- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na to, že Square toho tolik přelomovýho a opravdu dobrýho za posledních x let nevydal si docela troufá. FFX, které spíš je interaktivním filmem než plnohodnotným RPG (Leč atmosféra je krásná, ale hratelnost...), z FF11 udělali MMORPG a jinak se povětšinou zaměřili jenom na nějaké předělávky starých titulů. Square si tato fakta ale asi zakládá na rozmazlených dětech bohatších států, kterým hru rodiče prostě koupí. Každopádně by pan vedoucí firmy měl spíš myslet na realitu než na předpoklady a snažit se vyrovnat svojí kvalitě a produktivitě devadesátých let, kdy se mohli chlubit takovou spoustou zapamatovatelných titulů jako první FFka, Chrono Trigger, Cross, Brath of Fire nebo Draqon Quest.
Kdyby se ne.rali s verzí na xcrap, tak už mohli deset mega dávno prodat.. Idioti.
ano ... jiste ... samozrejme ... 10 ? spis 20 nebo 30 by tedka meli ...
priste radeji nic nepis ... ok ?
Bohužel to je, narozdíl od FFXIII, v nedohlednu. To samý Agito. Ale zaplať pánbůh za tak rychlou lokalizaci FFXIII, ikdyž by to bez X360 mohlo být ještě rychlejší.
Hra vyjde na DVE platformy proboha. deset mil. kusu dohromady za NEOMEZENOU dobu prodeje beru jako samozrejmost! HALO 3 to dalo za pouhe dva roky a to vyslo exkluzivne pro jeden system.