Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodeje Xboxu 360 a Kinectu

Softwarový gigant Microsoft se na akci CES 2011 v Las Vegas pochlubil několika čísly, týkající se jeho konzole Xbox 360. Oznámil, že firma prodala již celkem 50 milionů kusů Xboxu 360. Úspěšný je i prodej bezdotykového ovládacího systému Kinect. Za šedesát dní, co je Kinect na trhu, bylo prodáno 8 milionů kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

reactt

Zklamání..

Já jsem se na Kinect těšil jako malej kluk a musím říct, že mě strašně moc zklamal. A proč vlastně? Protože jsem se u kámoše seznámil s move, který funguje precizně a bez lagů. Po tom jsem konečně pořídil Kinect a očekával naprosto stejné vísledky s tím, že to bude pro celé tělo.. No, ale hned po první hříčce jsem pochopil, že tomu tak rozhodně nebude. Na překážkové dráze běžím a musím skákat o půl sekundy dříve, než tomu tak je na obrazovce. Někdo si může říkat, že není půl sekundy zase tak moc, ale je to opravdu strašné. Tyhle první hry moc v potaz neberu, spíše je beru jako benchmarky, které ukazují možnosti zařízení.. A musím říct, že kinect buď není připravený nebo je to opravdu krok špatným směrem. Kdybych měl nyní možnost si na X360 vybrat způsob ovládání, tak to bude rozhodně move. Protože možná nezabírá celé tělo, ale to co dělá v tom je zatraceně přesné. Jeden příklad: Ping Pong, jak můžu hrát takovou hru s půl sekundovým lagem? Myslím, že si Microsoft tentokrát vzal velké sousto.. Nebo 3D hry? Jak můžu ovládat 3D hry s takovými lagy? Jsem Hardcore hráč a Kinnect prostě de úplně mimo mě. Je navržen s prominutím pro děti, které nesmyslně hopsají před bednou. O move se to rozhodně tvrdit nedá, je tam preciznost. Doufám, že někdy v budoucnu tento problém Microsoft vyřeší, i když jsem už četl, že zlepšit to bohužel nepůjde (již nyní kinnect bere X360 čtvrtku výkonu). Také se mě nelíbí i to, že hry na kinnectu nebudou vypadat tak dobře, jako ty klasické. Další velké mínus. Takže jak jsem situaci vyřešil? Kinnect jsem po 3 dnech vrátil a tuto generaci konzolí prostě pohybové ovládání nebude. Nebudu se ale tajij tím, že lidem na PS3 tento ovladač závidím. Myslím, že má obrovský potencionál..

0/0
8.1.2011 12:10

Meck IV.

Re: Zklamání..

Vísledky8-o, dál už číst nemusím.

0/0
8.1.2011 12:31

reactt

Re: Re: Zklamání..

Psal jsem to ve spěchu, pak už to nešlo opavit.. Sorry

0/0
8.1.2011 13:20

reactt

Re: Re: Re: Zklamání..

Aha. Přečetl jsem si tvoje příspěvky a už chápu. Svým článkem jsem napadl fanboye.. Sorry kámo. :D

0/0
8.1.2011 13:32

Meck IV.

Re: Re: Re: Re: Zklamání..

Já a fanboy? Ok, když myslíš. Jen aby bylo jasno, tak mám doma herní PC, PSP a PS2. Doufám, že to chápeš;-).

0/0
8.1.2011 16:45

Johnek 7

Re: Zklamání..

Holt, čekal jsi od toho moc. Je to naprosto odlišná technologie než je Move nebo Wiimote(které zas naopak fungují na podobném, ne-li až stejném principu). Kinect rozšiřuje možnosti her, může také vnášet nové prvky do videoher a je jen na programátorech jak toho využijí(např.bude třeba někdy Move schopen oskenovat nějaký předmět, či dokonce tvář hráče a vložit ji do hry?...myslím že ne). Co se týče lagu to bude hra od hry jiné, bude zase záležet jak si s tím vývojáři pohrají...třeba když vyšel Killzone 2, tak lag při hraní na gamepadu byl (pokud si to pamatuji správně) přes jednu desetinu sec., až update-em ho zmenšili...lag je holt asi z poloviny programátorskou gramotností a druhou půlkou je tvořen schopnostmi HW. A jo Kinect si slupne část výkonu konzole ale né čtvrtinu , nýbrž desetinu a u představené Forzy 4 loni na E3 to na grafice nešlo rozhodně poznat ba naopak, vyhlížela lépe než současná Forza 3, a to v tom módu bylo na trati i více aut, více než může být třeba v GT5 na trati.

Co tím vším co jsem zde uvedl chci říct... dej Kinectu čas, je to pro všechny něco jiného něco konečně nového. A nemůžeš čekat, že hned z kraje na to budou vycházet hry využívající jeho potenciál na max. To sám uznej, je přece blbost.

