Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se hraje v Severní Koreji

Severní Korea bývá označována jako skanzen komunismu. Čekali byste tam herní automaty?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

dokument

Celkem dobry dokument o KLDR je tady tento :

http://www.youtube.com/watch?v=FJ6E3cShcVU

(anglicky)

0/0
4.1.2010 11:05

Host

Vítejte v KLDR

Film jsem viděl a napsat o něm, že jako dokument je slabý může pouze dem*nt.

0/0
3.1.2010 10:07

Host

Re: Vítejte v KLDR

Šak on celkem slabý je, anžto osazenstvo výletu do ráje je na tom inteleguálně celkem na špatné úrovni a člověk nabyde přesvědčení, že takoví lofasové by si zasloužili na pár měsíců zavřít na samotku do ústavu (všici, bez výjimky). Celkově se z dokumentu člověk o KLDR nedozví v podstatě nic nového (pokud se o problematiku alespoň minimálně zajímá). Není to dokument o KLDR, je to dokument o malosti českého turisty. IMHO.

0/0
3.1.2010 15:57

Host

C 64

Když už jsme u toho vzpomínání: S commodorem 64, to byly pařby, zde zamačkávám slzu (nejednu) zase já. Dokonce jsme měl k tomu vedle kazeťáku i disketovou jednotku, kurnik kolik byl ten rozměr, myslím že jedna disketa měla velikost něco kolem A5. Byl to použitý počítač ze SRN, dovezl mi ho jeden známý, počítač jsme museli donést na celní policii, kde za něj rodiče vysolili clo tuším ve výši necelých dvou platů.

0/0
31.12.2009 22:35

iuos - cenzorův mazánek

hmm

pětačvrtpalcovky to byly;-)

0/0
31.12.2009 22:48

Host

Re: C 64

Dva platy? a proc si to tam nosil;-D

0/0
1.1.2010 23:27

iuos

hmm

ty asi nepamatuješ tu dobu, že?

0/0
2.1.2010 10:01

Host

Re: Re: C 64

Muselo se to proclít. Známý poté, co už mu při přejezdu hranic jednou auto prolustrovali až na disky, si to nedovolil propašovat. Tady tě byli schopný zavřít pomalu i za provezení Sternu (časopis), kdo nepamatuje, neví.

0/0
2.1.2010 21:36

Host

Yie Ar Kung Fu

náhodou Yie Ar Kung Fu (na přiložených fotografiích)  je bezvadná hra, sere lajka na to že mělo 16 barev a mono zvuk, autor zjevně nevyrustal v době kdy byly takovéto hry modly. Výborná hratelnost donutila hráče do toho nasypat nespočet dvoukorun. Dodnes si to na PC rád zahraji (pod emulátorem) a dohraji do konce (jen nenahraji takové score)

je mi 33 let, v maringotkách jsem utracel každou dvoukorunu co jsem měl, a ty hry mě bavily víc než dnešní high end 3D srágory z Tesca.

0/0
31.12.2009 20:44

Host

Re: Yie Ar Kung Fu

Tak s tim souhlasim s kazdym pismenkem, jen s tim rozdilem ze me je uz 36 :-) Nicmene dvojkackove parby jsou pro me nezapomenutelne (Skywolf, Gryzoor, Elevator Action, International Karate, Donkey Kong, Condomania,  Yie Ar Kung Fu, Scramble.....) a daleko hratelnejsi nez dnesni "multimedialni" sragory.

0/0
1.1.2010 13:42

Host

Re: Re: Yie Ar Kung Fu

tak si kupte Wii a mate to :) Wii je v dnesni preplacane dobe to nejlepsi, co herni trh nabizi a muzete na tom hrat i ty stare sragory :) sam ho mam doma a je super :)

0/0
1.1.2010 22:23

Host

Re: Re: Yie Ar Kung Fu

Nemohu souhlasit. Je mi 32 a velmi rád vzpomínám na dobu prvních herních zážitků v maringotkách. Skvěle období, občas zapařím stařší pecky, ale současný stav mi vyhovuje ZATRACENĚ víc.

