Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Střílečka Killzone 3 nabídne válečný masakr. Hlavní je přežít

Ve světě Killzone kapitulace neexistuje. Tady válka pokračuje, dokud nepadne poslední muž. A v Killzone to funguje pořád ještě postaru: co si sami nevystřílíte, to nemáte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

reactt

Killzone 2

Jedna z her, proč jsem vůbec PS3 pořídil byla KZ2. A také to bylo asi největší zklamání, které snad vůbec pamatuju za tu celou dobu, co hraju a že to je přes dvě desítky let. Byl jsem fanouškem KZ1 a druhý díl mě odradil takovým způsobem od této série, že mě KZ3 neláká.. A to je špatně. Prostě 3D, které má absolutně nudný multiplayer, bez špetky inovace nemá na trhu vůbec šancu mě šanci. Chce to inovativní módy, customizace, spoustu map, spoustu zbraní atd. Jinak to bude další titul, který stojí za to ho přehlédnout. A nic na faktu nemění ani kvalitní ovládání move (nejpřesnější pohybové ovládání na trhu). Naopak mám strach, aby to nedopadlo tak, že hlavním tahákem by byl move a na zbytek by se tak nějak pozapomělo. Také bych si přál, aby se scénáře zhostil někdo, kdo na to má a né nějakej Franta Prkno jako tomu bylo v KZ2. Děkuji. :)

0/0
7.1.2011 8:56

Smileface

Re: Killzone 2

Promiň ale tohle je věc názoru. KZ2 má vynikající singl, hutnou válečnou atmosféru se podle mě nepodařilo doteď nikomu ani napodobit, AI nepřátel je na uplně jiné úrovni než předvádí CoD a podobné shooting gallery hry. Další věc: Zbraně, naprosto vynikající zpracování jak designu, tak chování a zvuků, opět bezkonkurenční. Co se týče inovace uvedi krycí systém z prvního pohledu..

0/0
7.1.2011 9:52

m.f.uWe

Re: Re: Killzone 2

Vše subjektivní. Ale tím rozhodně nechci vůbec říct, že by KZ 1 a 2 byli špatné hry. Na to, že jsou to konzole only FPS z toho konceptu vyždímali hodně. Jen mi u všech konzolových FPS přijde směšná ta obtížnost a pitomost protivníku (a ano sorry platí to i pro KZ2), protože se počítá s méňe obratným ovládáním než, a pusťte se všeci do mě, u PC. Vypadá to pak, vše tak trochu jako by vám to šlo naproti. Hlavně se málo kdy stane, že by jste byli nějak fatálně přečísleni nebo obklíčeni. Nebo, že by byl protivník tak rychlý, že by to nešlo stíhat se do něj strefit na páčkách.

0/0
7.1.2011 10:04

m.f.uWe

Re: Re: Re: Killzone 2

Chtěl bych ještě doplnit, že u série KZ se tyto neduhy projevují asi nejmíň, ale přeci jen.

0/0
7.1.2011 10:05

reactt

Re: Re: Re: Re: Killzone 2

Jako je fakt, že ta sensitivita je u KZ2 opravdu omezená, ten samí problém má i Bad Company 2 a nový Medal of Honor. Nicméně u série Cod de nastavit pekelná sensitivita, která je na úrovni PC her. I když jsem zastával spíše PC hraní, tak se nedá tomu gamepadovému něco upřít. A tím je daleko větší věrohodnost díky těžěšímu míření. Jako příklad bych uvedl Counter Strike, kde stačí vykouknout někde jednou desetinou hlavy a hned to chytnete. Takového střelce bych chtěl v realitě najít. No a když teď ještě vemeš možnost Move, tak je klidně možné, že tu máš revoluci na poli FPS. Ale vše záleží na tom, jak se s tím poperou a já jim prostě po KZ2 nevěřím..

0/0
7.1.2011 10:17

Smileface

Re: Re: Re: Killzone 2

To myslíš fakt vážně? KZ2 je jedna z nejtěžších FPS co jsem hrál, přečíslení a obklíčení čelíš vpodstatě neustále, jak se chová AI jsem psal už v jiné reakci.