0/0
8.1.2011 18:54

soky76

Re: Re: Zklamání..

např.bude třeba někdy Move schopen oskenovat nějaký předmět, či dokonce tvář hráče a vložit ji do hry?...myslím že ne) ;-D tenhle příspěvek je perla, ale tohle mně dostalo ;-D

0/0
8.1.2011 21:34

Upir_Spike

Re: Zklamání..

já si žádného lagu nevšiml..asi dělám něco špatně:o(

0/0
9.1.2011 2:28

reactt

Re: Re: Zklamání..

Zamávej před kinectem a koukni jak dlouho mu trvá, než to udělá na obrazovce.. cca půl sekundy.. A to je ten lag. Srovnat se to dá třeba s hraním FPS jako byl Quake 3 a nebo UT na dial up modemech.. Tj. si zmáčkl tlačítko myši a raketa vyletěla o tři kroky později..

0/0
10.1.2011 12:34

guru_joe

kinedryl

Bloomberg  Quote: Microsoft has clarified that the 8 million KInect number is sell in, or how many were shipped to retailers. Not sell thru.

... bill natlacil na sklady miliony kusov navyse, blbecek vie, ako dobre pred tupym stadom vyzeraju vyssie cisla, a pravdu aj tak zistovat nikto nebude.

0/0
7.1.2011 8:51

Cirkus Hulberto

Re: kinedryl

bla, bla, bla .... tahni zpatky do Uher, ty ovcomrdsky mimino ... :-)

0/0
7.1.2011 11:16

Cirkus Hulberto

Re: kinedryl

ale na druhou stranu, jsme radi, ze si opet mezi nami ... nic totiz nepotesi tak, jako nestesti druhyho ... ;-D

0/0
7.1.2011 11:18

Meck IV.

Re: kinedryl

Vypadá to, že ještě dnes nedostal prášky.

0/0
7.1.2011 13:21

guru_joe

zvasty

... na relevantnych sajtoch potvrdene, -bill napchal na sklady 8M kusov, predanych okolo 5.5, MOVE ma rovnake cisla BEZ marketingu ya pol miliardz dolarov.

0/0
7.1.2011 8:13

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: zvasty

Opravdu? Potvrzene? Hodis sem odkaz ty mala slovenska nulo? ;-D

0/0
7.1.2011 8:43

guru_joe

Re: Re: zvasty

... hovorim zatvor tu osratu hubu ty cesky jebak.

0/0
7.1.2011 8:44

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: zvasty

Stale cekam na tvou odpoved a nejaky dukaz ty slovensky nezide ;-D

0/0
7.1.2011 11:29

Lord of the Station

Re: Re: Re: Re: zvasty

Tech 8 mil Kinectu je vazne pocet expedovanych kusu (prodanych obchodum) nebo si snad myslis ze MS uvadi skutecne prodeje? To nedela ani Sony viz. GT5.

0/0
7.1.2011 18:00

johnz123

Re: zvasty

Tak za prvé, move ma nezanedbatelny naskok, za druhe, to ze si sony nedokazala spocitat, ze se jim marketing vyplati (narozdil od MS) se neda nikomu pricitat za vinu ze jo :)

0/0
7.1.2011 12:22

NateLogan

Poznámka k číslům

Poznámka: Prodáno != Dodáno do obchodů

0/0
7.1.2011 3:28

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Poznámka k číslům

;-D ale to vis, ze jo chlapecku, ale pritlac ;-)

0/0
7.1.2011 7:23

guru_joe

Re: Re: Poznámka k číslům

... zatvor hubu jebak.

0/0
7.1.2011 8:13

wtr

Re: Re: Re: Poznámka k číslům

uz to trosku prehanas nemyslis? co mas 4 roky? dufam, ze uz mas ban... ;)

0/0
7.1.2011 16:51

Lord of the Station

Re: Re: Poznámka k číslům

Promin, ale v tomhle ma logan pravdu, min ohledne Kinectu.

0/0
7.1.2011 17:29

Copa-k

Re: Re: Re: Poznámka k číslům

ale i Move,cisla se u ubou prece pocitaj stejne pokud to je ze stejneho zdroje.

0/0
9.1.2011 12:43

rafton

Nevěřím,

že si 16% vlastníků XBOXu koupilo Kinetic v prvních pár týdnech. 

Např. já ho nemám a jen jeden člověk z okolí ho má (z 12 známých s XBOXem) a navíc ho dává do frcu.

0/0
7.1.2011 0:00

Copa-k

Re: Nevěřím,

proste neverici Tomas...

0/0
7.1.2011 0:18

Meck IV.

Re: Nevěřím,

A koho to zajímá, že nevěříš. 8-oRv

0/0
7.1.2011 1:53

rafton

Re: Re: Nevěřím,

A koho zajímá, že ty si myslíš, že to nikoho nezajímá.

Moje první reakce je alespoň k článku. 

:-):-(;-D:-/;-(:-P;-)Rv

0/0
7.1.2011 14:58

Lord of the Station

ms

Hodne slusna cisla.

0/0
6.1.2011 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.