskok PC. I rychlé a mizerné předělávky z konzolí běhají na PC ve vyšší kvalitě výrazně rychleji. Viz např Resident Evil 5, jenž na slušném stroji běhá i v nativním 1920*1200 přes 60fps, což je něco, o čem si mohou konzole nechat jen zdát.

To je věc názoru. Například podle mého Crysis po technické stránce drtí Killzone 2 na hadry. Nemluvím o hratelnosti, Killzone 2 jsem jen chvilku testoval u kámoše.

0/0
22.9.2009 9:48

Host

Re: Re: Re: Re: Mc1305

Jen potvrzuješ můj názor. Hra se sice dělá jen jednou, ale nakonec se stejně musí pro každou platformu zvlášť upravit tak aby na ní běžela co nejlépe. Jestli pak mají vývojáři čas hru ladit, vylepšit a seshora na ně tlačí je zase záležitost marketingu toho kterého vydavatele a tudíž jiná věc. Je hezké, že hra běhá rychleji, ale u velkého počtu titulů mi připadá čas nevyužit.

Odstrašujícím případem budiž událost z minulého roku kdy konzolová verze GTA 4 dorazila v dubnu na trh a až v prosinci pak PCčková. Když jsem hru po řádném nastavení poprvé spustil myslel jsem, že mě odvezou žádný antialiasing, nevyhlazené stíny a ještě ke všemu se hra nehýbala nejplynuleji. Dnes je mi líto 12 stovek a stále čekám na pořádný patch. Co se týče grafiky Crysis toť opravdu věcí subjektivní. Neříkám že grafika není povedená jen pro mě je to už zkrátka takový diamant jehož lesk není nejzářivější a začínají se objevovat i blyštivější drahokamy.

0/0
22.9.2009 10:49

Host

Re: Re: Re: Mc1305

"Vše je jen v rukou vývojářů, kteří pokud se s daným HW dobře obeznámí dokážou zázraky."

Omg. To je hezký PR plk, ale jde lehce mimo realitu a sii, že PC HW už je dále než na konzolích, tudíž by na něm hry vypadaly lépe, když už je to o těch vývojářích že?

"Každá verze se navíc vyvijí zvlášť a PC verze už téměř vždy provází zpoždění tak mají vývojáři dost času nám ukázat co všechno PC umí"

Aha, takže ty budeš asi ten jouza, co se tu snažil ve všech diskuzích obhajovat konzole a tvrdit, že za všechno můžou vývojáři a né konzole. Jasně. Prostě konzole brzdí vývoj, protože se na dě dělají hry primárně. To, že se pak nepředělají do 3x lepší grafiky na PC není vina vývojářů, ale marketingu a existence konzolí.

"Co se týče Crysis tak už to po grafické stránce rozhodně není žádná perla, která září vysoko nad průměrem. Taková Killzone 2 co jsem viděl hrát na Full HD monitoru v prodejně se jí minimálně vyrovná. Srovnávat Crysis s hrami, které ještě nevyšly (U2, GoW 3) je taky dost na pováženou."

Tak tohle mě dorazilo. Crysis není žádná perla? Tady je vidět, jak fanatičtí konzoletardi dokáží popírat realitu. Prostě tohle jako fakt ne. Buďto se bavme objektivně nebo vůbec. Btw, ten Crysis si předpokládám viděl taky na max a na FULL HD monitoru.. hehe...

0/0
23.9.2009 2:28

Host

.

Julian Love, vedoucí technický designér Blizzardu North, v nedávném rozhovoru na Gamasutře prozradil, proč že podle něj PCčkové hry mají budoucnost. "Pořád se mluví o konci

hraní na PC, ale my tu stále vydáváme PCčkové hry a všechny se

prodávají opravdu dobře," doplnil ho designér Kevin Martens. "Snažíme

se, aby naše hry nebyly zbytečně náročné, protože tím tak můžeme

oslovit početnější hráčské publikum."

0/0
21.9.2009 17:55

Host

Re: .

A komu by to nestačilo, má tahle dvojice z Blizzardu ještě jednu

odpověď: "Nejlepší důkaz? Nejlepším důkazem pro nás je těch dvacet

tisíc lidí, kteří se letos objevili na Blizzconu; a taky ta rychlost,

se kterou během jediné minuty vykoupili všechny lístky. Tohle přece

vážně není příznak umírající platformy."

0/0
21.9.2009 17:55

Host

Re: Re: .