0/0
7.1.2011 10:14

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Killzone 2

Podívej. Já už jsem taky pár FPS hrál. A nebudu tady vytahovat věty typu: ''ta je nejlepší''. Protože, každá na to jde trochu jinak. A jak jsem již napsal, oproti např. konzolovému Bioshocku je KZ2 opravdu zlato. Já ho sice hrál jen 30min  ze začátku (protože jinak nesnáším hrát FPS na páčkách, věc chuti...), ale můžu ti říct, že hra je uzpůsobena tomu, že nemíříš jak na myši, ale zaměřuješ, musíš se k cíli dopracovat a to je i v pořádku, bylo by to jinak nehratelné. Mí dva dobří kamarádi (právě u jednoho jsem si to zkusil) jsou stejného názoru, ale nemají s tím problém. Jinak styl a pojetí atmosféry v KZ2 je v pohodě. Proti tomu určitě nic neřeknu.

0/0
7.1.2011 10:24

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: Re: Killzone 2

Zkus dohrat MW2 na veterana sam vsechny spec ops.Poradnej zahul.Nikdo ti do rany nebeha a precislenej jses skoro v kazde misi plus par kulek a konec.

0/0
9.1.2011 6:17

Arenoth

Meele attack

Líbí se mě to jak je tam vyřesen boj na blízko. Tohle jsem zaviděl už Halo:reach. Vypadá to prostě mnohem líp než "nožíčkování" v CoD které akorát tak kazí hru.

0/0
6.1.2011 19:51

Smileface

: http://www.youtube.com/watch?v=P5ORTIHfBWQ#!

http://www.youtube.com/watch?v=P5ORTIHfBWQ#!

0/0
6.1.2011 18:28

vojst11

žádný auto aim

Nechápu co tu řešíte hrál jsem KZ2 hned několikrát tedy jen singl a mohu na 100% říct že tam žádný auto aim nebo něco takového neni.

0/0
6.1.2011 16:49

Rusov

Re: žádný auto aim

Souhlasim, taky jsem tam zadne znamky auto aimu nespozoroval a to jsem tu hru prosel 5x.

Jinak se velice tesim, tuhle fps gamesu opravdu muzu, atmosfera jako u zadne jine hry.

0/0
6.1.2011 18:30

reactt

Re: Re: žádný auto aim

Nechápu, jak může někdo takhle nudnou hru projít hned 5x.. Já jsem to po půlroku hraní (vždy 10 minut a po té přesvědčení o tom, že je to hrozná ptákovina) konečně dohrál a s čistým svědomím prodal. :)

0/0
7.1.2011 9:27

vojst11

Re: Re: Re: žádný auto aim

No to víš hochu jsou i lidé co mají jiné názory to jsi nevěděl?

0/0
7.1.2011 9:30

reactt

Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Jo hochu, jako je fakt, že dnešní konzumní společnost je schopná čehokoliv. Jako krásný příklad by se dal uvést právě Killzone 2. Nudný příběh, nudné hraní, ale hlavně, že se tam střílí. :) Ano, je to fps. Ale příběh alespoň na úrovni Black Ops by neuškodil a o mul'táku raději ani vůbec nemluvit, když to téhle supergamesce v klidu natře stařičké UT a Q3A.. :)

0/0
7.1.2011 9:36

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Já to dohrál 2x a velké množství oněch "výborně hodnocených" FPS jsem nudou ani nedohrál. KZ2 je jedna z nejlepších FPS co jsem kdy hrál. AI dost možná uplně nejlepší.

0/0
7.1.2011 9:47

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Ano nejlepší ! (na páčkách...)

0/0
7.1.2011 9:49

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Hraju už přes 20 let a 18 let jsem neměl žádnou konzoli, přesto na svém názoru trvám  ;-)

0/0
7.1.2011 9:55

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Tak s tím AI bych to zase nepřeháněl. Hra je prošpikovaná glitchy a jestli rozhoduje o kvalitě ai to, že se na tebe pošle horda nepřátel jako tomu je i u všech dalších fps.. :) Kampaň má mít příběh a ten tu očividně není. Představa, že by byla kvalita příběhu někde na úrovni ME2 nebo Gears of War, o tom se nám může jen zdát..

