Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tekken 6 dává na budku sám sobě

Největší legrace je, když někdo upadne, a největší zadostiučinění, když někomu dáme do zubů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

ko

Přiznávám se, že ty juggly mi přijdou větší než v pětce, ale zase se neučim ty juggle-komba, abych nebyl sráč. Ale někdy mi dávaj dobrej kotlík:D

0/0
10.12.2009 16:52

Host

jeeee

takova picovina, jak to muzete hrat vy vypatlany PSkari

0/0
2.12.2009 6:31

Host

Re: jeeee

di hrat crysis kretene

0/0
3.12.2009 15:37

Host

Oprava recenze

"...je škoda, že odemknout úplně všechny ve Story módu není zrovna jednoduchým úkolem..." >>> Odemknout je můžeme i v Offline Módech ;) jen musíte bojovat, bojovat a bojovat... ;) Viz Ghost Mode, hraju ho pořád dokola a hle >> ted' se mi každý 10. vyhraný kolo odemyká filmeček V

0/0
15.11.2009 20:41

modeman

zvažuji

tak nevím, hrál jsem Virtua Fighter 5, stojí tekken 6 to za koupi?

0/0
10.11.2009 17:14

Host

Re: zvažuji

jo tekken je lepsiR^

0/0
14.11.2009 12:16

Host

TEKKEN PRO VOZÍČKÁŘE

No tak to je hnus ty postavy neni nad starej dobrej TEKKEN 1

0/0
6.11.2009 21:06

Host

Re: TEKKEN PRO VOZÍČKÁŘE

Hm,aha dobrý no :D :D ....

0/0
7.11.2009 11:36

Host

Re: Re: TEKKEN PRO VOZÍČKÁŘE

Nějak mi vypadlo PS (1)

0/0
7.11.2009 19:12

Host

Andrashi

Něco podobného bylo už napsáno u hodnocení automatové verze, ale ( subjektivní, pochopitelně ) -

Série Tekken šla do kytek se čtvrým dílem. První a druhý díl byly dosti "arkády", např. postavy místo skákání spíše létaly. Tekken 3 byl vcelku zlom - snaha o věrohodnější zpracování reálných stylů, juggly existovaly, ale v omezené míře.

Počínaje čtvrtým dílem se autoři rozhodli, že "one juggle -> sure KO" přístup ke hře se musí podporovat. Logicky poté hratelnost degradovala - všichni se snaží pouze o jisté juggle startery, v mezičase trochu pokingu, aby řeč nestála.

T6 jede v té samé linii. Jistě, juggly se dočkaly jistého omezení, ale stále to není ono. Osobně myslím, že juggle systém je již přežitek. Rozumím proč je ve hře - je to napodobení situace, kdy ve skutečném boji dostanete soupeře pod tlak a začnete ho masit hlava nehlava a on se není schopný bránit.

Ale to by se snad dalo napodobit i jinak a elegantněji, například juggly vynechat ( nebo ponechat v minimální míře ) a  v tomto směru posílit tenstringy a úlohu parry a reversalů. Ruku na srdce - kolik typů útoků používáte v T6 ? Viděl jsem maximálně deset, zpravidla juggle starter + kombinace zajišťující úbytek alespoň 1/3 soupeřovy HP. Pokud někdo hraje jiným stylem, tak prohraje. Proč? Protože nechává soupeři možnost aby on začal svůj 1/3 juggle. A potom znovu, a potom ještě jednou, což už je KO...

0/0
6.11.2009 20:08

Host

Re: Andrashi

Pravdu díš... Kam podle tebe spadá Tekken Tag Tournament?

