Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dragon Age: Origins je epos, vykoupaný v krvi

Pověst, jíž se hra těšila už před vydáním, navnadila možná až nesplnitelná očekávání. Jak vypadá střetnutí s realitou?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Cena

Nechápu, proč se naši distributoři tak pakujou. Angl. verze 1800, s titulkama u JRC 1600 Kč. Na amazonu to stojí 23 liber, což je míň jak 700 Kč! Pak si kupte hru, když je dvaapůlkrát dražší než jinde.

0/0
7.12.2009 21:01

Host

Re: Cena

Nutno ovšem podotknout, že je to sleva ze 44 liber a že je to pravděpodobně jedna z těch her, které amazon zlevnil jako vánoční akci. I když souhlasím, že ta cena na amazonu je velmi příjemná. A nakupuje se tam v pohodě, hry k nám naštěstí vozí. Nedávno jsem tam koupil Planescape Torment v reedici na DVD. :)

0/0
7.12.2009 21:07

Lupulin

Re: Re: Cena

na jakým amazonu, ten co znám já to má ve verzi pro PS3 za 50 USD...coz je asi 1300 KC a u JRC to mám za 1439 včetně příručky.......nevidím rozdíl.....139 korun je řekl ybch tak cena té příručky která je parádní. Dokonce verze pro PC je u JRC levnější než na tom amazonu...

0/0
8.12.2009 8:51

Host

Re: Cena

vsichni konzolisti prece nakupuji na nejakych tech burzach ne ? kde je cena polovicni

0/0
8.12.2009 9:08

Host

..............

jednim slovem je to popici hra,kdyby tak byla vetsina novich her prave v takove kvalite.:-) to by bylo na svete dobre.

0/0
28.11.2009 10:13

Host

skvělé

Hra mě vážně dostala po skvělém Mass Efektu další pecka. A slabá grafika mě se nezdá podle mě je grafika dosti povedená. Třeba ledový chrám nemá chybu. Dávám 100% protože tohle dílo si je zaslouží.

0/0
27.11.2009 13:38

Host

povedená hra

Dragon Age: Origins je hra která se moc povedla a celkem tu už chyběla. Navíc je profesionálně zvládnutá, téměř bez chyb, chytlavá, dlouhá, zábavná a taky je v češtině, což se hodně cení.

0/0
27.11.2009 10:01

TT777

Re: povedená hra

R^Presne tak navic ke hre kazdy dostal velkou barevnou herni prirucku a proto jsem si to taky koupil jj kvalitni prace to se ceni

0/0
27.11.2009 10:31

Host

Re: Re: povedená hra

herni prirucku ke hre, kterou staci jen tak bez cteni rozhovoru probehnout, hm to je opravdu dobra hra

kdyby to jeste misto obycejny knizky byl comix, to by teprv bylo zuzo

0/0
28.11.2009 5:31

Host

Re: Re: Re: povedená hra

Povedena hra to je ale je tam jen jedna postava tim myslym krome zacatku hry keterej projedete behem pul hodiny je prubeh hry vzdy stejnej at hrajete za koho chcete ja to hral a dohral za dwarfa a elfa a za treti postavu uz hrat nebudu protoze je to naprosto to samy dokola at hrajete za koho chcete musite presne jit pokazdy stejne jinak to dohrat nende  z tehle lokace do tehle pak do tehle pak pro ashu at muzu uzdravit arl blba bla bla  za kazdou postavu to samy coz je celkem nuda tolik postav a povolani a ve hre zadna zmena spis mi to stylem pripomina diabla tam taky spousta postav a skilu ale  presne urceny kam jit kam pak co potom lisi se to jen v tom zacatku

0/0
14.12.2009 20:12

Host

Re: Re: Re: Re: povedená hra

navíc je to sprostý komertz, zajimavejsi casti obslehnute z nemeckeho Drakensangu. Jsem zvedavy zda hra neco vyhraje diky sve masivni reklamni kampani.

0/0
20.12.2009 3:58

Host

Re: Re: Re: Re: Re: povedená hra

Ano, vývoj hry trvá cca 10 dnů, takže BioWare čekali na Drakensang, a pak ho rychle obšlehli. Ty jsi sranda.

0/0
20.12.2009 9:31

orken

linearita her...