0/0
7.1.2011 9:53

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Jde o chování těch nepřátel, přesunují se takticky na vhodná místa, nevidí to co by neměli a dost često umí velmi dobře obejít. Demo ve skladu jsem hrál asi 10x a pokaždé se vojáci chovali jinak, chovali se vhodně podle toho co jsem dělal já. Výsledek je znovuhratelnost a to, že jsou boje opravdu zábavné.

0/0
7.1.2011 10:00

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

No a není si lepší zahrát Mulťák? :) Motivace typu dohrál jsem hru 5x :) R^ Nicméně musím uznat, že když si matně vzpomenu, tak je AI v této hře opravdu dobrá. Ale nemá šanci se moc ukázat, protože je hra o 90 procentech hordová záležitost. A ten příběh.. :-/ To je na úrovni nějakého Céčka a to bez jakéhokoliv váhání. Třeba takovej COD 4, takovej nějakej příběh bych si u KZ představoval. A vůbec, úplně bych se vykašlal na to nudné šedé období a další KZ bych umístil do více zajímavých míst jako Jungle, moderní město, civilisty a interaktivitu okolního prostředí. Tohle jsou věci, které KZ2 chybí jako sůl..

0/0
7.1.2011 10:10

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Uvidíme jakej bude mít KZ3 příběh, GG říkali, že tentokát naněm zapracovali, tak uvidíme

0/0
7.1.2011 10:16

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Jeden říká že má nějaká hra prostředí moc barevný jiný zase že je moc šedý atd. Tohle jako nemá cenu řešit nikdy se všem nezavděčí. Příklad je Crysis a druhý díl jak teď plno lidí nadává že se jim nelíbí město a že chtějí zase prales to je potom těžký změna prostředí je nutná ale vždy se najde někdo komu se to nelíbí. Prostředí v KZ2 bylo fajn takové depresivní a dělalo to pěknou atmosféru.

0/0
7.1.2011 10:48

reactt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Já ani tak nemám moc proti prostředí, ale jeho interaktivitě a variabilitě.. Je to nudné monotóní prostředí, kde jediné co nějak ovlivňuje scénu je nějaký vítr, který je graficky i na docela dobré úrovni, ale tím to je tak asi vše..

0/0
7.1.2011 11:06

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Pokud vím tak v KZ2 jsi bojoval jak ve mestech, tak na poušti, tak na vesmírným křižníku, chodil jsi v robotovi, jezdil v tanku.. nevím, tady souhlasím s vojst11, nikdy se nezavděčíš všem...jeden nadává že resistance je moc barevný a pak zas že KZ2 je moc šedivý, kdo chce psa bít hůl si vždycky najde...

0/0
7.1.2011 11:24

vojst11

Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

Hele být tebou o BO se vůbec nezmiňuji její príběh se ani jako příběh nedá považovat protože takovou blbost ti vymyslim za 5 minut.

0/0
7.1.2011 10:43

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: Re: žádný auto aim

presneR^

0/0
8.1.2011 7:52

rewritable

Killzone 3 + Move + Multiplayer...

... pokud to bude dobře fungovat... to zas bude zabitého času :-)

0/0
6.1.2011 14:24

reactt

Re: Killzone 3 + Move + Multiplayer...

Jo, ono ten move nese hodně rizik. Buď to zvládnou a hry budou rozdělené jak pro move hráče tak pro klasické ovládání. A nebo to bude guláš jak prase. :) No a jelikož KZ2 vypadala tak jak vypadala, tak bych to zatím viděl na to druhé.. :)

0/0
7.1.2011 9:47

Nedos

Killzone2

Jedničku sem nehrál. U dvojky mě ale dost štvalo že bylo potřeba mířit opravdu přesně. Jelikož většinou hraju na PC tak pro mě kvedlání na gamepadu bylo utrpením.

0/0
6.1.2011 9:32

Smileface

Re: Killzone2

Všechno chce cvik, osobně mi připadá lepší když se nacvičíš v ovládání gamepadu než používat nějaký aim assist.

0/0
6.1.2011 9:38

m.f.uWe

Re: Re: Killzone2

Který v Killzone 2 samozřejmě neexistuje...

