Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Uncharted 3? Výkonem Formule 1

Není to příliš dávno, co vývojáři z firmy Naughty Dog prohlašovali, že jejich akční titulUncharted 2: Among Thieves ždímá PlayStation 3 na maximum. Od té doby se jejich prohlášení zajímavě mění. Jsou schopni ždímat PS3 více a více.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Khalashnikovf

Panu Škochovi a guru_joe

Doufám, že ste na sebe patřičně pyšný pane Škoch.

Takováhle salva debilomatů se tu nespustila už hodně dlouho... je mi z toho na zvracení a jediná odpovědná osoba za tuto patetickou ukázku inteligence slovanského národa jste vy sám.

co se místní celebrity guru_joea týče ... jsi chudák ... Až na konzoli vyjde hra takového rozsahu a komplexity a absolutně luxusní grafiky jako např. Arma II OA, dej mi vědět. Do té doby zůstanu s radostí u toho mrtvého herního PC, kde vycházejí jenom samé porty jako např. Supreme Commander,Crysis či již zmiňovaná Arma.¨

PS: Věř tomu, že i kdyby někdo dokázal překódovat deset let starou Operaci Flaspoint na tu tvoji PS3, tak by se to tam sekalo ;-)

0/0
8.1.2011 12:46

KAREL-KRATOS

Re: Panu Škochovi a guru_joe

 to já si zahraju KILLZONE 3 až vyjde a budu spokojený

0/0
8.1.2011 13:07

Copa-k

Re: Re: Panu Škochovi a guru_joe

ja ti verim;-D

0/0
8.1.2011 22:03

DarthPS3

VERDIKT

...Joe si s vami vytiera rit vy prizdisraci

0/0
7.1.2011 5:05

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: VERDIKT

Dotaz, jak moc si musi Joe tu rit roztahnout aby ses mu tam vesel? ;-)

0/0
7.1.2011 7:21

lukynCZ

Re: Re: VERDIKT

R^

0/0
7.1.2011 16:31

DarthPS3

Re: Re: Re: VERDIKT

Otazka. Z celej tej vety si vyberes prave slovo rit, a o tom sa tu rozpisujes. To o tebe nieco hovori.

0/0
7.1.2011 20:16

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: VERDIKT

O tobě hovoří zase celá souvětí, že si vytíráte navzájem s Joem.

0/0
7.1.2011 20:35

Copa-k

Re: Re: Re: Re: Re: VERDIKT

DarthPS3: a ja si rikal kdy konecne dorazis,je fakt,ze jeden dementni limonadovej joe na tuhle plodnou diskuzi je fakt malo.A ty hned tak z ostra,to ti muselo fakt dat zabrat to dostat z kedlubny co mas na krku.

0/0
8.1.2011 22:06

Zdenis

Co je zač ten guru_joe?

Co to je za existenci, ten guru_joe? Tady od něj čtu jedno "lajno" větší než druhý a celá diskuze je zabitá tim jeho spamem..

0/0
6.1.2011 20:15

Copa-k

Re: Co je zač ten guru_joe?

to je jeden zamindrakovanej idiot ze Slovenska,chvala bohu,ze ostni lidi tam jsou normalni...

0/0
7.1.2011 1:22

guru_joe

HonyaDj - zalostny pripad blbecka

"Zaprvé - konzole celkově technologicky zabrzdily vývoj her, nikoliv jen

grafikou! DirectX je rozhraní pro hry, neusnadňuje čistě a jen grafiku.

DX9 je staré a používá se už jen díky konzolím."

... dam ti lekciu, ty fekal .. na DICE blogu jeho progisa pre frostbite engine padla otazka, ako to bude s konzolami, ked  frostbite 2 engine bude iba DX11 /DX10 GPU/ platformou .. odpovedal jasne .. FB2 bude kodovany na low level urovni pre API jednotlivych systemov, kt. moznosti daleko presahuju DX9 standardy, pri PS3 prezenetoval DX10/11 kod beziaci na SPE poli .. od teselacie po compute shaders.

