Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Splinter Cell Conviction: zrazen všemi, pátrá Sam po vrazích své dcery

Tvůrci špionážní akce našli tu správnou cestu a hráči se mohou těšit na bezmála filmový zážitek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

neskutecne spatne

Reakce na video. To snad ti magori v Ubisoftu ani nemysli vazne. Chce snad nejaky fanda serie radobycool tupou strilecku (UI v zapornych hodnotach ale hlavne ze jsou tam zpomalovacky a brutalitky pri bojich telo na telo, kazdy uhrovity pubertak z toho dostane minimalne jeden orgasmus), ktera se z poloviny odehraje sama? Jeste by u toho mohl byt nejake cheat, ktery po zadani odehraje celou hru za hrace. Proc se namahat, kdyz se muzu divat, ze?

0/0
3.12.2009 9:19

Host

Andrashi

Reakce má na Assassin's Creed 2 byla podobná. Ubisoft ubírá se sice poslední dobou směrem "filmovějšího zážitku" ve hrách ( a jsem za to velmi rád ), ale zapomíná na hratelnost a to je problém. Nebo možná není, ale žánrová zařazení jsou.

Tuto hru jsem nehrál, ale sledoval její vývoj ( novinky, oznámení atd ). A stejně jako u Assassin's Creed 2 nerozumím, proč ji Ubisoft řadí mezi akční hry. Pokud by tato hra ( spolu s AC2 ) byly stavěny jako adventura s občasnou akční vložkou, tak není co řešit a byly by skvělé. Ale jestli Ubi chce, aby tyto hry byly v kategorii "akční" a "stealth", pak dle mého názoru se svým současným přístupem k daným žánrům nedělá dobře.

Totiž ... existují i jiní hráči než casual ( i když casual se postarají o největší zisky, proti tomu žádná ). Nicméně oněm "jiným" hráčům nízká obtížnost a berličky na každém kroku ( zcela nepokrytě přístup "hra se hraje sama, pohodlně se, hráči, posaď a dívej se ) nelíbí. Přitom by stačilo zavést obtížnosti, kdy se na hard / very hard některé / veškeré pomocné funkce vypnou...

0/0
3.12.2009 11:35

Host

Re: Andrashi

Nic proti filmovemu zazitku, bude-li spojen s brilantni hratelnosti. Viz. napriklad Chronicles of Riddick Escape from the Butcher Bay.

Problem spociva prave v tom, ze Ubisoft nejen ze tuto hru vytrvale oznacuje za stealth (co je proboha stealth na sestrelovani granatu ve vzduchu a neinteraktivnim zabiti tri oponentu pistoli), ale navic ji oznacuje nazvem Splinter Cell, kde slo o akci takoveho formatu, jaky predvadi Ubi ve videu, zridka (a jednalo se o nejmene povedene pasaze z prislusnych her, protoze na to principielne nebyly stavene).

Jisteze casual hraci generuji nejvetsi zisky. Ale at po mne jako po necasual hraci nikdo nechce, abych v pripade takoveho prvoplanoviteho titulu pro jednoduche konzumenty, ktery se navic hraje sam, jasal blahem, o jakouze famozni stealth akci se jedna. Notabene kdyz se pocitam za fandu serie a stelath akci obecne.

Vypinani pomocnych funkci je fajn, ale na Hard a Very Hard by se musel zmensit pocet nepratel a zvysit jejich UI, coz nepredpokladam. V drtive vetsine pripadu jsou rozdily v obtoznostech reseny maximalne vypinanim nekterych prvku HUD, zvyseni odolnosti nepratel ci snizeni odolnosti hrace. Zmena v UI je naprosto vyjimecna (naproti tomu ruzne pocty nepratel na ruznych urovnich odtiznosti "umel" uz Wolfenstein 3D).

0/0
3.12.2009 13:29

Host

Re: Re: Andrashi

Kecy!

0/0
3.12.2009 20:25

Host

Re: Re: Re: Andrashi

Tak ted jste mi to opravdu natrel. Tolik argumentu v jednom prispevku. Vy mate jiste Platonovy dialogy v malicku.

