Diskuse k článku

World of WarCraft: Cataclysm zůstává na špici a vzdaluje se konkurenci

Nejpopulárnější západní on-line hra na hrdiny vstoupila do éry třetího rozšíření Cataclysm. Láká nováčky, bývalé hráče a těm současným přichystala ucelený herní zážitek podtržený vyšší obtížností. Ve hře se objevily dvě nové rasy a profese archeologie. A ještě před vydáním autoři trvale pozměnili starý herní svět.

Upozornění

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Irulán

Baud

0/0
13.1.2011 12:03

Zverokruh

wow

Musim rici, ze to x letech pareni wowka (progres rejdy atd) jsem od CATA necekal zadny velky terno. Byl jsem VELICE mile prekvapen. Tenhle datadist je zcela jiste nejpovedenejsi. Nemuzu soudit jak vypadaj 25tky, naposledy jsem byl v ICC a rejdovat se uz nikdy nechystam, ale pro causaly je to RAJ na zemi. Diky BLIZZ, opet jste me presvedcili, ze Vam prachy poslu vzdy, i kdyby za chleba s pastikou............

Kdyz srovnam Blizz a Bioware (me dve nejoblibenejsi firmy) tak Bioware posledni roky tezce zaostava kvalitou vydavanych her. Doufam, ze po konzumnich sitech typu DAO, MA1,2 - trapne vydavanych jako RPG se Bio zmatori a prinese nam podobne kvalitni a TRVALOU zabavu jako se to dari BLIZZU (WOW,SC2)

0/0
10.1.2011 13:08

Skjoldr

Re: wow

Vidíš, a já to třeba vidím naprosto naopak...

0/0
13.1.2011 14:37

chesterlpis

Warcraf 1 a 2 a zbytek

Co čtu příspěvky, tak se tu dohadujete nad uplnýma blbostma, jediny co jsem pařil z tohoto žánru, tak je Warcraft 1 a 2, zbytek už nepatří do Warcraftu, je to blbost, je to ubohost, prostě nevím, jak někdo tohle může hrát, aj si pamatuji jak jsem pařil W1 nebo W2 a byla to bomba a teď vím, že tohle je o ničem, to raději znova zapnu W2 a zažiji neuvěřitelné chvile soubojů a vymýšlení taktiky...tot asi vše a stejně táto hra o které se tu dohadujete nemá na Fallout New Vegas a to už ani nemluvím o nejlepší hře STALKER COP....

0/0
8.1.2011 23:27

Mršina

Re: Warcraf 1 a 2 a zbytek

Porsche je uplne mizerne auto, ktere ma debilni jizdni vlastnosti. Ale nikdy jsem ho neridil. = Takovyhle smysl ma tvuj prispevek. V podstate podle tebe jsou v blizzardu dementi, kteri neumi delat hry a ty bys to udelat urcite lip nez oni. Tak to preji hodně štěstí až uděláš konkurenci k wow.R^

0/0
9.1.2011 14:08

Giga Pudding

Re: Warcraf 1 a 2 a zbytek

Warcraft 1 a 2 byly jediné hry co jsi hrál z úplně jiného žánru než o čem je řeč. :) Ale určitě jsi velkej šikula, když jsi schopnej vymýšlet nějakou "taktiku" v rts :)

0/0
12.1.2011 15:17

Ak-trax

Re: Re: Warcraf 1 a 2 a zbytek

je to de*il ;-D

0/0
19.2.2011 15:01

Irulán

Re: Warcraf 1 a 2 a zbytek

Teda to je pěkná pitomost, co jste napsal :-)

0/0
13.1.2011 12:04

Aladin na Bonuswebu

Nebrečte

Porad tu ctu jak tu nekdo breci ze to ma to a nebo nema to. Uz jen tohle skuhrani ukazuje, ze tahle hra se stala neco vic, nebo snad skuhrate ze v Medal of Honor Allied Assault se dala prvni mise bugnout u brany (fakt dala, ted se mi to vybavilo :D). To zaprve, a za druhe jen ctu jak je trapny chodit daily a raidy a po patchovani to same dokola...Um...jsem jedinej kdo je tam pro PvP a tyhle problemy nema? Arenky to je neco...to je adrenalin kdyz hrajete o 2000 rating...jo..je to porad jedno a to same ... 2v2 ... ale takovy vymluvy ... prosimvas...

