Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

America´s Army už stála 33 milionů dolarů

Získat vojáky potřebuje každá armáda. Kolos jménem US Army není výjimkou, zvláště vzhledem k počtu konfliktů, kde se angažuje. Přilákat zájemce měla akční hra America´s Army, jejíž projekt začal již před deseti lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

USA

Zda se mi ze Americas army 3 je dosti podobna s Call of duty modern warfare 2 hratelnost,grafika,...Njn americka vlada potrebuje vic vojaku;-D;-(

0/0
10.12.2009 17:22

Paeris Kiran

:D

Kruci a já bych se radši nechal naverbovat do lovecké skupiny predátorů... high tech výbava... osobní maskování a vraždění mariňáků po stovkách pěkně z pohodlí neviditelnosti.

0/0
10.12.2009 17:15

Host

^^

je trojka jeste tak zabugovana nebo se uz da normalne hrat ? :O

0/0
10.12.2009 14:49

Host

Re: ^^

Pár bugů sem najde, ale i když to jede na UT3 enginu tak mě to přijde takové budgetové hrozně... starý dobrý AAO 2 je nejlepší.

0/0
10.12.2009 14:59

Host

Úspěch?

Takže armáda díky této hře verbuje více vojáků? Dobrá tedy - stále si ještě stojíte za tvrzením, že u her zobrazujících násilí se člověk odreaguje a nemá pak potřebu ho převádět do reality?

0/0
10.12.2009 13:12

Host

Re: Úspěch?

pokud je to cele protkane reklamou na US army tak se ani nedivim

0/0
10.12.2009 14:18

Host

Re: Re: Úspěch?

A jako čemu s nedivíš?

0/0
10.12.2009 18:00

Host

Re: Úspěch?

Taky bych řekl, že po trapných sociologických průzkumech , tendenčně zaměřených buď odpůrci nebo naopak propagátory her, je jasné,, že jednání lidí hry OVLIVNUJÍ...

0/0
10.12.2009 15:15

TT777

Re: Re: Úspěch?

R^

0/0
11.12.2009 9:36

Host

16:9

AAO je skvělá hra, jenom je škoda že v dnešní době ještě nemá podporu 16:9 monitorů. Takže když hrajete tak máte černé pruhy po stranách displeje:-/

0/0
10.12.2009 10:46

Host

Re: 16:9

Kterou AA máš teď na mysli? U starší AA2 nebyl problém s jakýmkoliv poměrem stran, ale bohužel ho dělala dost pitomě tak, že vzala za základ 4:3 a "uřízla" z něj horní a spodní část. Takže třeba při házení granátu na 16:10 monitoru nebyl téměř vidět palec na ruce, podle kterého se mířilo :-)

U nové AA3 to udělali trochu jinak. Nasadili natvrdo poměr stran obrazu 16:10 (který myslím zcela jednoznačně u uživatelů převažuje nad jinými poměry), a při nastavení jiného poměru stran se obraz doplní černými pruhy.

Podle mě je toto řešení nejférovější ke všem, protože nikdo "nevidí" víc nebo míň, všichno hráči vidí stejný "výřez" do hry.

Takže dokud nebudou u uživatelů převažovat monitory s 16:9 (což asi hned tak nebude, ti, co mají 16:10 nemají moc důvpdů měnit za 16:9), nezbývá než se s tímto stavem smířit.

I s černýma pruhama je to skvělá hra :-)

0/0
10.12.2009 11:15

nif0l

Re: 16:9

No já jsem si to nastavil na pohodu 16:9 - a to bez černých pruhů jak nahoře, tak dole. Řekl bych, že bude problém mezi klávesnicí a židlí.

0/0
10.12.2009 14:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.