... V crytek prednaske, sef progis hovori, OPTIMALIZACIA znamena EFEKTIVNE vyuzitie daneho hardveru, nieco co PC nepozna, ioch Crysis 1 co sam priznava, bol HRUBO neoptimalizovanou hrou, ZALOSTNE neoptimalizovanom .. padla nanho jedna otazka, AK teda konecne programuje efektivny kod pre Crysis 2 na konzolach, nie je mozne sa pri tom zvezie aj PC .. odpovedal jasne NIE .. citujem> nebudte v opmyle nase prostriedky /peniaze cas, ludske sily/ investujeme IBA do dvoch konzol .. medzi riadkami .. PC blbecek si pojde kupit nove GPu, CPU, RAm.

0/0
6.1.2011 18:12

m.f.uWe

Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Věř tomu dál. Ty kecy na těch přednáškách se rovnají přednáškam, kteréhokoli prodejce, který se bude snažit pot. zákazníka přesvědčit, že jeho výrobek je nejlepší, a že se nemusí obávat toho, že by na tom byl hůř, i když ty ostatní výrobky jsou silnější. Normální ládovačka. Kéž bychom se někdy potkáli v CRYSIS 2 online. Nevěděl bys jestli máš mokré trenky kvůli lagu nebo kvůli tomu, že tě zradily páčky ;-D

0/0
6.1.2011 18:21

HonyaDj

Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Online zápasy PC vs. konzole, to je taky super téma. :-)Čím to, že projekt Microsoftu zabývající se touto problematikou byl záhy ukončen a jeho předběžné výsledky nezveřejněny a pečlivě uschovány ;-D

0/0
6.1.2011 18:25

m.f.uWe

Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Ještě se omlouvám za chybějící doplnění. Samozřejmě by ho i paralizoval sekající se frame rate...

0/0
6.1.2011 18:27

Smileface

Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Touhle obecnou proklamací bys mohl "rádoby" vyvrátit cokoliv a kdekoliv...;-)

0/0
6.1.2011 19:08

m.f.uWe

Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Chytrolíne. Každému je kolem informací okolo CRYSIS 2 jasné, že jsou jen 2 možné scénaře. Buď bude vypadat HC a pak se bude na jedné nebo na obou konzolích sekat jako prase (tak jako už vícero multiplatform her) anebo bude vypadat na pc na ho*no, tak aby bylo uspokojeno tupé stádo konzolistů. Vyber si. A to, co na předváděčkách předváděl CRYTEK (viz. spouštění XSHIT360 verze z pc) je opravdu fraška k pousmání. Ale uvidíme po vydání. Třeba se jednomu z nás dvou zavře klapačka. Zatím si věřím. I tebe bych si přál potkat, ve kterékoli hře páčko-killere.

0/0
6.1.2011 19:15

fakovnik

Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

.. tzv. PC basher .. je UPLNE irelevantne co si ten chudak mysli .. ta nula ti bude dristat kopu bludov na adresu roznych hier a hardveru .. su to zvasty.

0/0
6.1.2011 18:48

HonyaDj

Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Předpokládám, že to bylo na mě;-D. Když už neumíš psát česky a dokonce ani slovensky a používáš americký gramatický patvar "PC basher", tak by sis aspoň mohl přečíst, co jsem psal. Nějak nechápu, proč se vždycky ozvou chytrolíni, kteří mají základní problémy se čtením a porozuměním psanému slovu... Jinak řečeno: prosím cituj mě, kde píšu, že PC je nejlepší platforma, potažmo že nemám rád konzole a hry na konzolích a vůbec takové ty kydy, co tu dokola pouští každý fanboy, který nesnese přečíst si fakticky podložené argumenty...;-)

0/0
6.1.2011 19:29

fakovnik

Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

to bolo na neho ;-D;-D

0/0
6.1.2011 20:28

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Aha, pardon ;-)

0/0
6.1.2011 21:57

guru_joe

HonyaDj - zalostny pripad blbecka

... pc blbeckovia opat na scene, plna huba toho co by bolo keby .. vy nuly.

