Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vylepšený vzhled Dragon Age: Origins

To, že je Dragon Age: Origins vynikajícím RPG, nemusíme zdůrazňovat. Výborný příběh, kvalitně promyšlený gameplay, zajímavé prostředí. Přesto se najdou šťouralové, kterým se hra nelíbí po vizuální stránce. Modeři se tedy snaží...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

k hw dole

co umí a neumí konzole ukáže jasně hra od nejlepšího programátora, carmacka, snad nikdo nepochybuje, že ty komický mašinky idsoft podojí na maximum (to, že výsledek bude třetinovej oproti pc snad nikdo nechce napadnout);-D

0/0
22.12.2009 4:08

Host

Re: k hw dole

Tak Carmack není špatný, ale já myslím, že i Crysis 2 všem ukáže, uvidíme...

0/0
22.12.2009 8:53

Host

Ha!

Pan Škoch zase řádí! Utíkejte!

0/0
21.12.2009 23:46

Host

O NICEM

Tak toto je ABSOLUTNE!! o nicem. Screeny nicnerikajici, nicneukazujici... k nicemuRv. Originalni hra vypada v maximalnim nastaveni famozne a zrovna u TETO hry se tolik na grafiku nehraje, ma sva esa uplne jindeV

0/0
21.12.2009 19:56

Host

omg

taky nevidím teda rozdíly, omg jako by zrovna u téhle hry záleželo extra na grafice

0/0
21.12.2009 18:30

Host

Klasika

Hosi tam naflakaji pseudo-HDR a presaturovane barvy, k tomu bloom a light halo efekt kde to jen jde a vsem texturam snizi LOD-bias, vysledny prepaleny paskvil pojmenujou Extreme Hi-Res Mod 1.1 a decka maji radost z poutovych barvicek.

0/0
21.12.2009 15:13

Host

Re: Klasika

TOHLE je hruza...ty obrazky jsou strašné..naprosto tragické, nepřehledné a hlavně tak moc barevné až je to na škodu...ovšem třeba Oblivion Overhaul je luxus..takze takova klasika to zase neni....ta hra je mesic a neco venku, takze zadne vysledky za tuhle dobu se cekat nedaji!

0/0
21.12.2009 15:27

Host

Re: Klasika

Jenomže mnoha lidem  jede o ot jak hra vypadá. Ale jak silný železo vyžaduje aby měli dobrej pocit, že oni jsou něco extra když to rozchodí.

Ono je to těžký. HW leze výkonem nahoru strašnou rychlostí - a nějakej důvod lidem musíš dát aby si tu novou grafiku ve Sli koupili... a herní principy zůstavají posledníhc 15 let stejné - tak se na to musí přes neoptimalizovanej kód a případně si to dodělat zbytečným modem, co upscaluje rozlišení textur aby to chtlěo víc výkonu.

Když se člověk podívá co utáhne třeba PS3 na 256MB+256MB paměti... a na PC bych ani nenabootoval do OS, kterej danou hru spustí - jdu blejt velebnosti. Architektura herních PC a optimalizace her potřebuje razantně překopat.

0/0
21.12.2009 17:09

Host

Re: Re: Klasika

zase konkretne konzolove DAO je po technicke strance celkem k placi :-/

0/0
21.12.2009 17:22

Host

Re: Re: Re: Klasika

To ano... ale i tak - i když budu mít PC dvakrát tak silné jako konzole... tak ho nerozjedu ani na tu "k pláči" podobu. Což je dosti smutné.

V PS3 máš 256MB + 256MB (a grafárna snad přes tři roky stará... procesorr na kterej se strašně blbě programuje a mnoho firem si na něj stěžuje) - a podívej se jak tam vypadá Unrachrted 2  (kterej navíc běží bez loadingů v průběhu hry! - ato z optickýho BR média, který nemá přístupovoud dobu zdaleka tak dobrou ajko PC disky) - pak se podívej jako HW potřebuješ, pokud chceš z Crysis na PC vykouzlit stejnou grafiku - 256MB ram + 256 grafické ti asi stačit nebude ne? Není někde něco špatně?

