Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Operation Flashpoint: Dragon Rising zahání draka zpátky do sluje

Pokračování kultovní české taktické akce je tu. Komu je ale se svou vysokou obtížností určeno, nám zůstává záhadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

SUPER HRA

Ahoj, Flashpoint 2 je nejlepší hra jakou jsem hrál. Težký to je, ale pokud u toho člověk přemýšlí a nehraje to bezhlavě jako COD 4 tak se to dá. Ta volnost jak každou misi udělat jinak je přeci super, všem hráčům vřele doporučuju. Sváteční hráči by to mohjli mít težké. marek

0/0
13.11.2009 14:14

Host

Obtiznost

Hele nechcu delat machra ale dohral sem to v pohode na normalni a ted to hraju na nejtezsi a neni to tak ukrutne tezke jak recenzent tvrdi. pokud date tymu rozkaz nestrilet a obejdete nepozorovane protivnika nema zadnou sanci! Pokud to hral ve stylu COD4 a hned strilel co se pohlo nedivim se ze to nedaval. Tahle hra vyzaduje taktiku a ne bezhlave strileni. tod vse :-)

0/0
7.11.2009 0:26

Host

Podivej te se na video, to mluvi za vse...

Hru jsem nehral, ale po zhlednuti techto videi, ani nebudu.. bavte se stejne dobre jako ja :-))

http://www.youtube.com/watch?v=StWArGzWnBU&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=B-7MAiYMbbk&feature=channel

http://www.youtube.com/watch?v=zB96HYI7Z7Q&feature=channel

Tom

0/0
17.10.2009 14:22

Host

Re: Podivej te se na video, to mluvi za vse...

tak to mi řekni jak k těmhle videům přišel

1. kdyby to hral na HARDCORE tak je hned mrvej a jak ve druhym videu stál před AVP ( nebo co to bylo ) tak na HARDCORE hned jak by ho infračerveným zapměřováním spatřil byl by tuhej

2. nevim jak se mu podařilo kolem těch vojáků běhat ... na HARDCORE  by neuběh ani 5 metru a byl by mrtvej

3. střely z tahnku stromama neproletí´, taky mě štve že tromy nejdou tankem vyvrátil, ale to radši nic než jak v armě složit ve 20 km/hod 30 metrovej strom a ani by se mi u toho tank nezatřás ???? to ne

PS : já hraju na ps3, nevim třeba je to na PC nějaký retardovaný ale ty věci z videí se mi nestaly ( kromě stromů )

0/0
10.12.2009 17:51

Host

OPF2

Naprosta hra jedna z nejlepších her

0/0
17.10.2009 12:49

Host

sry, nepatri to do tehle rubriky...

ale do ps3, ale tam se to nerecenzovalo... pls help. Ma to nekdo na ps3? mam technicky prob, po dohrani mise tusim ze 10 (monastery) se hra zakousne a psko zamrzne.... po restartovani konzole se hra vrati asi o 3 kampane z5, nic si nesejvne. Musi se to projit znovu a... a znovu to zamrzne :-( Opakuju to se stejnym vysledkem uz po 3ti...... Ma s tim nekdo podobnou zkusenost? dik

0/0
15.10.2009 16:12

Host

Re: sry, nepatri to do tehle rubriky...

napiš mi na ps3 sice reaguju trochu pozdě ale i tak ... můj nick je karsit tvuj problem vyřeším ( aspoń doufám že vim jak na to )

0/0
10.12.2009 17:54

Host

Realisticka strilecka? Ani omylem. COD v krajine...

