Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Diablo III stále cílené na rok 2011

Čekatelé na akční RPG Diablo III už nemusí smutně posedávat a počítat měsíce či roky do vydání jejich idolu. Ten vyjde opravdu až v roce 2011, takže zatím si lze krátit čas u Torchlightu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

tesim

Nejvice se tedka tesim na SC2 a D3 bude takovej doplnek po tom roce, je jasne, ze politika Blizzardu je nevydat dva takhle velke tituly v jednom roce. Staci, ze vydaji Cataclysm a SC2 v jednom roce. Na Diablu III muzou makat potom jeste rok, az se trosku zmirni nakup vyse zminovanych titulu. To je jasna logika veci a udelal by to nejspis kazdy, nevytahl by tri trumfy najednou, kdyz to muze udelat postupne. Diablo II a i Diablo I se hraji dodnes. Kde je graficka stranka techto dvou her? X let vzadu, ale proc se teda hrají? Protoze maji vybornou hratelnost a znovuhratelnost a to je stezejni pro tuto serii, ne grafika, ale hratelnost. Myslim, ze nikdo z nas nebyl na Blizzconu, aby si Diablo vyzkousel a ze screenu a z par nekvalitnich videi usuzoval grafickou stranku hry. Ja osobne se tesim na zaver hry jaky bude a jaky bude finalni boss.

0/0
18.11.2009 9:30

Host

Muhehe

Tag to je pjekne seru, htěl sem si to koupyt, ale po těh otdkladech si to ztáhnu. 

;-)

0/0
16.11.2009 13:20

Host

Re: Muhehe

Ty jsi určitě chtěl, aby tě začali lidi poučovat o pravopisu. Ale jsi špatnej herec :-)

0/0
16.11.2009 14:00

Host

Re: Muhehe

Hra zatim zadny odklad nemela... ale to asi stejne nikdy nezajimalo ... ty by si to stahnu tak i tak .. ze ? :-)

0/0
16.11.2009 16:14

Host

Re: Re: Muhehe

to vis ze by si to stah

0/0
16.11.2009 21:32

Host

PC LOL

LOL DX7 grafika a blby diablo  datadisk v roku 2011.

0/0
15.11.2009 21:05

Host

Re: PC LOL

LOL blbe decko, co hledi len na grafiku

0/0
16.11.2009 1:51

Host

omg

Co na tom pořád dělají? Jak víme, na grafice se nepředřou, systém hry je starej už asi 15 let, tam taky není co novýho vymýšlet. Spíš jde o to, že nechtějí, aby se jim kryly jejich nej. tituly v jednom roce. Protože při vší úctě, Diablo III není ani originální, ani nádherné a jeho hratelnost tu už byla, při zdrojích Blizzardu by to museli mít hotový za dva roky kdyby chtěli.

0/0
13.11.2009 23:48

Host

Re: omg

Expert promluvil ...

0/0
14.11.2009 2:02

Host

Re: Re: omg

tjn

0/0
14.11.2009 3:34

Host

Re: Re: omg

vždyt je to pravda8-o

0/0
14.11.2009 18:21

Host

Re: Re: Re: omg

jasně babi

0/0
14.11.2009 19:12

Host

Re: Re: Re: Re: omg

tak to zkus vyvrátit ;-D, těžko co?

0/0
14.11.2009 19:24

Host

Re: Re: Re: Re: Re: omg

není ani originální --- To není 99% her.

ani nádherné --- Subjektivní pocit. Žádná pravda.

a jeho hratelnost tu už byla --- On už to hrál?

0/0
14.11.2009 19:35

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

sice nejsem ten autor příspěvku, ale tohle mě pobavilo : D

To není 99% her - takže přiznáváš, že třetí díl už neni nic moc originální

Subjektivní pocit. Žádná pravda - stejný subjektivní pocit jako ten, že to neni nádherné. Objektivní pocit je, že to opravdu neni vůbec nádherné;-D

On už to hrál? - neslyšel si o Blizzconu?

0/0
14.11.2009 20:10

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

"To není 99% her - takže přiznáváš, že třetí díl už neni nic moc originální."

Hm, Ano? A tím pádem je imho blbost si stěžovat na neoriginalitu. Snad ti dojde pointa, hehe. A dole jsem jasně napsal, že jsem nevyvracel, že to není pravda, jen jsem psal názor. To kdyby jsi se chtěl hádat o ničem.

"Subjektivní pocit. Žádná pravda - stejný subjektivní pocit jako ten, že to neni nádherné. Objektivní pocit je, že to opravdu neni vůbec nádherné"

Źádný takový objektivní pocit neexistuje, ale pěkný joke. Malinko říznutý trollingem, ale beru. Nicméně všeho moc škodí.