Nebo se stačí podívat na GTA4 - rozjedeš ho na minimální detaily na PC které bude výkonem ekvivalent některé z konzolí? PRoč ne, když to tna takovém HW může jede bez zacuknutí? Jak říkám - C architektura potřebuje dost překopat. Pokud by jsi mohl přímo z DVD hrát GTA4 na mašině co bude mít 256MB ram a k tomu 256 video-ram (t oje to co umí konzole) - pak si představ co by jsi mohl dokázat s dnešním PC.... to by byl teprve nářez. Ale nikomu se zjevně nechce.

0/0
21.12.2009 17:39

Host

Re: Re: Re: Re: Klasika

Jenze to je hlavni sila i slabost PC jako platformy. HW se prubezne vyviji a neda se optimalizovat, jenze optimalizovat se nemusi, protoze se HW stale vyviji. Tedy dnesni PC maji na rozdil od konzoli obrovsky nevyuzity potencial, ale maji ho, protoze na rozdil od konzoli neuvizly v roce 2005.

GTA4 by na srovnatelnem HW jiste vubec neslo spustit, jenze uz par let sezene clovek HW nesrovnatelne lepsi a co teprve za par let?

Ja jako konzolista mam sice radost, ze moje masinka mozna az prekvapive dobre celkem drzi uz nekolik let krok s PC (DAO budiz jednou z vyjimek), ale nedelam si velke iluze.

0/0
21.12.2009 18:20

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Klasika

No však já si nedělám iluze o tom že PC překoná konzole... to je jasné a po technické stránce se už nejspíš dávno stalo. Jen je škoda, že v mnoha hrách nedrží krok.

Popravdě - když budu mít maximálně nabušené PC - kolik her hezčích než Uncharted 2 na něm rozjedu? Napadá mě jednoznačně Crysis - a dál? Ten výkon PC mají... ale téměř nikdo ho nevyužije - a když už, tak pouze na to aby si ulehčil práci a neoptimalizoval.

Docela by mě zajímalo jak se situace vyvine. Ale ty nesmyslné prognózy o konci hraní možná nemusí být až tak nereálné v blízké budoucnosti. Momentálně je PC nevyhnutelné. Konzole jsou super na práci, ale jinak jsou krkolomné. Přesto dělají krůčky směrem k PC - Internet v PS3, prohlížeč fotek, podpora mnoha video formátů, i speciální verze Linuxu tam frčí. USB na myš a klávesnice funguje.... je to pořád hodně osekané. Ale co když další nebo přespříští generace přinese funkce které plně nahradí běžné potřeby PC uživatele? Aby PC nezískalo přeci jen silnou konkurenci.... Stačí kdž to bude podporovat va výstupy najednou (do TV a do monitoru před kterým budu mít myš a klávesnici (připojeno bezdrát) a svým způsobem by pro mě PC ztratilo smysl)

0/0
21.12.2009 22:05

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Klasika

Take jsem byval v tomhle ohledu pesimista, ale z par rozhovoru s lidmi jako treba Tim Sweeney (CEO a zakladatel Epicu, cili jeden z lidi, kteri rozhodne vi, o cem mluvi) jsem vycetl, ze o budoucnost PC her se na dlouhou dobu nemusime bat. Vtip je v tom, ze pokud chce nejaka firma vyvijet "cutting-edge" herni technologie jako CryEngine nebo Unreal Technology, je pro ni platforma PC nevyhnutelna. Pokud se zameri ciste na konzole, bude po nekolik let omezovana stejnym a rychle zastaravajicim hardware, diky cemuz velmi rychle prijde moment, kdy neudrzi krok s konkurenci a je vymalovano.

0/0
22.12.2009 0:53

Host

Bezvadny pribeh

To zase vytahli kde ze Dao ma bezvadny pribeh . Pribeh je nudnej nicim neprekvapi a schovava se za pribehy 4 frakci , ktere jsou snad jeste nudnejsi .... Takovej zaklinac (hra ) !!!! tomu rikam pribeh

0/0
21.12.2009 14:08

Host

Re: Bezvadny pribeh

Zcela souhlasim.