Ta hra neni spatna. Jen je spatne pochopena. Nebo je to tou polsko/ruskou verzi jak sem cet na nekterych forech. AJ verze je v pohode. Kdyz se clovek necha vest za rucicku, tak je to opravdu az prilis jednoduche. Partaku je opravdu lepsi si nevsimat, stejne umrou... Ale pocit valky tam je, obcas je nutne se i kryt ;) Kecam, kryt se je treba skoro porad. Blby jsou skripty. Blby je ze prozkoumate celou oblast dalekohledem, udelate par kroku a najednou se ze dvou stran 150m od vas hrnou dve bandy nepratel. Skripty a trigery. Pokud na to pristoupite, budete se dobre bavit, ale jak rikam s ARMA to nejde srovnat. Spis s COD v otevrene krajine. Pokud na to budu koukat takhle, dal bych i 80%. Pokud na to koukam jako na pokracovatele OFP a konkurenci ARMA, pak sotva 50%. Jo a grafika v ARMA se mi zda lepsi. Pusobi nejak lip...

0/0
15.10.2009 8:44

Host

obtiznost?

sice sem hral operaci flashpoint asi tak 10 minut ale vytykat realisticke strilecce obtiznost...to zni trosku lamsky

0/0
14.10.2009 23:00

Host

mno hry su tu fajne recenzovane :-D

nedá sa tu poprieť že na tomto webe sú skvelý recenzenti !!

operation flashpoint 2 60% a fifa 10 62 %

tu sa píšu vtipy ? 1apríl už bol 

inak OFP 2 je hrozný ale isto vela ludi pri nom vydrzi dlhsie ako pri FIFE10 Rv

nechcem tu vidiet recenzie na Call of Duty :Modern Warfare 2 alebo Left4Dead 2 - ved tie hry tu dostanu minimalne hodnotenie 800% (ano osemsto percent !)

0/0
14.10.2009 20:21

Host

RECENZENT BYL MIMO?

Sem čekal až si tu nějakej debil žačne vylejvat svoje mindráky.......ta hra je prostě shit tak se s tim smiř a přiznej si to

0/0
14.10.2009 19:44

Host

jen dalsi knedlozel

pokud si chcete o hre precist i neco jineho nez jen "jezisi ta hra je tezka" co nam tu predvadi ceske recenze, tak navstivte cesko-slovenskou fansite o hre ofp2.gamefan.cz

0/0
14.10.2009 11:28

Host

Recenze

Jedina objektivni recenze na OPF je presne tato. Zbytek sveta (EuroGamer, GameSpot, IGN, XBox mag, VideoGamer...)  jsou podplacena hovada, ktera jdou na ruku Codemasters. :-)) Fakt neni recenzentovi divne, ze drtiva vetsina recenzi se pohybuje kolem 8/10? A to i na mensich nezavislych serverech? Neni chyba tedy nahodou nekde jinde? :-)) Ale jasne, BonusWeb je ten jediny nezavisly. Vivat BonusWeb.

Nejsem hrac tohoto druhu her, takze jsem hru hral jen u kamarada cca. 4 hodiny. Nerikam, ze je perfektni, ale urcite jsem nepotkal nic, proc by to melo dostat pouhych 6/10.

0/0
14.10.2009 11:15

Host

RECENZENT BYL MIMO?

OFP-DR je jedna z nejlepších vojenských her této dekády, pokud někdo není schopen korigovat 3 další spolubojovníky, sem tam někoho pěkně obejít, sem tam vydržet být nenápadný, a sem tam se trefit, pak by měl zůstat u dětských her typu Fifa. Recenze je zcestná jako samo autorovo myšlení, ve kterém se projevuje neschopnost tuto výzvu přijmout a pokořit. A ačkoliv není hra nejdelší, stojí za to...

0/0
14.10.2009 6:53

Host

sa

je to opravdu tak tezka hra?

0/0
13.10.2009 18:31

Host

Re: sa

Ne. Pomůže, když si přečteš celou diskuzi.