0/0
8.1.2011 20:45

BylJsemTady

Hm

Nás 5 přestalo wowko pařit asi před měsícem s tím, že jsme u toho vydrželi asi 3roky. Zábava to je, ale postupně se to zjednodušuje, že už i uplný trotli udělaj max dps, sety který si člověk pracně posbírá od Hc, přes raidy nakonec s dalším patchem padaj skoro z trashe, taktiky se nakonec změněj v tank&spank a systém to navíc umožňuje mega buffama. A po dojetí max levelu (kterejch je v posl. expanzi jen 5navíc)se to mění na opakování: Daily Hc, Hc, Raid, Raid - pořád dokola a jinak nic nového. Nejhorší je, že dostat se na top zabere hodně proraidovanejch večerů a když už to tak nějak člověk má, tak přijde patch a za tejden se ti směje každý 10letý děcko.

0/0
8.1.2011 20:30

Mršina

Re: Hm

Mozna z toho duvodu, ze ne kazdy muze sedet u komplu milion hodin mesicne. Ja jsem hral puvodni wow a za pul roku placení jsem se nedostal na 60 lvl. A ted jsem to zvladl za 10 dni co jsem vyzkousel trial z cataclysmem. A musim rict, ze me to bavilo vic nez predtim. :) A to jsem v raidu nebyl ani jednou :-D. Ale me ted vic bavi hry, kde si das hodinovou hru jen tak pro zabavu.:)

0/0
9.1.2011 14:14

pepik_zostane_pepikom

Re: Hm

ten reset equipu vzdy bol a bude a je to OK.Inak by novi alebo hraci co sa s datacom vratili k WoW boli v permanentnej nevyhode, stale by zaostavali.Takto ma s prichodom noveho datadisku kazdy zas rovnaku startovaciu poziciu.

0/0
12.1.2011 3:41

Orin

Oldschool

Těším se jak malej kluk. Velky prelom je tady a jestli splní očekávaní? Lich měl možná potenciál větší. Jak to bude s eqvipem a rejdama, to se uvidí. Jako vzpomínku zmínim jeden příběh. Kdysi dávno existovala (existuje hra), která to začala. Její pokračování EQ2 bylo lepší než jsme si všichni hráči dokázali představit. S touto hrou se objevil svět Warcraftu se zjednodušeným systémem a obtížností raidů pro ňůbíky. Sony vsadilo na hardcore hráče, na dopělé korzáry online světa, na úžasný svět, který ale nešel spustit na PC za 20tis., ale hrat na lowdetails za 40tis. Jak plynul čas, ukázalo se, že v jednoduchosti, přístupnosti a střídmého (podle mne mizerného, mělo být nejméně 6,8 datadisků) nabalování end-content je ta síla. Dnes není doba hrát si na hrdiny, dnes je doba přístupnosti. Zjednodušení her, kdy mi dnes každá hra ukazuje co mám mačkat a nejtěžší obtížnosti jsou výzvou leda tak pro mou manželku, je trendem. WoW dokázal i přesto přilákat moji pozornost na dlouhou dobu a to především řemeslným zpracováním a čistou hratelností. Bude hůř. WoW bude za chvíli také moc složitý a obtížný, na to pamatujte,až budete vzpomínat.

PS: Obsah se nedá srovnávat, jsou online hry, které jsou v tomto jinde (Eve, Ultima, EQ1 12datacu EQ2 6+1)

0/0
8.1.2011 7:48

mala_panda

Re: Oldschool

mohl bych videt achievement vasi manzelky z LK25 hc pred nerfem ? :)))

0/0
10.1.2011 1:03

Orin

Re: Re: Oldschool

Nemohl, manželka hraje jen Lotro a EQ2. Nechápe jak mne může WoWko bavit :D.

0/0
10.1.2011 8:24

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Re: Oldschool

"WoW bude za chvíli také moc složitý a obtížný, na to pamatujte,až budete vzpomínat."

ROFL ;-D

0/0
22.2.2011 18:59

loleqq

wtf?

Kde prosím recenzenti došli na to že - je tol barad?Si děláte srandu?Nebo ste PvE lamky?^^

Tol Barad je nej pvp zona +nehorázná farma :-D!!!!!!

0/0
7.1.2011 13:28

CortaCircuito

Re: wtf?

