Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Diablo III - denní doba a počasí podle lokací

Očekávané akční RPG Diablo III od týmu Blizzard nebude mít dynamické počasí ani střídání dne a noci. Přesto se podle vývojářů můžeme těšit na různá prostředí právě podle počasí či doby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

D2

V D2 prvni akt, tam se krasne stridal den s noci + dest do toho, nikdo o tom primo nemluvil, protoze to vsem prislo prirozene. Zde se to nebude stridat, nevime, jestli lokace bude vzdy stejna, ale i na tohle si clovek zvykne. Ted se o tom vi, ale az to vyjde, tak to nikoho nenapadne.

0/0
21.12.2009 7:40

Host

škoda

Podle mě by to nebylo špatné a hru by to oživilo. Projít si tu samou lokaci několikrát za různé denní doby a počasí by bylo OK. A temná místa by mohla zůstat temná tak jako tak - jen přes den by se tam třeba válela tajemná mlha a v noci by byla prostě tma. Podle mě tímhle zbytečně vyloučili zajímavý prvek, ale furt věřím, že Blizzard ví, co dělá...

0/0
19.12.2009 17:49

Host

Búrka

Naopak tá púštna búrka môže byť zaujímavá. Nevidíte nič, zrazu jedna rana a ste mŕtvy.

0/0
18.12.2009 16:48

Host

Re: Búrka

;-D;-D;-D totalne si ma rosekal ;-D;-D

0/0
18.12.2009 20:10

Host

Ale co..

..stejně to bude vypadat jako diskotéka s těma barevnejma efektama, který to má.

0/0
18.12.2009 15:20

Host

Re: Ale co..

Přesně pokemoni hadr;-D

0/0
18.12.2009 15:47

Host

Re: Ale co..

V Diablo 2 diskoteka nebyla? Si asi nehral za Sorceress v Diablu 2 ze.

0/0
18.12.2009 22:36

Host

Re: Re: Ale co..

1) Nevím, na co reaguješ. Já jsem snad někde ve svém příspěvku psal, že v D 2 diskotéka nebyla? Asi proto, že... :)

2) Barevné efekty v D 2 jsou mnohem více "dim", (nemůžu teď vymyslet vhodný český ekvivalent). V game traileru s Monkem a dalšími postavami je jasně vidět, že jsou efekty v D 3 (alfa verzi) mnohem jasnější.

0/0
19.12.2009 8:33

Host

Re: Re: Re: Ale co..

bohužel je to asi trend, efekty zkrátka prodávají, pro většinu bude víc efektů prostě víc "cool" ta menšina má smůlu a budeme holt nadávat jak je to přeplácaný. Každopádně by to mělo mít na krabici varování pro epileptiky;-D

0/0
19.12.2009 10:10

Host

Re: Re: Re: Re: Ale co..

Komu to bude vadit tak beztak vyjdou casem mody takze si kazdy hrac bude moci prizpusobit nepochybuji ze i po graf, strance-stylu hru k obrazu svemu...

0/0
19.12.2009 14:01

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Ale co..

To je sice pravda, nicméně výpověď o intencích Blizzardu, produkovat hru tímto směrem, se nikam nevytrácí a to je podstatné. Vědět, že oni sami chtějí hru infantilizovat.

0/0
20.12.2009 9:46

Host

Re: Re: Re: Ale co..

tohle mě vždycky rozesměje, nuže, vyber si klaune http://slovnik.seznam.cz/?q=dim&lang=en_cz ;-D;-D

0/0
21.12.2009 5:30

Host

Re: Re: Re: Re: Ale co..

Zřejmě jsi nepochopil mojí větu. Já tam nepíšu, že nemůžu najít překlad toho slova, já tam píšu, i když je to tam obsaženo implicitně, ale ne nerozpoznatelně, že "nemůžu teď vymyslet vhodný český ekvivalent", což znamená, že žádné české slovo nesplňuje můj požadavek po obsahu tak, jak bych si představoval.

Lepší při tom čtení trochu přemýšlet, než být potom sám za klauna s pejorativní konotací, kterého si nech příště od cesty..

0/0
21.12.2009 10:39

Host

d3

je to škoda, takhle bude mít každý prostředí pevně stanovenou atmosféru, která se bude pořád opakovat místo toho aby se měnila a člověk nemohl nikdy vědět jaké to bude tentokrát. Změna denní doby byla fajn, i v prvním aktu Diabla 2 když se setmělo a do toho déšť společně s hudbou dotvářel atmosféru, bylo to hned jiné než tam jít ve dne. Zase další chyba, ale zas je fakt, že se to mezi těmi zásadnějšími problémy lehce ztratí.

0/0
18.12.2009 13:47

Host

D3

Tesim se jak maly Jarda, uz aby to bylo :)

0/0
18.12.2009 12:31

Lupulin

Re: D3

bohužel než to výjde bude z tebe velkej Jarda :D

0/0
18.12.2009 13:07

Host

Re: Re: D3

;-O;-O

0/0
18.12.2009 13:46

Host

Re: Re: D3

R^;-D

0/0
18.12.2009 15:20

Host

Re: Re: D3

:-)R^

0/0
18.12.2009 19:06

Host

Re: Re: D3

Tim jsem jiz dnes :) Rok cekani mne vazne nevadi, herni sucho vazne nezazivam.

