Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Katastrofa a 180 tisíc chyb ve World of Warcraft

Blizzard poodhalil zákulisí a sám si zkritizoval části hry, NCSoft slaví úspěch s Aionem, přidává nové servery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Helios, god of sun

Tomas

Asi je tech 20tis pocitacu malo. Nevik jak Vas, ale me od noveho patche 3.2 Blizzard pekne nasr...l. Dostat se obcas (spis pomerne dost casto) do dungu je nadlicky ukol! 20.9 jsme se do nich nedostali cely den a za to chtej platit... S tema emblemama pro vsechny za HC meli i domyslet pretizenost serveru na kterych bezi dungy!....;-O

0/0
1.10.2009 12:55

Glock každopádně bez -e

Re: Tomas

Vypni komp, nadechni se a jdi se projít. RL může být mnohem lepší než WoW world.

0/0
2.10.2009 7:46

Host

Re: Tomas

No, to máš tak, když máš smůlu nebo slabý internet :D. Mě to jede v pohodé.

0/0
26.10.2009 17:00

Host

.

myslim že práce na wow je pro normálního člověka nepředstavitelná .....

0/0
30.9.2009 14:22

Host

Aion

A za chvíli tu máme receznzi na Aion, sice totální tuctovka, kde není

nové zhola nic, ale má to dobrou grafiku tak já bych dal 98%;-D

0/0
30.9.2009 11:22

Host

Re: Aion

"totální tuctovka, kde není nové zhola nic" - myslel jsem že mluvíš o té recenzi.

0/0
30.9.2009 11:53

Glock každopádně bez -e

Re: Aion

Vizuální zmatkáři žvatlají o shaderech, fps ... a hratelnost jim uniká. Tomu se říká přes strom nevidět les.

0/0
30.9.2009 12:59

Host

Ryann

"...WoW běží na 20 000 počítačů se 75 procesory.."

Tak to nektery pocitace maji vaznou nouzi o procesory. A nebo snad kazdy z tech 20ti tisic pocitacu ma 75 procesoru?

0/0
30.9.2009 9:04

Host

Re: Ryann

To sem taky trosku nepochopil :-D

0/0
30.9.2009 10:13

Glock každopádně bez -e

Já si tipnu, že původně to bylo asi takto

Každý herní svět (realm) je tvořen více počítači. Dohromady je těch počítačů ve všech realmech na 20.000 s průměrně 75 procesory (na 1 počítač? na 1 realm? 8-o).

Jo, není nad zprasený překlad. ;-D

0/0
30.9.2009 12:56

Host

Ryann

No jeste by mozna slo dohromady 20tis pocitacu a 75tis procesoru.

0/0
30.9.2009 13:13

Host

WOW

WOW vládne světu.

0/0
30.9.2009 7:42

Yaroukh

"180.000 odstraněných chyb"

"180.000 odstraněných chyb" je s největší pravděpodobností nesmysl. 180.000 bugů je _vedeno v databázi_. Typický issue-tracking systém jako "bug" vede i návrh na změnu či zlepšení. (Nemluvě o "vších", které jsou neplatné apod.)

0/0
30.9.2009 4:52

Host

Re:

...

0/0
30.9.2009 9:04

Host

Re:

Vcelku s Tebou souhlasím, myslím, že počítají i chyby opravené v beta testingu, vždyť i Sacred 2 jich měl kopu. Ale Ascaron to klidně vydal i tak :-D

0/0
30.9.2009 10:12

Host

hmm

v dungeon masterovy byl zvraceny humor,..A kde?..lol

0/0
30.9.2009 1:05

Host

Re: hmm

Autor se asi seknul a mel na mysli Dungeon Keeper,bych si tak tipnul.

0/0
30.9.2009 1:30

Host

Re: Re: hmm

to by sedelo no, skoda ze tadle pecka uz nebude mit pokracovani, strasne jsem ji tehda zral ;-D

0/0
30.9.2009 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.