Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Demo Assassin´s Creed 2 nebude

Ačkoliv byl první Assassin´s Creed přijat hráči poměrně s nadšením, přesto si jeho tvůrci z Ubisoftu vysloužili kritiku za to, že nevydali demoverzi na žádné z platforem, kde hra vyšla. Vzteklého brblání hráčů si ovšem v Ubisoftu nikterak nevšímají, takže očekávaný Assassin´s Creed 2 bude také bez dema.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Hodnocení

Tak jsem tu viděl několik těch příspěvků od ostatních lidí, kteří si stěžují každý na něco jiného a pak se hádají, co je horší. Assassin's Creed je dobrá hra, když ji máte chuť hrát. Právěže tím, jak je tam dobrá grafika, si celou tu hru můžete zkazit, vytáhnout z PC nebo konzole a do koše s tím. Nesledujte, jakou to má grafiku, logiku, stereotyp, akci, atp. Prostě hrajte, když chcete. AC2 nebude takový propadák, a když nechcete utratit tolik peněz a štvete se s demem, které s marností nebude podruhé, tak počkejte, a sledujte. Tady vám jde vlastně jen o to, jak nejvíc ušetřit; pak prostě musíte udělat něco pro to, aby jste to měli za malou peněžní částku. Já vám nebudu radit, kde vhodně koupit, protože kam se hrabu já, když tu je internet.   

0/0
9.11.2009 18:14

TT777

no a

me nenaserou me jednicka stejne nabavila

0/0
2.11.2009 9:20

Host

utek z vezeni

jeste k tem utekum a predcasnym unikum: na webu uz je ke stazeni x360 call od duty: modern warfare 2. myslite, ze bude demo? :)

jen chci rict, ze vydavatele jsou vazne sami proti sobe (tim ze demo ac2 nebude) a vzdycky to odskacou jen slusni a platici hraci. pirati nic neresi a hraji zadarmo, x-tydnu pred vydanim. a ferovy hrac? demo nedostane a musi jen slepe verit recenzim a citu. majitele xboxu to stahnou a jsou v pohode. majitele ps3 budou riskovat... a pisickari? ti holt pockaji do unora (nebo kdy) a uz budou vedet, jak se ac2 (ne)povedl. jestli jim ale na jejich zeleze pojede uspokojive, se tak jako tak nedozvi :(

0/0
1.11.2009 15:54

Host

..

Spatny tah. I ja si tedy budu muset pro ozkouseni sveho HW stahnout plnou verzi z Warezu a kdo vi, treba to pak dohraju a logicky si plnou nekoupim. Me by stacila klidne benchmark verze jako tomu bylo u RE5.

0/0
31.10.2009 18:07

Host

Re: ..

Kdo chce psa biti, palicu si najde.

Kdyz se chce, vzdy se najde dovod proc hru nekoupit. A kdyz sa chce, tak se duvod pro koupu najde taky.

0/0
31.10.2009 18:35

Host

Re: Re: ..

co to? :) kolega to pise jasne, ma obavy jak mu hra pojede a ofiko hw narokum se neda verit. demo maji, ale nevydaji ho. i ten benchmark by stacil. ani ten ale nebude. tak kde to jsme? o tom, ze neni mozne posoudit kvalitu hry nemluve. mam vyplaznout patnact stovek za ps3 verzi, aniz bych si hru vyzkousel?

druha vec je ten warez, pokud uz ho sosne jen na test, mel by max po dvou levelech skoncit a bud na hru zapomenout nebo si ji koupit. to bysme ale byli v idealnim svete. :) tohle udela asi jen malo piratu. na druhou stranu... kdyz uz maji na disku celou hru a museli tahat 3-4x vice dat, nez by je stalo demo... :)

0/0
31.10.2009 19:24

Host

Re: Re: ..

