- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
grafika 10/10...hratelnost 10/10..zvuk 10/10..pribeh 10/10 ..ovladani 10/10..dabing 10/10..parni valec...totalni..uhhh...recenze a preview nemuzou najit jedinou chybu..dokonala hra..nevidane..neslychane,cely svet to chce hrat..tvori se kilometrove fronty pred hernimy obchody..PS3 mizi z pultu po statisicich,protoze kde nehraje Uncharted 2 je nikdo..vysel killer uplne vseho..konec..nema smysl dal tvorit dalsi hry..dokonalost vysla...pos*erme se...LOL
Uncharted 2 je graficky nejdokonalejsi konzolova hra!! Nejctenejsi herni web sveta udeluje: Graphic- 10/10 "Absolutely the best of the best these days. Your jaw will drop."
No 10 dávají většinou weby a časopisy více či méně napojení na Sony, takže brzdi slinto
Uncharted 2 nám pomalu spěje na pulty obchodů, nicméně existuje jedna věc, která mi stále vrtá hlavou. Sleduji tuto hru již od jejího ohlášení. Ač nejsem vlastník konzole Playstation 3, mám rád hry tohoto ražení a proto se zajímám i o ty, které si žel nezahraji -_-.
Předmětem diskuse je HYPE. Hráči již od ohlášení U2 mohli v pravidelných dávkách slyšet, jak je hra Uncharted 2 propracovaná, kolik nabízí možností, nakolik využívá prostředky konzole PS3. Ale čím více mohu vidět výsledek ( gameplay záběry ), tím více si dle mne tato hra hypem podřezává větev sama pod sebou.
Hlášky o dobré umělé inteligenci berou za své při pohledu na AI, která ignoruje hluk. Nemyslím si, že dobrá AI = dobrá muška. Spíše hodnotím reakce a chování postavy. Odbíhání od hráčem vržených granátů ( občas, když se chce ), snaha držet se mimo linii palby či šplhání po žebříku za hráčem lze vidět už v některých hrách pro SNES. Hypované schopnosti AI tedy nejsou nic převratného. Proč do toho rýpu? Protože hype. Je to dobře odvedená řemeslná práce a Naughty Dogs mají můj respekt, ten ale jejich marketingovou strategií "zkusíme prodat staré jako by to byla novinka" vzápětí ztrácejí. Nebudu vynášet do nebes to, co má být standard.
Další výtka na adresu vychvalování hry míří na samotné zpracování. Vím, že ND slibují "filmový zážitek", ale mám pocit, že tato hra je již "přeskriptovaná". Proč se má hráč snažit, když je téměř vždy v bezpečí vyjma klasických pastí či nepřátel? Co prozatím šo vidět, téměř polovina "nebezpečí" ve hře je skriptována tak, aby Drake vždy "jakože o fous vyvázl". Ale ... proč hraji hry? Protože chci zažít situace, které bych jinak nezažil ( a ani nechtěl ^_^ ). Ale z tohoto mám pocit "hry, která si hraje na hru". Proč? Tedy i ve hře ( kde mi nic reálně neublíží ) musí být přítomen onen prvek "je to jenom jako?" Nerozumím. Je už hráčská obec skutečně na takové úrovni nebo je to nápad "chceme širší publikum a více peněz" manažeřů?
Navíc ( a myslím to vážně ) naprosto nechápu výroky herních magazínů o naprosté skvělosti této hry, stejně tak i ocenění, která tato hra sbírá, aniž vyšla. Když svého času vyšla hra Star Wars: Jedi Academy, tak to taky byla nadstandartní hra s více možnostmi ( troufám si zde dokonce navrhnou jistou paralelu ). Dostala svá vcelku vysoká hodnocení, lidé si ji zahráli, časem vznikly modifikace, někteří ji hrají doteď. Bez přehnaného hypu, bez zbytečného povyku, s adekvátní reklamní kampaní. Je tedy povyk okolo Uncharted 2 opravdu tak nutný ?
Hype je nutný a tato hra ho sice nepotřebuje, ale je nutné prodat. Podívej se ke konkurenci na past gen stupid halo, jaké má vždy nesmyslné hype a děti ho pak kupují. Kup si PS3, zahrej si to a pak něco piš, čus.