... NIKTO nebrani vyrobit COKOLVEK exkluzivne a iba pre dnes jasne mrtve herne PC, je mi u riti AKE HW poziadavku to bude mat .. avsak uz sa to nikdy nestane, NIE .. dnes je to PC co zobroni o zbytky zo stola .. su to 2 konzoly kde sa PREDA 15+ milionov kopii GTA4, cim firma zarobi na dalsie tri diely dopredu a DOKAZE zaplatit aj vyvoj hry co aj s nakladmi 100M USD na JEDNU HRU, vylizane mrtve herne PC s jej warez blbeckami kupi SLABY milion kopii a zwarezi dalsich 10M.

... takze uz DX11 PC lajna DRZTE TIE HUBY.

0/0
6.1.2011 18:04

HonyaDj

Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Ty máš jediný problém - nevíš vůbec nic. Nemáš vzdělání na to, aby vůbec mělo cenu se s tebou zahazovat a diskutovat... ;-) Ale jinak proti tobě nic nemám, hlupáků je na světě spousta a ve svém černobílém světě vstát-práce-pivo-spát si žijí poměrně spokojeně... ;-D

0/0
6.1.2011 18:08

guru_joe

Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

... ceske LAJNO .. KDE SU GRAFICKE NADUPANE HRY pre PC a IBA PRE PC .. cakam .. KDE SU TIE EXKLUZIVNE BOMBY .. cakam na nich uz od cias NV 8800 a cakam roky, jedine co vidim su uboho vyzobrane porty z konzol, aj to iba obcas a casto s velkym meskanim.

... KDE TY NULA SU TIE SUPER PC ONLY DX11 hry, KTO VAM BRANI ICH UROBIT.

0/0
6.1.2011 18:14

HonyaDj

Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Jo, jsem zapomněl, ještě máš problémy se čtením. Ale to bude možná tím, že v pastoušce pod Tatrami se v jednotřídce čeština neučí, takže chápu, že nemusíš našemu jazyku úplně tak dobře rozumět ;-D. Ale možná bych mohl zkusit: Beszél magyarul, tatár? ;-D

0/0
6.1.2011 18:19

guru_joe

Re: Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

... takze som ta utrel ako sopel, ty male ceske lajno.

0/0
6.1.2011 18:19

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

"KTO VAM BRANI ICH UROBIT." Tahle věta stačí na to, abys dal jasně najevo, že absolutně nemáš jakékoliv znalosti o vývoji her, trhu, teorii ekonomie a dalších věcech, o kterých bysme se museli v této věci bavit. Tudíž nemá moc cenu s tebou o čemkoliv diskutovat, protože prostě nemáš právo psát o něčem, o čem nic nevíš. ;-)

0/0
6.1.2011 18:22

guru_joe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

... ty lajno .. JA viem ako funguje tento biznis, preto sa pytam malej ceskej NULY ako ty co tu zvatla o utlacovanom PC, ty lajno.

0/0
6.1.2011 18:29

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Jaká lajna? Ty bereš drogy? ;-D

0/0
6.1.2011 18:34

m.f.uWe

Re: HonyaDj - zalostny pripad blbecka

Tímto se tu vše diskutérům a hlavfně GURU SK LORD OF SONY BOYS JOEovi omlouvám za to, že ruším svůj slib a dále na něj reaguji. Jsem prostě slabý a tomu pokušení se nedá odolat. Ale použiju-li JOEovu rétoriku tak se ho musím zeptat: JOEV jsi si vážně jistý, že nejsi výsledek nehody, která se stala paní Mojsejové v paviloně s paviány?

Předem díky za odpověď. Tvoj fanůšik.

