Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh úspěchů, podrazů a peněz. Facebookové Mafia Wars či Farmville

Nejúspěšnější hry na Facebooku sázejí na lidskou hloupost, přesto jsou zábavné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mar__tanka

já si hraju mafii...

a vydržím u toho s pokecem s dalším mafiánskýma "kamarádama" minimálně hoďku, procvičím se v angličtině, zjistím jaké je počasi na Taiwanu a pobavím se...

mě to stačí.

v životě by mě nenapadlo si do týhle hry kupovat něco za normální peníze a to ji cca 4x do týdne hraju už asi rok :-)))

stačí aby člověk nebyl idiot a na ty reklamní nesmysly neskočí...

0/0
8.2.2010 17:08

Host

suhlasim

Zo zaciatku (mam FB ucet od 2006 a zmenilo sa tam toho velmi vela), bol FB velmi dobre zhotovenou socialnou sietou ktora povodne sluzila studentom VS ...zial odkedy sa stal komercnym ide to s nim coraz viac dole vodou :-/

0/0
11.1.2010 18:08

Host

Sociální síť, nebo skělý výdělek?

Facebook je ve své podstatě skvělým nápadem. Někdo zde vsadil na hloupost lidí a na jejicjh omezenonst. Dnešní sociálně méněcenná společnost zde nalézá uspokojení. K čemu vlastně celý facebook je? Je to skvělý nápad na vydělávání penez. Dnes někdo pobírá nemalé peníze za reklamy na Facebooku. Normálně smíšlející člověk se snad na Facebook nemůže nikdy přidat. Je to prostě k ničemu. Pár uječených puberťaček si zdem možná napraví své sociální komplexy, ale to je tak vše..... Nic jiného než bojkot Facebooku se nenabízí !Ale to si musí každý prmyslet sám. Pokud dokáže myslet.....

0/0
11.12.2009 10:27

Host

Re: Sociální síť, nebo skělý výdělek?

Nejsem zastáncem FB nebo podobných sítí i přesto je využívám, ale takový názor teda nemám. Jsi stupid, který neovládá prostředí internetu a nevíš jak si jej prizpusobit adekvátně ke svém potřebě a že u FB to jde celkem snadno. Nepleť sem své komplexy, z dospívání!!!

0/0
12.12.2009 13:19

Host

Re: Re: Sociální síť, nebo skělý výdělek?

ne von jen nepotřebuje dát svý kamarádce srdíčko aby dostal nový

0/0
13.12.2009 13:46

Host

?

  HEH? co je facebook?;-D;-D;-D;-D absolutne nepotrebna vec....Rv

0/0
10.12.2009 21:57

Host

Re: ?

100% souhlas

0/0
13.12.2009 13:46

Host

Blbost

Nevim jake metody pouzivala Zyng pret tim nez se rozjela a kdo presne podava zalobu a co tim chce ziskat? Prijde mi to ale jako pitomost protoze Mafii a Farmu kterou v clanku autor popisuje hraju a i kdyz jsou pravda veci jako ze to rozesila zpravy a podobne, nechova se ani jedna hra zdaleka tak agresivne jako obrovska spousta jinych fb aplikaci. Bezne clovek narazi na reklamy, ktere zkopiruji nahodnou fotku nekoho z vasich pratel a pridaji hlasku typu "I Jirka u nas nechal darek pro Tebe!" Zynga miva jasne napsano co dela, pred kazdou zpravou poslanou na zed se zepta, pripadne se jako u dalsich aplikaci da vypisovani zprav nastavit v konfiguraci. Pokud jejich hry tak tahnou ze maji nejvice uzivatelu a ti jim za to jeste plati neda se nez pogratulovat. Jina vec jsou vsak ony spinave praktiky o kterych clanek nerika nic (vyjma malweru v toolbare, ktery je zminen jako tresnicka na neexistujicim dortu) ;-)

0/0
10.12.2009 18:34

Host

Re: Blbost

Žádná, opakuji, ŽÁDNÁ aplikace nezkopíruje jen tak fotku někoho z přátel, který by zároveň předtím nepovolil aplikaci přístup k jeho datům... To je FAKT, takhle Facebook funguje. Neposkytne žádná data bez vašeho souhlasu. Pokud si někdo stěžuje, že mu fotku aplikace sebrala, pak je to kretén, co neumí FB používat...

