Diskuze

Korejský Aion není pro každého

Roztáhněte křídla a vzlétněte společně s námi k výšinám magického světa lákavé korejské onlineovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

27. 1. 2010 11:30
AION ....

...pokračování...

A stěžovat si na NC soft ? To už je úplně zcestné. Hrál jsem tři roky Lineage 2 od stejné firmy a to je ten pravý grindfest, to je ta pravá asijská hra. U Aionu se poučili a přizpůsobili hru i nám "západním" hráčům, takže questů je ve hře dost na to, aby vás posunuli vpřed s XP bez nutnosti grindit ... jen nesmíte jet sólo.

Nechci tu nikoho napadat, ale odsoudit hru jen proto, že ji neumí hrát je fakt smutný.

Přihlašovat se mi nechce, tak jen ... Flycon, Asmodean Ranger 50, Telemachus

0 0
možnosti

Host

27. 1. 2010 12:11
Re: AION ....

Tady není co dodat, Flycon to vystihl úplně vše. Já jen přidám důraz na to, že většina hráčů pokud nemá level/equip a dostatek peněz co nejsnažší cestou s Aionem opravdu spokojená nebude. Souhlasím s tím, že autor recenze hrál Aion asi jen ve startovaní lokaci, ne-li na youtobe.com a zbytek věcí jsou opravdu oficiální vyjádření po forech a serverech o Aionu. Netuším, co "hráči" dole v příspěvcíh hráli, ale Aion to nebyl. Já naopak Aion doporučuji těm, co chtěji kvalitní hgh-end pvp content a nechtějí mít vše zadarmo, jak tomu je nyní na oficiálních serverech zmiňovaného Warcraftu.

Carrier - 50 Gladiator, Telemachus

0 0
možnosti

Host

27. 1. 2010 11:30
AION

Neuvěřitelné...

Recenzi napíše člověk, který evidentně nepřelezl třicátý level ( pokud vůbec vylezl ze startovní lokace ), informace které předkládá jako fakt jsou z PR sekce ofic webu a ještě k tomu původní neopravené ( viz double exp pouze do 35 lvl, přitom každý hráč ví, že jsou lvlově neomezené ) a k tomu spoustu dalších nepřesností .. až mě tak napadá jestli to nebyl úmysl, protože takhle se recenze rozhodně nedělají.

K tomu co tu psali ostatní "hráči" snad jen několik málo poznámek. Tak jako jiné MMORPG hry i AION "začíná" na vyšších levelech, vše ostatní je jen "přípravka". Píšete tu, že hra je jen o grindu ....ah so tak asi hraju jinou hru. Jediný grind, který mě v téhle hře potkal byl dobrovolný grind mobů od lvl 46 pro Platinum coiny na gear a teď opět dobrovolný grind mobů do questu na Fenris set. Vážení a milí, brečíte tu, že musíte grindovat, ale to musíte proto, že jste nepochopili princip MMORPG ... parta parta parta ... pro vás všechny co jste si tu stěžovali - máte všechny group questy do Black Claw Village, Ice Claw potažmo Mist Mane ? Máte všechny dobře honorované Spy questy ? Máte hotové Campaign questy ? Evidentě máte kulový protože jinak byste ten žvást o nutnosti grindu po 20 lvl nikdy nemohli vypustit z úst. AION vážně není WOW aby se dal jen questama projít SÓLO až do padesátky. Jsem bývalý hráč WOW a vím o čem mluvím. AION je návrat ke kořenům MMORPG, WOW nás všechny "zparchantělo" svou neustále se snižující obtížností. MMORPG podle mě nemá být pro casual hráče, na to je jiný segment herního trhu. Když něco chceš musíš tomu něco obětovat. Vezměte si třeba co udělalo s námi hráči WOW - de facto všechny hi level instance byly ve stylu free epix for all - top gear dosažitelný pro všechny při vynaložení minimální námahy .. co znamenalo složení full T6 gearu před nerfem celé hry ? Skilled grupu a hodiny v Black Temple a Mount Hyjalu ! Co znamená to, když teď potkáváte maníky ve full T9 ( nebo kolik je ted max :) ) gearu ? To, že se přimotal do pár pugů .. nic víc nic míň ... Takže já osobně jsem rád i za tu lehkou frustraci když nám z finálního B bosse Dark Poety už po několikáte za sebou padla stejná helma  nebo že nám z bossů tamtéž padají manastony MP 60 .... Alespoň je proč tam znovu a znovu jít...

....continue...

0 0
možnosti

Host

27. 1. 2010 11:48
Re: AION

Popisuješ přesně nedostatky a podtrhuješ název článku "Korejský Aion není pro každého". Zastavím se u 2 bodů z tvého textu:

1) AION není pro slólo hráče "parta, parta, parta". Člověk, který nemá dostatek času na to, aby trávil několik hodin v kuse ve hře půjde radši sólo styl. A tady je kámen úrazu. Žádná parta nestrpí hráče, který bude každou hodinu odlogovávat, protože si našel právě tu hodinu na hraní. A proč by právě takový neměl mít stejně pohldlné podmínky, jako hráči v partě?

