Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Battlefield 3 bez podpory Windows XP

Akční titul Battlefield 3 představí vývojářské studio DICE na akci Game Developers Conference 28. února. Bývalý šéf studia tvrdí, že hra bude doslova šokovat svojí kvalitou. Hráči s operačním systémem Windows XP si však nezahrají. Battlefield 3 jejich OS nepodporujč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Relaxxx

Nazor

Ja jsem presel z XPcek na WIN7 Ulti a nemuzu si to vynachvalit. Rychlejsi, intuitivnejsi a hlavne stabilnejsi. A to nemluvim a vestavene podpore vselijakeho hw. Taky souhlasim stim ze kdo ma pc na to aby to bf3 rozjelo tak ty asi xp nebude mit. Jinak toto nebude prvni hra s os ekskluzivitou a myslim si ze tak velka firma jako DICE, vi co delaji ;-)

0/0
3.1.2011 23:43

romannet

souhlasim

zcela souhlasim ze podpora pro XP je temer zbytecna (zvlaste pro titul ktery vyjde az v budoucnu). Ja sam jsem si do sve masiny koupil Win7 x64 a to me OEM verze vysla na necele 2tis a jsem naprosto spokojeny, XP bych sem nechtel ani za nic, podpora jak od microsoftu tak od ostatnich aplikaci je proste mala a neni se co divit, vsak si vemte ktery vyvojar SW podporuje svoji 10 let starou verzi. Ja teda o zadnem moc nevim. Vzdyt kolikrat nepodporuji ani rok stare verze a co si budeme namlouvat investice do OS at uz 2 tis nebo 5 za retail verzi neni tak silene, aby to nekdo nemohl dat, zvlast kdyz muzete klidne jednu generaci preskocit (tzn ze na 4+ let mate vystarano). Jako s XP se stale setkavam, ale jak uz nekdo psal, neni to moderni system ktery by dokazal konkurovat novejsim systemum.

co se tyce x64 verze XP tak ta je naprosto krizova (ono to ze pro ni nevysel Service pack 3 nebude nahoda), jednoduse casto padajici system, se spoustou chyb a hodne spatnou podporou pro vyvoj dalsich aplikaci, kdo si na herni PC (pocitam minimalne 4GB+ pameti) da 64bit XP tak je podle meho sebevrah, protoze to neni system se kterym by dlouhodobeji mohl prezit.

Nicmene hlavni je to, ze proste XP jsou naprosto logicky ze strany MS vytlacovana, proc udrzovat nekolik verzi produktu a starat se o ne, nedavalo by to smysl, tot muj nazor a klidne me zaryti zastanci ukamenujte;-D

0/0
3.1.2011 18:23

HonyaDj

Re: souhlasim

Já bych jen doplnil otázkou - kolik zdejších zastánců XPček je má vůbec legálně? Dát dva tisíce za OEM OS k novému PC, který budu 5 let používat, je pakatel.

A ještě jedna poznámka - kdo začal šířit o Win7 na netu ty neuvěřitelné nesmysly, aby strašil potenciální nové majitele?

0/0
3.1.2011 23:24

assassin89

Re: Re: souhlasim

Co kdo siri?? Xp byly ve svoji dobre hodne dobrej system kterej tady vydrzel dlouho (to ze 64bit byl na prd beru ale to i 64bit visty a sem tam zlobej i 64bit 7cky). Ale jinak ja mam win 7 ultimate taky a nemuzu si to vynachvalit. Je to rychle, spolehlive a celkem i hezky prehledne.

0/0
4.1.2011 1:26

troubík

XP jsou super

Já osobně nesnáším Visty, za ty by měl M$ vrátit peníze a omluvit se. Sedmičky ještě asi nejsou, že bych na ně mohl s klidem přejít se vším co potřebuji, ale jak je vidět, tak vyvíjet hry, které budou náročné na grafiku pro verzi DirectX 9 až jedenáct je už neúčelné a nestojí to vývojářům za to.

Co v tom bude?