"On už to hrál? - neslyšel si o Blizzconu?"

A on konkrétně tam byl a hrál to? Pokud to hodnotí podle videí, tak potom jo. Jasný. Je to hack and slash jak to Diablo, není to extra originální, ale na hratelnost si bude muset hoch počkat na plnou verzi. To je snad jednoduše pochopitelné.

0/0
14.11.2009 21:14

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

Třetí díl neni originální a právě proto je snad úplně přirozený si stěžovat na neoriginalitu, takže co tu meleš že je to blbost, hlavně, že hehe viď.

Víš vůbec co to je objektivní? Asi ne, jinak by si si všimnul, že fora jsou plná množství negativních hodnocení na grafiku a nejsou to jen subjektivní výplody pár jedinců ale obecný náhled na grafiku Diabla 3 pocházející z obrovského vzorku lidí. Ty si možná z grafiky subjektivně udělanej, ale z objektivního hlediska je grafika prostě nic moc.

Co když tam byl a hrál to? To nevíš, já taky a tak se do něj neser a spamuj si jinde ty hochu.

0/0
14.11.2009 21:52

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

"Třetí díl neni originální a právě proto je snad úplně přirozený si stěžovat na neoriginalitu, takže co tu meleš že je to blbost, hlavně, že hehe viď."

Kdyby byl třetí díl origniální, tak by to nemohl být třetí díl. Zkus použít mozek.

"Víš vůbec co to je objektivní? Asi ne, jinak by si si všimnul, že fora jsou plná množství negativních hodnocení na grafiku a nejsou to jen subjektivní výplody pár jedinců ale obecný náhled na grafiku Diabla 3 pocházející z obrovského vzorku lidí. Ty si možná z grafiky subjektivně udělanej, ale z objektivního hlediska je grafika prostě nic moc."

Objektivně grafika nic moc je blábol. Objektivní pohled na grafiku lze udělat možná tak po technologické stránce, ale ne po stránce dojmové. Ten je subjektivní. Mimi jiné na tvůj argument můžu říct, že spoustě lidem se ta grafika zase líbí, ne jen mě, tak mi tu necpi, že se líbí jen mě. Má to stejnou váhu jako to, co píšeš ty o lidech, kterým se to nelíbí.

"obecný náhled na grafiku Diabla 3 pocházející z obrovského vzorku lidí"

To samé můžu říct já obráceně. Nemáš žádná fakta, která by to dokázala porovnat. "Co když tam byl a hrál to? To nevíš, já taky a tak se do něj neser a spamuj si jinde ty hochu." A co když ne? Takže se neser do mě hochu. Mimochodem já se do něj neseru, jen protiargumetnuju. Ty ale očividně s tím, co si tady nakakal, nevíš, co to znamená. Takže si otravuj někoho jiného.

0/0
14.11.2009 23:12

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

Ach ano, ovšem, když je to třetí díl, tak to prostě nemůže být originální, řiď se svojí radou a neměj tu kouli jen na to aby ti nepršelo do krku.

A ten zbytek, hm, už to nehul, víc se dodat fakt nedá.

0/0
14.11.2009 23:47

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

"Ach ano, ovšem, když je to třetí díl, tak to prostě nemůže být originální."

Ano, může. Ale pak už by to nebylo Diablo. Už se opakujeme, tak použij ten mozek konečně, ať je klid.

"A ten zbytek, hm, už to nehul, víc se dodat fakt nedá."

Vskutku mistrný argument. Ale dobrý nápad, to s tím, že už netřeba nic dodávat. Zkus ho zrealizovat. Bylo by to fajn. Hádky s trolly mě nudí.

0/0
15.11.2009 0:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

"Ano, může. Ale pak už by to nebylo Diablo"

Jasný, přidat tam originální nový prvky by zapříčinilo, že to už nebude Diablo, ty si vážně pošahanej fanatik.

Sorry delosombresi, já nehulim, přes tohle svinstvo a hulení si tady ty, aspoň to o tobě tvrdí ti co tě znaj.

0/0
15.11.2009 0:10

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

"Jasný, přidat tam originální nový prvky by zapříčinilo, že to už nebude Diablo, ty si vážně pošahanej fanatik."

Necpi mi tu zase svoje bláboly, které jsou mimo a zavádějící. Ten původní člověk se nebavil o prvcích, ale hře jako o celku. Důkaz:

"Diablo III není ani originální, ani nádherné..."