Vzhledem k tomu, že mám herní notebook, ale už ne nejnovější, tak tady kolegu nademnou chápu, pokud bych chtěl AC 2 hrát, udělala bych totéž, co on.

0/0
31.10.2009 21:49

Host

obrana

nemyslim, ze by se ubisoft branil proti piratum. netusim co bude mit ac2 za ochranu, ale v pripadnem demu by jiste nebyla. ostatne warez grupam staci den-dva na crack, vice nepotrebuji. at si hlavne ubisoft hlida uniky z lisoven, aby nebyl ac2 v x360 verzi na netu zase 14 dni pred vydanim :)

spis je to obrana proti nizkym prodejum. pokud bude ac2 stejna stereotypni nuda (po hodine az dvou) jako ac1 (a podle toho co jsem zatim videl tak bude) radeji nevydaji demo, aby azio zacal prudit hrace az potom, co zaplati. :) no a na pisickare samozrejme kazdy kasle, k cemu vyzkouset jak jim hra chodi (diky demu) proste si to bud kupte a pak upgradujte nebo jednoduse verte nahodne natipovanym hw pozadavkum a drzte si palce, ze to nejak pojede a pujde to hrat. z ubisoftu uz je pomalu stejna zumpa, jako z jineho nejmenovaneho kanadskeho gigantu. hraci je moc nezajimaji :(

0/0
31.10.2009 13:56

Host

Re: obrana

14 dni pred vydanim? Pokud vim...AC1 uteklo snad o mesic na pc ne?

0/0
31.10.2009 14:28

Host

Re: Re: obrana

hele az tak to nesleduju. :) ale jj, byla nejaka ruska verze co padala v jeruzalemu, to neslo prehlednout. to snad ale neuniklo nikde z lisovny, ale primo od ubisoftu, to byla nejaka predvadeci verze ci co

spis jsem to ale myslel obecne, hodne ocekavanych aaa games se vzdycky na x360 objevi nejmene 14 dni predem. takhle rychli pirati na pc nebyvaji. warez grupy ale naskok nepotrebuji, vetsina ochran je smesna a jen prudi skutecne zakazniky. pro piraty je to otazka na par hodin :/

0/0
31.10.2009 14:53

Host

Re: obrana

Musím tě trošku opravit. Stereotyp je skoro v každé hře, i když ne tak hojný, jako v případě Assassin's Creed. Ovšem, četl jsem, že mise půjde dohrát vícero způsoby a celkově tam budou nové možnosti, takže bych se u druhého dílu této hry stereotypu obával méně, než u prvního dílu. Rozhodně nebude tak velký ;). Každopádně se na to velmi těším :)... Co se týče uniklé verze prvního dílu, tak ta unikla asi měsíc před oficiálním vydáním.

0/0
31.10.2009 15:32

Host

Re: Re: obrana

Stereotyp nema co delat zejmena v zadne dobre hre. AC byl lehoucky nadprumer (6/10 jak vysitych), ackoli podplaceni recenzenti jej chvalili do nebes.

Nevydani dema je logicka obrana proti slaby prodejum. Jeste by lidi mohli predcasne zjistit, ze se na zajimavou herni napln Ubisoft vybodl jako minule a cele je to prehypovana slatanina, kterou bude zase prodavat docela pekna grafika jako posledne.

0/0
31.10.2009 16:22

Host

Re: Re: Re: obrana

No jo, že tam nemá co dělat. To řekni vývojářům. Ovšem, musím mírně oponovat tvému hodnocenému verdiktu - hra si zaslouží min. 7/10. Ono stereotyp není vše. Také záleží na příběhu, období, do kterého je hra zasazená, pak grafika atd. A ne, že bych se chtěl nějak zastávat recenzentů, ale mohu se zeptat, kde si vzal skutečnost, že byli podplaceni? Já osobně na recenze již dávno nedávám, ale jen by mne to zajímalo.

