Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boj o Warhammer 40K: Space Marine i pro PC

Vývojářský tým Relic oznámil na letošní herní výstavě E3 vývoj titulu Warhammer 40.000: Space Marine exkluzivně pro konzole. Hráči na PC okamžitě reagovali a zahájili petiční akci. Na tu Relic reaguje. "Vždy se díváme na fóra, protože nás zajímají reakce lidí, kteří se zajímají o PC verzi. Pokud budeme vidět dostatečnou podporu, kdo ví, jak se ještě rozhodneme."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

T

Tak jestli to projde, meli by udelat DoW2 i nam, na konzole.

0/0
30.10.2009 9:35

Host

Re: T

A jak byste to asi ovládali?

0/0
30.10.2009 13:59

Host

nevyjde

stejně pochybuju že hru tohohle typu zrovna dají i na pc

0/0
29.10.2009 14:47

Host

Jumík

Raději ať pořádně vymakají Chaos Rising

0/0
28.10.2009 23:09

Host

hmm

No zrovna tohle bych si na konzoli vychutnal. Přesně taková hra na kterou je gamepad jako dělanej =)

0/0
28.10.2009 23:06

Host

uvidíme

Nevim, jak u Vás ale u mě zrovna relic s W2 poklesl. Jednička byla parádní multiplayerová RTS a u dvojky přešli na model bez báze, tím pro mě vždycky strategie poklesne, škoda... Jasné, že je zajímají odezvy a hlavně množství té základny potencionálních hráčů, dneska vychází hry spíš na konzole, protože se tam lépe prodávají. Nakonec i když to pak vyjde jak pro konzoli i PC málokdy se to podaří bez přítomnosti "konzolovitosti" , která PC hráče dost často odrazuje.

0/0
28.10.2009 21:47

Host

Re: uvidíme

Mě teda strategie "bez báze" baví podstatně víc, protože tam většinou jde právě o STRATEGII a opravdové taktické využití všech jednotek, které máš po ruce. Budování základny a výroba jednotek je jen o rychlosti klikání a záleží většinou na tom, jak rychle dokážeš vyzkoumat, vyrobit a poslat na nepřítele jednotky, které ho zničí. Skutečná strategie a taktika na bitevním poli jde v takovém případě k šípku.

0/0
29.10.2009 12:53

Host

Re: Re: uvidíme

Ano to máš pravdu ale proto, že se model budování báze neposouuvá dál. Dnes kdy je možné udělat opravdu zajímavou herní mapu s různorodým terénem a jednotkami? Budování by se tak nemuselo omezit jen na rychlost ale i taktiku - obranné věže, minové pole, barikády, zákopy, bunkry a to vše ale dovedené k dokonalosti, stejně jako když se zaměřuješ na ovládání jednotek. Když se podíváš na Starcraft 2 tak bych řekl, že tam toho docela využili - jetpacky, trojnožka apod. včetně přesouvání báze za terrany. Multiplayer možná kvete ale v signlu jsou tyto hry nudné, třeba DoW2 byl v singlu pořád jedno a to samé - dojít na konec mapy zabít bosse...

0/0
29.10.2009 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.