Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vytvořte si postavu do Dragon Age: Origins

Vytvořte si postavu již dnes a až hra vyjde, můžete ji do hry importovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

dotaz

Jak bych mohl hrát Dragon age online??

0/0
6.12.2009 22:16

Host

Re: dotaz

Jednoduše - nijak.

0/0
6.12.2009 22:34

Host

Hudba

Pekne pekne, jen mohli dat k tomu hudbu, takhle tomu nedali zadnou atmosku.

0/0
15.10.2009 19:10

Host

..

Ja se jen modlim at to nepose*ou. Mass Effect byl paradni, ale porad tam toho bylo dost na cem zapracovat, hlavne vedlejsi ukoly. Doufam ze DA bude propracovane skrz na skrz

0/0
15.10.2009 17:11

Host

DA2

kdo si tu stěžujete na málo ras, povolání, kouzel apod. vzpomeňte si na obrovský rozdíl v komplexnosti, rozsáhlosti a obsažnosti mezi BG 1 a 2. V tomto směru jsem zvědav, s čím přijdou Bioware v druhém díle.. I když, v dnešní době asi není možné udělat tak obrovskou hru, jako je BG2, co myslíte ? ;-D

0/0
15.10.2009 13:43

Host

Re: DA2

Jak uz tu nekdo podotknul, vzpomente si na planescape torment... To taky nebylo podle D&D a jaka skvela hra to byla... Budte klidni, jsou to preci Bioware, mistri sveho oboru:-)

Moji predobjednavku nic neohrozi, ani negativni recenze...

0/0
15.10.2009 17:07

Host

Re: Re: DA2

Planescape: Torment byla z prostredi D&D sveta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Planescape

0/0
15.10.2009 18:36

Host

-

Da sa vytvorit postava, ktora bude akoze hlavna, nieco ako VY... a zbytok party sa prida pocas hrania, alebo sa tam vytvaraju vsetky postavy, myslim, ze ci tie, ktore stretnete a pridaju sa k vam ?

Kazda rasa zacina inde, ma iny pribeh ? Viem, ze pocas nacitavania editoru to pise, ze puvod ovplyvnuje spravanie ostatnych postav a aj dej...

0/0
14.10.2009 20:19

Host

CC

Ac jiny engine, tvroba postavy neni nepodobna te z Mass Effect. Dokonce defaultni postavy jsou si navzajem hodne podobne (zenske pohlavi myslim). Moznosti je tam akorat a vsechny zmeny pusobi prirozene (narozdil od Oblivionu). Jsem potesen.:-)

0/0
14.10.2009 8:21

Host

Re: CC

chtělo by to ale nějakej ten randomizér držek

0/0
14.10.2009 12:17

Host

Re: Re: CC

me spis vadi malo vlasu. a taky ze vlasy vubec nepodlehaji fyzice. kdyby vlaly jako treba u witchera bylo by to super. jen maly detajl

0/0
14.10.2009 16:54

Host

Re: Re: Re: CC

Proč by měli vlát, když si tvoříš postavu? Chci říct, až budeš běhat po světe, tak třeba vlát budou, ale teď? Uznal bych to, kdyby před tou postavou stál nějakej ventilátor, ale žádnej tam nevidim!

0/0
14.10.2009 16:57

Host

Re: Re: Re: Re: CC

kdyz bys v realu otacel postavou tak jak ji prostrednim tlacitkem otacis v editoru tak by ji taky vlaly vlasy :D

0/0
14.10.2009 17:03

Host

Re: Re: Re: CC

to jo no, chtelo by to u zensky vlasy dlouhy az do pulky zad, aby vlaly, aby "neprochazely" ramenama a aby se neotacely tak jak se otaci hlava, jako tomu je skoro ve vsech hrach :)

0/0
14.10.2009 16:58

Host

Re: Re: Re: Re: CC

jo to by se me taky libilo, bohuzel hry se radeji chlubi super grafikou, ale ze napriklad mec pripnuty na zadech hrdinovi trci ze zad nebo naopak levituje pul metru ve vzduchu za nim, vyvojarum moc nevadi, kdyz nad tim tak premyslim, tak za poslednich par let grafika strasne pokrocila dopredu, ale animace postav vetsinou vypada jak kdyz prase tancuje :-(

0/0
15.10.2009 9:18

Host

Re: Re: Re: Re: Re: CC

spis animace objektu

0/0
15.10.2009 17:06

Host

COOL

Nádhera! Tohle je lepší než celej Uncharted 2!

0/0
14.10.2009 7:57

Host

Jupí, jupí, jupí

super, tak teď se jim odvděčím, že to nejdřív koupím a nikoliv stáhnu :)

jako u jednoho z mála studií u Bioware si to člověk může dovolit ;-)

0/0
14.10.2009 6:28

Host

Re: Jupí, jupí, jupí

máš recht kelišová!

0/0
15.10.2009 13:36

Host

teda

Teda, čekal jsem víc možností ohledně ras a povolání. Možná kdybych před pár dny znovu nerozjel NWN 2 tak bych to teď tak těžce nenes...

