Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Star Wars: The Force Unleashed na PC slibuje pořádnou porci Hvězdných válek

Hra, která se na PC původně vůbec neměla dostat, se na něj nakonec podívá. Navíc doplněná o tři bonusové epizody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Re: Re: nenastavitelná grafika

ono jim šlo spíše o to aby mohli říct my vám to řikali, že to pc neutáhne... je to prostě o tom, že na kompu si to zahraje spousty lidí a jen málo kdo to koupí... u konzole je to těší kopírovat hlavně na ps3 tak to radši dělaji na to...

0/0
4.12.2009 15:11

Host

lol

mam pc verzi dohranou 2 tejdny nuda! zlaty jedi knightRv;-O

0/0
12.11.2009 23:19

Host

nenastavitelná grafika

Nehorázně mě tato hra zklamala, autoři konverzi absolutně odflákli, to je celkem pochopitelné, ale to že zapomenou na to že každé PC je jiné a nedají mi možnost nastavit si úroveň grafických detailů je až sprosté, za takovouhle hru bych nedal ani korunu jelikož je téměř stoprocentní že nepojede hladce a bez kousání, myslím že v tomhle případě byla investice do konverze na pc naprosto zbytečná, teamu který se o toto staral by měli sebrat výplatu, kurňa PC prostě potřebuje nastavení detailů, pokud si tuto hru chcete zahrát, rozhodně si ji nekupujte, myslím že naprostá většina hráčlů bude nespokojená, grafika by byla asi pěkná pokud bych měl ke kompu připojen xbox, což ale nejde, takže se jděte s takovou sračkou vycpat. myslím že u konverze z konzole na pc by mělo být nastavení grafických detailů naprostou samozdřejmostí, to si zdřejmě ale autoři nemyslí, a myslím že vydání pc verze naprosto odflákli a přijdou kvůli tomu o miliony, ovládání game padem se nemůže rovnat s ovládáním myší, to by už měli výrobci konečně pochopit a investovat spíš do pc verzí než do těch konzolových, už jen statistika prodeje pc her a her na konzole hovoří sama za sebe, jasně když si někdo oblíbí gamepad může si ho koupit i ke svému počítači, můžu ale k xboxu připojit myš??? celosvětová herní komunita dává neustále svou nespokojenost s tímto faktem najevo tím že prostě hrají daleko více na počítači než na konzolích, myslím že konzole nemají budoucnost, vždycky to tak bylo, a i bude!

0/0
4.11.2009 12:53

Host

Re: nenastavitelná grafika

sice píšeš uplný blbosti ale s tou hlavní myšlenkou a to tim že je to neskutečně zprasená konverze souhlasim

0/0
4.11.2009 13:06

Host

Re: nenastavitelná grafika

Jo, nejdřív sem tomu nevěřil, ale když sem nastavení grafiky nenašel ani po deseti minutách hledání... panebože aspoň změna rozlišení???

0/0
10.11.2009 17:26

Host

Re: Re: nenastavitelná grafika

Právě že změna rozlišení je jediná věc, co tam je...

0/0
11.11.2009 18:35

Host

pecka

R^

0/0
3.11.2009 21:55

Host

Hra

oplati sa mi to stahovat ked mam nvidiu 9800GS 1GB procak Core 2 duo (2,7 GHz) 4Gb ram (gta4 mi ide na FPS okolo 25-30 na medium)

0/0
3.11.2009 12:39

Host

Re: Hra

na AMD 64x2 dual core 6000+ (3,1 GHz), 2GB ram, geforce GTX 275  896MB to slape v pohode...

dobra hra inac, pobavila super, treba si zviknut na blbu kameru

0/0
3.11.2009 22:08

Host

vyzkousena PC verze

Me se to trochu seka ,zvlaste v prvni urovni ,a to mam Nvidiu GTX 260 a amd 9550 -proceor.Nevite cim to je?

0/0
3.11.2009 1:48

Host

vyzkousena PC verze

mam problem stim kdyz spustim hru a chvilku ji hraju tak mi pokazdy z niceho nic spadne...a dela to kamosoj nevite co stim? jinak se samotnou hrou sem velmi spokojen R^...az na to omezeny nastaveni grafiky

