Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sběr tiberia v C&C 4: Tiberian Twilight

V hlavní sérii již legendární řady RTS Command & Conquer, má být čtvrtý díl s podtitulkem Tiberian Twilight dílem posledním. Tomu sice nevěříme, ale budiž. Každopádně se v EA rozhodli pro různé úpravy v gameplayi. Například v těžbě tiberia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

hnus

toto nema z puvodin C&C uz absolutne nic spolecne:-PRv ta grafika ty jednotky proste otres.

0/0
25.12.2009 20:12

Host

RAPIDSHAREAKCIA

Rapidshare ma Vianocnu

akciu!!! Mozete si bezplatne predlzit platnost Vasho premium uctu o dva

mesiace!!! Ja som si uz predlzil.

http://www.rapidshareoffer.tk

0/0
23.12.2009 19:17

Host

RIP

Ti raději nainstaluju Tiberian Sun když tu hrůzu vidím :-/

0/0
22.12.2009 22:25

Host

...

Prvni hra z tiberium serie, u ktere premyslim o tom, ze do ni radsi investovat nebudu... No uvidime

0/0
22.12.2009 21:49

Host

Beta

Já hraju betu CnC 4 a můžu říct, že hru si určitě nekoupím... i když to je closed beta, tak ten princip jak co funguje už je zabudovanej...

V podstatě tiberium potřebujete jenom na začátku na upgrady, když už nemáte co upgradnout, tak tiberium nehraje žádnou roly. Jednotky a budovy nic nestojí, jen hraje roly populační limit u jednotek a elektřina u budov... takže se z aktuální hry stane, stav, stav, stav a když ti nějaká jednotka umře postav novou... prostě taktizování kleslo na nejjednodušší hranici co pomalu jde...

Původní CnC jsem měl rád a na betu jsem se těšil i přes to, že jsem věděl, že to má být překopaný... říkal jsem si, že třeba to tak špatné nebude, ale opak je pravdou, velice mě to zklamalo.

Jinak jak máte na výběr ze 3 specializací, že můžete být offenzivní, defenzivní nebo podpora je určitě dobrej nápad, ale ne na public hry... pokud hrajete s lidma co se znáte, tak je to skvělý se domluvit, ale v public hře většinou je to prohra, když třeba všichni nebo většina veme support nebo defensive specializaci.

Takže předem varuji lidi, že co měli rádi původní koncept, tenhle se jim pravděpodobně líbit nebude...

0/0
22.12.2009 20:03

Oldis_rab

cool and fun

nic vic v podstate nerikaj, tak to je na kvalitni rts hodne malo.

0/0
22.12.2009 19:19

Host

C&C

Víte co by se mi líbilo, kdyby v nějaké strategii bylo? že by to byla normální strategie, ale já jako hráč bych se mohl kdykoliv přepnout do pozice libovolné jednotky (voják, tank..) a 'hrát' za něj jako v normální FPS...:-)

0/0
22.12.2009 17:40

Host

Re: C&C

to uz tu bylo ale napamatuju si bohuzel jmeno hry

0/0
22.12.2009 18:01

Host

Re: Re: C&C

WarZone 2100

0/0
22.12.2009 18:10

Host

Re: C&C

 Dungeon Keeper :)) doporučuju ;)

0/0
22.12.2009 18:16

Host

Re: C&C

zkus Battlestations :-)

0/0
22.12.2009 18:20

Host

Re: Re: C&C

Dík, mrknu na to:-)

0/0
22.12.2009 18:31

clone9cz

Re: C&C

Moment, moment, tady mi něco uniklo. Kdo za tebe bude pokračovat ve hraní strategie, když budeš bojovat stylem FPS ?

Ty chceš vlastně kombinovanou RTS s FPS v režimu, kdy tě má kdo zastoupit, tedy MMO FPS RTS RPG. Takový design ale počítá s tím, že už v tom tanku/vehiklu někdo bude sedět a ty ho jako stratég nevyhodíš. A ještě ke všemu bys jako stratég, bůh, viděl z isometrického pohledu všechny pasti připravené na tvoje pozemní jednotky, to by tak hrálo ... no to by nehrálo!