0/0
20.12.2009 12:05

Host

Diablo 1

V jedničce žádné střídání nebylo a jak to bylo hratelné!!!!!!!!  Takže toho bych se nebál, co tam máte dále?

0/0
18.12.2009 11:09

Host

Re: Diablo 1

^^ R^ ^^

0/0
18.12.2009 11:39

Host

Re: Diablo 1

ono se totiž dost špatně střídá počasí když jsi v podzemí.

0/0
18.12.2009 13:41

Host

Re: Re: Diablo 1

R^

0/0
18.12.2009 13:46

Host

Re: Re: Re: Diablo 1

on asi myslel ve vesnici, tam byla porad noc :)

0/0
18.12.2009 14:35

Host

Re: Re: Re: Re: Diablo 1

i kdyby, tak v tý vesnici stejně trávíš tak 5% herního času a možná ani to ne, takže stále je to jen nesmysl řikat, že v D1 změna doby nebyla a i tak bylo zábavný

0/0
18.12.2009 18:21

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Diablo 1

Chceš snad popřít, že Diablo 1 bylo zábavné? Podle mě je Diablo 1 daleko zábavnější než pětkrát delší dvojka.... 

A když je nesmysl říkat, že změna doby v Diablu 1 nebyla, proč třeba nebyla v té vesnici ? Mezi námi změna doby v Diablu je přece nepodstatná, důležité jsou náhodně generované mapy, ikdyž podle schématu...

Jen mi vysvětli,proč je nesmysl říkat,že změna doby v Diablu 1 nebyla?

 

0/0
18.12.2009 20:38

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diablo 1

Ona tam nebyla hlavně proto, že by se ta lokace musela celá předělávat, že, což je právě k faktu že drtivou většinou času se probíjíte v podzemí důvodem, proč tam žádná změna počasí a denní doby nebyla zejména z důvodu, že by to bylo obtížné to na tom enginu nějak slušně udělat.

Já si myslím, že alespoň ten déšť do té trojky dát mohli, přeci jenom by to působilo lépe, ale tak dejme tomu, jedná se vesměs o drobnost (která by ale přispěla té atmosféře).

0/0
19.12.2009 0:00

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diablo 1

počasí tam je, tedy apoň déšť, změna denní doby je něco jiného

0/0
19.12.2009 1:39

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diablo 1

špatně si pochopil co jsem napsal, respektive vůbec. Ten první člověk v příspěvku napsal že v D1 změna doby nebyla a jak bylo zábavné, a to je nesmysl protože i kdyby to tam bylo nemá to vůbec význam, protože ve městě trávíš naprostý zlomek času a jinak jsi v podzemí, zatímco v D3 by to mělo velký význam, protože by se to týkalo herních lokací. Nepopírám, že D1 je zábavné, to si opravdu špatně pochopil. Pro mě je změna důležitá, dokáže to vykouzlit super atmosféru když se setmí, nebo je téměř tma apod. je to jiné než jít stejné prostředí za světla. V d2 to takový efekt mělo.

0/0
19.12.2009 0:44

Host

A

Neviem ci si dobre spominal, ale nebolo to striedanie noci/dni aj v Diable 2 ? Lebo viem, ze som hraval napriklad Lut Golein(alebo tak nejako je to pustne mesto) aj v noci(mensia viditelnost - ten kruzok okolo postavy) aj cez den(vacsia viditelnost).

Podla mna to bolo ok, aj keby to striedanie malo byt sposobene tak, ze opustite lokaciu a vratite sa je ine, takto mi to bude chybat... stale rovnaka burka, stale rovnake slnko, stale noc a pod...

0/0
18.12.2009 9:33

Host

Re: A

to zpusobil jeden quest tu noc :).. stridani tam nebylo

0/0
18.12.2009 9:48

Host

Re: Re: A

Nějakým způsobem tam to střídání je (v dia 2). Kolem postavy je skutečně okruh viditelnosti - předměty mají vlastnosti např. +2 to light radius. Taky mi to tak vyhovuje. Uvidíme jak to nakonec bude..

0/0
18.12.2009 10:44

Host

Re: Re: A

střídání dne a noci v Diablu 2 BYLO(kromě pekla) (a nebylo to zpusobeno jen questem s clav viper amuletem který udělal noc do doby než ste amulet získali)) ale právě proto že si toho nikdo moc nevšímal a ani na hratelnost to nemělo velký vliv..tak rpávě proto to asi v D3 nebude = selský rozum :D

0/0
18.12.2009 11:39

Host

Re: Re: Re: A

No trochu mělo, měl jsi tam light radius statistiku, ale je pravda že mi to moc nevadilo ta tma :). Je mi asi jedno jestli se tam bude noc a dne střídat :D

0/0
18.12.2009 12:00

Host

dobre

Dobre, jen aby nějaký enviroment nelezl podlouhe době nanervy treba ta vychřice.

0/0
18.12.2009 9:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.