Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Gameplay trailer Command & Conquer 4: Tiberian Twilight

Už před patnácti lety měli protivníci na život a na smrt v populární RTS Command & Conquer zajímavou výzbroj. Raketometné motocykly, plamenometné tanky a bizarní helikoptéry orca. Jinak ale vývojáři z Westwood Studios příliš uzdu fantazii nepouštěli.Podívejte se na trailer, čím disponují v čtvrtém díle série.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

West

Westwood na strategiich jeste furt dela...Veskere RA 1-3 ,BfME 1-2 atd jsou stale jejich praci...akorat je zkoupilo velke studio a spojilo je pod jedno jmeno...

Prave proto je jeste dle meho bolestivejsi videt stagnujici uroven cele CaC serie...

Kdyz jsem hral Tiberium, BfME, RA 3, mel jsem pocit, ze typove hraju tu samou hru, akorat ze jednotky jsou potazene jinou texturou tudiz vypadaji jinak....

Typove jsou si jednotky Westwoodackych strategii velmi podobne (Typy nejsilnejsich tanku, vyuziti a podstata stroju atd...)

Pokazde kdyz hraju RTS od tohodle studia, vazne si hned rikam: TREBA SE TO ZMENILO, TREBA TO NEBUDE PODOBNE JAKO VSECHNY OSTATNI HRY OD STEJNEHO STUDIA, AKORAT S JINYM NAZVEM..Opak je pravdou...Je to furt na jedno brdo...

0/0
15.11.2009 15:45

Host

každý rok horší krok

Souhlas s tím co tu píšete, první c&c od westwoodu neměli konkurenci, od doby co to odkoupila ea to jde jen a jen z kopce. Podle mě to má ke kvalitní strategii čím dál víc daleko. Earth 2150 forever ;-)

0/0
15.11.2009 1:39

Host

Re: každý rok horší krok

Ohledně Earth 2150 musím vyjímečně souhlasit.

0/0
15.11.2009 2:19

Host

stary CC jsem hral jak silenec...

...tohle uz je nekde jinde, dost slaba hratelnost

0/0
14.11.2009 23:57

Host

...

Od té doby co na Commandech nedělá Westwood už to stojí za h*vno. Jasně můžete říkat, že to bylo pořád to samé, ale aspoň se to setsakramensky dobře hrálo. Co mě ale nejvíc u nových dílů vytáčí je vizáž nových jednotek - už i v Tiberian Sun měl Titan pěkně zaoblené tělo a vůbec většina jednotek měla velice realistický tvar (např. Orca Fyghter/Bomber) - v nových dílech jsou všechny jednotky hranaté jak kdyby přišli z první světové války - vždyť to z hlediska balistiky a dynamiky nedává vůbec žádný smysl, protože střely mají po pancíři sklouzávat a né se o něj zachycovat - pak mě v Tiberium Wars nejvíc naštvali jednotky Nodu - v dřívějších dílech byli vždycky velice zákeřní, otravní a měli velké výhody v boji na dálku - v Tiberium Wars je všechno úplně obráceně, GDI mají svého Jeggernauta, který s pomocí sniperů dokáže přestřelit celou mapu a Nodi.... nemájí nic - sice se to autoři snažili horko těžko dohnad datadiskem, ale podle mě tomu spíš ublížili - tihle Nodi už nemají s těma předešlšjma nic společného. Ani nevím proč se tahle hra jmenuje Command and Conquer - když s ní už nemá nic společného. Zajímalo by mě co na to asi říkají pracovníci bývalého Westwoodu, když vidí kterým směrem se jejich dítě ubírá...

0/0
14.11.2009 16:27

Host

Re: ...

Ještě jsi zapoměl dodat že v nových dílech už ani nešli stavět zdi a tak ti do základny mohl kdokoliv vstoupit a dělat tam bordel jak se mu zachtělo - opravdu stupidita

0/0
14.11.2009 16:36

Host

Re: ...

Souhlasím. První Conquer od Westwood Studios byl na tehdejší dobu bezkonkurenční. Měl tajemnou atmosféru a člověk se prostě těšil, co bude dál. Chodil jsem ke kamarádovi jen koukat, jak to hraje a hltal jsem i každou animaci mezi hraním. Mělo to prostě svoje kouzlo. Od té doby mě podobně strhnul Red Alert (Westwood) a co to koupil EA, šel celý Conquer úplně jiným směrem. Dnes je to jen nudná 3D strategie plná podivných multifunkčních strojů (RA3), s filmečkama kozatých modelek, sice s jakýmsi dějem, ale prostě bez atmosféry. Stejně rád vzpomínám na staré, ale kvalitní hry třeba od Origin, Ocean, LucasArts .... a právě i Westwood.

0/0
14.11.2009 18:41

Host

Re: Re: ...

Ještě jste zapoměli zmínit, že od Tiberium Wars se výrazně zpomalilo tempo hry, od té doby je ta hra taková rozvleklá a pomalá, taky mi vadilo že nejde dostatečně odzoomovat takže tak jako jsme měli dřív pořádný přehled o bojišti, tak teď jen vidíme na to, jak se hloupé jednotky nechávají nehnutě odstřelovat...

0/0
14.11.2009 19:21

Host

Re: Re: Re: ...

S tím nesouhlasím... Tiberium Wars podle mě hru zbytečně urychlilo aby využilo mainstreamového rychlého multiplayeru.

Tiberian Sun například sliboval dlouhé strategické bitvy... A co se příběhu týká tak považuji Tiberian sérii celkově výš než Red alert... (Ikdyž tam to u mě prostě podělala trojka)

0/0
14.11.2009 20:08

Host

Re: Re: ...

Vždyť vás taky nikdo nenutí, aby si to kupovali. EA se dobře obejde i bez pár českých rýpalůR^

0/0
14.11.2009 19:50

Host

Re: Re: Re: ...

Vaší reakcí v příspěvku přímo naznačujete, že diskuze je jen pro příznivce této hry... To je ale omezování svobody slova! Každý má právo se zde vyjádřit ať kladně, či záporně. A netuším, proč jsme nazýváni rýpaly? Pravda bolí, že? R^

0/0
14.11.2009 19:59

Host

Re: Re: Re: Re: ...

Vaše pravda je EA právem ukradená, CaC4 bude stejně trhat prodejní rekordy, kverulantům navzdoryR^

0/0
15.11.2009 2:18

Host

Great!

Vypadá to setsakramentsky dobřeR^ Ale stejně asi zůstanu u Sins of a Solar Empire...

0/0
14.11.2009 14:00

Host

Ale...

zase to vypada na pouhou nadstavbu minulych dilu... o neco lepsi grafika...par novych stroju...

0/0
14.11.2009 13:48

Host

p.s.

toto mi skor pripomina Demigod

0/0
14.11.2009 12:01

Host

Pařbě zdar

no, co ja viem:-/ Red Alert 3 vyzera podla mna lepsie

0/0
14.11.2009 12:00

Host

Re: Pařbě zdar

Nestras, nic uz horsieho hadam nepride

0/0
14.11.2009 12:25

Host

Re: Pařbě zdar

PRESNE, toto som sem chcel napisat aj ja, podla mna stary dobry redik 3ka je to naj co seria CaC priniesla....este ze ten starcraft nebude taky "novatorsky"... :)

0/0
14.11.2009 19:20

Host

hm

Vypadá to celkem dobře, ale byl bych raději,kdyby nechali původní koncept. Tohle je moc velká změna. Raději bych si stavěl zakladnu atd. Tohle mi příjde jako tahová strategie bez těch tahů.

0/0
14.11.2009 11:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.