Diskuze
Jediný muž, odstřelovač v Sniper: Ghost Warrior, vyráží zlikvidovat diktátora
Děkujeme za pochopení.
Ravencestr
City Interactive
na hru od city interactive ( budgetovky ktery s prodavaji v kazdym druhym supermarketu cekajici az si je koupi nejakej zblaznenej zakaznik kterej zrovna sehnal rohlik za dvacet haleru) je to urcite hodne solidni uspech :-)
rumlos
Jde to
Je to dobrá hra, stojí za to si ji zahrát, mě bavila. Na druhou stranu žádné zázraky nečekejte, prostě střílečka. Najde se tady podobnost se sniper elite. Grafika je ok za mě
NeverAlone
Dobrá
Hra celkem povedená, ale příběh nevtáhne příliš do děje a časem mi přijde, že je příliš jednotvárné prostředí, které se po čase okouká. Pasáží s jinou zbraní než s odtřelovačkou není moc a dají se přežít. Z některých misí měl opravdu člověk radost :-) Grafika povedená, jen škoda, že potenciál hry nebyl plně využit. Většina prvků ve hře jsou jen textury. Hudba by také mohla být více rozmanitá, působí dost jednotvárně. Boidy navíc si však hra zaslouží už jen proto, že her tohoto žántru není mnoho. Jistě je co zlepšovat ale už nyní je dobrý základ :-) Nejsem žádný pařad a tak mi na easy obtížnost hra trvala 13 hodin :-). Uvítal jsem také možnost hru kdykoliv uložit.
rostan007
Fajn
Mně se to líbí, střílet z jiných zbraní, než z ostřelovačky, téměř nemusíte (jen když vám to hra vnutí) a na nejvyšší obtížnost je i to míření docela zajímavý. Rozhodně mi to přijde dost svěží, proti nudnýmu a zatuchlýmu Battlefieldu BC2 nebo CoD MW2
rostan007
Re: Fajn
Teď jsem si všiml té ikony na ploše to si dělaj srandu? tu snad vyrobili v Malování pět minut před vydáním hry
vanhouten
zase ty skripty
citace: "Celková inscenace ani kvalita naskriptovaných sekvencí se střílečkám s vysokým rozpočtem nedokáží vyrovnat. Zbývá jen víceméně tupé střílení, při němž vyvstávají problémy technického i designového rázu."
dle me je i COD a BF bad company tupe strileni - prave proto ze je to naskriptovane - preskriptovane. ani u jedne z techto her se neda rict ze by tam sla pouzit nejaka taktika. jedina taktika ktera zabira, je mit co nejdele zmacknute leve tlacitko mysi. Kde jsou ty casy MOH:AA a COD1. Co vyjde strilecka tak je to na jedno brdo.
na druhou stranu vsichni nadavaji na hry typu flashpoint a ARMA ze jsou zabugovane a neda se to hrat a ze tam je tupe AI. To ze nabehne nekdy na rynek po hlavni silnici je zapricineno tim, ze nema naskriptovany pohyb. Ale vetsinu lidi spise otravi, ze hrajou misi ktera trva hodinu a maji jeden save a zabije je nekdo koho ani nevideli.
koupim a vyzkousim i toto dilko o kterem se pise, ale uz podle recenzi to zadna slava nebude. uvidime treba prekvapi
mechwarrior
Re: zase ty skripty
musím s tebou znovu súhlasiť, v MOH:AA boli skripty vynikajúco vyvážené a hra poskytovala veľkú mieru vlastného taktizovania. Spomýnam si ako som sa hral v systémových súboroch a posunul som zbrane do stredu obrazovky tak aby som mohol mieriť podľa mušky zbrane bez toho arkádového kríža (i keď to hra vôbec nepodporovala, s tým tuším neskôr prišiel až COD ) No a potom čo som hru upravil na 1rifle-shot /2pistol-shot = 1kill (obojstranne) tak priznám sa, že v žiadnej hre som sa tak nezabavil. To už nešlo v štýle ramba ratata ale pekne sa skrývať za každou prekážkou. S takýmto nastavením som napríklad vylodenie na Omaha beach prešiel až na 20-ty pokus ale zážitok skvelý !!! nedá sa to zrovnávať s hrami kde vydržíte zásahy z celého zásobníku z 10 metrov, len vám obrazovku zaleje kečup a po chvíli môžete pokračovať. No ale keď to tak decká chcú ...
mechwarrior
arkáda
škoda, že nevyužili potenciál ktorá táto téma mohla priniesť, áno hlavne mladšie ročníky sú zo "snipovania" :) v nej vyslovene odvarené, len škoda, že to nemá s prácou odstrelovača a s reálnou strelbou nič spoločné. Každý kto držal v ruke aspoň štandartnú .308 a posielal to minimálne na 500-600 m vie ,že autori si nedali ani tú námahu aby zašli na strelnicu a okopírovali strelbu z vlastnej skúsenosti. Osobne som sa na hru s touto tématikou veľmi tešil, z vyjadrení autorov som bol miestami nadšený ale výsledok je zdrvujúco arkádový.
IARK - Návnada nesprávné cenzury
Re: arkáda
skoda, ale jsou nejake jine alternativy?
mounty
...
Hmmm musim se autorum omluvit, pred par mesici sem tady napsal, ze tahle hra bude totalni shit a hodnoceni 20% bude prehnane. A hele ono to chyta dokonce nadprumerne hodnoceni (54,3 na gamerankings). No proste jen tak dal panove.
