Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velké prodeje Assassin´s Creed 2

Vývojářský kolos Ubisoft může být velmi spokojený, jeho simulátor zabijáka z atraktivního prostředí renesanční Itálie Assassin´s Creed 2, se prodává doslova jako housky na krámě. Za týden se prodalo 1,6 milionu kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Nechapu

Vubec nechapu proc tady probihaji takovehle diskuze a hadky o tom jak je a neni assassins creed 2. Nekomu se zamlouva, nekomu ne tak je to u kazde hry ale to co tady ctu je vis nez smesny :D :D

0/0
26.11.2009 22:05

Host

Egypt?

Možná ve starověkém Egyptě - to by nemuselo být úplně špatné (tehdy to koneckonců nebyla jen poušť)

0/0
25.11.2009 22:26

junior1099

Re: Egypt?

starověké japonsko...

0/0
25.11.2009 23:42

Host

Andrashi

"Vzhledem k zvyšující se kvalitě série..."

Ehm...zvyšující se kvalita? Řekl bych že druhý díl je vcelku nastejno s prvním. Ano, něco bylo opraveno, ale kol a kolem se nezměnilo téměř nic. Ano, Ubisoft si dal práci, respekt. Kde je slibovaná vyšší obtížnost? Říkali, že se poučili z prvního dílu, kde šlo vyřídit celý zástup. Ve druhém dílu...to jde stejně tak. Standardní vojáky prostě umátíte ( nezájem, čím jsou ozbrojení, prostě klepu do padu a on se jednou krýt přestane ), silnější soupeře prostě ureversalujete ( k čemuž vám pomáhá i funkce taunt - posměch, abyste na reversal nemuseli tak dlouho čekat ).  Ano, občas se někdo odváží sekat Vám do zad - ale ve 3/4 z těchto případů ubíjíte jiného soupeře, tudíž stále postupujete vpřed, čili Vás stejně útok do zad nezasáhne. Pokud i přes veškeré berličky nemůžete porazit nějakou skupinu, tak jednoduše najmete žoldáky. Necháte je je bojovat a pouze obejdete bojiště a jednoho soupeře po druhém do zad propíchnete mečem či dýkou. Opravdu výzva jak se patří.

Kurtizány či kapsáři na každém rohu pak zajišťují, že většina misí je ještě jednodušších. Bravo. Co kdyby se hra hrála sama a hráč se jenom díval? Nebylo by to ještě lepší?

Reakce okolí na podněty. V místě, kde nemají být civilisté ( tudíž každý hluk je podezřelý ) je lučištníkům vřele jedno, že za nimi někdo pobíhá. Reagují až na dotek nebo na soupeře v zorném poli.

Navíc je ve hře krásný bug jak odpravit celou skupinu u sebe stojících nepřátel pomocí skrytých dýk. Závěr? Krásná hra, krásně zpracovaná, ale žel hlavní aspekty hratelnosti tolik šity na míru casual publiku, že výsledek působí smutně. A ani Dan Brownovská kontroverze nepomůže.

0/0
25.11.2009 14:16

Host

Re: Andrashi

no a? oproti předchůdci to je určitě kvalitnější.....zvyšující kvalita se nerovná dokonalost, ale vylepšení oproti dřívějšku...

0/0
25.11.2009 15:14

Host

Re: Andrashi

Ty ses ubohej co? Kdyz ses takovej machr tak nam ukaz jak se to dela...myslim ze se vsichni radi priuci od pana velmistra ;-O

0/0
25.11.2009 22:08

junior1099

Re: Re: Andrashi

Ach jo....ty jsi blb. Co to máš za kecy?

0/0
25.11.2009 23:40

Host

Re: Re: Andrashi

Snad jasne napsal jak se to dela nebo ne ?Ja jsem jen rad ,za tenhle prispevek.Jednicku jsem si koupil a nedohral jsem ani treti misy jak to bylo nudny.Podle tohohle prispevku vidim ,ze se nic nezmenilo.Mozna nepremyslici skupine hracu ,tahle jednoducha hra staci ,ale narocnejsi hrace nemuze uspokojit.Ano vypada to hezky ,ale co z toho ?

0/0
26.11.2009 9:42

Host

Re: Andrashi

Ehm... nikdo tě nenutí, abys to hrál.

0/0
26.11.2009 9:04

Host

Re: Re: Andrashi

Tak napred si to snad musi zahrat ,aby mohl posoudit ne ?To jako nema pravo na jinej nez kladnej nazor ?

0/0
26.11.2009 9:43

Host

Re: Re: Re: Andrashi

Každý má právo na svůj názor. Ovšem, také se musí počítat s kritikou ;)...

0/0
26.11.2009 13:11

Host

Re: Re: Re: Re: Andrashi

To co si napsal je nejaka kritika?To co napsal on je kritika zalozena na faktech a to cos napsal ty je jen slepej vystrel do tmy bez udani duvodu jestli ma pravdu a nebo nema.

0/0
26.11.2009 13:42

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Andrashi

Připadá ti snad můj komentář jako kritika? Já to myslel všeobecně ;). Ale když už jsme u toho - napsal kritiku na hru, kterou ON již měl tu možnost otestovat. Já na něj reagoval s tím, že se mi jeho příspěvek prostě nezamlouval. Čemu se divíš? Na tomto webu je to na denním pořádku, stačí se podívat na ostatní komentáře k herním titulům ;).

0/0
26.11.2009 14:50

Host

Re: Re: Re: Re: Andrashi

Tvoje je reakce je spis takova ,ze napsal opravneny chyby v tvoji modle na ,ktery proste nemas co rict ,protoze tam jsou ,ale jelikoz jses zaslepenej zastance hry ,tak te to sere a nebo se ti ta hra zda byt hrozne tezka a sere te ,ze nekomu jinymu prijde nudne lehka.

0/0
26.11.2009 13:45

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Andrashi

Ano, jsem "zaslepeným" zastáncem této hry, to klidně přiznám na rovinu. Bohužel, jsem se na chvilinku, očividně, snížil na úroveň zdejší komunity, což byla evidentně chyba. Pro tvou informaci mně hra nepřijde nikterak složitá ani lehká, ale naopak dobře vyvážená, i když v pozdější fázi již přituhuje. Každý na to má jiný pohled. Já, jelikož nejsem majitelem ani jedné next-gen konzole, se mohu zatím dívat jen na gameplay videa, jež mne velmi uchvátila a velmi se těším na brzké vydání této hry na PC. A z dojmů, jež jsem četl na jednom nejmenovaném webu, je opravdu na co se těšit. Buď zdráv ;)...

0/0
26.11.2009 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.