2) A pak jsi zmínil, že AION není pro casual. Zase omezení, které má stejné vysvětlení, jako píšu v bodu 1).

Už je to několik let, kdy jsem četl záměry vývojářů jiné MMORPG směrem k uživatelům (hráčům). Cílem bylo vytvořit téměř rovnocené podmínky jak pro sólo hráče, tak pro party.

Další zmínka o gearu je docela mimo. Free epax ano. Souhlasím. Ale není epický item, jako epický item. Např ve WoW se mimo fialové barvy rozlišují epické itemy i podle item levelu. Takže v době ToC běhalo hodně hráčů z pugů v ilvl 245, ale jen mizivé procento si mohlo dovolit ilvl 258. Teď se rozbíhá ICC, kde hodně hráčů bude běhat v ilvl 264, ale jen ti nejlepší v ilvl 277 atd. Jednoduše si na své příjdou hráči v pugu, ale i hráči TOP guild. A pokud jsi WoW hrál a chodil jsi pugy, musíš uznat, že z drtivé většiny je pug složený z hráčů, jejichž skill je na hranici opice. Už vidím, jak se tito dopracují k TOP itemům v aktuální části příběhu. Ale jinak /peace. AION jsem hrál nějakou dobu, nic moc level (35 sorc), ale to co jsem psal na začátku jsem docela silně pociťoval.

0 0
možnosti

Host

26. 1. 2010 20:29
Aion ........ GW

Aion jsem hrál 3 měsíce a plně se s recenzentem souhlasím,pozlátko odpadne a nuda je na místě.Hráčů (předplatitelů) neskutečně ubývá,hra je opravdu nic moc.Nejde mi do hlavy jak tvůrci tak skvělé hry,jakou je Guild Wars ke které jsem se vrátil,stvořili něco takového.

0 0
možnosti

Host

25. 1. 2010 18:41
Recenze

Kdo je Petr Prošek a proč zde o Aionu ve skutečnosti skoro nic nenapsal?

0 0
možnosti

Host

25. 1. 2010 11:13
AION

AION future gaming R^V

0 0
možnosti
I

IARK

25. 1. 2010 13:02
Re: AION

Na takovy jako ty by mneli nasadit nejaky spamovy filtr. Nebo alespon davat ban na IP

0 0
možnosti

Host

23. 1. 2010 14:08
BTW

mam warlocka na lvli 52 a huntera na lvli 72.

0 0
možnosti

Host

23. 1. 2010 14:09
P.S.

hunter neni slaby v PvP, len sa to s nim musi vediet

0 0
možnosti

Host

23. 1. 2010 14:07
.

to že sú tam hluché miesta a musíte zabíjať mobov aby ste expili je chyba vývojárov a dizajnu hry. Vo wowku ziadne také hluché miesta nie sú, je tam milion zabavnych questov a lokácií s ktorých sa dá vybrať, samozrejme ak chcete zabíjať mobov môžte.

0 0
možnosti

Host

22. 1. 2010 18:14
HELLO

Asiati jsou děsný fetišisti.Fakt to ve svejch hrách přeháněj,proto když vidim japonský RPG a postavy v nich jdu se vyzvracet.

0 0
možnosti

Host

22. 1. 2010 19:26
Re: HELLO

Souhlas, manga styl je zvrácenost, taky je mi z něj na blití.

0 0
možnosti

Host

22. 1. 2010 17:34
recenze

Recenze takhle stare MMO a obsahuje informací jako z preview.

Chybí tam PvP skoro celé (a to je přitom tahle hra na PVP postavená) jako ranky, abyss body, abyss předměty, způsob jejich získávání, boje o pevnosti, boje o celý abyss. Chybí podrobnější popis postav. V téhle fázi bych ho určitě čekal. Nechápu zbytečné opakované navážení do Elyos, když Asmos jsou prakticky opakem a je možné si je vybrat. Některé věci jako o jednoduchosti všech bossů nebo o tom, že na recenzenta neutočili lvl 40, když byl 25, protože neznal jeho level jsou zvláštní. Tahle hra má bossy, na které se musí občas složit i několik aliancí a vysoký level si ho pravděpodobně nevšímal, protože nechtěl čelit postihu za zabití o hodně slabšího soupeře.

A mohl bych takhle dále pokračovat.

0 0
možnosti

Host

22. 1. 2010 17:28
Taky pridam do kotliku :)

Co tady par lidi pise, tak jsou to docela dobre reakce. Do lvlu 20 pohoda, pak je to o drzku a dneska to rozjizdet, kdyz opravdu fatalne upada populace online hracu, asi nebude zadnej med. Boti mi nevadi, nevsimam si jich moc a je mi to jedno, prachy nekupuju... Ekonomika se asi prizpusobila.