UrsusLuin
nepřesnosti
Já teda nevím, ale americká vláda (potažmo armáda) tam neposílá jediného muže. Naopak většina misí je s několika lidmi. Posílá tam malou jednotku - sniper team (O'Neil, Tyler), výsadek (Conway, Anderson a ještě jeden), nastrčený agent (Rodriguez). Tohle není hollywoodsko-hurá akce jeden proti všem. Ale skutečně výsadek, na nepřátelské území. A tenhle tým nedostane úkol prostřílet se generálovi a zabít ho. Co to je za hovadinu. Dostali úkol v tichosti se dostat na místo a generála zlikvidovat (hned v první misi), že se něco zvrtne, je druhá věc. A právě kolem toho se točí příběh, ve kterém nechybí ani nějay ten zvrat. Není to nic extra, ale není to ani tak suché, jak tvrdí autor.
Pokud jde o střelbu - jak autor ví, že tam není promítnutý efekt deště? Vždyť jak často člověk musel střílet až o metr nad protivníka a doleva, protože byl daleko, bylo hnusně a zvedl se vítr? Skoro pořád! A že vám někdo bere odstřelovačku pravidelně? Tady už mám pocit, že autor tu hru hrál jenom 3 mise. Těch misí je tuším 16? Pušku si vezmete do ruky ve třech z nich! A stacionární střílna? Je na dvou místech. A na obou je vcelku logicky umístěná a navíc ta první trvá 2 minuty! A ta druhá cca 1:30!!
Říct, že to je z poloviny obyčejná střílečka, to je prostě kravina. Rozdělení je tak 3:1 ve prospěch snipeřiny.
A taky nevím, proč není ani slovo o tom, že u nás hra vychází v lokalizované verzi.
No, celkově mám pocit, že autor tomu moc nedal. Škoda. 65 % není špatné. Já po třech dohráních dávám 75 %, protože se mi hra docela líbila. Z mého pohledu o málo horší než poslední Cobra 11.
UrsusLuin
Re: nepřesnosti
Možná ještě informace, která lidi dneska taky dost zajímá - při normální obtížnosti na první hraní, když jsem nehledal tajné informace, ale jel jsem prostě po příběhu, to trvalo 6 hodin. Když víte, kam jít, tak na easy to bylo cca za 3 a půl hodiny rychlého proběhnutí. Na hard nevím, tam jsem pospíchal, takže jsem to prosvištěl s nesmrtelností. Ale odhaduju vzhledem k tomu, že mířit je potřeba bez pomocné tečky atd., na takových 8 hodin určitě.
Taky tak nějak chybí zmínka o tom, že hra má multiplayer, ve kterém můžete hrát jenom za snipery, takže jsou to sniper přestřelky a několika mapách. Tentokráte bez možnosti zpomalit na chvíli při míření čas (taky věc, která v recenzi chybí) a bez pomocné tečky samozřejmě.
MONOLITHX
Nejlepší od city interactive
Nechápu, proč těch 65%, je to vlastně první nebudgetová hra od city inter., po grafické stránce skvělé, rozeběhnul sem to na plné det. na 9600 Gt, i po té hratelnostní stránce dobré, a nějaká nedotaženost mě u této hry vůbec nezajímá, tak jako tak se autoři konečně vytáhli ze stínu jiných výrobců her.
Cubky
Super hra
Nejlepsi na ni bylo to, ze jsem celou dobu netusil, zda to autori s nekterymi pasazemi mysli vazne, ci zda to ma byt spise parodie. :)
Tak to se nepovedlo. Opětovné vydání dvacet let staré hry skončilo ostudou
Radost z opětovného vydání retro stříleček Star Wars: Battlefront nevydržela fanouškům dlouho....
Nosit sexy obleček se v chystané hře nevyplácí, boj s ním bude daleko těžší
Natěšeným fanouškům chystané akční hry Stellar Blade učaroval přiléhavý kostým, který si hlavní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
To byla rychlost. Polda 8 sehnal za den milion a rozloučí se s Luďkem Sobotou
Za pouhý den se podařilo sehnat peníze na vznik české komediální adventury Polda 8. Naposledy v něm...
Generace Z už na konzolích hrát chtít nebude, myslí si bývalý šéf Xboxu
Bývalý šéf značky Xbox Peter Moore se v rozhovoru s magazínem IGN nechal slyšet, že hardware...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Návrat legendárních Commandos se blíží, nový trailer vzbuzuje nostalgii
Po několika nepovedených remasterech původních dílů se letos dočkáme i regulérního pokračování...
Odpověď Applu na Dooma se jmenovala Marathon. Nyní míří zadarmo na Steam
Zatímco hráči na PC měli počátkem devadesátých let svého Dooma, majitele Macintoshů od Applu si...
Vyrábějí seznam woke her, fandí jim i Musk. Herní protestní hnutí nabírá sílu
O odporu proti konzultantské firmě, která podle kritiků kazí moderní hry korektní propagandou, se v...
Návrat legendárních Commandos se blíží, nový trailer vzbuzuje nostalgii
Po několika nepovedených remasterech původních dílů se letos dočkáme i regulérního pokračování...
Unikly specifikace PlayStationu 5 Pro, převezme žezlo nejvýkonnější konzole
Ačkoliv oficiálně nebylo prozatím nic oznámeno, citelně výkonnější verze konzole PlayStation 5 s...
Rozdáváme hygienické pomůcky ZDARMA!
Hledáte udržitelnou a kvalitní hygienickou péči pro sebe i vaše miminko? Už dál nemusíte. Zapojte se do testování a vyzkoušejte produkty ECO by...