Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kings Bounty: Armored Princess potěší fandy strategií na tahy

Z hrdiny hrdinka, z duchů drak: fandové Kings Bounty budou jako doma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

junior1099

...

Heroesy nebo tohle?:-)

0/0
5.2.2010 16:12

Lupulin

Re: ...

Tohle v singlu a HOMAM s kamošem....

0/0
5.2.2010 16:36

Subo

Re: Re: ...

Hm tak nevim... HOMAM zboznuju, ale tohle mi prislo divne...asi po hodine jsem to vypnul... mozna tomu dam teda jeste sanci...

0/0
5.2.2010 19:57

Lupulin

Re: Re: Re: ...

určitě tomu šanci dej....dle mého názoru je to více RPG než HOMAM ale v HOMAMU byl lépe zvládnut management jednotek..

strategická stránka bych řekl že je skoro stejná..jens  tou vyjímkou, že Kings bounty má asi více možností...

0/0
7.2.2010 19:28

Radowan

Re: Re: Re: ...

Nevím, proč to každý srovnává jako hru s HOMAM ? Ano, má to stejně vypadající boj a bojový systém (aspoň podle Heroes 1 až 3), ale faktem je, že Heroesy jsou čistokrevná tahová strategie s ekonomikou, zatímco tohle je spíš adventura, kde je za úkol projít přes všechny bitvy. Jsou to úplně rozdílné žánry. Takže pokud někoho baví strategická část HOMAM, tak nic z toho v AP není a nemusí ho to tudíž vůbec bavit.

0/0
8.2.2010 11:38

IARK

Re: Re: Re: Re: ...

Všechno jde srovnávat, jsou tam rozdíli, ale přesto se to dá řadit k tahovým strategiím. Ano každá je v jiné subkategorii, ale hlavní kategorii mají stejnou.

0/0
8.2.2010 12:11

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: ...

Podle téhle teorie se to dá srovnávat i s šachama, to je taky tahovka a má 6 druhů jednotek ;-D Ale sorry, připadá mi to trochu divné...

0/0
9.2.2010 8:57

IARK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Dobrá, takže tahle hra se neřadí mezi tahové strategie? Jinak pokud to nejde srovnávat, tak pak třeba nejde srovnávat Operation Flashpoint s Half-lifem, protoze jedno je tunelovka jedno otevreny svet, nejde srovnávat Warcraft s CaC protože jedno má RPG prvky. Tyto hry mají jiný pohyb po mape jeden je RT a jeden na kroky, v jednom mas jednotky a v druhom v nekterych misi mas taky jen jednotky pochodujes po mape sbiras ukoly, itemy a bojujes tahove, proc by to neslo srovnavat? Kdyz pominu takovy detail jako je ten pohyb, tak se jedna lisi tim, ze stavi mesto, takze proc by nesli srovnavat, to by pak s Heroes neslo srovnavat Disciples, to je taky uplne jina hra?

0/0
10.2.2010 8:08

5h1nj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Promin, ale jsi naprosto mimo. Tezko by clovek hledal dve podobnejsi hry (kdyz nebudu brat jednotlive dily serie jako rozdilne hry). Co jineho by clovek mel spolu srovnavat, nez tohle. HOMAM vychazi z nejakych osmdesati procent z Kings Bounty a ani v poslednich inkarnacich se od sebe nijak zvlast neoddalily.

Mimochodem, za sebe muzu rict, ze KB - AP je mnohem zabavnejsi, nez HOMAM a to mam Tribes of The East hodne rad. :)

0/0
12.2.2010 17:11

wiliz

Re: ...

Kings Bounty R^

0/0
6.2.2010 0:08

IARK

Re: ...

Pokud si ani jedno z toho nehrál tak bych dal radši Heroes, podle mně je lepší.

0/0
8.2.2010 11:17

junior1099

Re: Re: ...

Samozřejmě že jsem hrál, tedy zrovna v toto zimní období hraji, HoMaM3 ... Tož jen tak, jestli má cenu do KB jít.... pořád nějak nevím.

0/0
18.2.2010 21:07

IARK

Re: ...

