Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tomuhle se říká simulátor závodů

Mezi konzolisty probíhají neustálé hádky o to, zda je lepším simulátorem automobilových závodů Forza Motorsport nebo Gran Turismo. Pokud byste si ale chtěli zajezdit se skutečným simulátorem, musíte do firmy Ferrari.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

...

A to ma byt novinka? Timy vyuzivaju simulatory uz niekolko rokov...

0/0
1.1.2010 19:18

Host

Bavit??

Hoši,Jestli se chcete fakt bavit tak zapomente na tohle Všecko a stáhněte si Garrys mod 11 A tam si můžete dělat...no prostě cokoliv Od závodů až po přestřelky když si do toho budete stahova 5MBové přídavky zabaví vás to cca na 3 roky+multiplayer další rok navíc.Buď Budete furt pařit simulatory nebo si vlastní jednoduše vytvoříte.

0/0
31.12.2009 20:56

Host

PS3 PC

Tak hele pan klobouk Zaprve PS3 Je slabunke proti tomu jake Jsou dnes Velice výkonne PC soustavy.zadruhe PS3 ma Ovladač dualshock Což je velice Nerealistické,za 3 O kotel výkonnější než PS3 A lépe ovladatelnější Je PC Se Procesorem Core i7 A tomu Se teprve říká Dělo A PS3;-D;-D 4jádrový procesor s taktem 3.0 GHZ 1066 FSB co to je?? Zakoupit PS3 je sice dobrý nápad ale nedívli jste se ještě na detaily:-P

0/0
31.12.2009 20:48

Host

Re: PS3 PC

Jestli mas neco proti PS3 tak meles h*vnaRv

0/0
1.1.2010 22:54

Host

no co

beztak jim Mercedes nakope zadnici :-P

0/0
29.12.2009 23:45

pan.klobouk

blbci od ferrari

blbci od ferrari, zbytecne neco vyvijeji, 10 pc, 200 tun... asi nikdy neslyseli o ps3, ktera dokaze simulatory, za hranici reality. co na tom, ze az od brezna. mozna. :o))) (a pokud by to snad nekoho napadlo... tak ne, nemyslim to vazne)

0/0
29.12.2009 13:31

net.Xtreme

Re: blbci od ferrari

Škoda toho dovětku, mohla tu být pěkná flame;-D

0/0
29.12.2009 13:35

pan.klobouk

Re: Re: blbci od ferrari

i tak bude. ps3 za sedmicku, navic prenosna, nabidne nejlepsi simulator na svete, s grafikou, kterou nas svet ani nedokaze

a pitomi talosi vrazili do vyvoje miliony... a maji kram na platforme 10 pc s vahou 200 tun, ktery si s sebou ani na zavody tahat nebudou.

ale pokud mam mluvit taky chvili vazne - na jednu stranu chapu vyvoj simulatoru, pri zakazech testu. na druhou ale nevim, co jim to muze dat, kdyz real je od toho na hony vzdaleny. novych trati, ktere by se piloti ucili neni tolik, a nove dily na monopost nebo nastaveni auta otestuji vazne jen teoreticky. konecne ostatni tymy maji taky programy, testy... ale ne tak hmotne, s kokpitem a peti platny :)

 

0/0
29.12.2009 13:46

Ghost47

Re: Re: Re: blbci od ferrari

Nevím, jak u aut, ale u letadel jsou některé simulátory natolik blízko realitě, že se na nich dá odlítat hodně velká část výcviku (a v případě přeškolování na nový typ někdy i celý). Takže jestli má Ferrari kokpit formule na hydraulice, s 360° výhledem a simulací přetížení (a podle těch 200 tun asi má), zas tak daleko od reality by to být nemuselo :-)

0/0
29.12.2009 14:18

Host

Re: Re: Re: blbci od ferrari

Taketo simulátory nie sú len o pilotovani, ale aj o nastaveni auta. Už pred mnohými rokmi sa začali monoposty virtuálne nastavovať pred závodmi ďaleko dopredu pomocou simulácie otrasov a druhu povrchu ktorý mali naskenovaný. Auto stálo na valcoch simulujúcich povrch a riadil ho počítač.

Každý jazdec má svoj špecifický štýl a keď sa im to nastavenie podarí dobre je to veľké plus. Síce počítač monitoruje všetko aj počas reálneho tréningu a závodu, tam už ale na ladenie moc času nie je.