Tvorba postavy mi zabrala 15 minut, z toho cca 10-12 minut vzhled. Myslel jsem že dát dohromady povolání, attributy a skilly mi potrvá aspoň půl hoďky nejmíň...

0/0
13.10.2009 21:42

Host

Re: teda

Tohle neni D&D

0/0
13.10.2009 21:56

Host

Re: Re: teda

Sice to neni D&D, ale stejne mi prijde ta volba povolani hrozne chuda a klisovita.. Doufam ze ve hre se to zlepsi a dostavi se ona slibovana revolucnost, ale c'mon human/elf/trpaslik, warrior/rogue/mag jsou nejvic provareny kombinace ras a class.. 

0/0
14.10.2009 11:07

Host

Re: Re: Re: teda

Bioware mluvili o revoluci? Ja slychal, ze se chteji vratit do minulosti a udelat hru jako bylo Baldur's Gate. Bioware se zde zameruji spis na ruzne skilly nez na povolani. Bude to oldshool, ale ne tak 'slozite' jako bylo BG.

0/0
14.10.2009 14:23

Host

Re: Re: Re: teda

Taky Planescape Torment bol zvladnuty bravurne - a to si ani nemal na vyber za koho budes hrat, len si si mohol pocas hry zmenit "povolanie" .. z bojovnika na maga/zlodeja. Aj mne chybaju vacsie moznosti vyberu, ale na druhej strane - ked uz som v tychto fantasy hrach hral s moznostou vyberu, vzdy som si vybral clovek/elf, bojovnik/mag - a predpokladam, ze tak to bolo u vacsiny :)

0/0
15.10.2009 11:35

Host

Re: teda

povolania sa budú ďalej vetviť počas hry.

0/0
13.10.2009 22:11

Host

Re: teda

Tak to jsi skutecne nemel delat. NWN2 ma nejslozitejsi a nezrozsahlejsi moznosti tvorby postavy vubec a hodne pochybuji, ze se v budoucnu objevi neco stejne nebo nedej boze vice sloziteho a propracovaneho. DnD pujdou v pocitacoem odvetvi na dlouho ne-li nadobro k ledu. hraci jsou uz prils rozmazleni a delta takovou hru se dnes proste nevyplati.

0/0
14.10.2009 8:19

Host

Re: Re: teda

Tak...ony hry zalozene na D&D nejsou prilis pristupne novym hracum. Je to dobry system pro lidi, kteri se v nem uz orientuji a vedi co chteji, ale postav pred NWN2 hru zbrusu noveho hrace, ktery s D&D nema zadne zkusenosti, a bude plavat.

To neni uz moc o rozmazlenosti, ten system JE komplikovany. Zvlast u caster trid a myriad ruznych kouzel.

0/0
14.10.2009 10:35

Host

Re: Re: Re: teda

System komplikovany je, ale hrac ktery ma trpelivost se s tim dokaze poprat. Treba ja vlastne nikdy nehral papirove DnD, jen Baldru's Gate, Icewind Dale a NWN2.:) A popral jsem se s tim. Driv takovych lidi bylo vic, dnes vsichni ocekavaji, ze si ke hre sednes a behem hodinky vsechno chapes ahrajes. Takhle to ale v DnD proste nechodi.xD

0/0
14.10.2009 14:20

Host

Re: teda

myslim (doufam) ze pocet ras je omezeny na ukor pribehu za coz jsem rad. dalsi rasy by tam uplne nesedly. museli by prepracovat svet a delat dalsi odlisne zacatky. snad se pribehy za ruzne rasy nesejdou moc brzo. 

0/0
14.10.2009 16:56

Host

Editor

:D celkom sa mi apci editor :D a aj od hry ocakavamv ela tak dufam ze ma nesklame :) a o tom foteni? su aj taky fanatici :D ja som uplne rad ked popri hrani sa mozem pozerat na nejaku peknu babu ktoru som si k tomu este aj vytvoril podla vlastnych predstav :)

0/0
13.10.2009 20:30

Host

Import

To nejduležitější chybí. Půjde - posléze - importovat nyní vytvořenou postavu do hry ?

0/0
13.10.2009 19:39

Host

Re: Import

ano

0/0
13.10.2009 19:44

Host

Re: Re: Import

Dík.

0/0
13.10.2009 20:01

Host

Re: Re: Import

pujde to importovat i na piratskou kopii?

0/0
13.10.2009 20:09

Host

Re: Re: Re: Import

Ano, ale změní se pohlaví postavy a jedna noha se zkrátí na polovinu, takže se ti bude při každém kroku obraz naklánět na stranu, na které máš myš vůči klávesnici. :-P

0/0
13.10.2009 20:23

Host

Re: Re: Re: Re: Import

R^

0/0
13.10.2009 21:54

Host

Re: Import

" Hotovou postavu si můžete uložit a importovat do hry až vyjde. "

0/0
13.10.2009 20:21

Host

istrocon

je fakt ze todle je snad poprve co ten editor na neco bude ja sem hru hral cc 2 hodiny na istroconu s tim ze pri rozhovorech sou dobre zabery na postavu ale jinac nevim kdo by tam behal a fotil si svou postavicku :o)) ;-D

0/0
13.10.2009 18:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.