Raději dám méně za vývoj, abych ušetřil a v případě neúspěchu to nebyl takový problém, než měl o něco více prodaných licencí. Kdo nepřecházií na nové železo a s tím i na nové Win je v očích vývojářů často někdo, kdo raději sosne někde program, než by si ho kupoval.

Navíc je možné dodělat portaci pro DX9. Proč ale?

V případě velkého úspěchu není třeba a v případě malého, proč ještě topit peníze do špatného projektu.

0/0
3.1.2011 12:07

MLaw

Re: XP jsou super

No dřív jsem míval stejný názor jako ty a po přechodu na sedmičky (Visty jsem do svého PC nepustil :D), tak vím že sedmičky rozhodně nejsou takové zlo, než jak se o nich mluví. Jde o nejstabilnější Windowsy...

0/0
3.1.2011 15:51

HonyaDj

Re: Re: XP jsou super

R^ Tohle podepisuju. Win7 mi za celou dobu provozu zatím spadly 3x. Vždy to bylo vinou špatně napsaného ovladače.

0/0
3.1.2011 23:17

Censoringie

Re: XP jsou super

Ja jsem si Visty koupil take, a lituju toho. Nechapu, kdyz i Microsoft uznava, ze Visty nejsou uplne idealni, neda upgrade Vista => 7 zdarma. V podstate jsme jim umoznili vychytat chyby ...

0/0
3.1.2011 17:00

Frater Omega

Re: Re: XP jsou super

A copak mate s Vistama za problemy? Uz pres 2 roky mam legalni (a plne aktualizovane) 32 bit Home Premium a z moji strany naprosta spokojenost (vice jak s XP). Nemam problemy ani se stabilitou, ani s kompatibilitou ani s korektnim chodem programu a her. Podle meho nazoru v dnesni zaktualizovane podobe, pokud jsou provozovane na adekvatnim dnesnim hw, tak jsou zcela bezproblemovy..Dost nerozumim vsi ty kritice kolem nich, resp. spise si o tom myslim sve, to tu ale nechci rozvadet...

0/0
5.1.2011 13:10

Khalashnikovf

Re: XP jsou super

To sou taky nápady kupovat si hardwarově náročný systém v době, když máš doma srajdu PC, že (jen můj odhad prozatím platící u většiny takových lidí)? Já si Visty koupil jakmile jsem mohl a v té době už na ně nedal dopustit. Byli to právě Visty, ty první, kde byla automatická instalace kdekterých ovladačů, překrásně vypadající okna, atd.

Sedmičky se už jen vezou na základech Vist. Byl to dobrej a spolehlivej systém, protože narozdíl od pitomejch XP, který sem musel každýho půl roku přeinstalovávat, Visty drželi jako skála.

Samozřejmě v dnešní době používám Sedmy a Visty už nemají nadále smysl. Ale kdykoli se v dnešní době dostanu k zastaralým XP, jsem z toho nešťastnej a na nervy, že ten systém neumí vůbec nic a vypadá ošklivě!

0/0
3.1.2011 17:37

troubík

Re: Re: XP jsou super

A kdo mluví o nedostatečným HW?

Na jeden z notebooků co používám mi nic jiného nemoli dodat, na druhý naštěstí šly XP. Na stolním jsem uvěřil, že Visty nejsou problém a dost jsem toho pak litoval.

Že má někdo to štěstí a má sestavu na který jak říkáme JehoVisti běhaj, bývá docela zřídka. Vím o noteboocích, které Visty zabily, že sotva otevřou dokument.

BTW nejsem si jist, ale jádro sedmiček vychází z XPček a ne Vist. Ty zahodili, jako slepou kolej. Resp jádro, které se jmenuje MinWin vycházi z NT.

0/0
3.1.2011 17:48

HonyaDj

Re: Re: Re: XP jsou super

Do notebooku dát Visty byla hloupost. Ale na stolní PC? Proč ne? Od začátku jsem neměl problém a předesílám, že dělám profi s grafikou a zvukem (hudební a jiná produkce). Win7 je takový mile vychytaný bonus.