Ak do toho vrazili milióny, určite vedeli čo robia.;-)

0/0
29.12.2009 14:20

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: blbci od ferrari

oba mate pravdu a souhlasim. tim spis u tech letadel, tam se da pochytit opravdu skoro vsechno. stejne tak u ferrari asi nejsou tak hloupi, aby vyvijeli neco, co bude be finale skoro k nicemu.

tuhle zpravu uz jsem ale cetl nekde predevcirem a tak nejak mi z toho vyslo, ze tim chteji zcela suplovat testy. ucit se trat a ladit setup vozu je jedna vec... ale jak chteji realisticky simulovat chovani novych dilu, unavu materialu, opotrebeni atd ??? az doted se samozrejme taky vse testovalo virtualne, ale patrne na beznych pocitacich, bez projekcniho platna a hydraulickych murich noh. videl jsem i zminenou stolici, kde vuz "virtualne" poskakoval po digitalni trati, se vsemi otresy a silami. ovsem az realne testy na okuhu vzdy ukazaly, jak si nove dily stoji, co vydrzi, jak se s nimi pak vuz chova a podobne. tohle imho zadny pocitac nasimulovat nedokaze, tim spis deset beznych pc. :) proste cele mi to prijde jako fajn marketingovy tah a pr pro novinare..  s prinosem pro tym v radu nekolika procent

0/0
29.12.2009 14:29

Host

Re: Re: Re: Re: Re: blbci od ferrari

No ak sú motor i nápravy v plnej záťaži tak to ide dosť dobre. Inak určite je to len doplnok k testovaniu. Normálne sa to robí na testovacích okruhoch, toto je skorej ladenie na konkrétnu trať.

0/0
29.12.2009 14:48

Host

Re: Re: Re: Re: Re: Re: blbci od ferrari

Řekněme, že je fajn něco otstovat virtuálně, než k tomu pustim blázna, co s tim pojede přes 300, rozmlátí sebe i celý auto a bude po pr. Plnohodnotná náhrada to není ani zdaleka, ale však kdo to taky tvrdí :)

0/0
3.1.2010 21:09

Host

Simulátory do hier samozrejme patria

Žiadny simulátor na bežnom PC nie je 100% simulátor. Ale je hodne ľudí čo majú nejaký sen, alebo ich niečo baví a nie je v ich možnostiach si to splniť v reále. Je na tom niečo zložité?

Ak si myslíš že riadenie auta je len o zatočení volantu na správnu stranu a chceš mať pocit šampióna ktorý natrhol zadok svetovej elite, tak si hraj arkády a dobre sa bav. Je to ilúzia ktorú si kupuješ v obchode ( možno ) a tak máš na ňu právo.

Ja zase uprednostním pocit že zvládam auto takmer ako v skutočnosti aj za cenu že sa nepostavím na stupne víťazov. A baví ma to, to mi ver.

0/0
29.12.2009 13:25

Host

Re: Simulátory do hier samozrejme patria

jj tahni na simracing ty tupe decko prej real zavodeni no ROFL

0/0
29.12.2009 14:24

Host

Re: Re: Simulátory do hier samozrejme patria

Ty si asi jeden z tých "ponížených", čo si mysleli že po vyhrávaní v NFS sú jedničky a potom to skúsili v nejakom simulátore a nie sú schopní preniesť cez srdce že sa neudržia na ceste, že je to tak?;-D

0/0
29.12.2009 14:52

Host

Re: Re: Re: Simulátory do hier samozrejme patria

vubec ne hral jsem i tyto radoby simulatory typu rfactor nebo gtr2 ale tyhle hry proste po nejakem case omrzi ono furt jezdeni jen dokolecka dokola jak pitomecek taky neni zrovna to prave orechove navic jsem clovek kterej hraje vice her a tudiz nemam na tuto blbovinu cas abych tam dene trenoval nastavoval vuz a vsechnu tu omacku kolem ja se chci u her predevsim bavit a jak uz jsem rekl simulator mezi zabavne hry urcite nepatriRv:-P arkady dovedou mnohem lepe zabavit. sice je pekne ze je do techto rfactoru a gtr2 kupa aut a trati ale kvantita neni kvalita brouku;-)

0/0
30.12.2009 8:17

Host

Re: Re: Re: Re: Simulátory do hier samozrejme patria

Zahrej si stále se měnící WOW ty šašku .. ;-)

0/0
3.1.2010 15:42

Host

o nicem

ja bych to nechtel simulace zavodu jsou blbiny ja se chci u her predevsim bavit ne flustrovat,simulatory mezi hry nepatri!.....