0/0
31.10.2009 16:43

Host

Re: Re: Re: Re: obrana

http://www.kulturakriplu.net/2008/04/jak-vnmme-hodnocen-her.html

To, ze kolem hodnoceni Assassin's Creed byl velky humbuk (kdo tomu neda alespon osm, na toho udelame bububu), se verejne vi. Totez bylo treba Halo 2.

Za co si hra zaslouzi vice nez 7/10? Za stereotyp ukolu, respawn nepratel, podobnost mest, neodklepnutelne animace, idiotske sci-fi prostrihy, slabou umelou inteligenci nebo nezajimave souboje (do kterych vas hra tlaci stuj co stuj, o stealth si nechte zdat). Grafika na pomery PC taky neni zase takovy zazrak, protoze co se ztrati na velmi nedokonale TV, to se jaksi z podstaty veci neztrati na monitoru. A kostkatost textur pri priblizeni je jen spicka ledovce.

AC neni pruser, ale lehce naprumernych 6/10 mu sednou jako ulite. Docela jsem se bavil pri splhani a pobihani po strechach a pri likvidaci dulezitych osob. O stupen lepsich her, kterym bych dal 7/10, jsem hral vic nez dost. Je treba si uvedomit, ze 5/10 je prumer, 6/10 lehky nadprumer, 7/10 slusny nadprumer, 8/10 vyborna hra, 9/10 AAA titul a 10/10 (tj. to, co se dnes dava kazde stokrat videne prehypovane koridorove stracce) patri pouze a vyhradne legendarnim titulum. Tech se z podstaty veci objevuje na PC par rocne (a z toho nula za posledni dobu).

0/0
31.10.2009 17:34

Host

Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Kde je napisane, ze hra nemoze byt stereotypna, nemoze ma nascriptovane levely, opakovane animacie, stereotypne ulohy , aby bola oblubena ? Ved Tetris a Mario sa este teraz hravaju a nikoho nestve ze kocka 2x2 policka prisla uz po 50 000 krat, alebo kocka v tvare L prisla 49 998 krat ? Alebo pan udrzbar pouzil na krok a skok stale tu istu animaciu ?

Len to netreba riesit... hru si staci uzit a nechat sa zabavit a nehladat zbytocne chyby aby mi to hranie len pokazilo...

0/0
31.10.2009 18:31

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Tak, tak, ja bych vam klidne dokazal najit hromadu chyb i na hrach ktere dostali hodnoceni 10/10.

0/0
31.10.2009 18:33

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Deus Ex, Planescape Torment, System Shock 1,2, Jagged Alliance 2, Fallout 1,2 Baldur's Gate, Wizardry 7,8 a muzete zacit.

Stereotypnost vyse vyjmenovanych her (dvacet a vice let strarych tj. vzniklych v dobach, kdy se kazde sracky nemuselo prodat 10 milionu kusu) spociva primo v jednoduchosti herniho principu, nikoli v lenosti vyvojaru. Kolik kB na disku ukousne Tetris a kolik Assassin's Creed? Kolik hype bylo kolem Tetrisu a kolik kolem Assassin's Creedu?

Ja jsem netvrdil, ze si neuziju i hru, ktera byla jistym zpusobem stereotypni. Ale mam-li takovou hru hodnotit, nemuzu ji ohodnotit 10/10, kdyz znam mraky podobnych her, ktere jsou daleko kvalitnejsi.

