Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři gameplay ukázky z Dragon Age: Origins

Fantasy RPG od týmu BioWare Dragon Age: Origins se za chvíli objeví na pultech prodejen, takže si můžeme ještě před ponořením do hraní podívat na tři gameplay videa. V nich se podíváme do různých prostředí, konkrétně do lesa plného nepřátel a do hradu. Samozřejmě také překypujícího různými potvorami, toužícími po naší smrti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

porad dokola

Nevim co mate porad s tou grafikou. Tohle neni 'plnohodnotna' 3d hra (ala Fallout 3 nebo Oblivion) a nikdy byt nemela. Grafika ze screenu a obzvlaste z gameplay videi na youtube vypada  podle meho naprosto skvele. Taky me zajima kde jste vsichni tu hru uz hrali,kdyz jeste nevysla?

0/0
25.10.2009 9:07

Host

Hmm

Tak ja si zase myslim, ze kdyby tedka byly PS4 a X720 v obehu, grafika by byla o moc krajsi.

Proto si taky myslim, ze soucasna generace konzol by mohla jit uz konecne do pekel. Nevadilo by mi, ze je takato grafika na konzolich, lenze vyvojari udelaji jeden engine na vsechny platformy, proto je pc verze grafiky brzdena konzolovejma.

Pri rozhovorech je svet pekne rozmazany a orezany, no hnus, alespon to pri hrani to vypada lepe.

0/0
24.10.2009 8:41

Host

Re: Hmm

Mas pravdu, ja mam taky radeji, kdyz me hra zaujme dejem i grafikou, nez jen dejem a grafikou odpuzuje, jenze my s tim nic nenadelame.

0/0
24.10.2009 8:44

Host

Jumík

Tak zrovna grafiku Dragon Age bych na konzole nesváděl, hlavní vývojovou platformou bylo PC a o vytvoření konzolových verzích rozhodlo až dodatečně EA, né Bioware, myslím, že podoba hry je taková jaký byl původní záměr, že to místy nevypadá zrovna nejlíp, o tomhle ta hra přece není ;-) U většiny her je vizuální stránka druhá nejdůležitější věc, u týhle je to až ta poslední

0/0
24.10.2009 10:41

Host

Re: Jumík

hezky řečeno.

0/0
24.10.2009 10:55

Host

Re: Jumík

Až dodatečně? tomu sám něvěříš, už když se rozhodovali, že vytvoří Dragon Age  Bioware věděl, že si to udělá i na konzole, nesváděj to na EA

0/0
24.10.2009 14:59

Host

Re: Hmm

Víš v čem je problém? Až bude nová generace konzolí a pc budou ještě silnější a engine bude zase o kus lepší, tak se objeví podobný blb, jako jsi ty, a zopakuje v podstatě to samé. Někteří zkrátka neví, kdy mají dost.

0/0
24.10.2009 15:26

Host

Re: Re: Hmm

Vzdyt o to jde ne ?

Proc kupovat audi a4, kdyz staci Škoda 1000...  Proc kupovat novy lcd televizor, kdyz staci cernobily... Proc plastove okna, misto drevenych... Proc jist priborem, kdyz staci ruce... Proc bydlet v dome/byte, kdyz muzes bydlet v prirode pod sirakem...

Ano nevim kdy dost, a urcite to neni minus...

0/0
24.10.2009 17:36

Host

Re: Re: Re: Hmm

Ale blbost. Neříkám nekupuj to nejlepší, co je. Naopak směle do toho. Ale to, co předvádí on, by se dalo přirovnat k tomu "přestaňte už kurde vyrábět to Buggati Veyron, vždyť byste mohli dělat něco rychlejšího".

0/0
24.10.2009 17:50

Host

Re: Re: Re: Re: Hmm

jenze grafika dragon age neni mezi hrami jako bugatti veyron mezi auty

0/0
24.10.2009 18:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

máš veyron tak leda na mozku

0/0
24.10.2009 19:28

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

LOL R^;-D

0/0
25.10.2009 19:07

Host

Re: Re: Hmm

Takze ty mas jedte stale Xbox, PS1 nebo Pentium III ? Proc kupovat PS3, X360 nebo Core i7 ?

0/0
24.10.2009 17:42

Host

můj názor

Nemůžu si pomoct ale mlčenlivost hlavního hrdiny mě štvala už v Kotoru I-II přijde mě že hrdina je o dost více reálný pokud má svůj hlas. Napříkald Mass Effect byl v tommhle dobrý. Človšk si nemůsel uplně pamatovat každpu drobnost a hrdina věstšinou řekl to co jsemchtěl říct sám.

 Ač jsem velkým zastáncem Baldurs gate tak si také myslím že za těch pár let by zde mohl být větší pokrok než tohle. Například i v Kotoru to vypadalo super když spolu bojovali dva jedi. I když to bylo jen pár předem připravených sekvencí uderů tak to dalo pocit boje. A né tohle mávání naprázdo.