0/0
11.12.2009 0:41

Host

Re: Re: Blbost

A to se kamarade pletes, odhlas se z FB (myslim logout, ne rusit ucet)pak si dej najit cloveka tveho jmena, v pripade FB aplikace (ci mysliciho headhuntera) svoje id a budes se divit kolik ikonek (ty se na baner akurat vlezou) tvych pratel tam bude. A pokud nemas zmenene defaultni nastaveni tak urcite i celkem hezka profilova fotka ;). Nebo si to muzes zakazat a v pripade, ze budes mit dost jmenovcu, prijit o velice dulezitou moznost, ze si te muze nekdo vyhledat (at uz na zaklade spolecnych zajmu ci studii nebo prace) tedy velice dulezitou soucast socialni site ;). Takze se bud bojim reklamy, pripadne toho co o sobe zverejnuji ja nebo moji pratele nebo jsem kreten. A to je jen jedna z moznych "cistych" cest. FB dost trpel a trpi na horsi veci jako napr. CSS a XSRF utoky, nehlede na to ze casto staci aby aplikaci povolil nekdo z vasich pratel kdo neni takovy genius jako vy ;).

0/0
13.12.2009 2:33

Host

Re: Re: Re: Blbost

Tak jsem se pred chvili asi po tydnu na FB prihlasil a vyskocila na me uvodni obrazovka s podobnou zpravou jakou jsem pred chvili napsal. ;) K tomu by se dalo pridat, ze kazda druha aplikace ktera se virovite a lavinovite siri si dela svoji externi databazi uzivatelu. Takze k propojeni Vaseho id a jmena ci fotky nektereho z vasich pratel nekdy takova aplikce FB temer nepotrebuje. A abych se vratil k puvodnimu prispevku o tom o cem je soud jsem se musel docist jinde. Clanek pouze shrnuje zakladni a FB dokonce podporovane a doporucovane metody socialniho sitovani ;).

0/0
13.12.2009 2:52

Host

FB

Facebook je bohužel vymožeností doby. Poprvé jsem byl na FB zhruba před rokem. Nikoho jsem tam nenašel, nic tam nebylo tak jsem účet zrušil. Když se pak ta mánia rozjela, vrátil jsem se, chvíli si tam hrál ty klikací rádoby hry(Friends For Sale, Pillow Fight) a pak jsem zjistil, že to je o ničem a skončil jsem. Nyní jsem bohužel na FB znovu, ale pod jiným jménem, bez osobních informaci, a jenom kvůli tomu, že moje současné pracovní zaměření registraci na FB, kvůli zveřejňování novinek téměř vyžaduje. Jsem tam prostě v jedné skupině, vlezu tam 3x denně na 5 minut a to mi stačí. FB je rozhodně věc s velice dobrým systémem komunikace, sdílení fotek a videí(narozdíl od YTB zatím bez omezení), ale způsob jakým ho lidé používají ho činí téměř nepoužitelným.

0/0
10.12.2009 18:06

Host

Re: FB

Poznámka k tomu, že jsi tam byl před rokem a nikdo tam nebyl... Buď lžeš nebo seš z generací 40+, případně pozérský 17-... Protože starší generace tam tehdy nebyly a mladší generace ještě v tu dobu facebook neobjevily a nezasíraly deb*lníma sračkama, takže se dal používat jako seriozní komunitní server...

