- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přiznávám se, že ty juggly mi přijdou větší než v pětce, ale zase se neučim ty juggle-komba, abych nebyl sráč. Ale někdy mi dávaj dobrej kotlík:D
"...je škoda, že odemknout úplně všechny ve Story módu není zrovna jednoduchým úkolem..." >>> Odemknout je můžeme i v Offline Módech ;) jen musíte bojovat, bojovat a bojovat... ;) Viz Ghost Mode, hraju ho pořád dokola a hle >> ted' se mi každý 10. vyhraný kolo odemyká filmeček
tak nevím, hrál jsem Virtua Fighter 5, stojí tekken 6 to za koupi?
No tak to je hnus ty postavy neni nad starej dobrej TEKKEN 1
Něco podobného bylo už napsáno u hodnocení automatové verze, ale ( subjektivní, pochopitelně ) -
Série Tekken šla do kytek se čtvrým dílem. První a druhý díl byly dosti "arkády", např. postavy místo skákání spíše létaly. Tekken 3 byl vcelku zlom - snaha o věrohodnější zpracování reálných stylů, juggly existovaly, ale v omezené míře.
Počínaje čtvrtým dílem se autoři rozhodli, že "one juggle -> sure KO" přístup ke hře se musí podporovat. Logicky poté hratelnost degradovala - všichni se snaží pouze o jisté juggle startery, v mezičase trochu pokingu, aby řeč nestála.
T6 jede v té samé linii. Jistě, juggly se dočkaly jistého omezení, ale stále to není ono. Osobně myslím, že juggle systém je již přežitek. Rozumím proč je ve hře - je to napodobení situace, kdy ve skutečném boji dostanete soupeře pod tlak a začnete ho masit hlava nehlava a on se není schopný bránit.
Ale to by se snad dalo napodobit i jinak a elegantněji, například juggly vynechat ( nebo ponechat v minimální míře ) a v tomto směru posílit tenstringy a úlohu parry a reversalů. Ruku na srdce - kolik typů útoků používáte v T6 ? Viděl jsem maximálně deset, zpravidla juggle starter + kombinace zajišťující úbytek alespoň 1/3 soupeřovy HP. Pokud někdo hraje jiným stylem, tak prohraje. Proč? Protože nechává soupeři možnost aby on začal svůj 1/3 juggle. A potom znovu, a potom ještě jednou, což už je KO...
Pravdu díš... Kam podle tebe spadá Tekken Tag Tournament?
autor píše, že eddy patří mezi nejmíň oblíbený postavy, proti kterým se dá hrát. To ale z textu pochopí každej retarda, teda kromě tebe
kdybysi ty nebyl retarda tak by si na tem prispevek o eddym dal reagovat a nepsal svuj nazora az nahoru
Ahoj lidi, tak opět žádná změna v bojování, když dáte soupeřovi ránu a on vylétne do vzduchu, tak ho mužete než dopadne řezat jak hluchý do vrat - to je samozřejmně při váze těch bojovníků apsolutně nemožné, spadl by na zem jak pytel brambor a ne tenhle nesmysl, nechápu co tím pokaždý tvůrci zamýšlej, to je důvod proč se mi tahle hra nelíbí. Za tohle opravdu peníze dávat nebudu (zlatej Street Fighter).
Slovo nemozne me velmi pobavilo Ohledne Street Fightera je dle me zase nemozne ten rotokolovy kop kterym disponuje Ryu a Ken, ohledne Chun-li jenz ho dela navic hlavou dolu ani nemluve.
V Mortal Kombatu se zas umi pri Fatalite Liu Kang promenit v herni automat MK II a z vysky rozmaznout nepritele. Podle me take blbost O Serii Soul Calibur kde vsi silou dopada astarothova sekyra na hlavu krehke Sophitie radeji nedebatovat.. Vsechno je to blbost, jelikoz jsou to hry.
PS3 nezvladne vic jak 2D? ubohy kdyz je tohle "next gen" a nemuze sa bojovat v prostoru ale jen zleva doprava