0/0
8.11.2009 18:51

Host

lol

autor píše, že eddy patří mezi nejmíň oblíbený postavy, proti kterým se dá hrát. To ale z textu pochopí každej retarda, teda kromě tebe

0/0
6.11.2009 12:56

Host

Re: lol

kdybysi ty nebyl retarda tak by si na tem prispevek o eddym dal reagovat a nepsal svuj nazora az nahoru

0/0
6.11.2009 13:22

Host

Re: Re: lol

Panove uz mate PLATINU ze se tu hadate?;-O

Supaj ke Gamepadu:-P

0/0
6.11.2009 14:26

Host

Bojování

Ahoj lidi, tak opět žádná změna v bojováníRv, když dáte soupeřovi ránu a on vylétne do vzduchu, tak ho mužete než dopadne řezat jak hluchý do vrat - to je samozřejmně při váze těch bojovníků apsolutně nemožné, spadl by na zem jak pytel brambor a ne tenhle nesmysl, nechápu co tím pokaždý tvůrci zamýšlej, to je důvod proč se mi tahle hra nelíbí. Za tohle opravdu peníze dávat nebudu (zlatej Street Fighter). 

0/0
6.11.2009 6:15

Host

Re: Bojování

Slovo nemozne me velmi pobavilo;-D Ohledne Street Fightera je dle me zase nemozne ten rotokolovy kop kterym disponuje Ryu a Ken, ohledne Chun-li jenz ho dela navic hlavou dolu ani nemluve.

V Mortal Kombatu se zas umi pri Fatalite Liu Kang promenit v herni automat MK II a z vysky rozmaznout nepritele. Podle me take blbost:-) O Serii Soul Calibur kde vsi silou dopada astarothova sekyra na hlavu krehke Sophitie radeji nedebatovat.. Vsechno je to blbost, jelikoz jsou to hry.

0/0
6.11.2009 14:24

Host

?

PS3 nezvladne vic jak 2D? ubohy kdyz je tohle "next gen" a nemuze sa bojovat v prostoru ale jen zleva dopravaRv

0/0
6.11.2009 1:51

Host

Re: ?

hrál si někdy hru Tekken ?

0/0
6.11.2009 10:11

Host

Re: Re: ?

ne ale vidim na videich ze se to neodehrava v prostoru ale jenom 2D

0/0
6.11.2009 10:40

JCage

Re: Re: Re: ?

jelikoz to ma svuj smysl

0/0
6.11.2009 16:16

Host

Re: ?

Ty jsi hustej retard..

Začni se pořádně koukat..

;-);-D

0/0
13.11.2009 12:53

Host

teken6

dik za megakvalitne napísanu recenziu!!

0/0
5.11.2009 22:53

Host

lol

Autor asi o tekkenu nic neví.... V modrém článku s názvem Bob píše že Eddy patří k nejmene ovladatelným postavám

0/0
5.11.2009 14:12

Host

Re: lol

Skvele napsana recenze. A autor toho vi az az.. neumis cist?

0/0
5.11.2009 14:33

Host

Re: Re: lol

jo ale Eddy patri k nejoblibenejsim postavam

0/0
5.11.2009 14:44

Host

Re: Re: Re: lol

jj, hraje s nim každej noob Rv

0/0
6.11.2009 10:10

JCage

Re: Re: Re: Re: lol

jelikoz na nej staci dve tlacitka ;-D

0/0
6.11.2009 16:16

Host

anketa

jakou postavu mate nejradeji??? me se osobne zalibil v tekken 6 ten tlustoch Bob. S snim fakt kazdyho serezu. A co vy??

0/0
5.11.2009 14:02

Host

Re: anketa

jedině nina williamsR^V

0/0
5.11.2009 14:45

Host

Re: anketa

 yoshimitsu

0/0
5.11.2009 16:06

Host

Re: anketa

PS2/PSP/PSN/PS3->Tekken 5, Tekken: Dark Resurrection, Tekken 5: Dark Resurrection, Tekken 6.

Vsude jedine s Lili Rochefort:-PVR^

http://img176.imageshack.us/img176/5774/liligog.jpg;-)

0/0
5.11.2009 16:16

junior1099

Re: anketa

Já šestku nehrál... ale jinak Brian Fury a Steve Fox ... rád bych si s něma bouchl v tomto dílu.