0/0
3.1.2011 23:20

Frater Omega

Re: Re: XP jsou super

Presne tak, moje rec, viz. muj predchozi prispevek. Visty mam nainstalovany (pravda, o system se pravidelne staram) 2 roky a stale do klidu a nemam jediny duvod preinstalovavat.

0/0
5.1.2011 13:13

HonyaDj

Re: XP jsou super

Co by v tom bylo? Máme rok 2011. Kdo by u AAA titulu platil neustále se zdražující podporu systému s 11 let starým jádrem?

0/0
3.1.2011 23:21

bonuSSweb

mrkvosoft

Nebylo před týdnem info o podpoře hraní na PC?;-DR^

0/0
3.1.2011 10:21

adis002

Re: mrkvosoft

ano bylo, protože konzole nestačí... a vyvíjet pro XP by bylo stejné, jako vyvíjet pro PS2...

0/0
3.1.2011 11:17

bonuSSweb

Re: Re: mrkvosoft

Nepovídej. Od kdy má systém přímí vliv na výkon ve hře? Já si do teď myslel že je to hardware. To jako by si řek že na crysis ti stačí 486ka s Win7! Přemýšlíš mozkem?

0/0
3.1.2011 12:59

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: mrkvosoft

;-D;-D;-D ty jses trotl a co treba DX 10, kdyz budu vyvyjet hru pro DX 9 a pro DX 10, tak bude pokazde stejna? ;-)

0/0
3.1.2011 13:55

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

No popravdě srovnávat zrovna DX9 a DX10 je tak trochu zcestné ( to jako hledat na dvou obrázcích 5 rozdílů ) Porovnej si třeba Lost planet to je typický příklad kde je použito obou knihoven DX9a10 Rozdíly jsou fakt nepatrný.;-)

0/0
3.1.2011 23:58

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

Takze tvuj argument je zalozeny na hre, ktera jako prvni vyuzila dx10? ;-D dobre a co dx11, dx12, dx13, jak ty budou vypadat na XPckach joudo ;-)

0/0
4.1.2011 7:00

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

je vidět že si to absolutně nepochopil ;-D

0/0
4.1.2011 10:56

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

Opravdu? Jaky je rozdil treba v AvP mezi DX9 a DX10 pomoc nam to pochopit, jak to, ze budes mit XP misto W7cek vubec nema vliv na vykon a toho jak hra vypada ;-D

0/0
4.1.2011 12:13

HonyaDj

Re: Re: Re: mrkvosoft

;-D;-D;-D;-D;-D "Od kdy má systém přímí vliv na výkon ve hře?" ;-D;-D;-D;-D;-D Tak tohle mě rozsekalo. Prosímtě, když něčemu nerozumíš, tak o tom fakt nepiš ;-D

0/0
3.1.2011 23:15

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

To by mě zajímalo jaký HW vlastníš když si tak vysmátej;-)

0/0
4.1.2011 0:09

IARK - BAN za králíčka.

Re: mrkvosoft

Copak, byl clanek moc tezky na pochopeni? :-P

0/0
3.1.2011 11:31

bonuSSweb

Re: Re: mrkvosoft

Kterej? Mimochodem kdyby chtěl mrkvosoft zachránit PC hraní tak dá podporu directX10 a 11 pro XP Ale z toho by nic neměl! Tak nazveme Win8 jako herní platforma aby to hráči byli nuceni koupit! Teď asi širší souvislosti nechápeš zase ty viď;-)

0/0
3.1.2011 12:55

adis002

Re: Re: Re: mrkvosoft

zalagovaný systém jako herní platforma ;-Dnehledě na to, že XP je ÚPLNĚ jiná architektura jak Vista/7... Rv

0/0
3.1.2011 12:58

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: mrkvosoft

Ano, podpora je v tom, ze prestanou delat veci pro zastaraly system a zacnou se venovat noverjsim vecem, povez mi, kolik PC, ktery zvladnou BF3 by melo jeste XP? ;-) Naopak, jediny nechapajici jsi tu ty, to jako, ze kdyz budu podporovat konzolovy hrani, tak mam delat hry i na PS2? ;-D;-D;-D