0/0
31.10.2009 19:35

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

ted to ale hodne zjednodusujes. :) mario i tetris jsou jiste legendy a skvele hratelne. jsou to ale oba dost stare kousky a dnes jsou hry jinde. navic tu mluvime o aaa titulu a jedne z velkych her konce roku. navic linearni ploisnovka, potazmo logicka hra, versus akcni hra s epickym pribehem a otevrenym svetem? ale no tak :)

a tady je prave ten problem. ac byl celou dobu hypovany jako klenot a pomalu revoluce. hra co nam nesmi ujit. perfektni dobrodruzstvi v otevrenem svete. a vysledek? prvni dve hodiny opravdu skvele, pak to ale bylo jako pres kopirak az do konce. jen par ukolu porad dokola, mesta stejna atd. bohuzel ac2 vypada uplne stejne, jen v jinych kulisach a s jinym panackem. ok, slibuji vetsi variabilitu - pockejme si. nahravky misi co byly ale zatim k videni moc nepresvedcily. jsem zvedav na hodnoceni, jakeho se ac2 celosvetove dostane. a jestli zase budou vsichni ohromeni a budou sazet devitky :)

0/0
31.10.2009 19:30

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Asi tak. Zejmena ciselnemu hodnoceni bych v dobach "to dostalo jen 8/10, to bude peknej shit" vubec neveril.

Holt cim vetsi hype, tim vetsi pravdepodobnost toho, ze hra dostane v ofiko magazinech plne hodnoceni. Pak ma clovek verit recenzim.

A kdyz se toho neproda (pardon, nevyexpeduje, realnym prodejem uz se dnes pro jistotu nikdo nechlubi) nekolik milionu kusu, tak je to straslivy propadak.

0/0
31.10.2009 19:38

Host

Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Vidím, že na to máme oba celkem rozdílné názory. Podle mého se jedná o jednu z nejlepších her, jakou jsem kdy hrál. Dle tebe se zase naopak jedná o nadprůměrnou hru. Ono na AC je nejvíce lákavý příběh, který skýtá mnohá tajemství a jež se hlavní hrdina snaží rozlousknout. Ano, úkoly jsou časem velmi podobné, města jsou si podobná jak která, nemožnost odliknout animace může vadit. Jen nevím, co se ti nelíbilo na soubojích ;). A také by mne zajímalo, jaké máš PC. Zkus si to dát na max. v DX10 a hned uvidíš, jakou to má výbornou grafiku ;). Na závěr bych chtěl znovu vyjádřit nesouhlas vůči tvému hodnocení - 7/10 si tato hra rozhodně zaslouží.

0/0
31.10.2009 20:59

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Pokud je AC jedna z nejlepsich, jakou jste kdy hral, tak jste jich asi s prominutim moc nehral (BTW Jedna z nejlepsich her co jste kdy hral si zaslouzi 7/10?). Ze stealth zanru je lepsi temer cokoli (at uz se jedna o serii MGS, Hitman nebo Splinter Cell) a ze stredovekych rubacek klenotum typu Rune, Blade of Darkness nebo Enclave nelize AC ani paty (a takove Enclave nelize AC paty ani stran grafiky). Pribeh? Jednak nehraju hry (arkadovky typu AC zejmena) kvuli pribehu a druhak se to se skvosty stylu MGS, System Shocku nebo Planescapu naprosto neda srovnavat. BTW Hrat tezce repetivni hru kvuli pribehu je fakt trochu ujete, kdyby me na AC zajimal hlavne pribeh, tak si ho prectu na libovolnem foru.

Na soubojich se mi nelibilo: 1) To, ze ve freeform stealth akci (tak se AC prezentoval) vubec byly (protoze zejmena ke konci to autorum prislo malo akcni, tak je hrac trapne nucen vybit 100 lidi na jedne mape) 2) To kolik jich tam bylo 3) Ze na nich nebylo lautr nic zajimaveho 4) Ze evidentne nebyly optimalizovane pro zadny jiny typ ovladani krom gamepadu

PC mam dost slusne na to, abych videl, ze AC v DX10 neni nic moc. Povinnyma konzolovyma srackarnama typu Motion Bluru nebo DoF pocinaje. Takove Gears of War vypadaji sakra lip, o Crysis ani nemluve. Ne ze by slo v prve rade o grafiku, ale AC neni z hlediska grafiky zadna spicka, jak se nam zase snazili manageri v kravatach namluvit.