0/0
2.11.2009 1:30

Host

Vyzkoušená PC verze

Tak jsem si zahrál asi první dvě úrovně PC verze a musím říct, že mě napadají samá sprostá slova. Při spuštění hry se objeví launcher ve kterém si můžete vybrat (POUZE!!) ze čtyř rozlišení a tím končí veškeré možnosti nastavení grafiky. Je to max 1440 x 900 (pro 16:9) nebo max 1280 x 1024 (pro 4:3). Video sekvence se při nastavení rozlišení pro monitory a displaye s poměrem 4:3 nechutně roztáhnou. Výběr ovládání keyb + mouse ; X360 joypad, a na dalších dvou záložkách nastavení klávesnice. Nastavení myši se přitom provádí prozměnu až ve hře. Při přechodem mezi hrou a videem praská v reproduktorech. Jelikož mám celkem nabušený stroj, tak mi běhá hra bez sebemenších problémů. Fyzika je pěkná a hraní si s předměty pomocí Síly zabaví, ale vsadím se, že by na PC mohlo vše vypadat ještě lépe. Na to že vydání PC konverze trvalo cca rok, tak to vypadá že veškeré práce na konverzy nemohli zabrat více, než týden. Je to odfláknutý, odfláknutý, odfláknutý!!!

V Launcheru svítí také v1.0, takže doufám, že tyhle nedostatky bude možné někdy aspoň dopatchovat.

Domluvil jsem!

0/0
1.11.2009 11:18

Host

Re: Vyzkoušená PC verze

A omlouvám se za gramatiku... *práce na konverzi

0/0
1.11.2009 11:21

Host

Re: Vyzkoušená PC verze

A navíc maximální FPS jsou nastaveny na konzolových 30, takže to co naši milí Lucasarts vydali není vůbec PC konverze, ale konzolovka spuštěná na PC...

0/0
1.11.2009 11:31

Host

download

mrkněte na mininova.org

0/0
31.10.2009 9:15

Host

moc game

Chtělo by to demo na zkoušku ,nehorázně se těším na tuto gamesu

0/0
27.10.2009 22:00

Host

hah

jako nevim..tato hra vypada uplne bozsky a na ps3 to musi byyt nuda omg na pc to bude luxus nemuzu se dockat..ale akorat konec me jebe... nakej posuk tam porazi vadera.. trapas! este ze chcipne kdyz se to dohraje za light:-P:-P:-P:-P

0/0
27.10.2009 19:09

Host

Tatooine

Od kdy byla Tatooine domovem Luka Skywalkera? To spíš Anakina, ne?

0/0
26.10.2009 13:35

Host

Re: Tatooine

Eh? A kde asi vyrůstal Luke?

0/0
26.10.2009 18:10

Host

Re: Tatooine

Odmala u strycka Owena.a teticky Beru :-)

0/0
26.10.2009 19:18

Host

Re: Re: Tatooine

ze kterých zbyly cáry;-D

0/0
26.10.2009 20:07

Host

Re: Re: Re: Tatooine

Ty taky, ale rekl bych, ze bylo vice skvarku nez caru :-)

0/0
26.10.2009 21:33

Host

Trochu spoil, ale co...

0/0
26.10.2009 5:55

Host

Podobnost

Je tahle hra podobna s Jedi academy? Diky za odpoved

0/0
25.10.2009 14:13

Host

Re: Podobnost

Ne není. Tahle hra je spíš zaměřená na sílu než souboje.

0/0
25.10.2009 15:11

Host

Re: Podobnost

je rozhodne podobna...a i mnohem lepsi..hraje se to ve treti osobe...ale kdyz je nejaka bitka treba s jedi tak me mrzi jak maj udelanou kameru

0/0
2.11.2009 1:36

Host

hmmm..

na PSPcku me to teda moc nebavilo...boje byly sice super a pouzivani sily a mece dobre udelane,na grafiku sem si taky neztezoval ale ty neustale nudne souboje s bossy...behem jednoho levelu ( jedna planeta ) musim bojovat se tremi debilitnimi bossy kterym se dobije tretina zivota kdyz se vam nepovede klikaci minihra a pouzivaji nonstop 3 svoje utoky,navic nekteri nepratele jsou vyslovene uplne dementi(jmenovite jakysi srotovy tygr na planetarnim smetisti) jelikoz maji jenom spoutu zivotu ale skoro neutoci(jen stoji a musis se do nich 30vterin nonstop sekat),to kdyz se pak objevi 3 tak je o nudu postarano....hru sem na konci 3. levelu odsoudil k zapomeni!!

0/0
25.10.2009 11:51

Host

...

Já teda dohrál PSP verzi a neuvěřitelně mě bavila. Na PC verzi se nemůžu dočkatR^

0/0
25.10.2009 11:26

Host

slabá hra

No nevím jak s ní budou hráči na PC spokojeni, já jsem fanda SW a dohrál jsem jí před rokem dvakrát a musím říct že to byla pěkná slabota, bezduchá mlátička s průměrným příběhem, zlatý Jedi Outcast a Jedi Academy...