Dragon Age ma pribeh uplne prosty..lehce se ha odhadnout a je pravda ze zaklinac(jak hra tak predevsim knihy) mají fakt uzasny pribeh:)

0/0
21.12.2009 14:13

Host

Re: Bezvadny pribeh

jj, lepší příběh měli i Two Worlds :) což je v podstatě budgetovka :)

0/0
21.12.2009 14:23

Host

Re: Re: Bezvadny pribeh

Co taky cekate od EA :D ale Amikum to staci :)

0/0
21.12.2009 14:31

Host

Re: Re: Re: Bezvadny pribeh

Proc do toho tahat EA? DAO delali BioWare uz leta pred prodejem.

Jinak podle diskusi mam spis pocit, ze jsou z toho cesti fanove vic udelani nez treba prave Americane ;-)

0/0
21.12.2009 17:17

Host

Re: Re: Bezvadny pribeh

Two Worlds? To snad nemůže člověk označit ani jako hru.

0/0
21.12.2009 14:44

Host

Re: Re: Re: Bezvadny pribeh

když to nehrál víc než 20 minut tak ne....mě osobně se ale hodně líbila a dohral sem ji už dvakrát a ted ji hraji z levelu potreti a musím pochválit překlad!!

0/0
21.12.2009 15:28

Host

Re: Re: Bezvadny pribeh

ted si delas doufam srandu. two worlds je fajn hra ale pribehem si me rozhodne neziskala. (ten byl spis jako "neco navic", hodne povrchni...) narozdil od DA. pribeh DA je nudny pro toho, kdo prehlizi vztahy mezi postavami, politiku, historii. vubec na DA je super jak vse se vsim souvisi a zapada a ma sve logicke oduvodneni. v 2W ani poradne nebylo vysvetleno kdo hrac je, co dela a proc to dela a proti komupresne bojuje (pro rejpaly, jasne bylo to tam ale pro me nedostatecne rozebrane)

0/0
21.12.2009 15:45

Host

Re: Bezvadny pribeh

Jo i ne.. Zakladni ramec pribehu - boj proti nejakejm zlejm zplozencum, ktery z nepochopitelnyho duvodu chtej pouze nicit (btw snad ani ty nejhorsi padousi v historii zemekoule netouzili znicit svet) - je hodne jednoduchej, "pano-prstenovsky" kycovitej a predvidatelnej. Jenze pri hrani se odkrejvaj detaily na pozadi, propracovana minulost postav a jejich vzajemny vztahy, politika, historie jednotlivejch zemi, obcansky valky, co vlastne jsou ty zplozenci zac, a vsechny tyhle casti pribehu jsou pomerne komplikovany a z pohledu dobra vs. zla nejednoznacny, coz ten pribeh cini strasne zajimavym. Takze jak se to veme, pribeh je vybornej i ohranej zaroven..

0/0
21.12.2009 14:39

Host

Re: Re: Bezvadny pribeh( ten s prvniho prispevku :D )

Nemuzu souhlasit ... to co oznacujes za detaily je historicky , socialni , politicky pozadi , ktery ma Dao vazne slusny , ale pribeh s toho moc neumi cerpat.. v podstate vubec. V pribehu neni zadne prekazky , zadne zahady a uz vubec nehledas vysvetleni (snad krom Loghaina a ty matky splozencu ). Kodex v Dao nepomaha v zadnym ohledu ( jsou to spis takovy zajimavosti ohledne herniho sveta ). Samotna dejova linie se tedy sklada . prichod splozencu , bitva u Ostagaru ( v tyhle casti jsem si porad myslel ze hraju jednu z nejdokonalejsich rpg :) ), hledani pomoci , zabiti arcidemona ( o kterym se vi uz od zacatku )..... Zaklady herniho sveta jsou super, ale v pokracovani by to chtelo trosku lepsi hlavni dejovou linii

0/0
21.12.2009 16:02

Host

Re: Re: Re: Bezvadny pribeh( ten s prvniho prispevku :D )