Tol Barad je momentálně nejhorší PvP zona. Špatně vyvážený útok a obrana (stačí bránit jen jeden bod...). Proto taky Blizzard chystá poměrně velké množství změn pro tuto zonu.

.

Farma byl snad jedině win-trading když blizz dočasně za výhru nastavil 1800 honorů + exploit s mostem. První bylo poněkud naivní iniciativa blizzardu, a to druhé je běžný hru_urvící exploit, za který bych být na místě blizzardu dočasně banoval.

0/0
7.1.2011 13:36

loleqq

Re: Re: wtf?

jo s tím WInem to byl chvíli World Of Bridgecraft tj fakt....a jedno

místo bránit nestačí když se nahrneš k vlajce tak ji dostaneš i tak je

to jen o kooperaci :-D

0/0
7.1.2011 14:11

CortaCircuito

Re: Re: Re: wtf?

Při stejné míře kooperace a skillu obránce 100% vyhraje a to je špatně.

0/0
7.1.2011 14:13

slanecek

Re: wtf?

Tol Barad je odpad téhle expanze, neskutečně nudný "battleground" s ještě nudnějšími questy. Opravdu stačí bránit jednu expanzi a útočící strana nemá šanci. A nenadávej nám do "PvE lamek", Tol Barad má s PvP (Player vs. Player) společného jen máloco, spíš jde o YvTO - "You vs. TheOthers" - ještě chaotičtější Alterac Valley, vlastně jen farma honoru a "Damage Done" do statistik.

0/0
7.1.2011 16:46

Causabone

jak pro koho

Viděl jsem v diskuzi pár dotazů lidí co to nehráli. Nenechte se odradit "frajerama". Kdo tu hru už dobře zná. Může dělat max. level několik dní. Ale kdo je nový, vychutnává si questy, čte o co v nich běží, celkově si užívá. Tak může hrát i rok a stále nemít a neznat úplně všechno a nebýt max. level. Znám takové co hrají jen několik hodin týdně a po roce ještě jsou 70 level.

Ta hra je za ty roky nesmírně komplexní, vyladěná, obsáhlá jako žádná jiná online ani offline hra. Pokud se nebojíte že tomu propadnete, potom to zkuste třeba nejprve bez datadisků. Pokud tomu ale propadnete, možná už nebudete nikdy dělat nic jiného :)

0/0
7.1.2011 13:20

Glock Mark XIV

Re: jak pro koho

No, cca 90 % současných hráčů neví, co všechno obnášel starý Kalimdor a Eastern Kingdoms. Ještě před Cataclysmem lidi prosvištěli do lvl 55 a šli rovnou do Ooutlandu .... Stačí se podívat, jak lidi, co hrají bez datadisků, těžce hledají spoluhráče do klasik-dungů.

0/0
7.1.2011 13:44

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: jak pro koho

Tak je jasny a samozrejmy, ze nejvic hraci ma datadik. Ostatne proc jej nemit kdyuz stoji jen 800 CZK coz jdou zhruba 3 mecie hrani. To je nic peniz snad pro kazdyho.

0/0
7.1.2011 16:54

RockStar

Taky bych to zhodnotil...

Přestal jsem hrát WoW asi 7 před začátkem Cata. Nejhorší věc co tam je, je nakupování GEARu.Prostě když si někdo může nakoupit T-set. Tak je to špatný. Teď to nevadí páč je Tier11 a než ho budou lidi mít tak to bude nějaku dobu trvat. Ale až přijde T12 tak se T11 dostane na úroveň modráků co nakoupíš teď. A už to zase kompletně ztrací smysl. (Super pro Alty.) Když už tohle Blizz chce, tohle nastupování do jedoucího rychlíku. Tak proč nás nenechá nakupovat nějaký ekvivalenty T-setu. A t-set bude padat v raidu. Nevim tohle je prostě věc co mi nejvíc vadí.

Cata je super v těch questech. Myslím, že tímhle konkurenci docela ukázal směr, jak má vypadat moderní MMO. Uvidíme s čím přijdou ostatní, mluvím hlavně o Star Wars, i když tam podle mě bude problém spíš s end game contentem. Ale abych se vrátil ke questům v nových lokacích. Ty mají smysl, nějaký směr a když je děláte má to nějaký dopad. A to přece když jste hrdina to chcete. Těšil jsem se i na dodělání alta. Prostě q v nových lokacích jsou jedna báseň.