0/0
13.10.2009 18:38

Host

Re: Re: Není tak těžká

Sem v sedmé misi hraju na normal, obtížnost je přijatelná a někdy mi přijde dokonce lehká. Bál sem se že to bude maso a budu z toho akorát vytočenej , ale opak je pravdou , baví mě to a po dlouhé době se zase těším až skončím v práci a budu doma pařit. Mám Xbox verzi a to mi páčky neříkají 2x pane ( sice už za sebou nějakých pár her na Xku mám , ale pořád to není ono ) , sem totiž odkojenej na CS a zvyknout si na páčky  je trošku síla ,ale po čase v klidu. Doporučuju:-)R^

0/0
14.10.2009 10:07

Host

Re: Re: sa

jojo presne tak , sem taky v 7 misi na PC, a pravda je ze je potreba trochu u toho premyslet, jinak super hra a kazdej den letim domu z prace abych zaparil

0/0
14.10.2009 10:24

Host

Tomu říkáte recenze?

Po přečtení tohoto ... nevím, jak to nazvat... Jestli má být toto recenze, tak mi můžete říkat pane prezidente :-). Kdybych si před koupením OFPDR přečetl tento nesmysl, tak bych asi ani nad koupí neuvažoval.

Bohužel jsem si OFP koupil a musím říct, že je to jedna z nejlepších her co jsem v poslední době hrál! Výtečná grafika ( každý má svůj vkus ), luxusní atmosféra, AI není nejhorší... Mé minimální hodnocení je 90%!

Jestli si autor recenze myslí, že moderní války probíhají jako v CoD, CS nebo v unreal tournamentu, tak je hodně mimo... Sám bych řekl, že v OFPDR se bojuje ještě na relativně malou vzdálenost... Navíc, vůbec nechápu v čem je ta obtížnost tak těžká jak autor popisuje? Hru jsem dohrál už po druhé a nějaké mise jsem hrál i víc jak desetkrát. Samozřejmě na HARDCORE obtížnost, protože ostatní jsou moc lehké = špatný požitek z hraní.

Na závěr bych asi jen chtěl dodat, že coop v této hře, je jeden z nejlepších co jsem hrál a můžu ho většině lidí doporučit...

Jediná "chyba" této hry, je malý počet misí, ale to se rychle spraví, protože díky editoru je lehké vytvořit průměrnou misi za cca 30 minut. :-)

0/0
13.10.2009 17:06

Host

Re: Tomu říkáte recenze?

Částečně se musím autora zastat, víceméně má pravdu a OFPDR není až tak dobrá hra jak by mohla být.

Hra je opravdu těžká, to by samo o sobě nemuselo být na škodu, ale jde o to kolísání. Já osobně jsem nedohrál 2. misi na HC protože je to prostě flustrující. Nepřátelé kteří střílí úplně mimo a pak se 1 trefí a to rovnou do hlavy, skvělý. Vidí skrz dým, mají ultra rychlé reflexy a pokud se prozradíte, automaticky všichni ví kde jste, ikdyž se vašim směrem nedívali a začnou na vás přesně střílet asi tak 1s po tom co se prozradíte.

Prvních 6 misí jsem prošel na Normal a bavil jsem se, ikdyž jsem přišel na to, že jsou mise pořád to samé jen s jiným terénem a jiným počtem nepřátel. Na začátku se někde objevíte ani nevíte jak, máte přesně dané úkoly které se prostě nezmění a jdete od A do B a pak do C atd. a vlastně to jest celá hra. Z Army jsem měl teda mnohem lepší pocit a nepřišla mi tak monotonní.

0/0
14.10.2009 0:14

Host

recenze mimo

Myslím, že tahle recenze je úplně mimo - autor hned v úvodu píše, že první Flashpoint byl nadhodnocený jaksi z vlasteneckých důvodů. Proto pak není divu, že dvojce vyčítá věci, které byly už v jedničce - vysoká obtížnost, smrt jednou ranou, nemožnost ukládat. Nechápu, proč recenzi na hru píše člověk, který evidentně není fandou ani žánru ani série. Výsledkem je recenze, ze které by fanoušek OF (jako já), mohl mít pocit, že je to vlastně totéž jako jednička a hlupák recenzent, když mu to vadí (stěžuje si přeci na věci, které byly i v jedničce, která byla super). V diskuzi ale vidím, že ty hry si vlastně moc podobné nejsou. Prostě, recenze by měl psát vždycky ten, kdo určitému žánru rozumí. Schovávat se za plurál "nám přišla hra těžká", "my jsme si říkali" je jen neobratná kamufláž.  

