Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tool Set pro Dragon Age: Origins je venku

Fantasy RPG Dragon Age: Origins má vedle vypilovaného gameplaye také sugestivní příběh. Jestliže máte nápad na tvorbu nějakého dalšího, můžete se klidně realizovat. Vývojářská firma BioWare totiž dala k dispozici Tool Set, tedy nástroje pro uskutečnění vlastních představ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

hm

Teď teprve přichází to nejzajímavější a ano, konzole utře řiť.

0/0
9.11.2009 22:35

Host

Re: hm

Přináší ti to nějaké zadostiučinění, nebo tvůj herní zážitek nějak obohacuje?

0/0
9.11.2009 23:09

Host

Re: Re: hm

Možnost si vytvářet vlastní dobrodružství nejen, že obohatí herní zážitek, ale prodlouží ho. "Obohatit" je to správné slovo, trefil si to.

0/0
10.11.2009 1:39

Host

Re: Re: Re: hm

Ne, já nemyslel ten fakt, že vyšel toolset, ale ten fakt, že někdo jiný ho nemá. Nepochopil jsi to, zkus to znovu.

0/0
10.11.2009 20:55

Host

Re: Re: Re: Re: hm

Ještě abych to pochopil, když to bylo napsáno naprosto debilně. Pro příště se vyjadřuj jasně.

0/0
10.11.2009 21:21

Host

chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

A jak se to instaluje na konzole? ;-D

0/0
9.11.2009 10:10

Host

Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

NE*ER;-€

0/0
9.11.2009 10:42

Host

Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

R^ Já tedy konzoli mam taky ale nedovedu si představit, jak bych to na ní hrál :) Je ale paráda, když víš, oč se v té hře jedná :-D

0/0
9.11.2009 10:53

Host

Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

DA:O hraju na PC, ale myslim si, že na konzoli by se top tak hrát dalo... Osobně si myslím že většina lidí co na konzolích hrají, nějakou tu angličtinu zvládají a tudíž češtinu nepotřebují. Alespoň si procvičí cizí jazyky a to nikdy není na škodu. Pokud si správně pamatuju, tak já se přesně takhle angličtinu učil... Seděl jsem u might and magic s anglicko českým slovníkem.

0/0
9.11.2009 11:25

Lumirel.

Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

Já jsem taky začínal se slovníkem u her. Speciálně tedy ve svých začátcích, když tam vůbec nějaký text byl. :) Pravda, před 20ti lety, ve hrách text nebyl, až na textovky a podobné srandy.

0/0
9.11.2009 13:05

Host

Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

JOJO, Might and Magic VI a VII - to byly pařby!! jinak s tim slovnikem sem u toho taky sedaval :P

0/0
9.11.2009 14:54

Host

Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

to ja snad uz u duny 2 jsem tam sedel se slovnikem :) ale diky tomu se clovek naucil paradne anglicky :)

0/0
9.11.2009 16:53

Host

Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

Já myslím, že každý máme takovou hru. Pro mě to byly adventury Lost Eden a Little Big Adventure.

0/0
9.11.2009 17:25

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

No DUNA byla paráda, ale já jsem RPGčkař, takže se ode mě dá Might and Magic už od prvních dílů čekat... Prostě dokonalý hry a těší mě, že některé firmy stále umí udělat kvalitní RPG (BioWare nebo bethesda)R^

0/0
9.11.2009 19:22

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

Osobně mě Elder Scrolly nikdy moc nebavily, takže Bethesdu já moc neuznávám, ale s Bioware souhlasím. Jenom lituju, že to do dnešních dnů nevydrželi Looking Glass Studio a Black Isle Studio. Od těch bychom se jistě dnes taky dočkali zajímavých her.

0/0
9.11.2009 19:44

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

Pamatuji si, jak jsem u Morrowindu travil hodiny a hodiny. Morrowind mel jedinecnou atmosferu, takze tam se loudat nebyla takova nuda jako v Oblivionu. Rekneme, ze i pribeh byl takovy poutavy. Sice to nebylo plne zvratu, ale budiz. Morrowind mel i dobre datadisky. Oblivion je vsak nekde jinde no... Ten mne tak nevzal a nelituji toho, ze jsem si ho nekoupil. Bethesdu mam rad jen kvuli Morrowindu. Premyslim, ze si ho koupim podruhe pres Steam. Uz jsem linej to vsechno instalovat.

0/0
9.11.2009 20:21

jstepanek1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

Oblivion nebyl úplně špatnej, i když se Morrowindu ani zdaleka hratelností neblížil. Od Bethesdy se mi docela líbil Fallout 3. Původní fallout byl skvělej, ale technologie jde dopředu a fallout by už v isometrickém pohledu neobstál. Musím ale říct, že BioWare jsou pořádní pracanti - Dragon Age: Origins a za pár měsíců příjde mnou nejočekávanější hra: Mass Effect 2.

0/0
9.11.2009 20:49

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

Na Mass Effect 2 si take brousim zuby.

0/0
9.11.2009 20:57

jstepanek1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

To mi povídej:-) Zase se dva týdny v kuse nevyspím, jen abych se dozvěděl, jak to s tím uličníkem Shepardem (pro někoho Shepardovou) dopadne. Musí se nechat že BioWare umí vytvořit příběh.;-)

0/0
9.11.2009 21:10

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

Vytvořit příběh není problém, spíše je nutno ocenit, že se jim s tím chce dělat a že dokážou přesvědčit vydavatele, že hráči chtějí i tyhle hry a nejenom nějaké stupidní hraní si na vojáčky v Call of Duty 12c.

0/0
9.11.2009 21:35

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

jj osobne mam rad single RPG mne tyto tupe strilecky a nebo MMORPG nikdy moc nebavili neni nad singl hry proste neni! maji kvalitnejsi pribeh a jsou celkove zajimavejsi.:-)R^

0/0
10.11.2009 10:04

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: chudacci konzolisti cestinu nemaj a ted todle

tak,tak online hry smrdi:-)

0/0
10.11.2009 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.