Ikdyby mel Blizzard utahnou PC hry sam, jsou lidi, kteri by si radsi odsekli ruce a oslepili se, jen aby nemuseli hrat na konzolich. A ja jsem jeden z nich.  Radsi hrat tu samou fps s mysi 50x  nez nekdy vyskouset gamepad na fps jedinej raz.

0/0
21.9.2009 17:58

Host

Re: Re: Re: .

no jo ..al většinou ty nejzábavnější hry nejsou zrovna fps.. a na ty se gamepad hodí ..

0/0
21.9.2009 18:21

Host

Re: Re: Re: .

Hm, ale prečo? Ja som PC-čkar, ale mňa to láka vyskúšať si nejaký gamepad, resp. konzolu. Sadnúť/lahnúť si na posteľ a drviť na plazme bez toho, abych stále "šermoval" myšou hore-dolu doprava-doľava. Podľa mňa má všetko svoje pre aj proti. Ja si plánujem kúpiť v blízkej dobe Playstation 2 (áno, dvojku;-D). Vlastne hlavne kvôli Final Fantasy IX, X a XII, (pretože FF VII a VIII som hral na PC a bol som z nich nadšený), Metal Gear Solid 3, Killzone ... a potom plynulo nadviazať PS3-kou niekedy v budúcnosti. PC-čkari a konzolisti majú voči sebe navzájom predsudky stále, ale nechápem prečo. Ja sa snažím toho vyvarovať. A hlavne sa mi páči, že konzolu netreba stále upgradovať, grafika je síce stále viac-menej rovnaká alebo podobná, ale o tú mi už dávno nejde (teda nie LEN o ňu), takisto netreba riešiť rôzne kompatibilnostné problémy starších hier kvôli rôznym operačným systémom na PC a pod (ak nerátam nekompatibilitu PS1,2 titulov na PS3). Mám pocit, že medzi najzábavnejšie hry, čo som kedy hral na PC, patrili vždy nejaké porty z konzolí, čo je pre mňa dôkaz, že tvorcovia hier na konzole sa viac sústreďujú na hrateľnosť ako na grafiku a technológiu ako takú (česť výnimkám ako hrám od Black Isle/Bioware a System Shock 2, čo sú pre mňa zase na druhej strane zatiaľ absolútne NAJ). Ale keď chce niekto vidieť neustály pokrok z technického hľadiska v hrách, tak to chápem. Len podľa mňa tie neustále upgrady PC + lacnejšie hry naň a pod. - to vyjde drahšie za takých 10 rokov ako iba raz kúpiť konzolu + drahšie hry a 5-10 rokov si na nej môžem zahrať čokoľvek, čo na ňu vyjde, pretože je to na ňu určené a preto žiadne problémy ohľadom kompatibility a nedostatočného výkonu nemôžu nastať. Samozrejme PS2 nechcem užívať na hry tak dlho, aspoň kvôli tým 5 hrám, ktoré ma strašne lákajú. Len by ma zaujímalo, či to prehrá DVD filmy rovnako kvalitne a relatívne bezchybne ako klasický DVD prehrávač za cca 1.500,- Sk čo už mám...vraj konzola na prehrávanie filmov nie je moc dobrá, neviem.... Veď uvidím. No ale prečo Ty máš taký odpor ku konzoliam? Je to nejaká zásada či sa ti zdá zbytočné si k PC dokupovať konzolu, alebo je to kvôli niečom inému?

0/0
21.9.2009 18:24

Host

Re: Re: Re: Re: .

Ak mozem napisat svoj nazor aj ja, nie len citatel z CR, tak vam to napisem.

Ja mam proti konzoliam LEN jednu vec, a to je BRZDENIE VYVOJA. Vysvetlenie: kym nebude uplna spicka ci uz graficky ale aj fyzikalne, ale aj spravanim roznych faktorov, ktore robia hru neodolatelnou, tak mi konzoly budu vadit. KED uz bude uplny top v grafike a aspon fyzike, tak tento vyvoj bude brzdeny konzolami. Ja osobne si kupim novu grafiku aj koli tomu, ze je NOVA, nemam rad otrepane veci, nemam rad stereotyp. Momentalne mam HD4870x2(neni to 2x HD4870 v crossfire, ale dvojjadrova verzia), a aj napriek tomu, ze mi utiahne vsetko na najvyssich nastaveniach, chcem HD5870(mozno aj 5870x2 - ked bude). Nove technologie, DX11, tessalation, s WIN7 pride aj direct compute, OpenCL a pod... Keby som mal len konzolu, citim sa ako blbec, len hodim medium a hram, ved by ma (s prepacenim) jeblo. TO by bolo pre mna strasne. Ja potrebujem ziskavat nove a nove informacie, kedze to je moj konnicek. Co je na vlozeni media a hrani pre mna ? jednym slovom NIC. Takze ked zomre PC gaming, budem si musiet najst nieco nove, lebo pri konzoliach je to stale rovnaka krabica...