0/0
6.11.2009 1:31

Host

Re: anketa

Panák s vývrtkou na hlavě.

0/0
6.11.2009 3:13

Host

Re: anketa

Lilly a Bruce nemaju chybu

0/0
14.11.2009 5:05

Host

Re: anketa

Steve Fox, Nina Williams, Eddy/Christie, Lars, Miguel, Armor, Kazuya nebo Hwo ;-D

0/0
15.11.2009 20:38

Host

Maškary a hastroši

Takže 6. díl bojového maškarního bálu bychom tu měli. Teď by mě ještě zajímalo, kdy někdo vyrobí bojovku podle masopustního průvodu v Čechách. Inspirace by byla - bába s dědkem v nůši, medvěd, policajt, čert, smrtka, vodník, ježibaba, mouřenín atd. Je nespravedlivé, že maškarní průvody zatím inspirovaly jen japonské tvůrce.

0/0
5.11.2009 13:38

Host

Re: Maškary a hastroši

Dal sis vic nez je denni davka?

0/0
5.11.2009 14:34

Host

Re: Re: Maškary a hastroši

mylsim že ta davka mu vystaci na celej tejden;-D;-D

0/0
5.11.2009 14:45

Host

Re: Re: Maškary a hastroši

Já jsem si nedával nic, ale nevím, co si museli dát tvůrci Tekkena, když vymýšleli své maškary - baletka, Michael Jackson z Moonwalkingu, robotka v lidovém kroji, striptérka, mandarín, obtloustlý vekslák, sumista, chlap s leopardí hlavou nebo maník s kartáček přilepeným na hlavě. Kam se hrabe halloweenský a masopustní průvod!

0/0
5.11.2009 15:52

Host

Re: Re: Re: Maškary a hastroši

JJ ta Amerika samy: BETMEN, SUPRMEN, SHADOWMEN, SPAJDRMEN, ale na takoveho ceskeho HASTRMANA od Lady nema zadnej z nich..;-D

0/0
5.11.2009 16:08

Host

o tekkenu

čau, Tekken sem už mám. Recenze na to jaký tu máte běžně neni zas tak zlá, ale číst to radost neni. K těm videím, to mě ty Namco teda nas*ali pěkně, u tekkenu mě bavilo odemykat postavy. Jak na to sem se musel podivat až do fór na internet. Story mód hraju protože mě to zajímá (příběh) ale je to debilní nuda se špatnou hratelností-NUDA total. Hráli jsme to s kámošem a hratelnost je bezva, klasickej versus je bezva a plynulejc vypilovanej boj je nádhernej -supr replaye. Blur je fajn je to efektní a realističtější. Grafika je bezva jen mi vadí ta plastovost postav - z konzole jde podle mě vytáhnout 2x víc(to by ale nemohla vyjít 7) Takže za mě tak těch 85 za bojovku ale bejt tam koncept jako u 5 + třeba tekken ball čí bowl. Dal bych klidně 92%(95 kdyby postavy vypadali že maj kůži. 8-oV!!

0/0
5.11.2009 12:25

Host

Re: o tekkenu

Kdyz jsem pustil prvni bojovku tehle generace, ano Dead or Alive 4 byl jsem uchvacen a rikal si jak tohle chce nekdo trumfnout, pak jsem zahral Virtua Fightera 5 a teprve poznal co jsou to textury kuze, pleti, viditelne pory apod. Nemluve o obleceni kde je videt niti obsita latka! DOA ma ruzovou barvu znacornujici plet jak z malovani ve Win. Tekken 6 tedy v tomto smeru take zadna slava.

0/0
5.11.2009 12:30

Host

Re: o tekkenu

U mě převládá ještě navíc zklamání z nepřítomnosti TAGU. Což bylo Namcem slibováno pokud vím taky.

0/0
5.11.2009 12:40

Host

K recenzi.