0/0
25.10.2009 9:19

Host

Re: slabá hra

Pane jo, nedokazu si predstavit, ze bych "slabou" hru dohral dvakrat... :-)

0/0
25.10.2009 9:36

Host

Re: Re: slabá hra

Asi tak... Sebemrskačství je úctyhodné, ale s tím by se nemělo přehánět.

0/0
25.10.2009 11:47

Host

Re: Re: Re: slabá hra

Klídek, hrál jsem to dvakrát abych viděl oba konce, ne kvůli tomu že by mě to bavilo!!

0/0
26.10.2009 9:28

Host

Re: slabá hra

Zase to bude ako to byva dost casto. Vydaju to na pc, pc hraci sa im na to vykaslu, takze toho predaju malo a namiesto toho, aby si zistili preco sa to pc hracom nepaci, zvalia to na piratstvo. Nazorny priklad Gears of war, vyslo to, male hodnotenia, nikto to nekupoval, tak za to moze piratstvo.

Je rozdiel ked si to zahra 10 000 000 ludi, z toho si to kupi co ja viem 500 000(toto je piratstvo), alebo zahra si to 100 000 ludi a z toho kupi 5 000(toto je nezaujem o hru).

0/0
25.10.2009 9:42

Host

Re: Re: slabá hra

"Zase to bude ako to byva dost casto. Vydaju to na pc, pc hraci sa im na to vykaslu, takze toho predaju malo a namiesto toho, aby si zistili preco sa to pc hracom nepaci, zvalia to na piratstvo."

QTF.

0/0
25.10.2009 9:45

Host

Re: Re: Re: slabá hra

Nepisem, ze ziadne piractvo neni, ale mala predajnost nemusi byt LEN koli piractvu. Moze to byt tym, ze hry ako Gears of War, alebo Star wars force unleashed, pc hracov nebavia... ked bola ta peticia kedysi pred rokom za PC verziu force unleashed, kolko ludi sa tam podpisalo ? naposledy co som to videl tam bolo 30 000 podpisov... co je dost malo nemyslite ? Hlavne ak si to kupi aspon 75% co je 22 500 ludi , tak to je vysmech hry...

0/0
25.10.2009 9:56

Host

Re: Re: Re: Re: slabá hra

Tak som si to nasiel schvalne... je tam neuveritelnych 43 000 podpisov ;-D za rok... to ked oznamili, ze Modern warfare 2 nema byt cez dedicated servre za tyzden tam bolo 100 000 podpisov...

0/0
25.10.2009 9:58

Host

Re: Re: Re: Re: Re: slabá hra

Už víc jak 100 000 podpisů. MW2 PC verze je totiž pěkně podělaná.

0/0
25.10.2009 12:17

Host

Re: slabá hra

No ja to hral na Xku a casem je to hodne stereotipni, ale da se to. Tak 70%

0/0
25.10.2009 21:32

Host

Andrashi

Nainstalujte Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

S trochou jednoduchého modování ( ForceRegenAmount 20; ForceRegenTime 10  nebo podobná čísla) zjistíte, že tato hra splňuje hratelnostní kriteria Force Unleashed.

Pokud si cheatnete "knockback 2000" a "SetForceAll 3" a provedli jste výše uvedené změny, pak jste prakticky nesmrtelní. Odrážíte mečem téměř vše, co letí Vaším směrem ( vyjma raket a granátů, ty musíte Pushovat sami ). Díky téměř neomezené síle ( která by jinak znemožňovala dále uvedené ) můžete vyrábět komba stylu Grip 3 -> zároveň s tím Lightning 3 a Saber Throw.    Nebo Grip 3 -> úder o stěnu -> Push do stropu -> Pull + bodnutí modrým stylem.    Případně Push do stěny -> nadhození Gripem 3 -> Pull -> Obouruč Lightning 3. A tak dále, fantazii se meze nekladou.

Co tím chci naznačit? Že Force Unleashed je zjednodušená verze her série Jedi Knight, zaměřená spíše na pocit "jsem drsňák, nic na mne nemá".

Což je škoda. Na enginu Force Unleshed bych uvítal spíše další díl ze série Jedi Knight, opět s typickou obtížností, zajímavými hádankami a vychytralým užíváním Síly.

0/0
25.10.2009 8:41

Host

Re: Andrashi

zapomel jsi dodat .... jedi academy ma rozhodne lepsi mecovani

0/0
25.10.2009 11:32

Host

Re: Re: Andrashi

Nu...to je téma na delší diskusi. Původní systém boje, který je ve hře, má úžasný potenciál, to je pravda. Ale je využitý jen asi z poloviny.