0/0
21.9.2009 18:48

Host

Re: Re: Re: Re: Re: .

No jo ale tebe asi bavi spis ten tuning pc nez samotne hry :D jses trochu jak ti uchelaci co v garazi porad vylepsuj auto kupujou nove koberecky lesti a voskujou furt se v tom hrabou a pak s nim vyjedou 2x za rok :D me bavi dobre hry! a je me uplne ukradene na jake bedne jsou a konzole maj ver never opravdu velke kvantum hodne dobrejch her! proste jde o tu jizdu a vubec nevadi ze nepojedu ve ferrari vsak mercedes staci :D

0/0
21.9.2009 18:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Ako som pisal, ked bude dosiahnuty strop v grafike/fyzike moze byt aj 10 konzol na jedneho obyvatela planety, potom mi to bude uplne jedno...

0/0
21.9.2009 18:59

Host

Re: Re: Re: Re: Re: .

Mluvis presne jak ja. Krom vyse uvedenyho je to taky kvuli tomuhle: Podle mne jsou konzole zbytecni protoze: Gamepad muzu pripojit k PC, Joystick muzu pripojit k PC, Volant muzu pripojit k PC(mys a klavesnice je zaklad, tak je neratam). Dale muzu k PC pripojit 30" LCD ktery mi umoznuje hrat v ultra vysokem rozliseni, HD5870 muze utahnou klidne 6 monitoru, takze muzu sledovat film, nebo hrat hru treba od souseda a bude to lepsi. Kdyz ne, tak taky muzu k PC pripojit libovolny TV FullHD, staci jen kabel a muzu hrat taky z pohovky, nebo postele. Muzu pripojit libovolnou audio zostavu(7.1 napr). Taky na PC muzu koukat filmy, poslouchat muziku, programovat, moddingovat software(ktery se da) a krom toho muzu na PC robit vsechno... muzu koupit PLC automat, naprogramovat si program a nechat uvladat robota, mutu modelovat v pro/engineery, v 3D Studiu max, muzu VSECHNO.... takze pro mne jsou konzole jen podradny a druhorady HW, dokonce i ty "super vymakani hry" se programujou na PC....

0/0
21.9.2009 18:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Trochu od veci. Nie som z CR, ale nepise sa spravne po cesky "programuji" ??? Len sa pytam.

0/0
21.9.2009 19:10

Alfons_Skokan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Běž si ho vyhonit ty programátore......

0/0
21.9.2009 23:59

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Tradicne, kdo nema argument, nadava ;-D;-D. Napis proc jsou konzole lepsi nez pc ?

0/0
22.9.2009 8:23

Host

Re: Re: Re: Re: Re: .

Ale ako som hore napísal, tak práve to neustále drahé dokupovanie PC komponentov - to nie je už pre mňa - peniaze bych radšej hodnotnejšie využil - preto ma láka kúpiť si PS2 za cca 3.000,- Sk + 500 diaľkové naň a zahrám si staršie ale zábavné hry než zakaždú cenu najnovšiu grafiku v hrách a kvôli nim si kúpiť drahú grafickú kartu za 5-10.000,-Sk. Ak máš toľko peňazí a chceš ich míňať takým spôsobom, tak klobúk dolu a blahoprajem, ale ja napr. nezarábam toľko, aby si s čistým svedomím dokázal a chcel kupovať každého polroka novú grafiku, iba pre to, abych videl vynikajúco vydetailované stočené chlpy na zadku hlavného hrdinu a ako to robia dve lienky na steble trávy. Ale holt - grafika dnes frčí a stále všetci takmer iba o nej melú. Ak vyjde nová hra alebo screenshoty z nej, tak hneď všetci grafika sem - grafika tam....mne je z toho na grc.... .Ale vysvetli mi prosím, aké informácie získať pri kúpe novej grafiky a jej následnom využití v hrách? A na konzole, pokiaľ viem, nič nenastavuješ na medium - tam máš nekonfigurovateľné automatické nastavenie grafiky a osobne mi menej vadí predstava hrať menej graficky krásnu hru ale 100% kompatibilnú a bez seku na PS2 s pevným nastavením za 3.000,- Sk a PS3 za 9-10.000,- Sk ako na PC maximálne na low-medium detailoch na stroji za 20.000,- Sk. Mňa to proste už nebaví - a ani ma to vlastne nikdy nebavilo - upgradovať...iba som do pomerne nedávanej doby nad konzolou ani neuvažoval, ale to sa z už vyššie menovaných dôvodov zmenilo. A minulý piatok som dohral konečne Dungeon Mastera z roku 1987 a taký Crysis ma moc ani neláka (trošku hej,ale nie moc;-D)....to by sa tebe v dnešnej dobe asi nemohlo stať,však?;-)