0/0
11.12.2009 0:38

Host

Mafia Wars

vyjadrenie k tejto hre- nikdy som ju nehral, ale pocul som a cital som dostatocne. ak chcu peniaze za take nieco, je to podla mna cista kradez. to si radsej zahram par rokov stary gangsters 2 mate to v cene asi 200 korun, a potom hrate celkom zadarmo. je to strategia organizovaneho zlocinu a urcite je tam viac pohybu, ako v textovke Pařbě zdar!!

0/0
10.12.2009 17:40

Host

Re: Mafia Wars

Tady nikdo žádné peníze nechce. Dá se to hrát, aniž bys utratil jedinou korunu. Než začneš něco kritizovat, radši si to zkus.

0/0
10.12.2009 21:29

Host

Re: Re: Mafia Wars

pardon, ja nekritizujem, len upozornujem a davam taku trochu reklamu na hru;-)

0/0
11.12.2009 12:50

Host

Facebook

Je predevsim velkej reklamni prostor. Jde o to aby facebook nevyuzival Vas, ale vy jeho.

0/0
10.12.2009 17:26

Host

vivat Facebook!

na FB jsem, hry hraju, je to zábavný, LaResistance ať pojde nudou! :-)

0/0
10.12.2009 17:04

Host

Re: vivat Facebook!

Taky si myslím. To už je na lidech jestli jim peníze dají nebo ne je to každého věc. To je jak kdyby někdo stál u herních automatů a tvrdil těm lidem že když tam hodí peníze tak oně příjdou. Co se týče soukromí to už je na každém co je ochotný na sebe prozradit, ale to neplatí jen o FB.

0/0
10.12.2009 17:32

Host

fb nikdy

tak to bych radsi celej den hral predpotopni miny ve woknech nez lez na nakej prihlouplej fejsbuk opravdu nemam potrebu vse o sobe naflakat na web a hrat infantilni hry...

jo pockejte za par let zatim sbiraj informace ale potom uvidite kdo se bude smat naposled

La Resistance!

0/0
10.12.2009 14:49

nif0l

Re: fb nikdy

Xychtbuk je virus, který degeneruje už tak idioty napadený internet. Přísahal jsem, že si takovou 'sra'č'ku' nikdy nezaložím.

La Resistance!

0/0
10.12.2009 14:54

Host

Re: Re: fb nikdy

Pripoju ji se k odboji profi FB, nikdy sem nic takoveho neuznaval a nikdy uznavat nebudu, nechapu k cemu to je ? Proc by mel kazdy vedet ze sem se rano pos... a ze ted premejslim jestli si to nezopakuji.

La Resistance!

0/0
10.12.2009 15:00

Host

Re: Re: Re: fb nikdy

No jo, vy rezistenti. Jděte si bojovat na www.favebookvice.cz a ostatním neraďte, co mají dělat. Díky facebooku můžou dataminingové firmy zjistit, co všechno lidstvo potřebuje a dodat nám to až pod nos. Zpátečníci vašeho druhu brzdí pokrok a musím říct, že člověk nového tisíciletí se o své soukromí nebojí a bát se ani nemusí.

0/0
10.12.2009 15:31

Host

Re: Re: Re: Re: fb nikdy

mělo tam byýt www.facebookvice.cz

0/0
10.12.2009 15:35

Host

Re: Re: Re: Re: fb nikdy

z výše zmíněného příspěvku si například výrobce toaletního papíru uvědomí zvýšenou spotřebu papíru v určité lokaci a hned tam zašlke větší dodávku;-D

0/0
10.12.2009 16:23

Host

Re: Re: Re: Re: fb nikdy

no vazeny, z takych poslusnych bezmozgovych baranov ako ty maju architekti systemu nesmiernu radost.....si ukazkova vzorka

0/0
10.12.2009 16:45

Host

Re: Re: Re: Re: Re: fb nikdy

Bacha na ještírky, magore.