0/0
13.10.2009 14:17

Host

Re: recenze mimo

"Nechápu, proč recenzi na hru píše člověk, který evidentně není fandou ani žánru ani série." Asi preto, ze potom by to nebolo objektivne ?

0/0
13.10.2009 16:17

Host

Re: Re: recenze mimo

Ukaz mi jednu recenziu, ktora je objektivna

0/0
13.10.2009 16:19

Host

Re: Re: Re: recenze mimo

Recenze nemůžou bejt už z principu objektiní ;)

0/0
13.10.2009 19:58

Host

narocnost

co vsichni maji s tou obtiznosti, prosel jsem to na Normal a nektere mise na HC a o velke obtiznosti nemuze byt rec .. strileni po teckach ??? vecsina souboju probiha na 100-200m, zadne tecky normalni postavy strefitelne at uz aimpointem nebo AGOGem .. hra ma chyby a veci ktere bych si treba ja predstavoval jinak ale v podstate snad s zadnym negativem spominanym v recenzich jsem se nesetkal ... jasne cloveku ctvrthodku trva nez si zvykne na to ze za chyby se tu plati ale pak zacne premyslet a trochu taktizovat a vecsinu misi projde aniz by umrel, mel neprijemny pocit z frustrace nebo mel chut to zabalit. Jako nejvecsi negativum bych bral kratkou kampan a kratke jednotlive mise. Diky nutnosti behani a tomu ze jsem prakticky nepouzival vozidla se nektere mise protahnou na 15-30 minut .. coz pri poctu 11 misi dela nejakych 5 hodin herniho casu, bonusove jednotlive mise jsou pak tak do 10 minut kazda ... ale tady se spoleham na fanousky a editor misi ...

0/0
13.10.2009 12:42

Host

hero

no ak ťa zaujíma čo to je vlastne za hra, tak ťa uisťujem, že s operation flashpoint 1 to nemá spoločné absolutne nič, len názov. arma je ovela ovela lepší simulátor vojny. skôr je to delta force ako OF.

0/0
13.10.2009 12:26

Host

Re: hero

tým som chcel povedať že tých čo hrajú hry typu delta force to bude baviť, ja mám radšej armu. takže tak.

0/0
13.10.2009 12:36

Host

Otazka jen na ty co to hrali (idealne i ARMA2)

Zajimalo by mne, v cem je to lepsi nez ARMA 2.

1) Volnost plneni ukolu tam ocividne neni (vyjdes mimo trasu a nemusis trefit triger, takze postrilis nereagujici protivniky zezadu, jak sem na vice mistech cet...). Takova Advanced tunelovka

2) AI spolubojovniku? Zatim jsem necetl ze by v tom arma byla horsi, i kdyz bych si dokazal i v arme predstavit trosku chytrejsi kolegy. navic vo OFPDR je pry pitome zadavani prikazu..

3) dohlednost + grafika? Nevim holy kopce asi lepsi nez mlha, ale kdyz nejsou videt ani jednotky v dalekohledu, tak co je to za blbost? Arma v dalekohledu dokresluje jak diva, ale pokud je tam jednotka, bude vetsinou tam...

4) checkpointy jsou daleko... no arma po patchi se da savenout kdekoliv a ze by to ubiralo na obtiznosti? tezko rict...ja bych rek ze prave naopak, parkrat jsem uz stejnou situaci zkousel resit jinak (stealth vs. rambo napriklad). Osobne bych chtel nejakou "lehci Armu", to jsem od OFP cekal, ale je to tak opravdu?

0/0
13.10.2009 12:14

Host

Re: Otazka jen na ty co to hrali (idealne i ARMA2)

Tezko srovnavat ArmA2 s OFP:DR kdyz na Xboxu vubec nevysla,jen buh vi jak by to vypadalo?!;-D

0/0
13.10.2009 12:38

Host

Re: Re: Otazka jen na ty co to hrali (idealne i ARMA2)

Asi si každý dokáže predstaviť že Arma2 na konzole by potrebovala úplne prekopať ovládanie ( nevidel som konzolovú verziu starého OFP ) a z hľadiska HW by musela byť podobne vykastrovaná ako OFPDR.