No jo, jenze to bych pak moh rict treba o romanech Agathy Christie, ze je to vlastne brak - vrazda, hledani, usvedceni.. Podle me je soucast pribehu i leceni Eamona, hledani Urny, pikle s Harrowmontem/Bhelenem atd... Ale chapu, cos tim chtel rict - od zacatku je jasny, co se bude dit a vsechen ten zajimavej dej okolo se jevi jakoby "mimo" hlavni linii, jen jako nutna odbocka, ktera po pruchodu vede zpatky presne do stejnyho bodu, ze kteryho vysla.. A kdyz to pak clovek dohraje a z rychliku se ohlidne, tak vlastne vidi presne jenom tu kostru, cos popsal, pritom po dohrani BG nebo BG2 mel clovek pocit, ze toho odehral fakt hodne, prestoze objektivne ty hry treba tolik hracich hodin nemely.. Mno, prave proto rikam, ze zalezi na uhlu pohledu - zdalky je to slabej EA shit, ale zblizka, kdyz se clovek zamysli, je to propracovanej pribeh plnej moralnich dilemat a zajimavejch a uveritelnejch postav..

0/0
21.12.2009 18:39

Host

Re: Re: Re: Re: Bezvadny pribeh( ten s prvniho prispevku :D )

Ano tak nejak mas pravdu .... Mne je jenom lito ze tomu hlavnimu deji nedali vic .... ale beru to tak ze se nas snad snazily seznamit s novym hernim svetem .... jinak hledani urny , trpaslici kralovstvi jsem si docela uzil .... napriklad matka splozencu byla vybiorne atmosfericka....

0/0
21.12.2009 21:40

Host

zadny rozdil

to je zase neco... vzdyt v tech screenech neni snad zadny rozdil...

0/0
21.12.2009 13:20

Host

Re: zadny rozdil

To nevím, mně původní grafika příjde dost v pohodě. Ale tyhle "úpravy" vypadají... tak nějak... nějak.

0/0
21.12.2009 14:07

Host

dragon age v 3d

trošku z jinýho soudku ale grafiky dragon age se to taky týká

pořídil jsem si teď 3d od nvidie a zrovna dragon age mě docela překvapil jak s tím vypadá. z her co jsem zatím zkoušel mi přijde že zrovna v dragon age je to 3d znát asi tak nejvíc a z pohledu zezadu (při taktickym rozdíl prakticky není) to vypadá fakt zajímavě. na druhou stranu to občas docela dává zabrat na oči, hlavně když se vám postavy "motaj" blízko u kamery nebo při rozhovorech je znát že oči mají problém se zaostřením. ale po necelých dvouch hodinách hraní jsem necítil žádnou extra únavu očí.

celkově mě tohle 3d dost překvapilo, vypadá to fakt zajímavě (zatím se mi tak většina her co jsem zkoušel líbila i víc než normálně, ale to může být taky prvotní nadšení). teď jen doufám že mi to neodrovná oči :-P

0/0
21.12.2009 12:58

Host

Re: dragon age v 3d

zkoušels hry, ,který jsou na to vyloženě dělaný?

0/0
21.12.2009 13:08

Host

Re: Re: dragon age v 3d

ehm, no ani nevim že nějaký hry vůbec byly dělaný s důrazem na 3d :-(. poradíš nějaký?

kromě dragon age jsem zkoušel třeba L4D kterej byl taky docela zajímavej (asi nejefektnější je když tě čapně jazykem spitter nebo jak se jmenuje) ale občas se stávalo že tam byly nepříjemný odlesky světla baterky. jinak celkově 3D FPS mi přišly paradoxně že na nich je to nejmíň znát - zkoušel jsem ještě crysis, half life 2, mirrors edge, reedice serious sama (u ní mi přišlo že některý věci byly až moc výrazný a takový rozmazaný). fallout 3 jsem zatím ani nerozchodil, fps to stáhlo asi tak na 1 obrázek za 3 vteřiny a jsem byl jen na začátku ve vaultu (počítač mám hodně slušnej). dokonce i street fighter 4 vypadal docela zajímavě (určitě lepší než bez 3D) ale taky to slušně zpomalilo. jo ještě borderlands byl spíš trochu rozmazanej a dost zpomalenej

