Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Týden na Plných hrách a vůně benzínu

Každá sekunda na trati je nabitá adrenalinovým sešlapováním plynu, mačkáním spouště kulometu, sbíráním power-upů a vyhýbání se protivníkovým náložím. Více jak deset let starý výtvor Remedy přijel nakopat freewarovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

...

Death rally je sice fakt legenda, ale DPC je to hra z roku 1995(bezela snad jeste pod dosem:x) ,tak z toho PLS nedelejme buhvijakej tyjátr, víme?!...

14 let oMFG!

0/0
30.11.2009 16:14

Host

Jedniné

Co je na této hře smuté, je to, že ani po těch všech letech nikdo nedokázal vytvořit důstojného nástupce. Asi jako jedného slušného pokračovatele myšlenky vidím Rollcage.

Jinak dost nadějí vkládám do závodní části hry Rage.

0/0
29.11.2009 11:58

Host

Špička

Jedna z nejlepších závodních her, co kdy vyšla, neférovku;-)

0/0
28.11.2009 23:10

Host

Re: Špička

Naprostý souhlas! Dohráno mnohokrát.

0/0
29.11.2009 4:15

Host

Re: Špička

jj kam se hrabou gtr,rfactor,GT5,forza;-D

0/0
29.11.2009 11:20

Host

Re: Re: Špička

No tak forza se může jít zahrabat, to už má DRally lepší jízdí model, GT5  ještě stále nevyšla, no a gtr s rfactorem nemají zbraňe, čímž jsou tak penalizovány, že DRally opravdu vítězí.:-)

0/0
29.11.2009 11:54

Host

Re: Re: Re: Špička

pleteš motáš lžeš...nepiš :)

dr byla bomba

0/0
29.11.2009 20:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.