Porad si nekdo stezuje, ze ta hra je linearni, ze proste vase rozhodnuti nemaji zasadni vliv na prubeh. Jenze ktera hra je skutecne nelinerni?? Zadna, vzdycky je jen par odbocek v pribehu a ty se pak stejne spoji.. a je to logicky, protoze takova hra by vyzadovala prace jako nekolik normalnich her dohromady, ale tezko by si mohli vydavatele rict o nekolikanasobnou cenu, by se takvoa hra nevyplatila... to radsi udelaj nekolik linearnich

0/0
27.11.2009 3:59

Host

Re: linearita her...

Proto jsem strašně zvědavej na Heavy Rain. Tam slibujou právě tohlto - umře ti pár hlavních postav? Nevadí... příběh prostě pojede dálm jen jinak...

0/0
27.11.2009 7:54

Host

Re: Re: linearita her...

to bude naka chujovina ten Heavy rain:-P

0/0
27.11.2009 8:28

Host

Re: Re: Re: linearita her...

To je fakt. Nelineární příběh - jak si to můžou dovolit proboha?

0/0
27.11.2009 9:04

Host

Re: Re: Re: Re: linearita her...

ja bych to zas tak neprehanel ;-)

0/0
27.11.2009 9:52

Host

Re: Re: linearita her...

Jo to Heavy Rain chci videt. Hlavne se uz vidim zdejsi recenzi kde urcite budou vychvalovat ty klady, ktere u jinych her davaj jako zapory. Co jsem videl gameplay tak to ma byt cely jeden interaktivni film, a jako jesli za hrani povazujete ze akorat musim s nacasovanim rychle stisknout ctverecek nebo kolecko, aby postava vsas stacila zachytit padajici flasku aby na sebe neupozornila pred lupicem, tak jdete do haje...

0/0
27.11.2009 11:55

TT777

Re: linearita her...

Ja bych nechtel hrat hru kterou bych musel opakovat 100x abych videl vsechny jeji variantyRv;-€Rv Diky Diky Diky za linearitu... (A zrovna DAO neni uplne linearni je tam dost mist kde se nasledeujici veci stanou jinak kdyz se ruzne rozhodnete...)

0/0
27.11.2009 10:06

Host

Re: Re: linearita her...

jj hraju to podruhe a spousta zmen...chybi mi snad jedine...moznost stat se sam arcidemonem a s armadou zplozencu zlikvidovat vse co by mi stalo v ceste

0/0
27.11.2009 11:26

Host

Re: Re: linearita her...

ale prave tohle by se mnoha lidem libilo, ze by se u te hry poradne zabavili.... navic ono teprve az nekdy v polovine  hry vychytas vsechny detaily, jak efektivne hrat, znat uzitecna kouzla...nektere veci by bylo uzitecne znat na zacatku hry, aby clovek vedel jak je co uzitecny a jak planovat rozvoj postavy...

0/0
27.11.2009 12:34

Host

Re: Re: linearita her...

no kdyby naka hra mela 100 variant, tak to by byla dokonalost sama, bohuzel hry od bioware si na variabilitu jenom hrajou

0/0
27.11.2009 16:44

Host

Re: Re: linearita her...

Tak to jsi svetla vyjimka.

0/0
28.11.2009 21:24

Host

0%

špatné rpg, kouknul jsme jenom obrázky a dal jsem nuluRv

0/0
26.11.2009 22:32

Host

Re: 0%

seš debil noRv

0/0
26.11.2009 23:01

Host

Re: 0%

seš debil no Rv

0/0
26.11.2009 23:46

Host

Re: 0%

j chlapec je naprosto vypatlanej

0/0
27.11.2009 8:28

Host

Re: 0%

si stejná nula jakou si dal :-)

0/0
27.11.2009 9:57

Host

Re: 0%

Další pako ,které hodnotí hru podle obrázků ,nebo jen další troll

0/0
27.11.2009 17:15

Host

Timewarp!

By me zajimalo jak by vypadala tahle "diskuze" s touhle lolkomunitou tehdy, kdyz vysel BG2.

0/0
26.11.2009 21:51

Host

Re: Timewarp!

Problem je v tom,ze drive lidi napsali svuj nazor. Tecka. Dneska musi 'diskuteri' kazdeho presvedcit,ze jen ten jejich nazor je spravny a nedaji s tim pokoj i kdyby mleli nesmysly.