0/0
3.1.2011 13:07

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

Ty jseš blbej jak daleko vidíš!BF3 spustí zhruba 10 procent hráčů a ostatní raději než investovat do nové grafiky a systému popřípadě dalšího HW si pořídí konzoli za 7000 a jsou vysmátí jak lečo! Takhle ty vnímáš podporu? Nechápu tu tvojí poznámku o PS2! Už jsem to tu řešily a ty zase plácneš takovou krávovinuRv

0/0
4.1.2011 0:06

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

hele a to nam tady chces tvrdit,ze devadesat procent hracu ma Win XP? Chlape kde jsi do ted zil? zaspal jsi dobu.Podivej se na statisziky Steamu co tam maj lidi za HW a operacni systemy a pak neco pis o podopore.

0/0
4.1.2011 0:22

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

jo, je videt, ze toho nechapes vic, 10% hracu? Mas odkaz na tu tvoji superstatistiku? Svetove servry tvrdi uplne neco jineho nez ty, ale asi mas lepsi zdroje, kdyz ostatni urazis, ze o tom nic nevi :-/

0/0
4.1.2011 7:04

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mrkvosoft

Jeden jediný důvod proč přejít z WinXP na WinVista je DX10 a kolik her pod tímto rozhraní běží? Sotva 5! Aby ti stejně běžely hry co běží pod XP potřebuješ 2x více paměti. Tak nějak nevidím důvod proč vyhazovat 5000 za systém který tak nějak ani nepotřebuju. Asi to bude pro tebe šok ale ne každej se udělá z toho když Microsoft vydá nové Windowsy a běží si je koupit do obchodu ( a v tvém případě upirátěným )Jediný důvod proč tahle diskuze vznikla se točí kolem DX! To že to Microsoft nepodporuje pro starší systémy je jeden jediný a to jsou prachy! A jestli nerozumíš pojmům Hardware a Software tak je mi tě opravdu líto :-/

0/0
4.1.2011 23:41

Lupulin

konečně...

no to je dost že se už vyprdnou na XPčka...byl to sice fajn systém ale myslím že dneska už stojí víc team lidí který pohlídá optimalizaci pro XP než pak samotnej efekt kdy XPčka mají jen opravdu už XP fanboyové - protože jinej důvod je mít není......navíc jak píšou lidi dole....kdo by proboha měl v sestavě která rozjede na max BF Xpčka :D :D

0/0
3.1.2011 7:57

adis002

Re: konečně...

R^R^R^

0/0
3.1.2011 8:33

TT777

Re: konečně...

R^R^R^

0/0
3.1.2011 9:38

HonyaDj

Re: konečně...

Naprosto přesně. U herního PC není jediný důvod mít XPčka, pokud člověk není fanboy. R^R^R^

0/0
3.1.2011 23:14

IARK - BAN za králíčka.

zajima me jedine

Bude znicitelne prostredi ci nikoli? Znicitelnost byla hlavnim tahakem BC, na PC neexelovala az do prichodu BC2, kterou udelali na PC, pokud to nezachovaji v BF3, tak bych rekl, ze to moc lidi hrat nebude

0/0
3.1.2011 7:23

Dzardajs

Re: zajima me jedine

Ano Frostbite 2.0 podle vyvojaru by mel predvest jeste lepsi a detailnejsi destrukci objektu  a grafiku nez Frosbite 1.5 na kterem bezi BC2. No sem velmi zvedav :-)

0/0
3.1.2011 15:46

Jean_Valjean

Jsem zvědavý na prodeje

Je to první Ačková hra, o které slyším že nebude podporovat WinXP. Teď se teprve ukáže, jak velký rozdíl v prodejích PC verze to bude znamenat. Podle mého názoru tak propastný, že si to dlouho nikdo netroufne zopakovat.

0/0
3.1.2011 1:12

zevlovaci

Re: Jsem zvědavý na prodeje

imho lidi, kteří mají železo na takovýdle hry mají už dávno nějak ehm sehnané w7.. takže dle mne to zas tak strašný nebude.