0/0
10.12.2009 22:32

Host

Re: fb nikdy

osobni informace podlehajici zakon o jejich ochrane. Samozrejme jsou socialni site velkym nebezpecim co se do jejich zneuziti tyka. Nemysli si ale, ze i kdyz nelezes na FB, ze tvoje osobni informace co mas v PC jsou chraneny. Dodavat neco o ochrane antivirem apod. tvoji opatrnosti ani nemusi, to opet neznamena ochranu tvojich osobnich informaci.. to jen reaguji na tvuj koment zvlast na sbirani informaci. Jinak ma tvuj prispevek v mnoha vecech pravdu

0/0
10.12.2009 15:06

Host

Re: fb nikdy

Facebook o každém ví jen tolik, kolik tam na sebe sám uživatel vybleje. Takže je blbý Facebook? Ne, blbý jsou lidi. Takže s takovýma kecama jdi někam...

0/0
10.12.2009 15:54

Host

Re: Re: fb nikdy

Až na poslední větu souhlas.R^

0/0
10.12.2009 16:24

Host

Re: Re: Re: fb nikdy

Včetně poslední věty, protože to je stejně hloupá logika, jako nadávat, že Google "hledá nějaký divný věci", protože ho někteří lidé stále neumí používat...

0/0
10.12.2009 16:52

Dru Zeree

A zase :)

To bude zase plno příspěvků, jaká je to zbytečnost.....přitom fasebook umožnil mnoha lidem znovu se spojit s kamarády ze základky nebo ze střední, na který předtím neměli kontakt.

A že tam někdo tráví hodně času,no tak at tráví, je to jeho čas a jeho život. Nejlepší jsou ti moralisti, co přesně vědí, jak by se měl každý zabavit. Nehrajte MMO, žijte skutečný život a podobný ptákoviny...Pořád má někdo nutkání určovat "normálnost"RvRvRvRv

0/0
10.12.2009 14:11

Host

Re: A zase :)

Tak já hry považuju především za relax, který je potřeba umět regulovat zejména ve prospěch vytváření hodnot a to jak v práci tak doma. Když se vrátím v 8 unavený z práce pokud je čas tak si na hoďku sednu ke konzoli a něco zapařím, pak jdu dělat věci co jsou potřeba. Pokud někdo od rána do večera sedí u Facebooku nebo u MMO je to naprosté mrhání jak jeho časem tak životem, který pak postrádá smysl. Mnohdy na to pak doplácí i rodina. Rozhodně nechci moralizovat, moralizují často lidé, kteří vykládáj že "hry jsou ztráta času" a pak tráví večer u debilních seriálů. Jen říkám, že lidé co se realizují skrze MMO by se mohli třeba zkusi realizovat v opravdovém světě. Ale jak říkáš, ať si každý se svým časem dělá co chce...

0/0
10.12.2009 14:41

Host

Re: Re: A zase :)

Maximálne súhlasím, je rozdiel "hrať hry" a "hrať hry". Ten rozdiel je hlavne v tom, že tí prví pracujú a vo voľnom čase hrajú hry, tí druhí zase hrajú hry a vo voľnom čase pracujú.

0/0
10.12.2009 15:10

Host

Re: Re: A zase :)

Jo mluvis mi primo z duse  R^R^ Hry jsou relax a ne zivot

0/0
10.12.2009 15:13

Host

Re: A zase :)

To co tu píšete, umožnili u nás už například spoluzaci.cz.

0/0
10.12.2009 16:21

Host

hmm

V nekterejch statech jako je treba amerika ste bez profilu na facebooku nula..zadate o zamestnani a zamastnavatel se vas jako prvni pta jestli mate profil na facebooku aby se tam dozvedel co ste zac.v horsim pripade vam o tom nerekne a tajne vas sleduje jak se projevujete..kdyz nema moznost si na facebooku neco zjistit tak vas nevezme...facebook a jemu podobne veci je jeden z nejvetsich shitu co lidi mohl potkat..a bude hur..lidi sou stado a muzou si za to sami..facebook je zneuziovany jak to jen jde a kazdy se tvari jaka je to parada..co dodat..asi jen LOL

0/0
10.12.2009 12:29

Host

Re: hmm

Zaměstnavatel spíš používá Facebook aby si tě prolustroval, neřek bych že tě bez něj nevezmou, spíš ti špatnej profil tam poškodí. Ale o zaměstnavatele co tě lustruje Co se týče práce a schopností je daleko průkaznější linkedin což je jediná sociální síť na které jsem, i když se tam lognu tak dvakrát do roka. 