0/0
23.10.2009 19:35

Host

Re: můj názor

jj ako napr Gothic 3 a Risen, v G3 si len voli odpovede bez zvuku a v Risen hrdina aj intonoval... sa mi strasne pacili tie ironicke hlasky... takto to bude len ticho xD takze to bude asi hudba z windowsu, vypnute zvuky v DA a len citanie titulkov...

0/0
23.10.2009 20:52

Host

Re: můj názor

Jenze je neco jineho kdyz je avatar dany hrou, jako napriklad Gothic,Mass Effect, nez kdyz si jej muzes kompletne stvorit dle sebe. Samozrejme slo by namluvit vsechn dejme tomu 6 hlasu co jsou na vyber, to by jiste slo, jenze jak Bioware rekli, takto se hrac lepe szije se svym avatarem, respektive ze avatar je on sam.

Jinak co se tyce Mass Effectu, tam me to naopak stvalo, a to z toho duvodu ze hrdina v zasade mluvil sam za sebe, kolikrat jsem dal nejakou odpoved, a on pak rekl neco co jsem vubec nechtel. Proto me prave vyhovuje "KOTOR system", kde jsou presne napsane vety co muzu rici.

0/0
23.10.2009 22:18

Host

Re: Re: můj názor

V mass effecte to je podla mna dobre koli tomu, ze tam byvaju kratke odpovede, co mozes zvolit, sice hrdina povie dlhu vetu, takze ked npc rozprava svoju poslednu vetu, ty mas cas si precitat moznosti a ked dorozprava hned zvolit a nemusi tam byt ziadne ticho... teda aspon u mna to tak bolo

0/0
24.10.2009 8:21

Host

lol

Dragon Age je sragora

0/0
23.10.2009 17:41

Host

Re: lol

Mne prijde ta hra pekne udelana.

0/0
23.10.2009 18:35

Host

Re: Re: lol

Jen pokus o flame..:-/

0/0
23.10.2009 22:19

Host

Re: Re: lol

0/0
23.10.2009 22:19

Host

.

Ja som myslel, ze dialogy budu ako v mass effecte, ze ked vyberete odpoved, vasa postava ju povie po anglicky, ale v prvom videu to vypada ako Gothic 3, len kliknete na vetu a hned hovori npc s ktorym sa rozpravate..

Alebo Kliknete a sice ukaze titulkoch, ze nieco vravite, ale ticho.. nepozeral som to tak detailne... co to ma byt ?

0/0
23.10.2009 11:24

Host

Re: .

a este aj ten postoj combat, to vypada ako by si nasrali do nohavic xD

Ale kazdopadne, myslim, ze ked sa zazerem do deja, tak mi to az tak vadit nebude.. neni to vec, koli ktorej by som to nemal kupit, stale lepsie ako nuda..

0/0
23.10.2009 11:26

Host

Re: Re: .

Odborník na souboje, hm?

0/0
23.10.2009 11:29

Host

Re: Re: .

Tohle je takticke rpg, ne rubacka ala diablo...!!!

0/0
23.10.2009 13:04

Host

Re: .

No, jestli mi něco vadilo na Mass Effectu, tak to, že postava opakovala to, co už jsem si jednou přečetl.

0/0
23.10.2009 11:35

Host

Re: Re: .

si asi hral zbytecne dlouho half life 2 vid..ze ti vadi kdyz postavy mluvi ..lol

0/0
23.10.2009 11:39

Host

Re: Re: Re: .

Ne, ale úplně mi stačily dialogy v Baldur's Gatech, Planescape, Kotorech a dalších.

0/0
23.10.2009 12:09

Host

Re: Re: .

tak mi prosim ta vysvetli, na co je dobre si volit hlas pri vytvarani postavy, ked nepovie ani slovo... na toto mam asi male IQ lebo tomu vazne nechapem

najlepsie by bolo, keby bola moznost v nastaveniach interface, ci chcem/nechcem aby moja postava rozpravala pri dialogoch...(popr videach)

0/0
23.10.2009 11:39

Host

Re: Re: Re: .

Souhlasím, možnost nastavení by byla ideální. Ovšem ve všech hrách od bioware, kde byla tvorba postavy, byl hlas jenom pro hlášky v boji - vždycky. Kdyby totiž měli dabovat všechny rozhovory v 10 hlasech, tak ti na Blu-Ray nestačí.

0/0
23.10.2009 12:13

Host

Re: Re: Re: .

Duvod proc neni hlavni postava dabovana je ten, ze podle Bioware, hrac se se svych avatarem lepe szije, jako priklad uvedli ze napriklad v Mass Effectu, kde jste hrali za Sheparda, tak i presto ze jste si jej mohli upravit podle sebe, porad jste hrali za nej. U DA:O chtej prave dosahnout toho ceho v BG,NN atd, ze vy hrajete v podstate za sebe.

0/0
23.10.2009 13:07

Host

Re: Re: Re: Re: .

Hmm..tak daleko to u me jeste nezaslo abych si myslel ze herni postava sem ja..nejsme magor:)

0/0
23.10.2009 13:38

Host

Re: Re: Re: Re: Re: .