S hodnocenim 6/10 souhlasit nemusite, hodnoceni je subjektivni zalezitost.

0/0
31.10.2009 22:25

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Her jsem hrál již více než dost a že AC považuji za jednu z nejlepších je můj názor. Váš argument, že jsem jich moc nehrál je tedy mírně komický. Tak já zase, s prominutím, nemusím ani jednu z her, jež jste zmínil v prvním odstavci svého příspěvku. Ono každého baví něco jiného, to bychom se tu mohli hádat rok, jaká hra je dobrá a jaká zase naopak špatná. To je na každém, co ho baví. A ne každý hledí ve hře pouze na grafiku a ti, kteří takto činí, jsou, z mého pohledu, hlupáci. Dále též záleží na hratelnosti, originalitě, celkovému ozvučení a dalších věcech. A upřímně jsem AC dohrál několikrát, jelikož mne, na rozdíl od mnoha ostatních, neodradil, časem onen hojný, stereotyp. Jinak mohu říci, že příběh AC je opravdu na velmi dobré úrovni. AC jsem dohrál několikrát a to ne kvůli příběhu, jak si, očividně, myslíte, ale proto, že mne to prostě bavilo. Ano, tato hra mne bavila natolik, že jsem ji dohrál několikrát. Může se vám to zdát směšné, ale to je váš problém. Přečíst si příběh na libovolném fóru umí každý :D.

Co se týče soubojů: Osobně mi přišli dokonalé a dobře propracované. Jistě, bylo zde jen několik kombíček, která se následně opakovala. Celkový počet soubojů není malý ;). No rozhodně mně tedy souboje na klávesnici s myší nedělaly žádné problémy ;). Pokud se vám zdá, že jsou dělané pro gamepad, je to vaše věc.

O detailech v AC musím opět oponovat. AC totiž v DX 10 vypadá vážně dobře. Pokud byste si to porovnával s detaily pod DX9, rozdíl je patrný na první pohled. Vámi zmíněné Motion Blur a Depth of Field slouží pro grafické zpestření hry. Jediné v čem s vámi souhlasím je fakt, že Gears of War vypadá velmi dobře. Zase ale, prosím, neporovnávejte jablka s hruškami. AC a GOW jsou naprosto dvě odlišné hry. O Crysis bych snad ani raději nehovořil, neboť to s těmito hrami nemá absolutně nic společného a nechápu, proč jej všichni cpou do všech komentářů, jež jsou tématicky zaměřeny na grafickou stránku her. Čili, abych uzavřel téma "grafika ve hrách" (v tomto případě AC) - Má hodně dobrou grafiku. Vám se to tak možná nejeví, to je ovšem vaše věc. Já zde uvádím pouze svůj subjektivní názor na věc.

Ano, hodnocení je subjektivní záležitostí, ovšem i ty se často setkávají s kritikou z druhé strany.