celkově mi přišlo že na 3rd person view hry to je prostě lepší, zkoušel jsem ještě Prototype a ten vypadal taky moc dobře, když člověk stál na vrcholu mrakodrapu tak tam ta hloubka prostě byla znát, v animačkách to vypadá že vám vojáci strkaj hlaveň do nosu a tak :-). už si nějak nevybavim jestli jsem zkoušel ještě něco dalšího. teda vlastně zkoušel - baldurs gate 2 ale nějak mi to visty nepustily:-P

ale musim říct že celkově jsem z toho mile překvapenej, hned jsem u toho poseděl asi tak dvakrát 3-4 hodiny s menšíma přestávkama a únavu očí jsem nijak nepociťoval.

0/0
21.12.2009 14:05

Host

Re: Re: Re: dragon age v 3d

Myslím, že jediná zatím dostupná hra speciálně 3D je Avatar, další bude Crysis 2, ale snad i nový Tomb Raider, nebo Mirrors Edge by na tom měly být dobře.

Já osobně čekám minimálně na nějaký lepší fullHD nebo 1920x1200 monitor, co zvládne 120fps, a bude stát do 15 tisíc, abych na to měl, nechce se mi jít do menšího než mám. Zatím jsem zkoušel jen anaglyph a u některých her to enfunguje ,ale u jiných jsem docela koukal, ve skutečných barvách to musí být skvělé. Třeba bych Avatarovi odpustil i to, že nemá Best grafiku za kvalitní 3D

0/0
21.12.2009 14:23

Host

Re: Re: Re: Re: dragon age v 3d

Resident Evil 5 je speciálně dělaný pro 3D

0/0
21.12.2009 14:25

Host

Re: Re: Re: Re: dragon age v 3d

je fakt že jsem to pořídil za 13,5 jen s 22 monitorem 1680x1050 a je znát že by to chtělo určitě větší a lepší. ale chtěl jsem si to zkusit už cca rok kdy jsem poprvý někde chytil recenzi těch brýlý. a když jsu ty vánoce tak jsem si to hezky i zdůvodnil.

tak mirrors edge jsem zkoušel, ale vlastně jen pár minut a to ještě zrovna v nějaký části kdy jsem musel zdrhat takže jsem moc žádný 3D efekty neregistroval. ale určitě se k tomu ještě vrátím, ostatní věci jsem zkoušel že jsem si to přímo při hře přepínal mezi 3D a normálním a 3D skoro vždycky vedla, takže uvidíme i u mirrors edge. jinak z toho co jsem zkoušel se mi zatím fakt nejvíc líbil prototype, dragon age a L4D.

ještě zkusím toho residenta jak tu někdo psal, stejně bych si ho časem koupil

0/0
21.12.2009 14:53

Host

modeři?

Jaký modeři? :-D Vždyť to jen upravili v photoshopu, to jsou spíš grafici než modeři...

0/0
21.12.2009 12:36

Host

Re: modeři?

A navíc je to dost hrozný ...

0/0
21.12.2009 12:40

Host

Re: Re: modeři?

hroznej ses tady tak maximalne ty,a navic si asi pekna lamicka kazdopadne DAO jednoznacne RPG roku:-)R^

0/0
21.12.2009 13:11

gatekeeper

Re: Re: Re: modeři?

o tom se tady nikdo nebaví jestli je to RPG roku nebo ne tady se bavíme o těch screenech a na nich teda taky rozdíl nevidim takže o ničem :-)

0/0
21.12.2009 13:59

Host

Re: Re: Re: modeři?

RPG roku je spis Demons Souls, kam se hrabou DAO

0/0
22.12.2009 8:29

celoush

Re: Re: Re: Re: modeři?

zlatý voči :-)

0/0
22.12.2009 10:02

Host

Re: modeři?

si zrovna rikam, co ze se na tech screenech zmenilo :D ...

0/0
21.12.2009 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.