0/0
29.12.2009 9:22

Host

Re: o nicem

co to je to flustrovaní? ;-D

0/0
29.12.2009 9:33

cannabis

Re: Re: o nicem

to bude něco s flusama;-D

0/0
29.12.2009 9:57

Host

Re: Re: Re: o nicem

zalez ty hloupe decko!Rv

0/0
29.12.2009 12:24

Host

Re: o nicem

Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako bu*erant.

0/0
29.12.2009 10:02

Host

Re: Re: o nicem

hehe, super reakce:-) Zasmál jsem se. Na druhou stranu, všichni jsme pochopili, co chtěl autor původního příspěvku říct. Existují i slavní spisovatelé a velmi vzdělaní lidé, kteří mají problém určitá slova napsat, ačkoliv se s nimi setkávají i potisícé. Kupříkladu bizardní/bizarní je jedno z nich.

0/0
29.12.2009 10:10

Host

Re: Re: Re: o nicem

Ale patří. Není potřeba se u simulátorů frustrovat, stačí jen umět řídit. Což, jak chápu, 13ti letý děcka nebo klaksoňáci z Prahy můžou mít problém. Ale výjimky se najdou, to jsou ti, co potvrzujou pravidlo;-D

0/0
29.12.2009 10:49

Host

Re: Re: Re: Re: o nicem

:-DDD Tady měl někdo chtík od Ježka nový mozkojd... Musí to být super. Jen pro doplnění jedná se o nejkomplexnější a nejvýkonější F1 simulátor, ze všech stájí, taky samozřejmně nejdražší. Jezdci jsou na něm údajně schopni se naučit novou trať na přibližně 85% na běžném F1 simulátoru pro PC, či konzole se to dá na 40%...

0/0
29.12.2009 11:06

net.Xtreme

Re: Re: Re: Re: o nicem

Stačí umět řídit...a mít volant a pedály a řadící páku:-) Na klávesnici jsou simulátory dost frustrující:D

Klaksoňáci z Prahy;-D;-D;-D

Lepší než vesničani ve městech, kteří neumí parkovat, projet křižovatkou natož se udržet v jízdním pruhu;-D

0/0
29.12.2009 13:38

Host

Re: Re: o nicem

Lol;-D peknyR^

0/0
29.12.2009 11:14

Host

Re: o nicem

CO je na simulátorech frustrujícího? Vždyť snad každej obsahuje vcivlivní běžný auta. Řídil jsi někdy nějaký? V reálu to není nic těkžýho - zvládá to i můj děda. A kvalitní simulátor už ze zásady nemůže bejt obtížnější v těchot autech. Tak si prostě nevybereš kategorii s formulema, ale hodíš si nějaký slabší auto a bavíš se. Případně dáš nižší obtížnost AI, aby jis nemusel jet jak reálnej závodník... a bavíš se.

Pořád nechápu ten mítus, kdy si lidi myslí, že simulátor je to jen tehdy, když potřebuješ tři měsíce tréonvat aby jsi projel prnví zatáčku. Projet trať bez havárky je primitivně jednoduchý. A zybtek je jen o tom si nastavit nebo najít stejně schoppný soupeře...

0/0
29.12.2009 11:59

net.Xtreme

Re: Re: o nicem

Tak jako řídit se člověk nenaučí za hodinu:D A není simulátor jako simulátor, auta se ještě dají ale přistát se stíhačkou;-D

0/0
29.12.2009 13:40

Host

Re: Re: Re: o nicem

Co máte proti klaksoňákům z Prahy?;-DV Praze se běžně troubí i na auta, co stojej na červenou. U ucha mobil, a když už jedou z toho pruhu do pruhu, tak jakýmsi nedopatřením zapomenou hodit blinkr nebo mrknout do zrcátka, a klidně se ti začnou srát přímo na kapotu. Když byly v Praze Švédové, tak se řidič autobusu chudák rozbrečel;-D

Jedna věc je umět jezdit, druhá věc je, že řidiči se v Praze chovaj jako hovada, to je prostě fakt;-)

0/0
30.12.2009 23:34

Host

...

Me stacilo, ze jsem sedel ve skutecne Formule 1:-P

0/0
29.12.2009 2:47

Host

Re: ...

A pak te maminka vzbudila :D

0/0
29.12.2009 22:23

Host

hrubý

jo.. jen tak ho mít doma.. nestěžovalbych si..

0/0
29.12.2009 1:28

Host

Re: hrubý

tj. 200tun by sis jen tak dal do obyváku v 7patře paneláku místo telky..:-DDDDDDDDD

0/0
29.12.2009 11:07

net.Xtreme

Re: Re: hrubý

Jen abys pak neskončil v prvním patře;-D;-D

0/0
29.12.2009 13:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.