0/0
3.1.2011 2:28

HonyaDj

Re: Jsem zvědavý na prodeje

Nic proti, ale jenom opravdový ***** by si dal do počítače o sestavě, která Battlefield 3 rozjede, Windows XP. Jádro systému staré 10 let? Pokud na něm někdo ještě dneska jede, za předpokladu výkonné PC sestavy, tak buď proto, že nemá na to si koupit a nainstalovat Win 7 a nebo prostě proto, že je to hlupák nebo fanatik nebo obojí. Na co kupovat dvou nebo čtyř a vícejádro, gigabajty RAM a výkonnou grafickou kartu, pokud má někdo IQ tykve a bude na tom pak provozovat XPčka ;-D. Je s podivem, že když vývojáři nějaký ten rok po vydání XPček ukončili podporu WIndows 95 a 98, tak se nikdo moc nebouřil, zatímco teď, 3 roky od příchodu Windows Vista a rok od příchodu Windows 7 stále někteří brečí, že vývojáři nepodporují deset let stará XPčka. Inu, humorné.

0/0
3.1.2011 2:54

HonyaDj

Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

Poznámka - mluvím čistě o herním PC. Jsou lidé se zakoupenými licencemi na programy pro architekty, nahrávací studia, grafiky atd. atd. kteří nechtějí dát statisíce za nové licence, ale potřebují výkon a zároveň programy pod WIn7 a Vista nerozchodí. Ale takových lidí, kteří XPčka využívají, protože na nich pracují a zároveň hrají nejnovější hry, je zanedbatelné minimum.

0/0
3.1.2011 2:56

Jean_Valjean

Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

V tom případě jsem opravdový ***** :-) Vinu za to ale dávám marketingu Vist a W7, které mě opravdu nepřesvědčily o tom, že bych je potřeboval. Postavil jsem si počítač na hraní, velmi spokojeně na něm hraju a prostě nemám potřebu dávát 4000 za nový OS. Proč taky?

Co se týká BF3, myslím si, že WinXP hráčů je pořád víc než dost a to, že se někdo rozhodne z cílové skupiny potencionálních kupců takto zásadně odkrojit, je přinejmenším odvážné.

0/0
3.1.2011 8:47

TT777

Re: Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

Proč taky? Třeba proto využít 4GB ram a více, jinak w 7 64bit H.premium stoji 2300,-

0/0
3.1.2011 9:42

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

XP taky meli 64bitovou verzi ;-) takze pomalu s tema ramkama

0/0
3.1.2011 9:58

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

a je výborná R^ je smutné, že sa o nej ľudia ako TT777 dozvedajú až teraz :-/.

0/0
3.1.2011 10:44

Lupulin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

To že XP 64bit existují je jedna věc - najít ovladače na programy a hry pro XP 64 bit je věc druhá................

0/0
3.1.2011 10:49

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

Vsak neni nahoda, ze je Microsoft nevydal ve verzi Home.

0/0
3.1.2011 11:29

IARK - BAN za králíčka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

nedramatizovat prosim, neznam moc programu co by nejelo na XP64bit, vetsinou funguji dobre i 32bitove verze programu a co ti nejede na XPckach, tak ti vetsinou nejede ani na Vistach a ani 7ckach, protoze neznam moc programu, kde musis zadat typ woknousu ;-), u ovladacu to nevim, tam problem muze nastat, ale pochybuji, ze na netu nenajdes uzivatelsky udelanou alternativu

0/0
3.1.2011 11:36

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jsem zvědavý na prodeje

žiadne problémy s nekompatibiliou nemám, spustím tam programy aj hry 15 rokov staré, tak i hry z roku 2010... drivery takisto fungujú bez problémov.

Samozrejme plánujem prechod na Win7 ktorý je neodvratný ale  Win XP 64 my výborne slúžil už niekoľko rokov, je hardwarovo nenáročný, stabilný a rýchly ...

0/0
3.1.2011 14:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.