Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podpora DX 11 v Aliens vs. Predator

Tajemná pyramida na planetě BG-386 a v ní uzavřená temná rasa Vetřelců. Střetnutí tří ras, Aliena, Predátora a člověka začíná krátce poté, co kolonisté osudné místo objeví. Tým Rebellion již potřetí vyvíjí hru na toto lákavé téma. Ačkoliv si zatím nemůžeme být jisti, zda budou zabijácké možnosti jednotlivých ras dobře vybalancované, po grafické stránce to patrně budou hody. Rebellion totiž oznámil podporu DirectX 11.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

První DX11 screenshot

http://www.allaboutthegames.co.uk/images/screenshots/Aliens_VS_Predator/Aliens_VS_Predator_screenshot7.jpg jako ta grafika je naprosto brutální ;-)

0/0
23.10.2009 0:47

Host

Re: První DX11 screenshot

to teda jo, hehe ...:-P

0/0
23.10.2009 9:05

Host

!!

DX11 sem DX11 tam. Snad se vývojáři nemýlí a nelžou a z DX11 se nestane jen "featurka" ala "posadí vás na prdel" DX10. Každopádně mě nějaké nové efekty neuhranou, radši než za grafiku bych se modlil za supr hratelnost (kde jsou ty časy rychlých a zběsilých rubaček ...). Pokaď z toho udělají jen ultra krvavou hovadinu pro malé děcka, tak to pak ...

Tak snad to nezprzní ...:-/

0/0
22.10.2009 16:15

Host

777

Take by me zajimalo jakou dan si tyto udajne graficke hody vyberou na zeleze, z toho mam opravnene docela obav. Pro me je grafika a zvlaste v pripade teto hry rozhodne druhorada, a hlavne at klapne vybalancova hratelnost a atmosfera, ktera by se dala krajet. To je to oc tu bezi v prve rade a co bych chtel aby hlavne vyslo. Ale drzimR^

0/0
22.10.2009 13:19

Host

Re: 777

Hratelnost ? Balanc ? Co to mas za zvracene pozadavky !? Mas DX11 tak kupuj a nekecej. :-)

0/0
22.10.2009 13:21

Host

Re: Re: 777

Toho se prave obavam, aby to nakonec nebylo jen o grafice a ostatni aspekty na kterych by melo zalezet v prve rade nehraly az druhou ligu, ale snad to klapne.

0/0
22.10.2009 13:32

Host

Re: Re: Re: 777

ja bych se toho nebal, avp je multiplatforma a obe konzole jedou na dx9. pokud do dx11 pc verze pridaji par efektiku... tolik k hw narocnosti

o hratelnost bych se naopak bal, ocekavam konzoloidni strilecku stavici prave jen na grafice a tom, ze juuuuu ted jsem jakoze vetrelec a hop, nyjcko vas vsechny pobiju jako predator. :( bohuzel tech par videi co jsem ze hry videl nevypadalo moc slibne, ano grafika uchazejici (inu od avp2 hw trochu pokrocil) ale herne fakt mizerie, at uz to byla mise za marinaka nebo predatora. ale ok, pockejme si... i kdyby singl stal za starou backoru, dobre navrzeny a vyvazeny mp to muze zachranit

0/0
22.10.2009 13:48

Host

Re: Re: Re: Re: 777

těch grafických efektů v DX11 neni navic jen par oproti DX9 co je na konzolích ;-D;-D;-D

0/0
22.10.2009 15:56

Host

Re: Re: Re: Re: Re: 777

jiste. jiste ze dx9 a dx11 se neda srovnat. ja jen komentoval situaci, ze multiformat hry asi nebudou v dx11 vypadat 2x lepe nez na konzolich. zaklad u vsech verzi je proste stejny a tvurci to jen vysperkuji podle platforem. vezmou zkratka xboxoveho avp, pridaji par efektu a voila, pc verze dx11 je na svete. delat ciste hru v dx11, vypadala by asi uplne jinak.

navic to porad mluvime jen o grafice a efektech... dx11 krome toho prinasi i optimalizace a mensi naroky na vykon. tudiz ne jen nove shadery a efekty, ale i vyssi fps za mene penez :)

0/0
23.10.2009 12:44

Host

zklamani

Zklamani, cekal jsem od pana Skocha ilustracni obrazek DX11, tedy idealne fotku z filmu AvP vydavanou za screenshot z dokoncovane hry. :D

0/0
22.10.2009 12:52

Host

Re: zklamani

dobře ty :D

0/0
22.10.2009 13:20

Host

zklamani? z čeho? vždyť zase perlí!!!