Takže smůla. O nějakých prvcích tu nebyla řeč ani z mé strany. Byla tu řeč o celkové hře. Navíc Diablo 3 má originální prvky, třeba skill runy. V žádné hack and slash RPG tohle ještě nebylo.

Btw a nekouřim nic, ani cigára. Nešiř tady lži ubožáku Stane. Stan se baví opět o mé osobě. Díky. Vždy mě to uvtrdí v tom, že už nemáš co říct de*ile. Takže:

/ignore idiot

0/0
15.11.2009 0:26

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

Btw a nezapomeň napsat nějaký stupidní argument, jakože nešíříš žádné lži, protože to neříkáš ty, ale jen nějací mí udajní známí. Haha. Prostě debílek mě tady pomlouvá a řeší, co já hulim nebo nehulim, nic jiného mu nezbylo. Fakt ubohost. Odstřel se, zachraň planetu.

0/0
15.11.2009 0:33

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

ROOOFL. Teď sem si všiml tohodle:

Standebil: "A ten zbytek, hm, už to nehul, víc se dodat fakt nedá."

delosombres: "Vskutku mistrný argument. Ale dobrý nápad, to s tím, že už netřeba nic dodávat. Zkus ho zrealizovat. Bylo by to fajn. Hádky s trolly mě nudí."

A hned dalším v postu, po tom, co jsem se vůbec nebavil o hulení (viz moje citace nahoře), ale o tom, aby zrealizoval to, že už nebude nic dodávat. Ani jedno slovo o hulení:

Standebil: "Sorry delosombresi, já nehulim, přes tohle svinstvo a hulení si tady ty, aspoň to o tobě tvrdí ti co tě znaj."

Typický troll. Důkaz, jaký je tento člověk naprostý debil ----> Sorry delosombresi, já nehulim? Proč to psal, když sem se o hulení vůbec nebavil. Proč psal "sorry delosombresi, já nehulim"? ROFL. Samozřejmě proto, aby pak pohl napsat to, co následovalo, že jsem údajně expert přes hulení (což je samozřejmě lež). Myslím, že k tomuto už není třeba nic dodávat. Kkt.

0/0
15.11.2009 1:06

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

Normální člověk si všimne, že jsem jen nepozorně přečtl větu, ale ty tady zaspamuješ takový hovadiny, ale lži to nejsou, stačí hledat delosombres a člověk se dozví co je tenhle internetovej fenomén zač a jaká je s nim prdel;-)

0/0
15.11.2009 1:51

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

Hehehe, Ty subjektivní objektive, pochopili jsme, žes to zrovna bral ve škole a jsi hodný že jsi nás tak poučil :-) stejně, Vy LOListi, COOListi a OMGisti jste stejně srandovní banda.  Původní příspěvek byl aspoň o něčem. Téma znělo: "Nechápu, co jim na tom trvá tak dlouho!"  Jasně, modely postav, světa, nakreslit či naskenovat textury, vymyslet pár (staro)nových herních prvků a mimo jiné odladit to tak, aby to byla zábava... to trvá. ALE proč X a X let jedné z nejbohatších firem v byznysu? Ano, pro to. Vydělávají, protože VÍ co a jak. Jak šponovat naše natěšené nervy k prasknutí, jak dávkovat hry a jejich datadisky... a my uděláme co? Zase jim to sežereme a rááádi s rozevlátými peněženkami, diví jako puberťák před prvním rande, poletíme pro starcraft i to opovrhované/milované Ďáblo :-)

0/0
17.11.2009 12:30

Host

Re: Re: Re: Re: Re: omg

Ještě dodám. To ostatní o tom krytí her v roce a že by to MSUELI už udělat s tím rozpočtem je jen spekulace.

0/0
14.11.2009 19:37

Host

Re: Re: Re: Re: Re: omg

"Jak víme, na grafice se nepředřou"

Tohle je taky spekulace. Nikdo neví samozřejmě nic.

0/0
14.11.2009 19:38

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

ty seš taky spekulace, jsi snad slepej, že grafiku nevidíš? Hlavně netvrď, že je kvalitní, protože úroveň grafiky už neni ani standard.

0/0
14.11.2009 20:15

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

Omyl. Je to spekulace. Nikdo neví, kolik práce mají s grafikou. Podle screenů těžko poznám, kolik bude ve hře obsahu - různorodých vymodelovaných potvor, zbraní a lokací. Tudíž je jasná spekulace tvrdit, že se grafikou nenadřou jen podle srceenshotů. Jde i o obsah a ne o kvalitu.