0/0
4.1.2010 23:50

Host

Re: Yie Ar Kung Fu

Panove a nepamatujete se jak se jmenovala jedna takova automatovka pamatuju si jenom ze to byla mlaticka ve podobne jako golden axe, akorat se to odehravalo v nejakem velkomeste a bojovali jste proti ruznejm gangsterum. Ze zeme jste mohli brat ruzne predmety (pacidla, bejzbolky, dlazebni kostky, činky a jiné krámy co se všude povalovali). Název si nepamatuji, ale tohle byla parba co me z automatovek uvizla v pameti :), ale vice si z toho uz bohuzel nepamatuji.

0/0
13.1.2010 13:48

Host

Re: Re: Yie Ar Kung Fu

renegade? double dragon? řek bych, že máš na mysli jednu z těch dvou.. to byly časy no..

0/0
13.1.2010 22:34

Host

Re: Re: Yie Ar Kung Fu

Vendetta?  http://emux.esero.net/automaty_hra_romset_vendetas,game:Vendetta_MAME_emulator,GEMVersion:,GTour:

0/0
16.1.2010 7:52

Host

Re: Yie Ar Kung Fu

Rikate, ze hrajete tuhle hru na PC pod emulatorem, kde se da na to sehnat emulator? Na jaky masine to bezelo? Ja tu hru hraju online na http://www.1980-games.com/us/old-games/java-games/kungfu-arcade.php , dobry, ale chtelo by to na celou obrazovku a hlavne s tou genialni hudbou a vsudypritomnymi zvuky souboje :) Nevedel byste tedy nekdo o emulatoru (nejlepe pro linux) a ROMkach ty hry? Samozrejme mam na mysli presne tu verzi, kterou hraju online (viz odkaz vyse), to je ta maringotkova srdecni zalezitost :) Jo a je mi 29 let!

0/0
13.1.2010 21:45

Cajhi

Vítejte v KLDR?

cituji článek:

Letmou představu nabízí amatérský film Vítejte v KLDR! Jako dokument je to propadák, ale záběry mluví za vše.

Mohu se zeptat z čeho redaktoři článku tak soudí? Viděli jste dokument? Mluvili jste s autory? Víte na co byl dokument zaměřen? Jak můžete tvrdit že je amatérský nebo že je to propadák? Díky za odpověď a méně takovýchto sračkoidních dezinformací do příštího roku ;)

0/0
31.12.2009 16:49

Host

Re: Vítejte v KLDR?

mě osobně se dokument velmi líbil ale stačí se podívat na ohlasy třeba na ČSFD.

0/0
31.12.2009 16:52

Cajhi

Re: Re: Vítejte v KLDR?

jde o to že spousta lidí naprosto očividně nepochopilo záměr autorky.. Asi těžko budeme hodnotit hru FIFA 2010 negativně a jako stanovisko uvedeme to, že grafika plasmových děl není na vysoké úrovni a fyzika plasmatických střel by mohla být lepší. Bohužel se podle mého právě tohle stalo u tohoto dokumentu, který se nesnažil o to udělat nějaký investigativní film mezi severokorejské disidenty do koncentračních táborů, avšak za absenci "pravé severní koreje" bývá často kritizován.. Chápu když to udělá laik který od dokumentu čekal něco jiného a po jeho shlédnutí je pak zklamán.. nechápu proč ale stanovisko laika má být přenášeno na web, kde mají být dle mého relevantní informace..

0/0
31.12.2009 17:06

Host

Re: Re: Re: Vítejte v KLDR?

 přestávám chápat lidi ,kteří čekají od médií "relevantní" informace. 

0/0
31.12.2009 19:30

Host

ajajaaaaj

toto kldr prehnali! na jednej bedni je P51 mustang dokonca s americkymi znakmi! a aj americky bomarder, ale nehoria!! sudruhovia berte stetce a domalujte plamene akoze ich vase dela zostrelili.

0/0
31.12.2009 16:18

Gornerr

lol

jáááj ty korejci maj ale pařby ... ty si U2 nezapařej xD

0/0
31.12.2009 16:02

Host

úvaha

Proboha lidi neblázněte. I u nás byli před dvaceti lety komunisti a když jste si chtěli tu hru zahrát zahráli jste si ji? U nás to přece vypadalo podobně a ten kdo chtěl měl svoje hračky pěkně doma. Vám ty obrázky nepřipadají nuzné? Až podezřele nuzné? Šikmooký průmysl dnes v celém světě jede krize nekrize. MADE IN CHINA, TAIWAN apod. To mám opravdu věřit, že tohle je to jediné s čím si můžou děcka v Severní Korei hrát? No to bych musel být padlý na hlavu.