Jinak z těchle her mně ještě hodně chytlo Disciples 2

0/0
8.2.2010 11:19

Fabled

recenze

Zaprvé - zmínil bych pár důležitých změn, který nebyly uvedeny v recenzi: grafika, i když vypadá hodně podobně, byla přepracována - dá se přepnout i do 3D (pokud máte 3D brýle), přibyla nová rasa + několik desítek jednotek, pro odměnu za questy nemusíte chodit k zadavateli, boje se slabými soupeři se dají vyhrát automaticky a mnoho dalších vychytávek zpříjemňujících hraní. Herní doba se blíží té z The Legend, tzn. několik desítek hodin.

Zadruhé - nesouhlasím s hodnocením. Autoři sami hru označují jako datadisk (i přesto, že se dá hrát samostatně) a tomu odpovídá i snížená cena. V rámci žánru jde o jednu z nejlepších her a zaslouží si určitě víc (viz hodnocení čtenářů).

Recenze teda nic moc :-PRv

0/0
5.2.2010 1:10

Raadush

Re: recenze

No nic moc recenze, ale hlavne na Armored Princess jsem recenze cetl v listopadu 2009, takze mi prijde jako docela krize, kdyz nekdo vydava recenze 4 mesice po vydani hry. Obecne uroven bonuswebu teda hrube upada. Treba na Anno 1404 taky recenze jeste neexistuje a to je to aspirant na strategii roku... Zamyslete se nad sebou pani, nad tim co recenzujete a nad tim, kdy to recenzujete. !!

0/0
5.2.2010 3:01

IARK

Re: Re: recenze

To jsem taky nějak nepochopil, ale zase na nějaký hry vyjde recenze v den vydání :-)

0/0
8.2.2010 11:16

SuiVanOrton

Re: recenze

Co čekáš čéče nad 80% se může dostat pouze RTS šílená řežba a nad 90% pouze FPS střílečka s příběhem. To že je o tahovky takový malý zájem je i díky skvělým redaktorům který tento žánr tak "popularizují".

0/0
5.2.2010 22:17

SoulBreaker

Re: Re: recenze

Spis to bude tim, ze to neumi radoby recenzenti hrat:o) Zas takovou obtiznost hra nema (a opravdu nemluvim o nejlehci, ale min. stredne obtizne moznosti). Staci jen trosku taktizovat a logicky si nevybirat vyrazne silnejsi soupere, vsak ono na ne pozdeji take dojde:)

0/0
5.2.2010 22:38

Radowan

Re: Re: Re: recenze

No tak s tím zase souhlasit zcela nemůžu. KB 1 i KB:AP jsou na Impossible jedny z nejtěžších her, co jsem kdy hrál a v tom je ta jejich zábavnost :-) A dokážu si představit zcela hravě, že spousta hráčů, co hrají hry jen tak pro zábavu (tzn. nechtějí myslet a jdou to vykosit směrem dopředu), tak s touto hrou budou mít problémy i na nejlehčí obtížnost a tudíž je nebude bavit.

0/0
8.2.2010 11:51

Kudry

Re: Re: Re: Re: recenze

tak na nejlehčí obtížnost je to opravdu jednoduché a hráč se nemusí nikam vracet, páč kosí všechno a všude, ale už na normal obtížnost je třeba některé boje vynechávat a vracet se k nim až na vyšších levelech. Tady mi to přišlo trochu nevyvážené, cca od  1/4 hry souboje značně ztuhnou, aby poslední cca třetinu se staly zase velmi jednoduché až do konce.

Nevím jak se to hraje na hard, tam mám už obavu o nedostatek peněz, jelikož ztráty se asi kolem nuly nepodaří udržet.

Variabilita jednotek je ale hodně veliká, a je škoda, že si hráč nemůže udělat pořádnou zásobu jednotek (jsou jen dva volné sloty). Takto pokud chce pořádne taktizovat, tak je potřeba nechávat určité typy v hradech a neustále je chodit měnit a přikupovat, což je i s vylepšeným cestováním pořádný opruz.

Celkově ale super hraR^

0/0
9.2.2010 10:41

IARK

Re: Re: recenze

No nevim, Heroes 5 mel 91% a podle mne v porovnani s nimi je tech 78% akorad. (Ps. narušuje to tvoji teorii se střílečkama a RTS :-))

0/0
8.2.2010 11:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.