- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měl bych prosbu na redakci bonuswebu... Nedávejte, prosím, psát články o Starcraftu amatérům. Když jsem pečlivě článek pročetl a zjistil, že Tychus se podle autora jednou jmenuje Inlay a podruhé Finley, přičemž ani jedno není správné (správně se jmenuje Tychus Findlay), rozhodně jsem se pozastavil nad jeho informovaností. A vedoucí designér se nejmenuje Dustin Bowder, nýbrž Dustin Browder... Opravdu úroveň, tohle uveřejnit, aniž by si to po sobě autor přečetl, či snad dokonce zkontroloval...
Jen jeste vymysleji ochranu proti piratum, kteri ji chteji mit zadarmo
Ještě to ani nevyšlo a už se tady lidi baví o pirátsví Tato hra má mít minimálně jednu inovaci, a to novou ochranu proti pirátství (myslím, že to bude spočívat nějak ve validaci přes Internet i pro singleplayer), takže kdo říkal, že vůbec nějaké "stáhnutí" zadarmo půjde?
Ale je fakt, že co člověk vytvořil, to jiný dokáže zbořit...
No nevím jestli maj něco takovýho, ale Ubisoft jo a použil to v Avatarovi, ale stejně se to prolomí nic není neprolomitelný
me se nelibi jak se ty jednotky tlaci na sebe. Na tak malych mapach s kamerou nalepenou k zemi to nevypada dobre. To bylo akceptovatelny pred 10 rokama ale ne dnes. Dnes by to chtelo formace nebo menší pocet jednotek jako treba v hrach od Relicu (DoW 2). Kdyz je takovahle masa nalepena na sobe bez ladu a skladu vypada to divne a smesne.
pokud budes hrat SC s kamerou nalepenou na zemi, tudiz ju nebudes mit z ptaciho pohledu tak se vsad ze skoro nic neuhrajes - formace je dobra pouze tehdy pokud se nepritel ktery utoci na blizko nedostane dovnitr tvoji paledne linie - pak je ti cela formace k nicemu - neboli pokud potrebujes a dokazes udrzet bojovou linii tak ano mas vyhodu i v tehle hre - viz braneni vyvyseneho prostoru s uzsim vchodem nebo strelba jednotek pokud je mas v linii a na tebe jdou jednotky v rade jako vlacek - ale tohle dokazes udelat i pouhym ovladanim pokud jsi dostatecne dobre - formace jsou jen pro ulehceni hracum kteri tohle prave nedokazou
Jestli chcete, mrkněte se na tenhle článek, popisuje v detailu jak budou fungovat ve hře žoldáci, což zdejší článek jenom naťuk. Teda pokud vám nevadí angličtina.
http://starcraft.incgamers.com/articles/comments/klear-view-a-blizzard-heros-work/
Jin ak pokud vám nedělá angličtina problémy, tyhle stránky jsou skvělý zdroj všech novinek o SC2
Vzdycky se najde nakej blb nebo blby decko a prudi s grafikou, ta hra neni pro blbce tudiz neni o grafice!
Pak nevím proč dělají druhý díl, to mohli přidat formou patche 3 jednotky do původního SC a bylo by.
Nepisou tu nic o naprosto nejzasadnejsi veci a to bude multiplayer, nebyla to single kampan co udelalo z SC 1 nejlepsi strategii vsech dob...
Kdo by platil 3x za totéž? Jen blb, anebo člověk co chce podpořit vývojáře (i když u Blizzu s dojnou WoW krávou... nechápu). Takže všichni rádoby moralisti ste banda kreténů a přizdisráčů, co si chčije po nocích do ponožek. MUCK
Řekl pan příživník a odtančil na sociálku pro svoje těžce vyflákané, leč tragicky malé, penízky.
SStarcraft je proste klasika ale jde na tyhle hre videt dlouhej vyvoj a je to opravdu dobre? ... podle me ne. myslim ze se Starcraft II nebude vubec moct rovnat s hramy jako CofH protoze inteligence vojesk je absurdni což vidime i na videou ... ja nevim ale to rovnou mohly udelat datadisk ke starym SC... Starcrafty mam rad ale tohle je uz moc dlouhy cekani a neco co nedostane ani 80% ....
vzpomen si az to vyjde a dostane se to do top 5 best RTS of all times, TA to asi neprekona na prvnim miste a druhe misto ma uz SC1. V cem je absurdni inteligence vojsk?
Úsměvné. Z příspěvků čiší česká malost. Blizzard dělá hry...a teď se podržte...za účelem dosažení zisku. Blizzard vydá 3 samostatné kampaně, protože si jednoduše spočítal že na tom vydělá. Můžete tu kňákat jak chcete, ale je to prostě o zisku a ne o rozzářených děských očích. Jestli jsou hry od blizzardu také nebo onaké je jedno, blizzard je fabrika na prachy a evidentně umí prodávat.
Česká republika je jako segment trhu prakticky nezajímavá. Pro blizzard je rozhodující asie, příp. amerika a pokud si marketingové oddělení spočítalo, že víc vidělá na třech hrách než na jedné, přejme mu to. Ty tři hry si koupí každý, prostě ty prachy utratí v rozmězí x měsíců a ani mu to nepřijde (myšleno ne u nás).
Kdo není výdělečně činný tak ten si to stáhne a vypálí at je to jedna hra nebo tři. Opakuji, pro zisky blizzardu je rozhodující asie a bohatý západ, názory dospívajících nevýdělečně činných v Čr nejsou rozhodující pro marketingovou politiku blizzardu. Kupní sílu a zisk, který umožní vytvářet hry netvoří ti co křičí na forech a jsou odborníci úplně na vše, ale masa která si ten starcraft v obchodáku koupí a na tu se blizzrd za měřuje a evidentně mu to jde,.