Jinak Diablo 3 má stylizovanou grafiku a její kvalita moc nesouvisí s technologickou stránkou, takže se smiř s tím, že vnímání takové grafiky i grafiky obecně je dost subjektivní a necpi tu prosím nikomu, co je a není kvalitní grafika.

0/0
14.11.2009 20:35

Host

Re: Re: Re: Re: Re: omg

Než začneš polemizovat o tom, co jsem vyvrátil a co ne, tak tě musím informovat, že moje reakce nebyla o vyvracení nějaké pravdy, ale o názoru na ten post.

0/0
14.11.2009 19:46

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

aj tak je to picovina gg

0/0
15.11.2009 0:57

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

Jasně, díky za kvalitní názor.

0/0
15.11.2009 1:51

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: omg

neni zac

0/0
15.11.2009 2:26

Host

pfff

jeeezisi,jak kdyby to nebylo jedno..mate tech her malo nebo co?

0/0
13.11.2009 14:12

Host

Re: pfff

R^

0/0
13.11.2009 22:29

Host

,.

Diablo II bola moja prva hra a ma bavilo dost dlho, ale to som bol este maly jebo. Teraz hry na tento styl uz nemusim, pretoze to tak do 45min vypinam a idem hrat nieco ine. Nie som moc odolny voci stereotypu a kedze to je hack&slash typ, tak je jasne ze po zabiti xxx mobov mate lvl.

Torchlight som hral, som lvl 24 vanquisher, na medium a so zapnutou volbou Hardcore. Znovuhratelnost ? Myslim, ze niekde okolo nuly. Teda samozrejme pisem, len o mne.

Diablo 3 stiahnem, zahram, uvidim co a ako, a bud odinstalujem, alebo objednam original koli MP.

Ale skor to vidim na tu prvu moznost, aspon co sa videa a screenov tyka, tak to bude len o tom zabit hromady nepriatelov.

0/0
13.11.2009 13:03

Host

No doufám, že

do té doby bude už Torchlight 2 a Torchlight 3 a že hlavně 3jka bude mít MP :)

0/0
13.11.2009 12:52

Host

Re: No doufám, že

torchlight 2 ude něco ohromného...celý se místo ve vnitřních lokacích bude odehrávat ve venkovních...WOW..

0/0
14.11.2009 2:51

Host

Re: Re: No doufám, že

by mě zajímalo jestli si tyhle sarkastický kecy měl i v případě Diabla 1;-D

0/0
14.11.2009 11:31

Host

2011?

ani houno a klidně se vsadim o jeden měsíční plat;-D

0/0
13.11.2009 12:16

Host

Re: 2011?

Tu sázku beru s podmínkou: Já říkám 2010, 2011 ... OK?

BTW. Kolik bereš? Ať vím, jestli to stojí za to.

0/0
13.11.2009 13:54

Host

Re: Re: 2011?

30k hrubýho.

0/0
14.11.2009 11:40

Host

Re: Re: Re: 2011?

Tak to máš jako já. Jdu do toho !

0/0
16.11.2009 14:02

Host

Hmm

No já myslim, že když D3 vyjde vyzkouším demo, usoudím, že je to humus a vrtim se zpet k hraní TorchlighT, nebo už v té dobe Torchlight MMO :-)R^

0/0
13.11.2009 11:00

Host

Re: Hmm

sorry, ale Torchlight je humus..kdyby bylo cokoliv jineho v teto dobe hack n slash torch by byl mrtvej..ale naposledy vysel Titan Quest a ten ma kazdej dohranej, takze se hraje torchlight...do casu D3 se ho jeste hodne nahrajem..ale pak prijde D3 :)

0/0
14.11.2009 2:47

Host

Re: Re: Hmm

A z vesela se začne hrát D2! :-P

0/0
14.11.2009 12:55

Host

Re: Re: Hmm

Hraju taky torchlight, ale pri hrani me napadaji postavy z D2 a mozna si to zase zahraju, ale zase sjizdet weby co a jake skilly a charakterove body kam davat, aby byla postava, zase nejlepsi nevim nevim no :)

0/0
18.11.2009 9:09

Host

Datum

No a aspoň víme datum vydání rok 2011 to rozhodně nebude u blizzardů je tradice o dva roky později než předpokládané datum vydání tak že je to konec roku 2013 a to je skvělá správa! ( pro ty kdo to nepochopily tak to byla ironie);-D

0/0
13.11.2009 10:57

Host

Re: Datum

Do té doby by ses možná mohl i naučit česky.

0/0
13.11.2009 11:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.