Hmm,a vis ze presne o tom RPG jsou? O sziti se s postavou? Nekteri lide jsou divni...

0/0
23.10.2009 14:43

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Ja nejsem divnej..ja se szit umim..ale rozhodne si nemyslim ze sem to ja..to zavani blazincem:)

0/0
23.10.2009 15:46

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Spise ti chybi fantazie.

0/0
23.10.2009 16:39

Host

Re: Re: Re: Re: .

To si niektori myslia ale je to ta najviacsia blbost.

S nemym hrdinom som sa nikdy v ziadnej hre nevzil, okrem Half-life.

Zaklinac bol super hlavne vdaka charizmatickej hlavnej postave, alebo by ste sa lepsie zily s nehlaskujucim Duke Nukemom? Alebo s nemou hlavnou postavou v GTA?

0/0
23.10.2009 16:40

Host

Re: Re: Re: Re: Re: .

Heh ale v GTA3 byla hlavní postava němá :)

0/0
23.10.2009 16:55

Host

Re: Re: Re: Re: Re: .

Co sem tahas akcni hry proboha? Na to aby jsi se  hrdinou RPG her szil potrebujes fantazii a hlavne te musi hra bavit. A taky nejde o nejake schizofreni a stoprocentni vziti do postavy jak pise nejaky maniak vyse. Boze lid bavime se o hrani. To jako vsichni hrajete stylem....co ten muj debil ted zase udela? ... nebo stylem....co ted musim udelat abych co nejrychleji dohral hru?. Pokud ano,tak se divim ze vas RPG vubec bavi. Vam asi nema smysl neco vysvetlovat...

0/0
23.10.2009 16:59

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

potrefena husa se vzdycky ozve...jen si dej pozor aby si pak po svem okoli nechtel aby ti rikaly pane krali..bacha na to..navic ja hraju vetsinou za zenske a sziti by vazne zavanelo navstevou psychiatra :)

0/0
24.10.2009 1:46

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Role Playing Game. Stačí si pořádně zjistit význam a takováto diskuze je uzavřena.

0/0
24.10.2009 11:19

Host

Re: Re: Re: Re: .

Panebože důvod, proč postavy v těchhle hrách nejsou namluvené je ten, že by to autoři museli nechat namluvit desetkrát různými hlasy, které budou sedět k postavě, kterou si hráč vytvoři. A do toho nikdo investovat nebude. To opravdu EA žerete každou marketingovou blbost?

0/0
24.10.2009 8:59

Host

Re: .

když nastane ticho, kdy čteš a vybíráš z možných odpovědí - při čemž nastane ticho a postavy stojí mlčky a čumí na sebe - pak klikneš a hrdina začne říkat to, co jsi už četl, vypadá to hodně divně... tohle v RPG nemám rád a jsem rád, že tyto dialogy nejsou namluveny. 

a navic - představ si, že bys měl všechny věty co říká hlavní hrdina namluvené ve všech možných hlasech. dalších sposta sežraného místa na disku.

0/0
23.10.2009 15:02

Host

Re: Re: .

safra, prepisoval jsem text a neco mi tam zustalo 2x. sorry, mel sem si to po sobe precist pred odeslanim. ale jde to pochopit

0/0
23.10.2009 15:04

Host

Děs běs

Podle mě zatím nejošklivější videa z Dragon Age. Takhle to vypadá ne že tu hru pět let dělali, ale že ji před pěti lety udělali a od tý doby na ní nesáhli. Postavy vypadají jak z bakelitu, animace v podstatě nulová, když se to odzoomuje, vypadá to jako hezká Baldurs Gate, v animacích a rozhovorech tragédie. A obsah? Zabíjíme pavouky, mluvíme se Stromovousem, zabíjíme medvěda. Usnul jsem nudou v polovině druhého videa. Jediná věc, která mě zaujala je množství možností u toho elfa - je jich tam fakt hodně. Celkově to vypadá ještě nudněji než Neverwinter Nights 2, což je hrozná představa.

0/0
23.10.2009 10:43

Host

Re: Děs běs

No vidíš, a pro mě první videa, která mě přiměla uvažovat už o předobjednávce. :)

0/0
23.10.2009 10:57

Host

Re: Re: Děs běs

proč si lžeš?

0/0
23.10.2009 11:16

Host

Re: Re: Re: Děs běs

Proč bych si lhal? Renderovaná videa se mi nelíbila, ta dřívější vypadala tak, že mi to notebook nerozjede. Teď to poprvé vypadá jako starý dobrý Baldur, který bych mohl spustit.

0/0
23.10.2009 11:34

Host

Re: Re: Re: Děs běs

proč si nepřipustíš že né každýmu se to nelíbilo?

0/0
23.10.2009 19:28

Host

Re: Děs běs

Jsi prostoduchý hlupák.

0/0
23.10.2009 13:28

Host

Re: Děs běs

Tohle prostě očividně není hra pro tebe, mě osobně taková grafika jaká tam je, vůbec nevadí, spíš naopak. Nikdo ti nebrání aby jsi hrál něco jiného ;-)

0/0
23.10.2009 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.