0/0
6.1.2011 18:11

HonyaDj

Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

Ty si pleteš několik pojmů.

Zaprvé - konzole celkově technologicky zabrzdily vývoj her, nikoliv jen grafikou! DirectX je rozhraní pro hry, neusnadňuje čistě a jen grafiku. DX9 je staré a používá se už jen díky konzolím.

Konzole jsou HW omezené, unifikované a jsou na trhu jen 3 modely poslední generace = nulová konkurence, nulová variabilita, nulové rozdíly (vyjma Wii). Pokud zákazník není spokojen, prostě má smůlu, protože vlastně NENÍ NA VÝBĚR. Takže kecy o úspěšnosti konzolí jsou opravdu pouze kecy. Buď si je koupím a budu hrát nebo si je nekoupím a hrát nebudu (max. na PC, kde díky nenažranému trhu konzolí nevychází skoro nic). Když budu kupovat jeden nebo druhý chleba a oba budou hnusný, tak si ho prostě stejně koupím (konzole), protože pomazánky vyrábí jen na tyhle dva chleby a já něco jíst chci a potřebuju, a nebo si koupím veku (PC), na kterou si ale nekoupím zase žádnou pomazánku, protože je nedělají a pokud jo, tak s vekou chutnají hnusně, protože jsou dělané na chleba. Je to ekonomicky klasický případ oligopolu nebo chceš-li, duopolu. Dvě monopolní firmy nabízí defacto tu samou konzoli, která se v zásadě liší jen exkluzivními hrami a do toho třetí část trhu pro Nintendo s díferencovanou Wii.

PC nabízí vývojářům neskutečnou svobodu a technická omezení úplně někde jinde, než konzole. Ale vývojáři nechtějí vyvíjet na PC, protože konzolový trh je dojná kráva, kde hráči koupí i h--no s mašličkou. Proč? Protože na konzole je teď výroba her jak přes kopírák, jedna konfigurace, jeden typ hráčů, zažitá klišé, nulová invence, 2 čudlíky ovládající půlku hry. Jen málokterá hra je i přes tahle všechna omezení originální. Ta omezení výrobcům vyhovují, protože se nemusí tolik snažit a protože hráči nakonec stejně nemají na výběr, co si koupit. Dřív měl hráč možnost vybrat si tu nebo tu FPS, protože existovala variabilita. Ta se s konzolemi ztratila, hry se liší prostředím a hlavním hrdinou, jinak si člověk prostě buď koupí standard nebo nic,k na výběr víceméně nemá (když to trochu přeženu).

Další poznámka - že tvrdíš, že to chtějí lidé. Lidé jsou id--ti. Lidi nerozumí muzice, nerozumí umění, nerozumí hardwaru, nerozumí technice, jen do všeho rádi kecají. Dav je jedna velká lama, která schroupne kdeco, co jí připravíš pod nos. Že se něco prodává, neznamená, že to fakt stojí za to. Lidi nejvíc kupují kýče. Kdyby to tak nebylo, Kabáti by nevyprodávali haly. QED

0/0
6.1.2011 17:49

Lord of the Station

Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

Jestli je X360 chleba a PC veka, tak PS3 je Triple Whopper se syrem a slaninou a k tomu jeste pikantni omacka jako bonus.. ;-D

0/0
6.1.2011 17:54

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

To byl příklad. Zjevně jsi nic nepochopil a přehled nemáš, ale na takovéhle deb-lní odpovědi jsem byl připravený ;-)Rv

0/0
6.1.2011 17:55

Lord of the Station

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

Vsak ja vim jak si to myslel, neboj. Ale i tak je PS3 o neco dal nez Xbox 360, coz je ostatne na exkluzivitach i videt. Zatim zverejneny material z Uncharted 3 a Killzone 3 je na pomery konzoli fakt nater.