S recenzí vcelku souhlasím, dokonce i s hodnocením, které je v tomto případě naprosto adekvátní 6. dílu. Co se mi ovšem moc nezdá, je autorova teorie, že Alice je ve story modu neuvěřitelně těžkým prostivníkem. Očividně na ní musel recenzent "vytuhnout", protože kam se s prominutim hrabe na Kazamu, na konci celého modu.;-D Zvládnout se dá ovšem bez problému taky, místní Tekken Force je procházkou růžovou zahradou oproti Tekken Force v Tekken 4 a přesto se ani tenkrát nejednalo o nic moc nemožného.

Story mode v Tekken 6 je totiž nesmírně ulehčen díky krátkým sekvencím, kdy se pokaždé postup uloží a navíc je přístupným totálním lamám i díky ultra častému získávání oblečků vylepšujících statistiky hráče.

Pochopitelně i v Tekkenu 6 existují u každé postavy startery nebo techniky s extra nízkým rizikem potrestání. Když toto hráč ví, není pro něj problém i vážně protivný KazamaR^. V mém případě, pravda, však pokořen na circa 4. pokus.

Dále aboslutně nesouhlasím s tvrzením, že animace v Tekkenu jsou zklamáním. díky motion blur a rozmazání pohybů se jedná o nejživější Tekken všech dob. Co je spíš skutečným zklamáním, je grafika v 720p díky pitomému Xboxu, takže hře i vzhledem k nemožnosti vyhlazování na PS3, chybí jediná nezubatá hrana. A konečně co se týče online, tak také zklamání, zřejmě jste ho nezkoušel tak jako v T5: DR, že?

Jinak však s pěknou recenzí souhlasím, Tekken 6 ač se hraje naprosto fenomenálně, v podstatě přináší změny typu nové Fify. A je to škoda. Ono nápady pro bojovek je přehršel, ale otázkou zůstává přesně jak jste sám řekl, kdo by je uvítal..(btw styl Zafiny není vyumělkovaný, jedná se o reálné bojové umění, tzv. Kalarippayattu, o němž se tvrdí, že jde o jedno z prvních a nejstarších bojových umění vůbec. Leo měl být potom Tekken-náhradou modly Virtua Fightera - Akiry a jeho způsobu boje. Neřekl bych ovšem, že se úplně zadařilo, uvidíme časem. Zástupce Španělska Miguel se však myslím povedl na celé čáře taky, Lars mi prozatím přijde opravdu nejméně zajímavým a jeho obliba vzroste u některých, snad pouze díky jeho hlavní roli v hlavním modu hry. Bojový styl je tentokrát opravdu jen karate variací na styl Devil Jina a podobných).

0/0
5.11.2009 1:24

Host

Re: K recenzi.

8-o8-o8-o;-O

0/0
5.11.2009 3:10

Host

Re: K recenzi.

R^

0/0
5.11.2009 3:11

Host

Re: K recenzi.

"díky motion blur a rozmazání pohybů se jedná o nejživější Tekken všech dob"  omg,  motion blur dela hry zivejsimi ? ;-D;-D  motion blur je jenom nastroj na zakriti spatnejch textur a animaci.

0/0
5.11.2009 4:54

Host

Re: Re: K recenzi.

ale prosímtebe....Motion blur nezakrývá škaredá textury, napřed studuj a pak se tady ucastni

0/0
5.11.2009 8:14

Host

Re: Re: Re: K recenzi.

Motion blur jsem měl zaplej i v Crysisu, a tam s rozlišením textur fakt problém nemám. Někdy je lepší oddělit věci od sebe nějak viditelněji, proč myslíš, že je ve hrách třeba DOF?:-/

0/0
5.11.2009 8:56

Host

Re: Re: Re: K recenzi.

Spis si ty neco nastuduj a zjistis ze Motion blur opravdu neni nic jineho nez siditko pro hw co nezvladne rychle sceny...

0/0
5.11.2009 9:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.