Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Doom 4 chce být nejlepší FPS všech dob

Okolo chystaného titulu Rage od id Software se teprve roztáčí ten správný povyk nadšení, když prosákla zajímavá novinka o vývoji dalšího titulu od ID. Tím není nic menšího, než Doom 4, další díl legendární série. Tým posílil o Michaela Dickheisera. Pokud byste nevěděli, o koho se jedná, tak tento pán má za sebou práci na mnoha projektech americké vlády. Mimo jiné pracoval pro US Army a NASA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

aaaa DOOM :) nejlapši hra na našem prvnim PC na 486 windows 95 :D no vlastne na našel 2 Pc

DOOM nejlepši hra všech dob !:-)

0/0
13.11.2009 22:12

Oldis_rab

problem tkvi v tom

ze kreslo viteze lze obsadit jen na omezenou dobu.

0/0
5.10.2009 22:42

Host

hmmm

Tak graficky si to asi vytře s čímkoliv, s tím se dá realisticky počítat u Carmacka, ale nejlepší FPS? No nevim. Původního Dooma a Half-lifa to asi těžko nepřekoná.

0/0
5.10.2009 21:07

Host

Re: hmmm

*těžko překoná* lol

0/0
5.10.2009 21:08

Host

MG

a co je na tom ťežkýho podle mě se jim to povede a vám co se to nelíbý tak si mužete jít hrát  half-life nebo co to tam nahoře je napsaný dooma 3 ste ani nezkusili pač by ste se u něj posrali

0/0
5.10.2009 19:03

Host

Re: MG

Právě že jsem skusil. Projel sem to celkem v pohodě. Byli tam hezký BAF! momenty, ale žebych se z toho posral? Vůbec.

Half-Life 2 prostě nakopal Domma 3 v roce 2004 s přehledem do prdele.!!

Neříkám, že Doom 3 byla blbost, to nebyla. Byla (je) to velice kvalitní hra, ale na špičkovou hratelnost, příběh, animace, postavy, tíživou atmosféru okupovaného světa a fotorealisticky laděnou grafiku HALF-LIFE 2-ky proste nemá.

Doom 3 je lepší pouze v texturách a stínování. Ve všem ostatním je daleko za HL2.

0/0
5.10.2009 23:45

Host

historie

Jestli vyjde v tom roku taky Half-Life 3, tak se Doom 4 může jít zahrabat. A historie z roku 2004 se bude opakovat.

0/0
5.10.2009 18:55

Host

Re: historie

Omyl!! ten rok vyjde i Duke Nukem Forever! a obe se pak muzou jit zahrabat;-D

0/0
5.10.2009 19:36

Host

Re: Re: historie

R^R^R^R^R^R^R^

0/0
5.10.2009 20:54

Host

:-)

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Doom 4 chce být nejlepší FPS všech dob

Doom 4   -  nejlepší FPS všech dob;-D;-D;-D

0/0
5.10.2009 17:28

Host

kdo nadává na doom 3:

mladej smrad, kterej si to stáhl a během odpoledne dohrál. za sebe můžu říct, že jenom jedna fps měla lepší atmosféru, ano, clive barkers undyin. kdo si zahrál dooma pěkně v noci, v klidu sám, nedejbože se sluchátkama;-Dtak si užil dostiR^

0/0
5.10.2009 16:39

Host

Re: kdo nadává na doom 3: (777)

Souhlas - a k tomu Undyingu, vetsina dnesnich hracu uz bohuzel absolutne nema paru co tahle hra byla zac. Skoda ze komercne nedopadla lepe, mohli jsme se dockat druheho dilu, na ktery byla dokonce na netu i jakasi petice za jeho udelani. Skoda.

