Diskuze

Jak vzniká obluda do Dragon Age: Origins

Jak udělat nepřátelskou nestvůru, aby působila opravdu věrohodně a naháněla hráči chystaného fantasy RPG Dragon Age: Origins strach a budila v něm respekt? O tom, jak správně namíchat potřebné ingredience se s námi v traileru podělili vývojáři z BioWare.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

30. 10. 2009 16:51
hmmmm

Vypadá to parádně 1*

0 0
možnosti

Host

29. 10. 2009 12:48
Jak vzniká příšera v Dragonage?

Jednoduše, obšlehne se z TES. Už mají okopírovaného třeba takového xivilaie.

0 0
možnosti

Host

29. 10. 2009 16:09
Re: Jak vzniká příšera v Dragonage?

Sejne tak jako byly obludy v TES obslehnuty zase od jinud...

0 0
možnosti

Host

29. 10. 2009 12:32
hype

takovy masivni hype co predvadi EA u tehle hry jsem teda u offline rpg jeste nezazil, skoro kazdy den nejaka nova blbinka o hre, opravdu se zacinam bat, aby ta hra nebyla nakonec sracka, kterou se snazi prodat jeste driv nez to vyjde, protoze pak si to uz nikdo nekoupi...

0 0
možnosti

Host

29. 10. 2009 12:46
Re: hype

Můj předpoklad je, že děcka 5 dní po vydání přijdou a budou si stěžovat jak je ta hra težká a nedohratelná čili sračka. Pak přijde druhá vlna po vydání pro PS3 a pak všichni se budeme na sebe usmívat (psát smajlíky) a urážet se. No, snad se tohle nesplní.

0 0
možnosti

Host

29. 10. 2009 8:13
Amaroun

Vypada nadherne ... Vsiml jsem si spravne ze to delaj v 3d maxu ????

0 0
možnosti