V nemodovaném singleplayeru / multiplayeru neexistuje krytí proti meči. To píši na základě své moderské činnosti. Ano, blastery Vaše postava kryje automaticky ( vždy volí správnou animaci krytu dle zásahové zóny, kam letí střela ). Ale s meči se věc má takto: NPC postavy disponují automatickým krytem i proti meči ( tedy provádí animace krytu dle zóny jejich těla, kam dopadne soupeřův meč ) ale HRÁČ NE. Hráči nezbývá než buď stále útočit a doufat že se "čepele střetnou ve vzduchu" nebo používat pseudokryt - vzít modrý styl, kdy si postava kryje čepelí značnou část těla, a pak se vždy natočit tak, aby čepel soupeřova meče dopadla na čepel hráčova meče. A doufat, že nedojde k rozražení "krytu", co ž (protože se jedná o pseudokryt ) nastane dosti často. Originální multipayer je na tom podobně, proto taky v klasickém BaseJA téměř všichni užívají rudý styl nebo tyč a skáčí jako klokani.

V tomto směru je ovšem třeba vyzdvihnout práci moderských skupin, např. Open Jedi Project - OJP nebo MovieBattlesII ( MBII ), které se dodnes snaží plně zužitkovat šermířský potenciál enginu JA.

Osobně jsem vyvíjel mod na singleplayer, který by umožnil manuální krytí. Využil jsem faktu, že Raven Software pravděpodobně manuální krytí plánovali, takže ve hře je relikt v podobě proměnné "g_saberautoblocking". Defaultně nastaveno na "1", tedy postava kryje automaticky ( ale pouze blastery ^_^ ). Když se nastaví na "0", efekt je jasný. Poté stačí nabindovat manuální krytí ( další relikt ) pomocí "bind "klávesa" +block".

Ovšem režim krytí je pochopitelně nedotažený ( čti zachybovaný ), což bylo řešeno pomocí přidaných neviditelných širokých čepelí jako "štítů". Fungovalo to docela dobře a spolu s jistou šancí obránce na combo přerušovák při krytí  ( pojistka proti "uklikání" ) dávalo to dohromady vcelku slušnou zábavu, kdy již nestačilo jen držet klávesu pro útok a střídat směrové šipky. Jenže přišla škola a tak šel projekt z harddisku ^_^.

0/0
25.10.2009 12:38

Host

Re: Re: Re: Andrashi

taky mi celkem vadilo že já musím zabít abych nebyl zabit, taky proto mě dostal první obouruč padouch. napodruhé už jsem měl štěstí s jiným stylem.

0/0
25.10.2009 14:10

Host

Re: Re: Re: Andrashi

nj ale aspon do sebe mece narazeji a ma to nejaky efekt kdyz do nekoho seknes , podle videi FU to vypada jako by byly postavy hadrovi panaci a vas mec byl jen molitanem obalena tyc , a ta animace blokovani tam taky nevypada nejlip , a mod movie duels 2 mam momentalne v JA nainstalovany a zabijet me padawany v jedi temple me nikdy neomrzi ;-D

0/0
25.10.2009 15:19

Host

>>REAKCE<<

U BW naříkání neskončí nikdy, protože nejsou nikdy s ničím spokojeni...

0/0
25.10.2009 2:08

Host

jedine pad

kdy uz skonci to narikani na to, ze se hra spatne hraje na klavesnici s mysi...?!

0/0
25.10.2009 2:54

Host

Re: jedine pad

Až se některý hry přestanou špatně hrát na klávesnici s myší...

To přeci nemůže být tak těžké optimalizovat ovládání pro obojí, ne?

0/0
25.10.2009 2:13

Host

Re: Re: jedine pad

Tak jasně, že když je to dělaný na gamepad, tak se to bude špatně ovládat na myši+keyboardu. Stačí je nebýt líný lejno a upravit to na PC. Nakonec to půjde ovládat ještě líp. V tom by neměl být prbolém, narozdíl od třeba FPSek na gamepadu, který na tom budou vždy hůř.

0/0
25.10.2009 5:26

Host

Re: Re: Re: jedine pad

nebudou... prece pani vyvojari daji tem deckam k dispozici autoaim a autoheal

0/0
25.10.2009 7:45

Host

Re: Re: Re: Re: jedine pad

No ja valim UT na gamepadu .Neni to sice jako na mysi ,ale jsem si vic nez jistej ,ze bych hodne pocitacovych hracu rozmetal.Driv jsem byl zarytej pocitacovej hrac ,ale koupi x boxu jsem udelal jen dobre.Clovek si na gamepad rychle zvykne a pak to jde samo.No samo.Chce to urcite vetsi trenink nez na mysi,takze bych moc lidi co se rozhodli jit horsi cestou neurazel.

0/0
25.10.2009 8:40

Host

Re: Re: Re: Re: Re: jedine pad

Jasně. Skákání po jedné noze může být taky sranda. Ale já radši po dvou..

0/0
25.10.2009 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.