0/0
5.10.2009 17:55

Host

Re: Re: kdo nadává na doom 3: (777)

My máme Dead Space a tomu Undying se svým unylým vyvražďováním rodu nesahá ani po paty!;-O

0/0
5.10.2009 18:45

Host

Re: Re: Re: kdo nadává na doom 3: (777)

Souhlasim s tebou v tom, ze DS je vynikajici survival hororova zalezitost a vskutku vyvedeny pocin, ale Undying je horor v jinem smyslu a o nic horsim, ale hlavne dost dobre nejdou oba tituly vubec porovnavat, oba jsou totiz ze zcela odlisnych "hororovych vod".

0/0
6.10.2009 0:27

Host

Crysis

Nevím proč se tu pořád někdo naváží do Crysis je fakt že to bylo pojednáváno spíše jako tech. demo a moc to nevtáhlo do děje aspoň mě to tak přišlo, ale musíte uznat že je to dosud nejpokrokovější PC hra co kdy vyšla ( aspoň co se grafiky týče a fyzika a AI byla taky docela solidní ) a co se týče DOOM4 tak ještě nic nepředvedli tak na takové velkohubé hlášky jako nej FPS to zavání akurát průserem Rv

0/0
5.10.2009 14:18

Host

OMGFGGGGFGGG

Jako co maj s peklem společné mimozemťani? Dyť byl Doom vždy o hnusácích z pekla a Quake o humáči z vesmíru. Buď to mají na BW popletené, anebo je Carmack magor (což je potvrzené)

0/0
5.10.2009 8:06

Host

Re: OMGFGGGGFGGG

jo, presne ako hovoris

0/0
5.10.2009 20:54

Host

Dodatek...

Ne jen marketing :-)

0/0
4.10.2009 23:08

Host

Jen si počkejte

Ještě jsme neviděli, jak to vypadá,natož jak to vypadat bude. Pokud říkají takto veliká slova, určitě  pro to mají nějaký důvod ;-)

0/0
4.10.2009 22:30

Host

Re: Jen si počkejte

hajpV

0/0
4.10.2009 23:17

Host

Nevim

Velice pochybuji, že to bude nejlepší FPS, jaká kdy vyšla.

0/0
4.10.2009 21:54

Host

Re: Nevim

Dle MS to je jednoznacne Halo ODST;-D

0/0
4.10.2009 21:55

Host

Doom 3

Nevím, co na tom Doomovi 3 bylo tak špatnýho, že to byl propadák? dyt' já ho rozchodil naplno až o 2 roky dýl po vydání a byla to jedna z mála her,co využila Sli-Technology. Pravda je, že se čekalo dlouho, ale já osobně dodnes hru Doom 3 považuji za jednu z nejlepších her, co sem hrál a mám jí radši než nějaký Call of Duty nebo Crysis.R^

0/0
4.10.2009 21:45

Janice3

Re: Doom 3

Mně na tom běhání s baterkou po interiérech nic úžasného nepřipadalo. Já raději ty dále jmenované hry. IT prodávám, takže v tom že by nebyl využit grafický potenciál hry pes určitě zakopaný nebyl :-/ ...

0/0
4.10.2009 21:53

Lumirel.

Re: Re: Doom 3

Jj, bůhvíjak pokročilý rok, ale stále tam musí trubka nosit baterku v ruce místo toho, aby jí měl na zbrani. :-)

0/0
5.10.2009 9:29

Host

Re: Re: Re: Doom 3

jj, ještě bych navrhnul, aby ta postava sama chodila i zabíjela soupeře. Pak už ti to bude vyhovovat?

0/0
5.10.2009 14:50

Host

Re: Doom 3

Jj Doom 3 byl celkem OK.

0/0
4.10.2009 21:53

Host

Re: Doom 3

Máte pravdu Janice3 to s tou baterkou mě také nebavilo i to s tim

hardwarem. Chtěl jsem tím příspěvkem říct, že to zas nebyl takový

propadák. Pravda je, že tu hru neměl každej, jako třeba původní Doom.

Asi ze mě mluví zaujatost.:-)

0/0
4.10.2009 22:10

Host

Re: Doom 3

Každý ať si hraje co ho baví. Od toho je zde obrovské množství her, aby si každý mohl vybrat ;). Samozřejmě, najdou se tací, kteří ti do tvého vkusu budou kecat, ale to je dnes na denním pořádku ;)... S tím už musí člověk počítat.