0/0
31.10.2009 23:08

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

oprava - souboje mi přišly

0/0
31.10.2009 23:11

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

AC byl od zacatku prezentovan jako mix Prince, Hitmana a Thiefa. Byl prezentovan jako stealth akce a to, ze s nimi nemate zadne zkusenosti, o leccems svedci. Ano, ne kazdy hledi pouze na grafiku, proto Vy me tady presvedcujete, jakou ma AC super grafiku a proto o tomtez do omrzeni mlelo PR oddeleni Ubisoftu. Ne ze by na tom zalezelo a ne ze by to byla pravda. Hratelnost AC je stereotypni a to, ze jste je dohral nekolikrat, take o leccems svedci, protoze neobsahuje zhola nic, co by k opakovanemu hrani svadelo. Pak take cloveku nezbyva cas na hrani opravdu dobrych her. A o uzasnych vysinach pribehu jste tady psal Vy s tim, ze "na AC je nejvice lakavy pribeh". Souboje Vam prisli dokonale, coz je opet ukazka toho, ze mate nahrano velke kulove a nemate s cim srovnavat. Zahrajte si Blade of Darkness, pak uvidite, co to jsou dokonale souboje. I v Knights of the Temple jsou soboje o nekolik radu lepsi nez v AC (a to maji KotT k dokonale hre daleko). AC v DX10 nevypada rozhodne vazne dobre a jsem moc rad, ze sam uznavate, ze GoW vypada lepe. Motion Blur a DoF je zejmena v konzolovych hrach neni urceno ke "grafickemu zpestreni hry" (jak ma proboha zhorseni kvality obrazu graficky zpestrit hru?) nybrz k tomu, aby vyvojari mohli sirokemu publiku nakecat, jak je to ubecool featchura a pritom se moc nesrat s grafikou, bo na TV se to ztrati. To je ten duvod, proc konzolovky casto vypadaji po vypnuti techto ubersupertroopercool sracek pro pubertaky na monitoru jako vytazene krave z tlamy. To, ze nechcete hovorit o Crysis a GoW take o leccems svedci. Porovnavame tady grafiku a ne herni napln, proto je mozne porovnavat AC, Crysis a GoW (s tim, ze Crysis a GoW vypadaji o nekolik trid lepe). Srovnanani grafiky DX9 vs DX10 najdete treba na http://www.tweakguides.com/AC_7.html Priklad humusackeho rozmazani kazdeho objektu krom dvou postav mate http://www.tweakguides.com/images/AC_14.jpg Jestli povazujete tohle za dobrou grafiku, pak se vazne nemame o cem bavit.

0/0
1.11.2009 11:17

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Bude nejlepší, když naši diskuzi ukončíme, pač tohle vážně nemá cenu. Bychom se tu dohadovali ještě hodně dlouho a stejně by to nikam nevedlo a na to já nemám ani čas ani náladu. Vy si zůstaňte u svých subjektivních argumentů a já si zůstanu u těch svých, jelikož naše názory jsou natolik rozdílné, že bych za chvilku asi byl nucen použít poněkud ostřejší výrazy, což mi za to opravdu nestojí. Závěrem jen řeknu - Hezký den a sbohem.

0/0
1.11.2009 11:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obrana

Napodobne

0/0
1.11.2009 15:35

Host

DEMO

To demo by bylo celkem potřeba. Alespoň bych si vyzkoušel jestli mi to bude fungovat, nebo ne. Comp už mám postarší, i když hodlám koupit novou grafiku, tak nevim.

0/0
31.10.2009 12:18

Host

Aladin

A kdo cekal ze bude demo at zvedne ruku.

0/0
31.10.2009 12:00

Host

Re: Aladin

R^

0/0
31.10.2009 12:10

Host

Re: Re: Aladin

Rv

0/0
31.10.2009 18:53

Host

Andrashi

Osobně si myslím ( i když je to trochu přitažené za vlasy ), že je to snaha nedat crackerským skupinám zdarma návod na no-cd cracky.

Nezapomeňte, že je to právě Ubisoft který prohlásil, že hodla tvrdě postupovat vůči pirátství. Toto je možná jedno z dalších opatření.

0/0
31.10.2009 10:53

Host

Re: Andrashi

Ale nikdo neříká, že by demo mělo být tejden před hrou, ale tak tejden nebo dva po vydání určo, to ta hra bude už dávno ocracklá a kdo se nechce pirátit s celou hrou, aby si "vyzkoušel demo" tak si počká a spokojenost ne?

0/0
31.10.2009 11:12

Host

Re: Andrashi

mohla by bejt PS3 a XB verze dema

0/0
31.10.2009 11:23

Host

Re: Andrashi

hmm, no nevydani dema spise piratstvi podpori, plno lidi si to stahne nelegalne, aby to vyzkouselo. nevydani dema je podle me obchodni tah, maji strach, ze demo lidi odradi

0/0
31.10.2009 17:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.