0/0
26.11.2009 22:04

Host

Re: Re: Timewarp!

Velmi výstižné!!

0/0
27.11.2009 11:43

Host

Re: Timewarp!

když vyšel BG 2 tak děti ještě nemohli na počítač a rodiče je kontrolovali (a většina diskuteru z teto diskuze měla tak 5-8 let.....)

0/0
26.11.2009 23:15

Host

Re: Re: Timewarp!

Možná i míň.

0/0
26.11.2009 23:46

Host

Re: Re: Timewarp!

v tom pripade vetsina obhajcu dao musela bejt jeste na houbach

0/0
27.11.2009 1:50

Host

Re: Re: Timewarp!

BG2 vyšel anglicky, tohle česky, i za to má u mne DAO trochu větší plus.

0/0
27.11.2009 10:01

Host

Re: Timewarp!

vecina ani nevi ze neco takoviho bylo.

0/0
27.11.2009 18:12

Host

Re: Re: Timewarp!

3 závažný gramatický chyby v jedné krátké větě ledaccos vysvětluje.

0/0
29.11.2009 23:05

Host

rozhovory

samotné vybírání odpovědí je to největší klišé jaké existuje, proč prostě nemůžu vést konverzaci k nějakému cíli a nechat postavu ať ukáže svůj skill. podle mě nejde udělat realistické dialogy tímhle systémem,ale ME2 ještě furt není, takže nic definitivně netvrdím.

0/0
26.11.2009 21:16

Host

Re: rozhovory

vybirani neni v zasade spatny, spatny je, ze vlastne rozhovor  pouze plyne a hrac jenom glosuje jeho prubeh, misto aby ho nekam smeroval (az na nekolik malo rozhovoru, ktery mam okamzity vyusteni v nejakou akci, ale v globale maj pramalej-zadnej vliv na vyvoj dejovy linie)

no ale to si sekta biowaistu nedokaze pripustit

0/0
26.11.2009 21:30

Host

Re: Re: rozhovory

Mozna mas pravdu, ale to z nej hned nemusi delat spatny RPG ne? :-/

0/0
26.11.2009 21:56

Host

Re: Re: Re: rozhovory

Pravdu mate oba. Sam jsem nekolikrat zjistil,ze at vyberu jakoukoliv odpoved,reakce NPC na mou odpoved bude autenticka. Vyber odpovedi a nasledna reakce NPC jsou tak sikovne udelane,ze si toho clovek pri hrani vubec nemusi vsimnout. A pravdou je i to,ze pokud ma hra spad a pokud je ve hre alespon par momentu kdy se proste hrac MUSI rozhodnout a ma to vliv na dalsi postup,pak vlastne o nic nejde.

0/0
26.11.2009 22:23

Host

Re: Re: Re: rozhovory

ne

0/0
26.11.2009 22:30

Host

Re: Re: Re: rozhovory

nerikam, ze je spatna, rikam ze neni vyborna/dokonala/bomba

je to celkem slusne udelana hra, to je asi tak vse

0/0
27.11.2009 1:57

Host

Re: rozhovory

Co treba Alpha Protocol?

0/0
26.11.2009 22:14

Host

Re: Re: rozhovory

jo na to se tesim, to bude teprve rpg

0/0
26.11.2009 22:31

Host

Hra roku? Spis zklamani roku

sice to pro me nebyl takovej sok jako v pripade Mass effect (to melo takovej hype, ze sem byl z vysledku az znechucenej, z toho interaktivniho filmu pro deti), ale jinak to dopadlo skoro stejne, vysledek daleko za ocekavanim

0/0
26.11.2009 17:40

celoush

Re: Hra roku? Spis zklamani roku

tak to vůbec.... :-)

0/0
26.11.2009 17:43

Host

Re: Hra roku? Spis zklamani roku

Takový vtipy na mě nemůžeš, takhle po ránu:-/... Mass Effect byl pro děti? Interaktivní film? A VÁŽNĚ jsi hrál "Mass Effect"?

0/0
26.11.2009 18:40

Host

Re: Re: Hra roku? Spis zklamani roku

Samozrejme ze nehral.

0/0
26.11.2009 19:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.