To porovnávanie je nešťastie prameniace zo stavania OFPDR ako nástupcu OFP. Keby CM prezentovali Dirt2 ako nástupcu RBR, dopadlo by to úplne rovnako, aj keď Dirt2 nie je zlá hra a určite sa u nej dobre baví hodne ľudí. Ten kto chce simuláciu ju proste nechá na pokoji a všetky pokusy Dirt2 fanboys ju vyvyšovať nad RBR by boli trápne.

Lenže tu máme súboj marketingový vs duchovný pokračovateľ OFP a v tom je celý pes zakopaný.

0/0
13.10.2009 12:58

Host

Re: Otazka jen na ty co to hrali (idealne i ARMA2)

1) s volnosti a trigerama jsem opravdu za dobu hrani problem nemel .. obihal jsem pozice jak se mi chtelo a pohoda

2) no pokud vyslovene nechces tak prikazy zadavat v podstate nemusis .. snad krome privolani medika fungujou AI partaci lepe nez bys je byl schopen ovladat ty

3) jj hole kopce jsou lepsi nez mlha .. k spominanemu vykreslovani v dalekohledu .. nevim nechci kecat ale osobne jsem se do situace kdy bych tohle mohl pozorovat nedostal

4) na normal jsou checkpointy az prilis casto (a v zhledem k tomu ze se ti u nich ozivujou partaci az extremne casto) .. rozumne rozmistneni checkpointu je na druhe nejtezsi obtiznosti a na HC (kde nejsou)

0/0
13.10.2009 12:47

Host

Re: Re: Otazka jen na ty co to hrali (idealne i ARMA2)

a hrajes to spis COD stylem, nebo spis bojim bojim, z lesa nevylezu, jako ja ARMA2? ;-)

0/0
13.10.2009 13:55

Host

ach jaj

vsetky nove fps mi pridu moc lahke, teda aspon tie, co su multiplatformne... kedysi, za cias Call of duty 1(a united offensive) som hru hral na easy prvy krat a bolo to tak akurat tazke na prezitie, teraz si davam veteran, alebo o jedno lahsie aby som sa nenudil....

berem to, ze na konzolach je gamepad, takze trva dlhsie zamerat hlavu, ale preco davaju taku obtiaznost aj na pc... ? ja som s obtiaznostou Operation Flashpoint uplne spokojny, ma to byt simulator, ale aj tak nim neni, v realite dostanete jednu gulku do nohy a mozte sa ledva hybat.. o inych miestach ani nevravym... nie ako v Cod ze to rozdychate a nic sa nedeje... cod1 ktory mal health bar bol podla mna lepsie na tom ako toto rozdychavanie... WTF ? o 5 rokov to budem len drzat W a lave tlacidlo na mysi ?

keby zaviedli normu na obtiaznost a sice Easy(godmode)Normal(3-5guliek smrt) a hard(1-2gulky smrt)....

terajsich mladych ludi nebavia adventury, pretoze tam treba rozmyslat... ale naopak wow alebo cod kde nie...  ak to pojde takto dalej, tak ludstvo asi pekne osprostie...

0/0
13.10.2009 11:41

Host

Flashpoint

Ahoj, naproto nesouhlasím s názorem, že OF je špatná hra. Jak již zde bylo řečeno konečně vyšla hra kde záleží na každém kroku a na taktice. Neříkám, že COD je špatné to ne, ale todle je prostě válečny simulátor takže prostě nejde lézt kam chcete, V reálu byste taky byli hned tuhý ne?? takže pane recenzente nechápu Vaše hodnocení, hodnotil jste simulátor války, nikoli střílečku a to byste si měl uvědomit. Poněvadž potom by to nemělo být hodnoceno na 60% ale na 100%, poněvadž to přeci splnilo to co výrobci říkali je to SIMULÁTOR VÁLKY !!!!!!!. Je sice pravda, že pro někoho to bude obtížné příliš, ale nikdo nikoho přeci nenutí aby to hrál. Pro každého to je výzva a to přeci každý od hraní her očekává. Marek;-)!!