0/0
10.12.2009 13:16

Sejka

Re: hmm

No myslel jsi USA ne? Co měl psala kamarádka z Brazílie, tak tam Facebook zatím moc neletí. Spíše Orkut.

0/0
10.12.2009 13:54

Host

Re: hmm

Nechápu jak si vás může zaměstnavatel proklepnout když si to na 100% nedáte mezi přátelé... jedině, že by ho měl přidanýho nějaký jiný kolega a zaměstnavatel to viděl, ale to taky pochybuji...

0/0
10.12.2009 15:01

Host

Re: Re: hmm

myslim ze neni problem si te najit podle jmena,bydliste a dalsich udaju ktere kupodivu kazdy rad na facebooku poskytne:)

prave naivita je to ceho lide na tehle sitich vyuzivaji..naivita a lidska hloupost..

0/0
10.12.2009 16:46

Host

Re: hmm

Jenze to by si toho sefa nejdriv musel blbej uchazec o praci pridat do pratel.

0/0
10.12.2009 17:06

Host

Re: Re: hmm

jak rikam naivita a naivita..myslet si ze kdyz si nekoho nedas do pratel tak o tobe nikdo nic nezjisti je fakt naivni..ale co..kdo chce kam pomozme mu tam..nebudu se hadat....kdyzn si myslis ze nezjisti nic tak ok..me je to jedno:)

0/0
11.12.2009 2:25

Amaroun

Friendface

Friendface alias facebook povazuju za naprostou zratu casu a pro nektery lidi je to zlo. travej tam celej , hrajou stupidni hry a potom se nedivite kdyz porad kolem sebe slysite Friendface !!!! Mam rad sve soukromi a bavit se s lidma je uricte lepsi v hospode , kavarne , ci na private atd ... Na komunikaci pouzivat QIP ci skype. Facebook poutzivat jedine v pripade ze si pratele rozdelite na skupiny ... nebudete si delat ty blby testy a nebude parit hry . Presto si myslim ze ten cas tam straveny je zcela zbytecny , lepsi snad uz i ten cas proflakat u MMO.

0/0
10.12.2009 12:01

Host

lol

tak tohle psal nějaky ;-O ...těším se na článek o celém facebooku jak tahá z lidí peníze xD

0/0
10.12.2009 11:55

Host

FarmVille

O jedné z nejpopulárnějších Facebook her je i český web http://www.fville.cz

0/0
10.12.2009 11:50

Host

hodně hloupý článek

Kino je také zábava, která těží z lidské hlouposti? Platit za zábavu je hloupost?

0/0
10.12.2009 11:02

Host

Re: hodně hloupý článek

Platit za špatnej film je hloupost, stejně jako platit za špatnou hru, ale je na každém aby si rozhod co je dobré a co ne ;-)

0/0
10.12.2009 11:07

Host

Re: hodně hloupý článek

Film ti dá zážitok, vedomosti, humor, dobrý pocit... , čo ti dá Farmville? Vo Farmville nemusíš rozmýšlať, nemusíš mať postreh, nemusíš mať rozum. Jediná pravdivé označenie Farmvillu je "mrhanie časom".

0/0
10.12.2009 15:06

Host

Re: Re: hodně hloupý článek

Ano Farmville je blbost, ale CASTLE AGE je bomba - nejlepsi online hra, kdo nezkusil, nepochopi

0/0
10.12.2009 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.