0/0
4.10.2009 22:22

Host

Re: Doom 3

Za sebe bych řekl, že Doom3 byla asi hra s nejdospělejší atmosférou, co jsem hrál. A jelikož hry jsou hlavně oo emocích (čím více tím lépe), je pro mě nejlepší.

Tím nemyslím zápletku, ta není dospělá v žádné hře (jsou to hry, že :-)).

Těžko se mi to popisuje, ta hra byla taková hutná, tvrdá; když jsem o té atmosféře přemýšlel, proč mě to tak "dostalo", napadl mě jako nejvýstižnější popis to slovo "nejdospělejší".

0/0
5.10.2009 9:35

Host

Re: Re: Doom 3

To je přeně to, proč jsem nechtěl, aby tu hru někdo odsuzoval :-)

0/0
5.10.2009 16:01

Janice3

Horší

než ten propadák DOOM 3 to už snad nebude, takže se začínam těšit ;-) ...

0/0
4.10.2009 21:37

Host

Re: Horší

No muze to byt porad stejne strasne.

0/0
4.10.2009 23:41

Lumirel.

Re: Horší

Osobně jsem Dooma 3 a Quake 4 moc nemusel. Ani nevím proč.. grafika byla sice hezká, ale od ID softu bych čekal něco víc než jen tech demo a korridoruvku. Je čas si vzít něco z Crysis, Deus Ex a pododbně.. tam jsou pěkné prvky pro rozšíření FPS žánru v globálu. (i když ne třeba velké)

0/0
5.10.2009 9:28

Host

Re: Re: Horší

Je na čase vzít něco z karetní hry Srdce, Deus Ex či podobně?? WTF? Oproti Crysis byl Doom 3 super hra.

0/0
5.10.2009 9:58

Host

Re: Horší

Nazvat Dooma 3 propadakem muze opravdu jen omezeny blbec, ktery nepripousti tu skutecnost, ze co se nelibi jemu, muze se ale libit ostatnim, ale hlavne ze hru schazuje a urazi.

0/0
5.10.2009 14:20

Janice3

Re: Re: Horší

Přesně tak jsi se právě zachoval, protože když jsi TY řekl že to propadák není, tak to přece musí být pravda ne ??? Dobře, souhlasím - a pokud by jsi chtěl odpovědět v tvém stylu ( omlouvám se všem rozumným diskutujícím a předem s ní nesouhlasím) : říci že Doom 3 není propadák, může pouze neomezený blbec ;-)... Gratuluji !

0/0
5.10.2009 20:16

Host

Re: Re: Re: Horší

Prekrucujes ma slova a davas jim zcestny smysl ktery v nich neni, je nejsem ten, kdo hru oznacil za propadak, ale ten, kdo reagoval na tve kategoricke hru zcela odsuzujici zhodnoceni. Jina by byla, kdybys napsal ze se ti D3 zkratka nelibil z toho a onoho duvodu - ale ty jsi jej rovnou (jak jednoduche) odsoudil za propadak a nto je to nac jsem reagoval. Mimochodem sam se podivej  jak hra dopadla ve vetsine recenzi ve sve dobe a procti si reakce spousty hracu, ano, hra to nebyla bez chyb, kvalitni hra to vsak byla v kazdem pripade, i kdyz nemusela kazdemu sednout a splnit jeho ocekavani, coz j ale zcela normalni jev. Nikdy se nikdo nezavdeci vsem, ale vynaset kategoricke soudy tohoto typu muze opravdu jen ten, o kterem jsem hovoril. Timto tento dialog uzaviram.

0/0
6.10.2009 0:40

Host

Re: Re: Re: Re: Horší

Pro doupresneni: ...kdo hru oznacil za propadak ci ji vynasel do "nebes"...