0/0
4.12.2009 8:16

Host

Otresny

Naprosto otresny. Retardovani konzoliste ale budou chrochtat blahem, protoze jednodussi hru si snad ani nemohou prat.

0/0
2.12.2009 21:30

Host

Re: Otresny

Tak proc vubec ctes clanek o konzolove serii jako Splinter Cell?

0/0
2.12.2009 21:50

Host

Re: Re: Otresny

Cekam, az mi na to odpovi nejaky gay, se kterym si pak vymenim tel. cislo a pozdeji snad vic.

0/0
2.12.2009 22:20

Host

Re: Re: Re: Otresny

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D[>-]R^R^

0/0
2.12.2009 22:45

Host

Re: Re: Re: Re: Otresny

tak hlavne ze se mate radi :-)

0/0
3.12.2009 9:58

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Otresny

nevychazi to snad jen na PC a xsráč?

0/0
3.12.2009 14:55

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otresny

ty si vul

0/0
3.12.2009 21:44

Host

*

mna by zaujimalo či tam bude koop ako v chaos theory.

0/0
2.12.2009 18:37

Host

Re: *

Nekdy vcera byla na BW novinka, ze zrejme ano...

0/0
2.12.2009 19:54

Host

Re: Re: *

To byla spíše stařinka s 10-ti chybami v 15 radkach.

0/0
2.12.2009 21:53

Host

Walome

podle mě bylo tichého Sama 4x a ž dost...vždycky jsem si říkal, že je škoda, že s tímhle řízkem nemůžu někam přiběhnout a všechny pokosit...ale pak jsem viděl tohle video...a změnil jsem názor :-)

Ale ne, třeba to nebude až tak akční...prostě je podstatný, aby to nebylo stejný jako všechny ostatní...uvidíme.

0/0
2.12.2009 18:29

Host

Re: Walome

?? hral si to vobec? samozrejme ze si sa mohol prestrielat. ja som sa napr. niektorymi misiami v double agent prestrielal

0/0
2.12.2009 18:33

Host

Re: Re: Walome

Ale tak neber mě za slovo, samozřejmě že to ŠLO, jen se bojim, že sc spadne do čistě akční škatulky, to je všechno...jinak jsem na to samozřejmě zvědavej...

0/0
2.12.2009 21:08

Host

nekci

Byla to moje velmi oblíbená série, právě díky té politicko-městské stealth astmosféře a technickým hračičkám. Tady sam chodí kanálama, možná tam vykoukne i nějaký mutant. Rv

0/0
2.12.2009 18:04

Host

další interaktivní film :(

Jsem si myslel, že série která je bez problémů hratelná a oblíbená i na konzolích nemůže ještě víc skonzovovatět. Bohužel jsem se mýlil. ;-(

0/0
2.12.2009 10:04

Host

co to ma byt

Mno tak já nevim pokud většina soubojů bude vybojovaná automaticky tak mi sakra reknete co tam v ty hre budu delat ja? Jen vest pandulaka z jednoho mista boje na dalsí? Tak to si radsi rovnou koupim nejakej film za dve tri stovky nez "hru" ktera hraje za me za tisicovku;-€ 

0/0
2.12.2009 8:12

Host

Re: co to ma byt

muzes postavicku ovladat sam nebo ji rozdelit jak vse postupne zabije, myslim, ze parkrat je to hezky, pak se to uz okouka a kazdy to pak vystrili po svem;-)

0/0
2.12.2009 8:40

Host

Re: Re: co to ma byt

mno to muzes to jsem pochopil ale take je tam psano ze v mnoha pripadech tobude nezbytne coz je to co jsem myslel

0/0
2.12.2009 9:00

Host

slovo stealth

se mi u toho videa tedy nevybavilo

0/0
2.12.2009 2:23

Host

Re: slovo stealth

Prave :-( Porad doufam, ze vedle akcniho pruchodu bude moznost i stealth pruchod, ale verim tomu cim dal tim min... btw. ke konci je v clanku (zamerne?) Splinter Cell: ConvENtion, zeby mnohosmyslna narazka? :-)

0/0
2.12.2009 3:02

Host

Re: Re: slovo stealth

žeby bezesmyslná narážka? (-:

0/0
2.12.2009 23:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.