0/0
31.12.2009 14:23

Host

Re: úvaha

Příteli, narodil jsem se v roce 1967 a upozorňuji Tě, že komunismus v Československu a Severní Koreji byl "kapku" něco jiného. Tady jsme byli výkladní skříň socialistického bloku, takže nám sem Rusové cpali prachy (tedy samozřejmě za to, že nám vybrali totálně uran) a dovolovali leccos.. takže ano, mohl jsi si koupit ZX Spectrum pár let před pádem bolševika cca 1986  (dřív nic) a nějaké sovětské blbiny do ruky.. jo a mohl sis na poutích hrát na podobných automatech.. Ty si zřejmě neuvědomuješ , že v Severní Koreji neexistuje žádná televize v normální domácnosti, protože tam není ani elektrika!! Lidi tam žijí na úrovni starého Egypta... Kim je pro ně stejně jako Faraon  žijícím Bohem, jeho zemřelý otec Kim Ir Sen je věčným Bohem... lidi se jim klaní pevně věří v jejich vyvolenost a nadlidskost. Víš, jak se v Koreji dostává oblečení? Kim má svátek a tak rozdá třeba deset tisíc žlutých holínek.. kamarád tam byl ještě za bolševika a vyprávěl jak jde po ulici stovka lidí v tom samým.. peníze tam v podstatě neznají.... dřou na monumentech nemají co jíst, ty ses pomátl.. severní korejci by si mohli hrát??? BOže ta naivita...8-o kolik Ti je?

0/0
31.12.2009 14:35

Host

Re: Re: úvaha

Jsem o rok starší a nevím, že by sem Rusové cpali nějaké prachy. Po převratě se dokonce řešil jejich dluh vůči nám ...

0/0
31.12.2009 16:27

Host

Re: Re: úvaha

Jo s těmi penězmi z SSSR to byl dobrý vtip. Jediné co nám sem poslali byla okupační armáda a tu a tam nějaký záprtský pohlavár, jinak šlo takřka vše na opačnou stranu (čest výjimkám). Takže hurá umářet dluh renovovanýma Mi-24 a dalšíma letadélkama/vrtulníky.

Jinak ty "bláboly" o KLDR jsou jako báchorka na dobrou noc fajn, ale poučovat bych tímhle rozhodně nikoho nezkoušel, protože je to nehledě na režim a tamní život naprostý blábol. (vyháno do absurdna)

0/0
31.12.2009 21:47

Host

Re: Re: úvaha

Představ si příteli, že mi tento rok bude tolik co tobě. I já jsem měl to štěstí se narodit v roce 1967. Ano můj otec byl v té době komunistou (jako ostatně kdekdo když chtěl něco dokázat;-D) a doma jsme přechovávali zakázané knihy. To jen pro ilustraci abys věděl, že nemluvíš s náctiletým člověkem. Možná jsem naivní ale v době kdy ty jsi možná vlastnil ZX Spectrum jsem já chodil po burzách a kupoval si vinyly ze zahraničí. Myslíš, že jsem tenkrát věřil tomu co jsem se dozvídal ve škole? Mé pochyby (podporované ostatně oběma rodiči) byly stejného nebo velmi podobného druhu jako jsou i dnes. Jsem přesvědčen, že systém dezinformací a propagandy se od listopadu v naší zemi v podstatě vůbec nezměnil pouze je řešen jinými cestami a moc které tento systém slouží si říká jinak než tomu bylo kdysi. V podstatě se pokud jde o platnost informací od listopadu nic tak zvláštního nezměnilo. K dennímu tisku přibyl internet a spousty jiných informačních médií ale k tomu aby si člověk mohl utvořit vlastní názor musí k té záplavě informací přistupovat stejně obezřetně jako tomu bylo kdysi. Proto se na mně prosím nezlob když si dovolím o takovýchto informacích pochybovat stejně jako jsem pochyboval kdysi.