0/0
21.9.2009 19:11

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Dovoluji si hádat, že výrazem "medium" neměl na mysli nastavení grafiky na střední detaily, ale herní medium, tj. DVD (případně CD, BR)

0/0
21.9.2009 19:32

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Ako pisal citatel nadomnou, myslel som medium ako okruhly disk(CD, DVD, BL). Ja nezarabam vela, teda ano, ale ako sa to vezme, mam dve prace, jednu na cca 6 hodin denne, tam mam flexibilnu pracu, a druhu mam v jednom nemenovanom e-shop(aj kamennom) obchode s PC hardwarom a softwarom :-P:-), takze u mna to je pochopitelne, ze sa tomu venujem a mam to aj lacnejsie ale psst.;-)

Mna osobne zaujima grafika preto, lebo ked vidis screen alebo video, ci dokonca aj videorecenziu, prve co vidis je grafika, ako ta vec v pohybe vypada. Neskor vsimas detaily a dalsie vlastnosti. To, ci je hra dobra zistis az po zahrani alebo po vela dobrych odporucaniach(kedze v dnesnej dobe cislovka za nazvom neznamena, ze je ta hra dobra ako jej(ak on bol dobry) predchodza.

Tomuto nechapem: "Ale vysvetli mi prosím, aké informácie získať pri kúpe novej grafiky a jej následnom využití v hrách?"

0/0
21.9.2009 19:59

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Este dodam, ze kazdy den robim 14-16 hodin, takze cez vikendy si rad doprajem len to najlepsie ako relax, kedysi som chodil po dovolenkach, ale kedze vsetko je uz tolko zmedializovane, ze uz ani nemam chut niekam ist, vsetko obkecane a obnakrucane, ukazane v TV, ze to nema zmysel.

Hravam hry preto, lebo mozem byt zavodnik, clen specialnej jednotky, terorista, tanecnik, detektiv atd... a to vsetko mozem byt v "tomto zivote" hned, nepotrebujem niekolko rokov vycviku, treningov a vselicoho aby som bol to alebo ono...

0/0
21.9.2009 20:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Hej súhlas, tiež rád a často "unikám" z tejto reality. Snažím sa však objaviť skrytú krásu v hrách. Zo skúseností viem, že aspoň pre mňa najlepšie herné zážitky mi pripravili hry, ktoré som už v prvých sekundách "odfajčil" kvôli nechutnej grafike, odložil som ich, neskôr som sa k nim vrátil, prekúsol som to najočividnejšie na hrách - grafiku - vžil som sa do hry a....PARÁDA!!! Ako som spomenul - Fallout, System Shock 2, FF VII a VIII - to nie sú zrovna grafické extáze, ale to, čo je za tým...je nezabudnuteľné a mal som z toho ozaj až umelecký/duchovný zážitok. Ono stále tvrdím jedno: na každú grafiku - či už škaredú, alebo peknú - si človek skôr či neskôr zvykne... a potom tam už vnímaš iba to, čo je za ňou - zvuky, príbeh, design, atď. Napr. Doom 3 - som hral iba demo, priznám sa, ale myslím, že stačí na vytvorenie si názoru - graficky vysoko kvalitná hra, ale tou tzv. horrorovou atmosférou sa na System Shock 2 nechytal ani po päty podľa mňa. To máš ako s filmami - tie americké sú nablískané, s populárnymi hercami, namakanými efektami, obrovským počtom explózií a pod., ale z toho som už vyrástol (občas si ich ale samozrejme stále rád pozriem), prišiel som na chuť európskemu filmu, ktorý je viac o príbehu, hereckých výkonoch, emóciách, filozofii a pod. Má jednu chybu, tak ako tie staršie hry: že musíš prekonať prvých 30-45 minút ich sledovania, aby si sa do nich dostal, inak ťa odbije na prvý pohľad nudné spracovanie; zatiaľ čo tie americké ťa dokážu upútať od prvých sekúnd ale od cca druhej polovice sú takmer vždy o tom istom a sú neuveriteľne predvídavé a trúfam si tvrdiť, že v drvivej väčšine prípadov napriek účelovej gradácii a vyvrcholeniu akcie a zápletky vyslovene nudné a klišoidné....čiže dalo by sa povedať, že majú na mňa opačný efekt ako tie európske (samozrejme nerátam chujoviny typu Cobra 11 a Medicopter 117;-D;-D, ale hodnotné diela).