0/0
13.10.2009 11:08

Host

Re: Flashpoint

Simulátor to rozhodně není. Tohle netvrdí ani sami Codemasters. Má to být "taktická fps s prvky realismu" a opravdu to nic víc ani není. Něco ve stylu GRAW ve volným prostředí, výrazně odlišný od prvního OFP nebo ArmA série.

Vlk

0/0
13.10.2009 11:17

Host

Re: Re: Flashpoint

Vlku máš pravdu, lenže tvrdia to trochu inak. Voľný preklad z propagačného billboardu je "najrealistickejšia taktická strieľačka". A to k tomu "simulátoru" spolu o tvrdení že sa jedná o nasledovníka OFP hodne zavádza.

Inak si ale myslím že hra to nie je zlá. Ak by vyšla ako "Operation Dragon rising" bolo by všetko OK.

0/0
13.10.2009 11:32

Host

Re: Re: Flashpoint

No tvrdia to ešte agresívnejšie. Prečítaj si ten nápis na tom plagáte vedľa producenta:

http://community.codemasters.com/forum/showpost.php?p=5712986&postcount=1

To sa človek potom nediví že milsim komunita reaguje takto:

http://imgur.com/qDcHH.jpg

0/0
13.10.2009 11:49

Host

Re: Re: Flashpoint

pre tych, ktory to nevedia najst, je tam napisane: "THE MOST RALISTIC SHOOTER EVER MADE" a je to hore na plagate

0/0
13.10.2009 12:05

Host

Re: Re: Flashpoint

Taky bych to tak videl.

btw. GRAW je imo mnohem lepsi nez Dragon Rising.:-)

0/0
13.10.2009 14:59

Host

DR

"Ten bramborak je moc bramborovej!"

"Ten 'simulator' je moc realistickej"

Proc hru stavici na tom, ze se chce priblizit realite a vsude propaguje "jedna rana -> konec", recenzuje clovek, kterej valecne simulace ocividne nema v oblibe a nebavi ho?

0/0
13.10.2009 10:48

Host

Obtížnost jako mínus??

Moc nechápu stížnosti na obtížnost hry. Po letech splachováků a tunelovek, kde stačí zmáčknout enter a šipku dopředu (případně páčku:-)) je tady hra, u které se musí zapojit i ta část těla na krku. A hned je to jako zápor. CoD taky nedostává mínusy za to, že je to hra pro cvičené opice;-O;-O;-O

0/0
13.10.2009 10:16

Host

Re: Obtížnost jako mínus??

No je to trochu o tom či je obtiažnosť férová. Ak hej, potom je nízke hodnotenie skutočne nespravodlivé. U tejto hry som na rozpakoch. Fakt sa mi nechce ju podrobne testovať, dohral som ju a už nemám motiváciu sa k nej vracať. Lenže sú tam veci ktoré bijú do očí. Briefing ťa navedie na misiu takmer "mikroskopicky", dobre že tam nemáš priamo nakreslenú čiaru po ktorej máš chodiť. Ak sa odchýliš moc, často ti to znemožní splniť misiu. V skutočnosti dostane taký tým súradnice, odhadovaný odpor a cieľ misie. Musia sa rozhodovať operatívne. Toto Arma2 zvláda "relatívne" slušne. OFPDR ti pomaly označí aj strom u ktorého sa možeš, alebo nemožeš vycikať. A čínske AI reaguje niekedy supermansky, pretože ich kontrarozviedka asi dostala do rúk tvoje plné znenie misie. Ak ju neplníš presne podľa plánu a je to výnimočne možné, sú naopak úplne mimo.