0/0
6.1.2011 17:59

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

Nátěr to je jenom proto, že jedni vývojáři umí využít HW a druzí ne. PS3 má nad Xboxem navrch tak leda procesorem, který ovšem není vše a vývojáři ho pořádně využít neumějí (kromě vědců, kteří PS3 používají pro vědecké výpočty). Je to jenom o tom umět něco naprogramovat pro daný kus HW, nic víc. Ale souhlasím, Unc3 a KZ3 vypadají na poměry konzolí slušně.

A ještě poznámka - fanboyové mají jednu neocenitelnou vlastnost - chovají se naprosto stejně jako zamilovaní lidé. Zamilovaný člověk ve vztahu k objektu své lásky je omámený chemií, hormony a "láskou". Když ho jeho láska požádá, jestli by se mu nemohla "vy--at do huby", tak na to kývne, protože ona je ta jediná... A manažeři  a marketing firem fanboye má rád... ;-)

0/0
6.1.2011 18:06

Lord of the Station

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

No kdyz uz si tu hrajes na buhvi koho, mohl by si o tom alespon neco vedet, co je to za obrat "tak leda procesorem"? SPU jednotky umi i graf. operace a i tak by to bylo dost, nemluve o pevnem disku, ktery ma narozdil od X360 kazda konzole a vyvojari s nim mohou pri programovani pocitat. Tyhle dve veci plus jeste kapacita BR disku je to proc Uncharted 3 ci novy Killzone mohou vypadat tak jak vypadaji, kdyby to same zvladl i Xbox, nemusela Sony rvat miliardy dolaru do vyvoje a vyzkumu Cellu a udelat neco levnejsiho v mnohem kratsim terminu. PS3 mela takove porodni bolesti ze snad ani tohle za to nestalo, jen me proste dostava kdyz cas od casu nekdo napise jak by X360 zvladl v pohode to same viz. nejlepsi PS3 exkluzivity a jediny duvod proc je nema je fakt ze je nikdo jeste neudelal.. po peti letech;-)

0/0
7.1.2011 4:31

Rotoped

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

Hadam, ze PS3 ma "lepsi" exkluzivity jen a jen proto, ze tam NEEXISTUJE piratstvi, tudiz se nikdo nemusi tolik bat poradnejch rozpoctu. Jakej rozpocet melo Uncharted? Na linearni tunelovku neskutecnej.

Navic samozrejme zalezi na schopnostech vyvojaru. Vyvozovat z malinko lepsi grafiky jedny, dvou her na PS3 to, ze "ma uplne jiny moznosti nez xsrot", to uz chce dosti "jebnutu kebulu plnu fekalii", jak by asi rekl nas guru.

Podle tyhle logiky potom fakt nechapu, proc multiplatformovky vypadaj casteji lip na xkřápu..

Ja mam oboji, muzu to porovnat, a hormony do reci o videohrach radsi nezapojuju. Ale tyhle dekadentni prehlidky lidsky omezenosti me vzdycky dojmou  :-/

HonyaDj to napsal az moc hezky a rozumne. Skoda takovejch slov pro tuhle "diskusi"

0/0
6.1.2011 21:48

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

Asi bych jen doplnil, že piráti našli pro PS3 a dokonce i pro PSP "master key", takže jediný argument, kterým se někteří oháněli, je zřejmě pryč...

0/0
6.1.2011 21:59

Lord of the Station

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

Jak neco takoveho muzes vubec napsat? Predni X360 exkluzivity se prodavaji mnohem lepe nez ty pro PS3, tedy piratsvim to rozhodne neni.

0/0
7.1.2011 4:21

HonyaDj

Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

A ještě k optimalizaci, o které stále píšeš - že je něco optimalizované, znamená, že je to osekané a urychlené tak, aby to chodilo rychleji. V grafice to znamená, že výrobci optimalizují hru tím, že sníží její nároky, tudíž vlastně zkazí její kvalitu. Výrobci ovladačů optimalizují ovladače tak, že do nich přidávají algoritmová k-rvítka, aby grafika při zběžném pohledu vypadala skoro stejně, ale chodila svižněji. Že něco optimalizuji, znamená, že to napíšu na míru hardwaru, ale ještě to neznamená, že tím pádem zanechám původní kvalitu.