0/0
1.1.2010 13:47

Host

Re: úvaha

to na hlavu padlej seš protože tam si nehrajou ani s tímhle!!! Tam prostě není život jak ho znáš...nikdy nebyl... jen drill  armáda... lidi otroci  pionýři nacvičují sestavy pro oslavy milovaného vůdce  a možná vybraná skupinka když přijede delegace z ciziny tak hraje..aby ukázali že mohou i hrát.... peníze... muhehe jsou rádi když nechcípnou hlady....přečti si 1984 od Orwella proti realitě Severní Koreje je to čajíček

0/0
31.12.2009 14:45

Host

Re: Re: úvaha

To co tu všichni říkáte je pravda jenže zapomínáte na jednu věc. Já neříkám, že si tam lidi žijou jak ve vatičce a určitě souhlasím s tím, že tam lidi musí držet hubu a krok. Já jen odmítám věřit tomu všemu co se takto dozvídám, protože věřím, že život a vývoj ať už v jakkoli tvrdém režimu podléhá určitým pravidlům která jsou neměnná i kdyby se sto diktátorů dohromady postavilo na hlavu. Kromě toho si myslím, že kdyby tam hned přestali uctívat jednoho "milovaného" vůdce tak si časem najdou jiného, protože u těchto národů to prostě tak je. Funguje to tam tak už dlouho a zřejmě to tak ještě nějakou dobu fungovat bude, protože mentalita lidí je tam bohužel prostě jiná.

0/0
1.1.2010 14:09

Host

Re: Re: Re: úvaha

No to si nemyslím, do Korejské války byla Korea jeden stát a teď na severu uctívají Bohy KIMy a na jiho vládke tvrdý kapitalismus, ale pořád to jsou lidé, kteří jsou úplně stejní jako na severu, ale měli trochu víc stěstí, ale jejich mentalita je stejná. Momentálně na jihu mají jiné potřeby než na severu (jídlo, léky), protože na rozdíl od severu mají dostatek základních surovin.

Ale pokud zlikviduješ opozici, znemožníš vzdělání a donutíš všechny manuálně pracovat a vymýváš jim mozky, tak po určité době se začnou chovat jako ovce, potom není problém tento režim celkem lehce udržovat.

0/0
1.1.2010 17:24

Host

Re: úvaha

Nemáš zjevně ponětí o tom, co je v KLDR za režim. To je úplně jiný kafe... koncentráky, popravy, téměř absolutní izolace země atd. To my se měli daleko lépe i v 50. letech, kdy tu ta komunistická banda páchala ty nejhorší zločiny. Smrt všem komunistům!:-)

0/0
31.12.2009 16:08

Host

Smula!

Myslím že konzole by si ani neohli moc užít. Tam jde elektrika je dvakrát denně!!!

0/0
31.12.2009 14:17

Host

Re: Smula!

Ty jsi tam byl, že to víš tak přesně? Já tam nebyl a nevím kolikrát denně tam funguje elektřina. Za to moc dobře vím jak u nás v domě funguje voda a ta od toho fungování dvakrát denně tedy moc daleko nemá to mi věř;-D.

0/0
31.12.2009 14:26

Host

paráda ...

Když jsem byl v Bulharsku, to my bylo asi devět let, což už je alespoň 30 let, tak jsem tam hrál podobné mechanické pecky. Nejoblíběnější bya ponorka, což je toto na obrázku a kterpu se střílelo do lodí plujiích na horizontu v různých vzdálenostech. Stejně jako kdysi an ponorkách, se muselo mířit víc dopředu, protože tam loď dojela. Paráda. Pak jsem hrál ještě stihače a sestřeloval sjem letadal .. tak špica ..

[]

0/0
31.12.2009 13:02

Host

DOTAZ MORSKOJ BOJ

Hrál jsem něco podobnýho v 79 roce v Rakousku.... taky periskop a na horizontu lodi když jsem zmáčknul pal  a trefil tak se na lodi objevil záblesk... ale fakt nevím jestli to bylo řešený mechanicky... možná tam bylo vidět i to torpédo už kurna nepamatuju... ten Morskoj boj jsem neviděl.. jak to přesně PROSÍM popiště někdo .. fungovalo a co bylo vidět DĚKUJU... koukám že nás tu je pamětníků .. boha...