Spis me vic vadi hlavni oblasti MMORPG a ty jsou 2

1.PvE-Online hra je od toho, aby to clovek hral s ostanima lidma a mel z toho bonus, ze sezene partu. Pokud ale s bonusem dostanu za moba, kteryho sam sejmu za 10 sec cca 35 000 expu (lvl 40 postava) a nadto za elitu v sesti lidech podle urovne postav ostatnich lidi asi 90 000 a jeji zabijeni trva asi 1.5min( a v dungu jako AE Labs apod., kde maji elity snad o 50 procne vic HP nez jinde i dele), je to docela skoda... motivace docela upada, hodne lidi pak se snazi kosit sami a priskakuji spise do hotovych part, kde se pak rekne, ze se de a snad z 90ti procent casu nekam dorazie a jen cekate 20 minut, nez se vsichni stahnout z lokaci a vubec k vam dorazi.Muzu porovnat s WoW, kde chodil clovek s guildou na akce 3x do tydne a nehorazne se bavil ve 10-25 lidech na vylepsovani taktik na jednotlivy bossy a posunama v dungu .. tady to funguje tak, ze kazdej probiha o milimetry kolem priser a hura-honem-rychle na posledniho bosse, jestli z nej neco nepadne (nerikam, ze wow je extra lepsi, ale tady sem byl ve dvou guildach a nejake masove akce se nekonaji skoro vubec, stale vice lidi chodi s randomama, protoze je to ve vysledku uplne jedno)

2. PvP spousta hracu tvrdi, ze treba na PvP neni, ale MMO proste o PvP byva, a tady je to kamen urazu - nechci nijak vyzdvihovat WoW, ale system BG a Aren versus Abyss ci Rifty?-jsem skalopevne presvedcenej, ze tenhle vyvoj v zadnem pripade ani samotni vyvojari a programatori AIONu necekali. Do Abyssu az na par bezpredmetnych dobyvani se vydava tak mozna 0,01% hracu, protoze v kazde lokaci vam drive ci pozdeji (interval tak 5-10minut) dycky skoci na hlavu o 10-25 lvlu vyssi typek od nepratelske frakce. Minule sem na lvl 43 lital po abysse asi hodinu a pul a potkal jsem jednoho asmo / docela me to mrzi, protoze opravdu je to velka a hezka lokace kde jsou tisice mobu na sotva desitky hracu .. Rifty sou v klidu, ale zase je jejich lvl rozmezi prilis velke, takze pak vas spis stve, ze se probijite pul hodiny mobama nekamve vlastni mape pri questech a najednou vas z cisteho nebe prevali z niceho nic 10 typku s prumernym lvl o 5 vyssim nez vy. Ale tak ok, z druhe strany je to trochu zabava. 60%

0 0
možnosti

Host

22. 1. 2010 20:57
Re: Taky pridam do kotliku :)

Tak pod tohle se klidne podebisu... sice me vadi i ti boti jak jsem psal nize, ale AION mel jako hlavni tahak PVP coz teda ponekud nezvladnul... pod tim pojmem si nepredstavuju jednu tripatrovou lokaci, kde se pohybuje jenom par sebevrahu co se snazi grindit a pak mraky high levlu co litaji tama  zpet ve snaze nektere ty sebevrahy najit a nejlepe zezadu a s prevahou dvaceti levlu je smahnout... :-)

Nerikam, ze je to nefer nebo tak neco, tak uz to proste chodi, ale proste je to nuda :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 76

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Snad každý je někdy hrál. Připomeňte si staré legendy mobilních her

magazín 10. 4. 2024 12

Hry jsou s mobily spjaté už od jejich samotných počátků. Pojďme si připomenout největší herní ikony...

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sedm her Fallout se prodává v akci za zhruba 650 korun

novinky 9. 4. 2024 10

Uvedení postapokalyptického televizního seriálu Fallout, který vzniká na motivy stejnojmenné herní...

90 %

RECENZE: Skvělé Balatro je žolík v letošním balíčku indie her

recenze 16. 4. 2024 0

Pokerové Balatro nás překvapilo svou chytlavostí. Relativně nenápadná indie hra vzala základ z...

80 %

RECENZE: Loutkové sci-fi Harold Halibut působí jako balzám na duši

ps5 15. 4. 2024 2

Více než deset let trvala tvorba výroba adventury Harold Halibut, na výsledku je to ovšem vidět....

Někteří hráči strávili s demem na Stellar Blade už přes 50 hodin

novinky 15. 4. 2024 1

Očekávaná playstationová exkluzivita Stellar Blade zaujala hráče natolik, že ji procházejí znovu a...

Po dohrání hry by mělo být možné dát spropitné, navrhuje exšéf Blizzardu

novinky 15. 4. 2024 40

Bývalý šéf slavného studia Blizzard sdílel na sociální síti X myšlenku, že by příběhové hry měly po...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!