0/0
6.10.2009 0:43

Janice3

Re: Re: Re: Re: Re: Horší

Zase bereš lidem jejich názor ??? Tak tedy pro upřesnění,  Doom 3 skončil především tím, že před ním (a dost dlouho) vyšel Far Cry. Ten nepotřeboval ukrývat své "grafické orgie" do tmy ( ono se to lehce řekne "vynikající grafika" když zhasneme světlo že ...). A hlavně proto, že ho předcházely podobná velkohubá prohlášení. Není divu, že skutečnost potom musela řadu lidí zklamat. A za druhé, označení hry za propadák v žádném případě neznamená, že hra je špatná (a to ani nebylo řečeno). Znamená to v první řadě, že se od ní čekalo daleko více. A hra to bohužel nesplnila. A propadák může být i nadprůměrný - v tomto případě průměrný. Myslím, že tedy opravdu můžeme tuto diskuzi uzavřít tím, že - tebe Doom 3 nezklamal a mně na celé čáře ;-) ...  ( vidíš že to jde seriózně i bez blbců)

0/0
6.10.2009 7:56

Host

D4

Hlavne at to vydaji i pro Playstation 3R^ Ta konzole ma skvely skryty potencial viz Killzone 2. Byla by to bomba.

0/0
4.10.2009 21:11

Host

Re: D4

Skryty potencial ma, ale pokud chteji ID software vydat Doom 4 v roce 2011, nejspis by ho musel sakra osekat aby mohl na konzole vyjit. At ma jakykoli skryty potencial, na Doom 4 v kvalite PC verze ani omylem.

0/0
4.10.2009 21:36

Host

Re: Re: D4

Konzole s HW z roku 2006 v roce 2011 v kvalite PC asi logicky ne, ale rad bych si to i tak na PS3 zahral..

0/0
4.10.2009 21:53

Host

Re: Re: Re: D4

No snad to vyjde. Zalezi na tom jak se pochlapi Carmack s OpenGL pro konzole.;)

0/0
5.10.2009 4:21

Host

A kde je doom 3 ?

Ze hned jdou na ctverku ?

Jako neco jsem videl, co se jmenovalo doom 3, ale to byl asi nejaky vtip, to proste nemohlo byt oficialni. 8-o

0/0
4.10.2009 21:08

Host

Re: A kde je doom 3 ?

Nejspis bych mel dodrzovat kodex diskutera, ale tady si to neodpustim. Jsi debil!Rv

0/0
4.10.2009 21:34

Host

Re: Re: A kde je doom 3 ?

Můžu tě ujistit, že zde se pravidla už delší dobu nedodržují a mnohdy jsou zde diskuze, ze kterých by si zešílel ;). Nejčastější jsou zde konzolové války - díky nim pak zjistíš, kam BW již delší dobu spěje ;)...

0/0
4.10.2009 22:18

Host

Re: Re: A kde je doom 3 ?

musim s tebou souhlasit. Namyslenost a NEmyslenost nekterych diskutujicich je donebevolajici....

0/0
5.10.2009 7:40

Host

Noo

Moc nadějně to nevidím. Doom4 bude nepochybně poerektní technologcký demo, kde ID stráví víc času laděním co nejlepší grafiyk a na hru jim moc času nezbude. Takže z otho bude další "shoot-the-all", která možn ábude zábavná, ale ničím nevyčnívající.

Něco mi říká, že kvalitní scénář, občas rozvětvený příběh, dobrá umělá inteligence a navíc dechberoucí adrenalinové scény (ne tím jak to vypadá, ale co se na obrazovce děje) - že toho se asi nedokčáme.

0/0
4.10.2009 20:42

Lumirel.

Re: Noo

Měli by asi pánové z ID software zapřemýšlet na lehkým mixem s RPG.. nebo alespoň customizací zbraní etc. Starý styl fps už, alespoň pro mě, neni zas tak zábavný vzhledem skoro k nulovým možnostem a jedné možné cestě.

0/0
5.10.2009 9:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.