0/0
21.9.2009 20:26

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Ah...pardon, to "medium" som teda pochopil zle, ale z kontextu sa to dalo pochopiť aj tak, ako som to pochopil ja, myslím;-D Tá posledná veta bola o tom, že si spomínal, že potrebuješ stále nové a nové info a predtým si spomínal, že si proste za grafický pokrok a pod. - že si chceš kúpiť ati 5870 a tak - tak som to pochopil ako nepriamu či priamu súvislosť - že patríš medzi "hi-tech" ľudí, čo všetko ohľadom techniky sleduje a musí mať a s tým súvisiace info, tak aj v prípade grafickej karty a iných komponentov pc ovplyvňujúcich výkon a grafické rozhranie v hrách. Zrejme to ale spolu nejak nesúviselo... . A dobré, že to máš lacnejšie ... máš výhodu, to je fakt. A dve práce? Ufff .... klobúk dolu teda;-)

0/0
21.9.2009 20:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Tak, ta "praca" v PC shope neni pracou pre mna, mna to bavi, takze to je ako hrat za peniaze pre hraca.

0/0
21.9.2009 20:27

Host

Re: Re: Re: .

PC muze bejt fajn bohuzel je az prilis moc her ktere bych si na nem nemohl zahrat a navic uz jsem nejak moc pohodlnej na to abych udelal neco vic nez zapl a hral :) kreslo metrova tv a sest let plnych super games bez jakejkoliv dalsi starosti na to se lehce zykne a u tech fps jsem asi divnej ale mam radej ten ovladac na pc s myskou me to prislo jako takove bezemocni odklikavani nebo nevim jak to ric je to presnejsi ale mozna az moc

0/0
21.9.2009 18:37

Host

Re: Re: Re: Re: .

Pre mna je dolezite aj nieco vediet, nie len sediet/lezat a hrat...

0/0
21.9.2009 19:02

Host

Re: Re: Re: Re: Re: .

Nic v zlom(vyznelo to tak)

0/0
21.9.2009 19:03

Host

Re: .

Jo, to s tim Blizzem je dobrý.

"Dvacet tisíc lidí, kteří se letos objevili na Blizzconu."

"Během jediné minuty vykoupeny všechny lístky na Blizzcon."

"Tohle přece vážně není příznak umírající platformy."

:DDDD Ještě dodám - 10M korejců hrající Starcraft 2, 10M po celém světě WoW a dalších 10M a víc až vyjde Diablo 3. To jsou jen 3 hry...

0/0
22.9.2009 2:29

Host

@

ja se vcera koupil konzolu a ted jsem prisel na to ze je moc kratka a nevleze se me tam cela zaclona :-(

0/0
21.9.2009 17:54

Host

Re: @

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
21.9.2009 18:05

Host

Re: Re: @

tak to byla jiste od microsoftu, na te od sony by se tohle nestalo. ta ma cell a vubec... tyhle konzole maji na okynkach i v raketoplanu ;-D

0/0
21.9.2009 19:58

Host

KONZOLE JE HNUJ

FUJ KONZOLE!!!

[>-][>-][>-][>-]

0/0
21.9.2009 17:20

Host

Crytek

Crytek zatím mám pocit na PS 3 nic neudělal a už by chtěl PS 4 na ni by taky nic na možná by chtel PS5. zatím by na ty jeho sračky stačila pomalu PS2.

0/0
21.9.2009 16:14

Host

Re: Crytek

Vzdyt PS3 dosah svuj strop v uncharted 2 nebo ne ;-D;-D;-D tak to staci nebo ne ? Ja bych jen chcet vedet jaky rozdil bude mezi PS3 a X360 a PC v letech 2012-2014... jako Doom 1 a Doom 3 ?

0/0
21.9.2009 17:37

Host

Re: Re: Crytek

Mam na mysli nejen graficky, ale taky fyzikalne.

0/0
21.9.2009 17:41

Host

Re: Re: Re: Crytek

R^R^R^ taky si myslim

0/0
21.9.2009 17:49

Host

Re: Re: Crytek

Bohužel ne. Současná generace konzol vývoj PC her zbrzbí. Vlastně ho brzdí už pár let.:-(

0/0
21.9.2009 18:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.