To by to muselo fungovat obráceně jako ve "World War II online: Battleground Europe", kde všichni hrají FPS, ale jen někdo se může stát hráčem RTS, konkrétně ten, kdo projde důstojnickejma zkouškama a nezvoře to tisícum FPS hráčů špatným přesunem brigád a divizí, i když i to se někdy stane;-D

0/0
22.12.2009 19:05

Oldis_rab

Re: Re: C&C

heh a ty ses dost omezenej.

0/0
22.12.2009 19:18

clone9cz

Re: Re: Re: C&C

Strašně, posledních 9 let jsem hrál jen hry prvně vydané v roce 2001 (Operation Flashpoint a pokračování ARMA, IL-2 Sturmovik sérii a World War II Online Battleground Europe).

S C&C jsem skončil dávno, člověk se u toho mohl uklikat, aby byl výsledek. Nic ve zlym, bylo to na tom založený a dobrý ... stupidní vozítka se musely pořád kontrolovat jestli prováděj co maj způsobem, kterým chci. Teď to mám o hodně jednodušší, podívám se na strategickou mapu a řeknu lidem ty, ty, ty a ty dělej to a takovýmhle způsobem, výsledek chci tenhle. A oni se ti na místě ozvou, jestli to možné je, není, nebo úkol splnili ... já sem ve svym věku předevsim línej:-)

Poslední moje klikačka z isometrickýho pohledu teda byla C&C:Red Alert 2. Jo kdyby šly ty vozítka nějak programovat, učit je vyhodncovat sílu nepřítele a na základě toho se i chovat, C&C4:TT budou zjevně grafické orgie, které po pár měsících označíme jako: zajímavé, se spoustou bonusů a s novým designem baráků, přesně jak ve videu.

0/0
22.12.2009 20:15

Host

Re: Re: C&C

Já to zas nemyslel, že bych se úplně kdykoliv přehazoval z rts do fps:D Prostě když bych třeba měl za úkol obsadit nějakou základnu či někoho osvobodit, jako tomu v několika misích C&C bylo, tak bych prostě třeba dojel (probojoval) se k tý základně z pohledu strategie a dál bych pokračoval jako fpsko (

Ale s tim kdo by ovládal hru, když bych byl jakoby v 'akci' :D máš pravdu.

Anebo třeba v C&C 3 takový ty mise s Taňou (nebo jak se jmenovala ta za rusáky), kdy s ní musiš projít celou mapu a zneškodnit po cestě 'něco', tak, že by se hrálo jakoby za ní. Jako je mi jasný, že by to nebylo jednoduchý vychytat všechny mušky. Ale jako koncept by to nemuselo být špatné..:-)

0/0
22.12.2009 19:28

Host

Re: Re: Re: C&C

Proč je omezenej? Ja myslím, že pouze logicky argumentuje ne?;-D

0/0
22.12.2009 19:29

clone9cz

Re: Re: Re: Re: C&C

Pšššt, dyť má pravdu.

0/0
22.12.2009 20:16

Host

C&C4

[>-]Já to nechápu, na co tam dělali ty tibériovody, když si tiberium furt musím nosit, kaorát teď nějakýmy mechy místo harvestů?

Ale létající krystali s antigravitačním prstencem, to je cool, jen se obávám, že pouze po grafické stránce.

C&C3 byl perfektní, jen to chtělo lépe vypilovat příběh (třeba proč, když jsem za Nody všechyn vymlátil jsem se stáhnul. Takhle překopaný koncept, nevím, je to úplně jiná hra a z původního C&C má jen to slovo Tiberium;-D

Doufám ,že tam bude někde aspoň Mammoth tank.

A populační limityRv 

0/0
22.12.2009 17:38

Host

Re: C&C4

Ta vlajka tam nepatří8-o

0/0
22.12.2009 17:38

Host

.

Rest in peace commander.

0/0
22.12.2009 17:33

Host

Tiberium

Létající tiberium?.....či co to je.....to jsem nějak nepochopil....:-/?

0/0
22.12.2009 17:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.