Že na konzole vycházely dříve graficky horší hry než dnes, není dáno ničím jiným, než tím, že se vývojáři museli naučit pracovat s devkitem a kusem hardwaru (s konzolí). Čím jsou lepší, tím "hezčí" grafiku dokáží z konzole dostat, ale to nic nemění na tom, že HW konzole je starý a omezený a někde to prostě vidět být musí (a při bližším zkoumání to vidět je, pokud člověk není slepý a ví, co má na obrazu hledat). Takže tak.

0/0
6.1.2011 17:54

m.f.uWe

Re: Re: Re: Re: Uncharted 3 vs Uncharted 2 - PRO SMILEFACE

;-( Proč jsem to tak nedokázal napsat já. Jinak R^R^R^R^R^R^

0/0
6.1.2011 17:54

Lord of the Station

kdepak

Nemam rad tyhle kecy vyvojaru, ale napsali jste z casti BLBOSTRv NG uz sakra davno jasne rekli ze diky oprtimalizaci jejich engine muze vypadat Uncharted 3 jeste lepe nez dvojka, Tedy sve prohlaseni rozhodne tak nemeni.

0/0
6.1.2011 14:01

Lord of the Station

Re: kdepak

Jeste jsem si vsiml ze je tady legendarni "guru_joe";-D Muzete si o tomto cloveku a jeho projevech myslet co chcete, vsak me uz take nekolikrat poslal dohajzlu s dovetkem at mu ho vyfajfcim:-) ale popravde neznam cloveka jenz by se v HW konzolich vyznal lepeR^ Nemluve o tom ze kazdy PS3 hypovany titul spise potapi se slovy PS2like hra s lepsi grafikou nez ze by jej vsem cpal, tak jako to dela vetsina sonyboyz vcetne me:-P Tedy hrani zdar a verte ze Uncharted 3 bude bezkonkurencni pecka!:-P

PS3 - True Power of Your Station;-)VR^

0/0
6.1.2011 14:11

Smileface

Re: Re: kdepak

JOE rozumí HW velmi dobře, to je pravda a pamatuju si jak potápěl MGS4 ;-)

0/0
6.1.2011 14:24

Rotoped

Re: Re: kdepak

Na papouskovani (mozna lehce odbornejsich) veci ohledne hardwareu snad neni potreba zadnych "znalosti".

Teda ne ze bych ho znal, ale z toho co jsem tady cetl je (krom vsech tech jinejch psychologickejch defektu) jasny, ze tenhle clovek snad nemuze mit IQ ani na to vytreni prdele, ktery tady tak protlacuje.

0/0
6.1.2011 14:40

m.f.uWe

Re: Re: Re: kdepak

R^

0/0
6.1.2011 14:41

Rotoped

Re: Re: Re: kdepak

...na druhou stranu k nabrani nejakejch tech "znalosti" taky neni potreba zrovna to IQ..

Takze pokud nekdo do neceho fusuje (nejspis prave proto aby) a pak se s tim timhle stylem vylejva na netu, tak... ... more powah to yah, badman..  : D

0/0
6.1.2011 14:43

guru_joe

Re: Re: Re: Re: kdepak

... pepo .. zatvor tu hubu, smrdia z nej fekalie.

0/0
6.1.2011 17:06

ROSES_LIVE_REBEL

Hry na PS3 jsou tam, kde ostatni budou za par let, mozna

R^

0/0
6.1.2011 13:17

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Hry na PS3 jsou tam, kde ostatni budou za par let, mozna

Myslis na BR? Tak to mas pravdu ;-DR^

0/0
6.1.2011 13:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.