Vždyť ten idiot Škoch neumí ani anglicky a nejen o DX11 ví lautr kulový, tyjo fakt jsem techniku "depth of field" málem nerozchodil. Navíc citace se

"Díky stínům, umožněným Shader Modelem 5.0 a rozvinuté technice depth of field se nám podařilo vytvořit vizuální podobu v absolutní dokonalosti,"

DirectX 11 provides opportunities never exploited before in 3D graphical terms, with features such as the Shader Model 5.0 providing better shadow and depth of field aspects to the game...”

Vysvětlete někdo tomu diagnostikovanému idiotovi, že hloubka pole NENÍ technika ale efekt (hloubka ostrosti přesněji) kdy je ostře zobrazena jen scéna na kterou je zaměřen zrak a vše blíže, dál a okolo je rozmazané, jako v reálu.

0/0
22.10.2009 15:07

Host

Re: zklamani? z čeho? vždyť zase perlí!!!

taky dobre, az tahle se v tom pitvat asi nikoho nenapadlo. techniku by kazdy vypustil... ale kdyz vidim originalni text, tak teda omg. kdy uz toho skocha vykopnou? rozumi vubec necemu?

0/0
22.10.2009 15:47

Host

Re: zklamani

Hele ty seš posedlej..škochem..je to nějaká tvojez hrzená láska utajeného homosexuála? těší mě jediné že t+ě BW těžce ignoruje ;-D i když se tu div nepo*ereš a píšeš tu mnohokrát jako host tváříce se že to je více škochohaterů ;-D;-D

0/0
22.10.2009 16:32

Host

Re: Re: zklamani

jestli ono to spis nebude obracene. hromada skoch-hateru a vsichni jako jeden host :) vzdyt se podivej do diskuze k fake crysis dx10/dx11 obrazkum. tam z nej meli srandu snad uplne vsichni :)

0/0
22.10.2009 17:33

Host

Re: Re: Re: zklamani

sorry ale to byla megaidiocie ... ta zpráva projela tolika zahraničníma serverama.. a mimoto tam bylo jasně napsané, že to je pro ILUSTRACI... nechápal jsem tupost přispivatelů... co tam šíleli... holt BW diskuse? Frustrovaní jedinci s potřebou nadávat sobě a ostatním vědomi si, že BW nemaže ani toho největšího troubu  a měl by..

0/0
22.10.2009 21:01

Host

Re: Re: Re: Re: zklamani

Nejste vy pan Škoch, nááhodou? :-)

0/0
22.10.2009 22:27

Host

Re: Re: Re: Re: Re: zklamani

;-) no pochopitelně chceš autogram synku? ;-D

0/0
22.10.2009 22:37

Host

Re: Re: Re: Re: zklamani

to myslis uplne vazne, tohle? to jako kdyz nejakou blbost bude papouskovat dost lidi (zahranicnich serveru) stane se jako pravdivou, ci co? druha vec, kde mas napsano, ze jde o ILUSTRACI? ja vidim jen text "Na přiloženém screenshotu se můžete podívat na to, o jaké rozdíly při tvorbě tváří by se měly postarat efekty DX 11 oproti DX10." jenze na prilozenem obrazku vidime tak maximalne velky kulovy. proc je na renderu z roku 2005 znacka dx11? existoval snad tehdy dx11? byl ten obrazek/model renderovany pres dx11? tohle je proste maximalni demence a ty to jeste obhajujes? jasne, nic se nestalo, clanek ma vlastne pravdu, obrazek je vlastne taky pravdivy a dx11, kdyz to napisu 50x stane se to realitou. pokud by mel bw nekoho vymazat, je to autor pisici podobne nesmysly jako jednu z novinek dne

0/0
23.10.2009 1:02

Host

Re: Re: Re: Re: Re: zklamani

no samozřejmě že vážně. pár chytráků tady v diskusi na BW je jasně chytřejší naž hafo zahraničních, německejch a anglickejch herních webů kde kupodivu nikdo v diskusi neřekne ani popel a všichni to tam chápou nepotřebujou VYSVĚTLENÍ že jde o ukázku... text je OK.. viz ofiko microsoft odkaz prostě si ulít a ted tu cancáš a cos e toho screnu týká .. screenshot  je obrázek nic víc NE ze hry a kdybys uměl číst tak je tam "JAK BY MĚLY"..... ne že to je DX 11 dobře zavádějící je to že to na tom rendru je ale do tak malý plochy vmáčknout TAK BY MĚLO VYPADAT DX 11  a na to druhý TOTO JE CRYSIS DX10 je chujovina.. prostě kdo chce psa bít hůl si najde a když holt něco nechápeš řevem a urážkema to neomluvíš i když většina těch co si sem chodí jen zanadávat (na tiscali a hrej takové mažou) ti jen kývne.. joooo autor je chuuuj demeeent.. my sme prostě supéééééér my to vidíme... debilita.