0/0
6.1.2011 11:17

Smileface

Re: Re: Re: Killzone2

Přesně tak

0/0
6.1.2011 12:07

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Killzone2

Citace z Gamespot PS3 FAQ: (KILLZONE 2)

There is some very slight auto-aim, yes. If you have somebody squarely in the middle of your crosshairs, when you aim down the sights the game will modify you just slightly so that you end up aiming around their chest area. The amount of pixels shifted is actually quite negligible so it doesn't actually become an issue that can be exploited.

When aiming from the hip, the game also has a very small amount of auto aim. The only time you will actually be able to notice this is if you are aiming at someone who is a fair distance away from you and another person on the opposite team sprints across your line of view. When this happens your crosshairs will shift and follow that person momentarily, for about 5 or so pixels. Its not much, and that is the only scenario where auto-aim actually  messes you up.

The sniper rifle has no auto-aim at all.

0/0
6.1.2011 12:16

soky76

Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Zahrej si to a pak pocítíš, ten auto aim, který tam vůbec není poznat. Pokud tam vůbec je, žádný jsem nespozoroval a je umění někoho trefit. Nějaký článek z Gamespotu je jako důkaz? Heh..

0/0
6.1.2011 15:26

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

No tak ti redaktoři o tom ví určitě víc než ty miláčku. Je to jejich job. Pokud se tím teda neživíš. A jinak to, že je něco těžké trefit může být způsobeno několika faktory jako např. : HC obtížnost hry, impotentní ovládaní nebo třeba taky nemotornost ovládajícího. Vyber si.

0/0
6.1.2011 15:32

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Drž hubu demente, vytahuj se na svou maminku, redaktoři vědí prd, stačí se podívat na video a je jasný že je to kec... http://www.youtube.com/watch?v=5LY6YbxodkU

0/0
6.1.2011 16:27

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Jo a to co jsi uvedl tak tam je, ano, v multťáku blbe.

0/0
6.1.2011 16:29

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Trochu ti lítají nervy ne? To se většinou nestává lidem co si jsou skálopevně jistí. Spíš demagogům, kterým teče do bot a mají osobní problémy. viz Guru Joe

0/0
6.1.2011 16:41

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

mám taký pocit že Smileface = guru_joe alebo minimálne je to jeho skalný fanúšik (diskusia k Uncharted 3) ... každopádne obaja by potrebovali odbornejšiu pomoc.

0/0
6.1.2011 16:55

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Nemám rád, když někdo co to ani nehrál šíří bludy

0/0
6.1.2011 18:19

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Tenhleten lock na nepřítele je v mulťáku kvuli zrychlení akce, mám tam už něco nahranýho, v singlu samozřejmě aim assist není, ani já ani nikdo jinej si toho nevšiml.

0/0
6.1.2011 16:33

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Killzone2

A to se tam redaktor ještě nerozepisuje o shotgun autoaimu, který je

tam do očí bijící a ne žádné spray damag jak se tu snažili někteří

trotli tvrdit.

Díky za spolupráci. R^

0/0
6.1.2011 12:17

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Killzone2

Klidně tě v nechám žit dál v představě, že jsi největší páčko-killer na plenetě... ;-D

0/0
6.1.2011 12:18

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

plAnetě

0/0
6.1.2011 12:19

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Aim assist je to, že když zamíříš přes optiku vycentruje se ti muška na nejbližší cíl(něco jako tohle(PC VERZE)):http://www.youtube.com/watch?v=pHX4KiZUPYk

0/0
6.1.2011 13:52

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Nevykecávej se z toho prosím jo. A nevím na co narážíš s tím PC sony boy. Jo ok i na pc je aim assist nebo auto aim nebo cokoli. Pointou, ale je, že i v Killzone 2. TEČKA

končím za sebe jednou provždy diskuzi k tématu KZ2 a věci typu aim assist.V

0/0
6.1.2011 14:01

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Uklidni se magore

0/0
6.1.2011 16:23

soky76

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Klid, je to znalec a když to řeknou někde v redakci, tak to musí být pravda! Jemu to holt nevyvrátíš má napozorováno hodiny této hry na youtube R^

0/0
6.1.2011 16:37

Smileface

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Killzone2

Já jsem 100% přesvědčenej že tam autoaim není, 2x jsem to dohrál a i když zamíříš o trošku vedle nezasáhneš, musíš mířit přesně...

0/0
6.1.2011 16:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.