Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

On-line hra Rift vyjde 4. března

Vývojářská firma Trion Worlds oznámila, že její online hra na hrdiny Rift z působivého fantasy světa bude vydána v USA již 1. března, v Evropě se jí dočkáme o tři dny později.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

deadmonkey

beta

jsem hral hru jako beta tester. me se libila. grafika taky pekna. realna. moc se mi libil system vyberu zamereni. celkem jsem mel 3 zamereni. inkvizitor-dalsi si nevzpominam. s toho plyne i ruznorodost postav coz si myslim ze je super. a taky s toho vypliva ruznorodost uderu a kouzel atd.

0/0
20.1.2011 17:47

mam.kvalitni.nazory.2

Re: beta

Ta hra ma vice problemu nez by se zdalo.

To, ze si muze clovek udelat vice "dusi/specializaci" je na jednu stranu fajn, jenomze diky poctu talentu a spellu ktere muze clovek mit, ktere muze kombinovat a ve kterych se MUSI vyznat, jde o vlastnost, ktera nadchne hardocre hrace, ale nenadchne casual hrace. A business stoji na casual hracich, jen oni financuji hru, protoze je jich masa. Tahle hra, tak jak je udelana ted, pro ne neni.Resp. ne ze by nebyla, hra je udelana koncepcne dobre. Ale musime pocitat s faktorem lidskosti. Kdyz se casual hrac setka s HC hracem ve WoW, tak v 90% pripadu dojde k mezilidskymu porblemu. HC hrac nema cas wipovat a casual hrac to neumi udelat.... co ted ...

0/0
6.2.2011 2:00

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: beta

dalsim problemem Riftu je zatim docela priserne ovladani a pohyby postav. Jsou hodne neprirozene a ovladani jde tak nejak ztuha.

Zasadni veci jsou taky HW naroky. V porovnani s WoW jsou nejmene o jeden rad jinde. Hezka grafika? Ano, je hezka (i kdyz ja osobne spis rikam ze je jina nez wow) ale kolik hracu ji uvidim na svem HW? Navic cim "hezci-zlozitejsi" grafika tim tezkopadnejsi/trhave ovladani, coz je zasadni - nebo hrat na mensich detailech - coz zase degraduje grafiku.

No, takze uvidime jak to dopadne. Ja to betatestoval taky, hra ma moznosti a ambice, ale zustanu u WoW - ten koncept je pro mne prijatelnejsi. A uprimne receno, ta cena za Rift je opravdu v stavu v jakem to je prehnane vysoka.

0/0
6.2.2011 2:06

Censoringie

Informacni kalamita ...

Nechcete nam treba poskytnout nejakou recenzi, preview, ucelene informace, kdyz vychazi nova online hra? Treba misto clanku o korejci, ktery umrel po dvaceti hodinach hrani wow?

0/0
6.1.2011 22:21

shocker79

AoC

Hlavně, aby to nezazdili jako AoC, kde me osobne teda nejvic žralo, že equip je v podstatě k ničemu, protože má malý vliv na sílu postavy

0/0
6.1.2011 10:32

Riwik

Re: AoC

pokud neni napln postavena na jeho ziskavani a je tu moznost projevit skill hrace tak zadny problem....

0/0
6.1.2011 16:09

Subo

Re: Re: AoC

Ziskavat, to je otazka... treba to trapne raidovani je nuda..

Ale korejci umi delak ekonomicky dokonale hry, kde muzes kazdy kram, enhancovat, enchantovat, socketovat, premalovat to vsecko nejmin na +10, pak to cele vymenit a zacit znova... :-)

0/0
7.1.2011 15:57

Neregistrovany

Tedy

Toto opravdu nechápu, jak si může dovolit studio bez jakékoli historie vydat online hru a nasadit poplatky stejné, či spíše vyšší, než mám WoW.

0/0
6.1.2011 10:00

Neregistrovany

Re: Tedy

má, ne mám

0/0
6.1.2011 10:01

Riwik

Re: Re: Tedy

protoze to je uplne standardni cena?

0/0
6.1.2011 16:10

Mankind

Re: Re: Re: Tedy

15 dolaru neni bohuzel standardni cena. Je to spise levnejsi,protoze vetsina online her praktikuje pomer 1Dolar=1Euro a pro Evropu nasadi prave ty Eura

0/0
6.1.2011 20:59

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Re: Re: Tedy

15 dolaru je spise drazsi cena, jelikoz u WoW, kdyz ho predplatim na rok platim kolem 250 CZK/mes.

A to se bavime o WoW, ktere je technologicky mnohem privetivejsi nez Rift. Aspon co se pohybu postav a ovladani tyce. Na tom musi Rift jeste drasticky zapracovat, protoze to lidi prestane bavit a nadseni z noveho sveta a jine grafiky nevydrzi dlouho, protoze zakladem te hry je skutecne ergonomie ovladatelnosti. To ja u Riftu vidim jako zasadni problem. Taky je docela probelm samotne raidovani v public riftech ... to ej priserny, nahrne se na hromadu 40 lidi a neco tam boucha ani nevi co, protoze nic nikde neni videt. Proste chaos. Fakt mam pochybnosti, zda ta hra vydrzi. IMHO se lidi nabazi na 2-3 mesice a vrati se k WoW.

0/0
6.2.2011 1:53

IARK - Návnada nesprávné cenzury

uzasny

tolik infa jsem ani necekal, hra predvede nevidene, opravdu zajimave, tak to to asi hned koupim :-/ 

0/0
6.1.2011 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.