0/0
23.10.2009 8:30

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zklamani

Co ulítlo? O co ti jde? Jak může ukázka UKRADENÍ RENDERU A VYDÁVÁNÍ ZA DX11 být pochopena? A o kterých fórech mluvíš? Proč do toho zatahuješ MS? Hele chlapče ty jsi opravdu přebral, jdi se proběhnout. Fakt tvoje demence mě uchvacuje, "Toto je ukázka jak má ksicht v DX10 vypadat ve velmi ostařené grafice konkrétně renderu DX11". Tvé argumenty jsou stejné, jako když vezmu screen z Fallouta 3 a Terminator: Skynet a dolů k F3 dám DX10 a k Terminator: Skynet (z roku 95) DX11.

GamePark demence na BW, super kam až to dopracovaliRv

0/0
23.10.2009 11:21

Host

Jumík

Kéž bych to uměl takhle hezky podat, ale tímhle si od nich vysloužíš jen další ještě ostřejší výpad ;-) Mě se hádat baví, ale dělat to pro předvědčení je ztráta času, každý si bude vždycky mlít svou

0/0
23.10.2009 11:23

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zklamani

taky nejak nechapu, co se nam to panacku snazis rict. jen opakujes to co vcera a jeste pridavas. :) co je nam do zahranicnich for, nemeckejch a anglickejch webu... ja ctu cz weby, ted konkretne jsem na bonuswebu a resim jeho pomateny clanky. sice neverim, ze cela evropa vsem basti pohadkovy dx11 rendery z roku 2005, ale o to nejde. i kdyby vsichni rikali lez a bw to opakoval, bude to snad pravda? mam snad jit s davem, ze kdyz to pisou vsude, je to tak?

pokud je to tedy ukazka, proc je tam placnuto dx11 kdyz to neni dx11? jak autor vi, ze dx11 bude vypadat nejak takhle? kdyz je to 4 roky stary umely render, co nema s dx nic spolecneho? o vmacknuti textu do obrazku mi nemluv, nemuselo tam byt nic a dalo se to popsat v clanku. ale to ne, radeji z toho udelame gulas a dame tam dx11. stacila prosta veta "vlevo je dx10 a vpravo render... bude snad takhle vypadat dx11?" a bylo hotovo. stejne by to byla hloupost (viz vyse - kdo vi jake budou postavy diky dx11?) ale porad mensi nez tohle.

stovky ctenaru bw na to ve foru poukazovali, na tuhle do nebe volajici kravinu. a vysledek? autor se ani neukaze. novinka na webu visi dal, neopravena, nedoplnena. a navrch se tu ukazou fanousci (mozna sam autor-host) co to obhajuji, ze vlastne o nic nejde, co vic, ze je to vlastne pravda a ze ti co rypou jsou moc narocni, vedi vsechno lip, nerozumi tomu, nechapou atd. na pomateny fanboye uz jsem si na bw zvyknul, na magory resici flame x360 vs px3 taky, ale ze uz i pisickarum hrabe, jen slepe vse odkyvaji a sezerou vsechno i s navijakem?

0/0
23.10.2009 12:37

Host

potřetí?

" Tým Rebellion již potřetí vyvíjí hru Alien vs. Predator na toto lákavé téma."

Nedělal AVP2 náhodou Monolith?

0/0
22.10.2009 10:29

Host

Kopčem

Rebellion dělal AvP pro Jaguara.. to je první... pak  pro PC   a ted znovu pro PC, a PS3 a Xb... je v tom fakt potřetí... kdo dělal AvP 2 nevím...

0/0
22.10.2009 10:31

Host

Re: Kopčem

Ano byl to Monolith (F.E.A.R.)

0/0
22.10.2009 10:54

Host

Re: Re: Kopčem

jj, dvojku delal monolith, presto ty pocty nesedi :) pokud pocitame i prvniho avp pro atari jaguar, musime zapocitat i dva roky stary avp pro psp. takze rebellion uz poctvrte :)

0/0
22.10.2009 12:50

Host

Re: Re: Re: Kopčem

tak PSP nebrat :-)

0/0
22.10.2009 16:33

Host

!!

Jestli tahle hra bude aspon dobra jako jeji predchudce, tak se mame fakt na co tesit! Zvlaste pokud ten multiplayer tam bude tak dokonalej

0/0
22.10.2009 10:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.