Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Supervýtahy v Mass Effectu 2

Pamatujete se na extrémně pomalé výtahy v sci-fi RPG Mass Effect od BioWare? Na ty, které sice zakrývaly loadingové obrazovky, nicméně po chvíli byly také pěkně otravné? Tak podle producenta Mass Effectu 2 Casey Hudsona se jich v druhém díle zbavíme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

elev

Mně výtahy také nejak zvlášť nevadili. Pokud bude múj tým mezi sebou mluvit nejaký kravinky, vtípky, nebo cokoliv pro zahnání nudy při čekání. Např. u Dragon Age si rád poslechnu jak Morigan anebo Alistair mluví na mýho psa. Sice to není při loadech, ale i tak je to celkem sranda. Jenom by toho mohlo být více a ne jen pár stále dokola opakujících se vět.

0/0
6.12.2009 22:36

Host

...

Pokud byla cesta vytahem vyplnena zpravou z radia, nebo konverzaci charakteru, tak mi opravdu vubec nevadila. Na palube SSV Normandy bych se bez toho ale obesel.

0/0
6.12.2009 18:20

Host

Nesouhlasim

Já osobně sem nějak nepocitoval že sem jel dlouho a navíc pokud byl výtah dlouhý tak se sputili "noviny" a dozvěděl sem se nějaký zajímavosti ... jendou to bylo, že akcie spadly kvůli útoku ghetů na kolonie nebo že Sheppard odmítl podat více info ohledně vývoje situace, atd. ... tu hru to udělalo pestřejší :) že se pomazlili s detailama :-)

0/0
6.12.2009 17:30

Host

Re: Nesouhlasim

Přesně tak, taky se mi to líbilo, když jsem tam slyšel ty zprávy. To byly hezké detaily. :)

0/0
6.12.2009 18:21

Host

Re: Re: Nesouhlasim

to, jo, ale dneska se na to nehraje, konzum vyžaduje co nejméně kecání a co nejvíce střílení :(

0/0
7.12.2009 9:09

Host

Re: Re: Re: Nesouhlasim

Tomu nevěř. Oba žánry mají své příznivce. A popravdě konzum dneska chce hlavně dobrý přebal hry a velký marketing. Kdybys udělal simulaci umývání záchodu a dokázal to dobře zpropagovat, tak se to prodá.

0/0
7.12.2009 9:19

Host

Re: Re: Re: Re: Nesouhlasim

ale ten marketing to posledni dobou jen pici. Ja si chci koupit hru ktera pro me bude dejem a hratelnosti prekvapenim...jenze dneska vyjde jeden trailer a oni to jsou takovi experti ze ti behem ty minuty prakticky prozradej o cem hra bude :/ a pak co pak hrajes a vis co te ceka:))

0/0
8.12.2009 22:27

Host

zabavne casti

treba kdyby pri loadingu byla minihra ve forme Tyrianu s Normandy, to by nebylo spatny

0/0
6.12.2009 16:39

Host

Re: zabavne casti

ideálně by v minihře mohl Shepard obskočit nějakou ze svých spolubojovnic.. hehe sex ve výtahu... stokrát a vždy jinak ;-)

0/0
6.12.2009 17:22

Host

Re: Re: zabavne casti

hlavne ze o sexu ve vytahu mluvi Muzyka snad v kazdem rozhovoru ... mozna je dobry manager, ale rozhovory by mel nechat delat treba Casey Hudsona

0/0
6.12.2009 19:44

Host

Re: Re: zabavne casti

to by nemuselo byt spatne, jen by ses nesmel zapomenout a vlezt do vytahu s nejakym kroganem, abys taky nebyl nahodou obskocen :-P

0/0
7.12.2009 9:11

Host

Re: zabavne casti

vazne ne, BioWare tyhle mezihry proste neumi udelat a ono se to po chvili omrzi, i kdyz to dobre udelane je

0/0
6.12.2009 19:38

Host

Re: Re: zabavne casti

Tak umi nebo neumi?:-/:-/

0/0
6.12.2009 21:31

Host

Ursus

Mně teda výtahy vůbec nevadily. Naopak to bylo lepší než obrazovky s nápisem loading. Ani to nějak moc nezdržovalo. Nevím, proč na to všichni nadávají. :)

0/0
6.12.2009 16:11

Host

Re: Ursus

Asi preto, ze v Normandy s jednym miniaturnym podlazim loading nema vobec co hladat.

0/0
6.12.2009 16:33

Host

Re: Re: Ursus

dalsi problem byl, ze byly natvrdo kodovane, takze i kdyz hra uz nacetla potrebna data, tak vytah jel stale stejnym (=pomalym) tempem

0/0
6.12.2009 17:02

Host

Re: Re: Re: Ursus

Já nevím, asi jsem to fakt projel nějak rychle. Na Citadele jsem byl cca 3x, v Normandii byl výtah, ale ten nejen dlouho. Zkrátka a dobře neotravovalo mě to a bylo to lepší než loading screen.

0/0
6.12.2009 17:10

Host

Re: Re: Re: Re: Ursus

Je to asi jak u koho, me osobne vyhovujou spis loading screeny, jaky jsou napr. v Dragon Age, ktery obsahujou nejaky tipy do hry, popr. jiny poznamky.

0/0
6.12.2009 17:14

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

No nevim no, když si náhodou vzpomenu na Loadingy v neopatchovanym Witcherovi, tak mám ještě týden po tom noční můry...

0/0
6.12.2009 17:23

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Jo, ty stále za to. :D

0/0
6.12.2009 18:20

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

To sem z hlavy dokázal popsat ty obrázky....:-/

0/0
6.12.2009 20:16

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Naštěstí to patch řešil. Jinak zase na druhou stranu člověk si odskočil na záchod, připravil jídlo, najedl se ... ;-D

0/0
7.12.2009 17:46

Host

Re: Re: Re: Re: Ursus

V Citadele bylo asi 6 vytahu, jeden v Normandii (i kdyz v tom clovek stravil asi nejvic casu) a pak byly ruzne na ostatnich planetach.

Ze zacatku byly ty dialogy partaku a zpravy celkem zajimave, jenze kdyz slysel clovek tu samou zpravu asi popate, tak uz to nebylo ono.

0/0
6.12.2009 19:36

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Ursus

Tak přiznám se, že já jsem teda dvakrát slyšel snad jenom jednu zprávu. Ale je fakt, že jsem moc nebloudil. :)

0/0
6.12.2009 20:20

Host

Re: Re: Re: Ursus

Hlavne byl rozdil mezi konzolovou verzi a PC verzi.

Spolubydlici, co to hral na xboxu, tak cekal opravdu dlouho, ja hral PC verzi a ten cas byl neporovnatelne rychlejsi.. Nejvic to bylo citit na Normandy. I kdyz po delsim case hrani se ty casy prodluzovaly i me, pomoh pote az restart hry:-)

0/0
6.12.2009 22:02

Host

Re: Re: Re: Re: Ursus

No vida a ja mela opacny problem :-) loadovaci obrazovka s hlaskou "decontamination in progress" me bude strasit v pc verzi do ted :-) ale jinak vytahy mi nijak zvlast nevadily. Naopak Wrex a Ashley tam meli nekdy skvely hlody.

0/0
7.12.2009 14:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.