0/0
31.12.2009 11:20

Host

Re: DOTAZ MORSKOJ BOJ

jj...bylo to mechanicky....torpedo bylo zrejme blikajici svetylko....a lode byly normalne "kulisy"....hral jsem to na vystavisti....o par let pozdeji (ale ne o moc)

0/0
31.12.2009 12:14

Host

Re: Re: DOTAZ MORSKOJ BOJ

a jak přesně to fungovalo? Pls..

0/0
31.12.2009 12:42

Host

Re: Re: Re: DOTAZ MORSKOJ BOJ

http://morskoy-boy.15kop.ru/

Je tam nafocený vnitřek (a flashový emulátor, pokud si chcete zavzpomínat na doby minulé :-)).

0/0
31.12.2009 14:26

Host

Re: Re: Re: Re: DOTAZ MORSKOJ BOJ

Byla to absolutní pecka, přátelé! Hrál jsem to v hotelu Kamzík v Mariánských Lázních v roce 1973 a když už nám mámy nechtěly dávat 1 Kčs na hru, tak jsme s kamarádem BREČELI. V té době to bylo SUPER. S dojetím na to vzpomínám.V

0/0
31.12.2009 18:40

Host

Tohle je Potěmkinova vesnice

Stoprocentně je to tam jen na ukázku novinářům aby všichni viděli jak si lid žije... bud to ani nefunguje nebo funguje ale normální lidi se tam nedostanou vůbec a elita komunistů má doma co chce protože to je absolutní diktatura například Kim čong il si nechává vozit všechny americký filmy co vyjdou... šílenej filmovej fanda.. takže v rezidencích bolševiků jsou určitě super PC a konzole... tohle se ukazuje novinářům a lid má hru na polích... gamepad lopata a gameplay zcela bezchybné fotorealistické kopání zeleniny... nebo gamepad kladivo a svíječka a fotorealistické (dokonce i s doprovodnými efekty) kopání v lomech ;-D;-D;-D

0/0
31.12.2009 11:08

Host

Re: Tohle je Potěmkinova vesnice

svíječka je hustá ;-)

0/0
31.12.2009 20:18

respekto respekt

Já bych jim tam koupil xbox 360....

myslím že pro potřeby tamních lidí taková sračka stačí...

0/0
31.12.2009 10:56

Host

Re: Já bych jim tam koupil xbox 360....

Já bych tam poslal tebe. Takových jako ty je tu dost.

0/0
31.12.2009 18:03

Host

Automat s periskopem

V první chvíli se mi zdálo, že ten mat s tím periskopem je nějaký simulátor sbíječky, či nějakého důlního zařízení… ;-D

 

0/0
31.12.2009 10:53

Host

Re: Automat s periskopem

mozna je.

0/0
31.12.2009 10:56

Host

Re: Automat s periskopem

Klasická ponorka, tu si pomatuju z Fučíkárny (před 89) ... kde byl ještě naprosto úžasný simulátor tanku kterým se kličkovalo mezi minovými poli a najíždělo na nepřátelské kapitalistické jednotky.

0/0
31.12.2009 11:00

Host

.

Ak by niekto chcel vediet, ako sa zije v severnej korei, tak si pozrite toto video.

http://www.wimp.com/northkorea/

JE NUTNA ANGLICTINA.

Osobne by som tam byvat nechcel, dokonca by som sa tam ani pozret nechcel.

0/0
31.12.2009 10:06

Host

Re: .

vzdyt v kosicich to neni o moc lepsi :))

0/0
31.12.2009 11:23

Host

Re: .

Dokument to sice není špatný, ale bohužel trpí tak trochu neduhem podobných dokumentů...neukazuje totiž opravdu život v Severní Koreji, ani v jeho hlavním městě, ale předkládá, co si myslí ti, kdo ten dokument natáčejí. Tady bych doporučil spíše dokument "A state of mind", kde sice taky je občasný komentář, ale jinak je nechán všechen prostor jen a pouze normálnímu dění. Jistě, že i tady je snaha o předkládání pozlátka, které možná není te kruté ralitě tak blízko, ale přesto na mě pak ve vyýsledku ten dokument působil mnohem děsivěji, než když mi tu někdo pořád říká, jak je to tam prostě děsné.

0/0
31.12.2009 12:55

Host

......

Pamatuju na 80tý léta , přijela maringotka s automatama a my za 2 kč lovili ponorky a hráli Moon Patrol,ale královsky jsme se bavili R^;-D

0/0
31.12.2009 8:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.