Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Události: Britské vývojáře piráti zatím příliš netrápí

Zajímavé bonusy pro hráče Age of Conan ** CD Projekt chystá velkou prodejní akci ** Sběratelská edice Mass Effect 2

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

problem

herni piratstvy narozdil od piratstvy hudby ci filmu je opravdu problem.hudebnici na prodej desek vice mene kaslou protoze 80% vydelku jim de z koncertu 15% kdyz treba vystoupi v televizi ci nejake takove akce a tech 5 %maji z prodeje desek.filmi se taky nejak uzivi napred kino pak prodej dvd a nakonec televize,ale z her jdou penize jen z prodeje cili pokud se bude vic a vic piratit hry jednoduse prestanou vyrabet

0/0
13.11.2009 2:20

Host

Re: problem

myslím, že zisk by mohl být i z většího množství raklamy přímo ve hře, v reálu vidím reklamu na každém rohu, tak myslím že ani v hrách by to nepůsobilo zas tak rušivě.  I když si moc nedovedu představit bilboard s reklamou třeba v Diablu.

0/0
13.11.2009 8:27

Host

Re: Re: problem

mam jeste lepsi vylepseni a co takhle to udelat po vzoru vysilani v televizi? hra se ti kazdych 20 minut prerusi a prehraje ti 5-10minutovy blok reklam...to by bylo, to by se ty hry zaplatili sami co?

To radsi nez cpat reklamu do her to piratstvi vymitit...

0/0
13.11.2009 8:36

Host

Re: Re: Re: problem

grrr vymytit samozrejme...na co myslim...?

0/0
13.11.2009 8:36

Host

Re: Re: Re: Re: problem

Kdyby nebylo pirátství, neměl bych ve skříni několik stovek originálek, ale jen pár kousků u kterých bych měl z recenze silný pocit, že za ty peníze opravdu stojí.

0/0
13.11.2009 11:32

Host

Re: Re: problem

Což o billboard, ale dovedu si představit léčivý lektvary značky Coca-Cola.

Nebo dýku Victorinox. Nebo helmu Adidas.

0/0
13.11.2009 12:00

Host

Re: Re: Re: problem

Cpát reklamy do her ve větší míře? Dejte mu někdo ránu. Otravujou tě v televizi, český rádia plný komerčních sr.... a tuny reklam už radši ani neposlouchám, volaj ti domů, schránka plná, e-mail plnej spamů, dokud jsem nepořídil filtr, na ulici tě stavěj, kam se podíváš tam billboard nebo nějaká úžasná svítivá tabule, a teď už u nás začli sirény využívat jako rozhlas a město několikrát tejdně láká na akce. A on by chtěl na.rat reklamy ještě do her;-O;-O;-O Máte vůbec něco v tý hlavě lidi? Tohle nemůže normální člověk napsat...

0/0
13.11.2009 20:25

Host

Re: Re: Re: problem

koně BMW

0/0
14.11.2009 6:30

Host

Re: problem

prave naopak, hudebnici maj naprostou vetsinu z prodeje hudby oproti koncertum, ikdyz v posledni dobe prave se musej vic snazit, tak je vic koncertu nez kdysi, aspon tak no ;-D

0/0
15.11.2009 2:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.