Čiže, prefíkaný nepriateľ ktorého je ťažko zdolať je výzva a zaslúži si vysoké hodnotenie. Naopak dementný nepriateľ ktorý cheatuje je frustrácia a otrava.

Ja sa priznám že by som hru tiež "nalinkovaným" sposobom asi nedokončil, pretože by ma frustrovala. V hre som rozpoznal slabiny a dohral ju že som tiež "podvádzal" tým že som číňanov dostával do situácií ktoré ich predskriptovaný mozoček nezvládal. Hra tak dostala pre mňa iný rozmer, stal sa zo mňa "scripthunter" a celá vojnová atmosféra bola v riti. Pobavil som sa ale úplne inak než som očakával.:-)

0/0
13.10.2009 11:15

Host

Re: Re: Obtížnost jako mínus??

nehrej to na NORMAL a s markrama vodicima te za rucicku problem mit nebudes .. hod si HC a jedine co budes mit je znacka na mape

0/0
13.10.2009 12:51

Host

Re: Re: Re: Obtížnost jako mínus??

Chcel som si hru najprv prejsť na Normal a potom znova na HC. Nie som taký borec aby som sa do kampane pustil hneď na najťažšiu obtiažnosť keď tam nie je ani žiadny bootcamp. Potreboval som si zvyknúť na iné ovládanie. Lenže ako sa situácia vyvinula, t.j. prišiel som na to, že je hodne o skriptovaní už ma chuť si to znova zahrať prešla. No nezdá sa mi pravdepodobné že na HC sa bude čínske AI chovať inak, aj CM tvrdia že obtiažnosť je len o zobrazení pomocníkov.

0/0
13.10.2009 13:11

Host

Co je české, to je hezké, za každou cenu!?

Pominu-li fakt, že recenze je vskutku mizerná a nic rozumného se z ní člověk nedočte, je přinejmenším zarážející, že po letmém pohledu na souhrn všech recenzí na OFP (http://operationflashpoint2.org/2009/10/offical-reviews-up-121009/) jsou české recenze shodně s hodnocením úplně nejníž. Nevím, z ArmA 2 jsem hrál jen demo (a stačilo), OFP jsem ještě nehrál, ale takové shazování konkurenta té naší "zlaté české a jedinečné" ArmA 2 jednoduše smrdí. No, a pak věřte objektivním recenzentům, že.

0/0
13.10.2009 9:57

Host

Re: Co je české, to je hezké, za každou cenu!?

A nebude to spíše tím, že OF:DR prostě není tak kvalitní a v mnoha ohledech ji i nedokonalá ArmA 2 strčí do kaspy ;-)

0/0
13.10.2009 10:01

Host

Re: Re: Co je české, to je hezké, za každou cenu!?

Nevím, OFP jsem ještě nehrál, ale oba úhly můžou být pravdivé (ale ne zároveň, pochopitelně :) Nejlepší bude, když si každý udělá názor sám.

0/0
13.10.2009 10:13

mysh.82

Re: Co je české, to je hezké, za každou cenu!?

Určitě to Češi nehodnotí úplně nejobjektivněji, ale to nám nelze vyčítat. Tady byl totiž Flashpoint úplný kult, určitě byl u nás rozšířenější než v kterémkoli jiném státě, a bezpochyby oblíbenější nejen proto, že byl vytvořený česky, ale že i prostředí hry bylo dobře známé, vytvořené na základě českých vesnic a krajiny. Tudíž tu byla vůči dalšímu Flashpointu velká očekávání.

0/0
13.10.2009 11:27

mysh.82

Re: Re: Co je české, to je hezké, za každou cenu!?

 - chtěl jsem napsat "vytvořený Čechy", ne česky :-)

0/0
13.10.2009 11:29

Host

Nemožnost uložit libovolně hru jako minus?

A pak at nedivime, ze je cela herni scena tak na dne. Neustale vychazeji mindless hry pro dementy s nulovou vyzvou a recenzenti je jeste podporuji.

Naprosta demence.

0/0
13.10.2009 9:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.