Obtížnost. Byla super několik dní když jsme začínali chodit HCcka. Jakmile máte gear z HCcek nebo nakoupený za justice pointy (které dostáváte za zabíjení bossů v HC). Tak se stanou hodně lehká. Už to pomalu tankuji jako ve WotLK tzn. jeden velký pull. (S PUGem přes Dungeon Finder to moc dobře nejde, ale když máte dobrou skupinu tak je to v pohodě.) Naopak obtížnost raidů je na velice dobré úrovni. A jde to vidět i na progressu HC guild, že jim to nejde tak rychle.

P.S. Jak se tady někdo rozplýval nad Dungeon Finderem. Tak to je docela dvousečná věc. Je to super když chcete jít do dungů na malém lvl při levelování. Ale když jste na max. Tak jako DPS čekáte 30 minut což je nemilé. (Já mám jen alta DPS:) naštěstí). A podle mě to docela ničí komunitu na serveru. Už to není tak, jako když si řeknete "jooo to je tenhle, ten mi tankoval dungy na začátku Cata" nebo "jo to je dobrej healer, s tím jsem chodil farmit" atd. Vůbec tam neznáte nikoho mimo guildy. A to je podle mě docela škoda.

0/0
7.1.2011 10:57

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Taky bych to zhodnotil...

DF: Praveze i dnes, kdyz chces udelat tezsi HC dungy potrebujes najit lidi lokalne, protoze s pugem je vetsinou nedas, nebo je silene utrpeni. Takze to neni tak, ze by DF komunitu zabijel. Kdo chce, cestu si vzdy najde.

0/0
7.1.2011 11:25

RockStar

Re: Re: Taky bych to zhodnotil...

Chodím jako tank. A dám to vždy. Někdy se to sice protáhne. Ale jako tanka si tě každej váží takže si dementy vyhážeš a je to. Stávalo se to dřív. Že to prostě nešlo. Ale už se všichni naučili taktiky takže to je easy.

0/0
7.1.2011 12:08

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Re: Taky bych to zhodnotil...

taky chodim jako tank, ale zase bych to neprehanel .. nekdy musis prehodit celou grupu a stejne nedas grimbatol, protoze zase protahovat to na 3 hodiny a vysvetlovat taktiky a wipovat je IMHO nesmysl.

0/0
7.1.2011 16:56

Kicker

WoW má rozhodne víc nedostatků

I když je pravdou, že tady se hodnotí jenom Cataclysm. Ale proč se mi zdá, že recenze na WoW vždy píší jeho zastánci? :D No nevadí. Co jsem zkoušel trial, abych se tak ledabyle mrknul tak od doby co jsem hrál já - asi rok +- čili Wotlk. Zlepšil se interface hry, který mi přijde o dost srozumitelnější, ale.. Je to pořád grind PvE hra s šílenou komunitou grinderů.

Jako nováček "máte" šanci v případě, že narazíte na noob guildu nebo máte známé. Moc nerozumím tomu, že někdo může ostatní dohnat za dva týdny nebo i dva měsíce. Pokud je tu pořád systém odměn za daily questy / dungeony tak to tak rozhodně nění. Nejdřív musí hráč grindit normal dungeony, aby měl vůbec equip a itemy za dokončení, aby mohl koupit lepší výbavu. Musí nastřádat dost dobrý equip k tomu, aby mohl jít HC dungy a grindit pro další equip. Já měl zkušenost s tím, že pokud nemáte určity equip tak vás do dost dungeonů nevezmou a i pokud to s vámi zkusí tak pokud zkrátka neodpovídáte skillu a eqiupu, který si oni představují tak vás akorát sjedou za to, že se ten dung jde místo 20 minut 30 a že je to hrůza. :D Pokud změnili systém a hráč získává equip jinak.. Možná. Ale jestli jsou zde stále daily.. Tak potěš koště. Nejlepší bylo když se velmi často daily opakovalo dva dny po sobě. :DD

0/0
7.1.2011 9:32

mam.kvalitni.nazory.2

Re: WoW má rozhodne víc nedostatků

Boze, uz prestante s tim jak rychle nekdo nekoho dozene. Vzdyt hra neni o dohaneni nekoho nekam, ale o uzivani si, o zabave! A ano, proste muzes vyexpit postavu z 0 na max level za nekolik mesicu/tydnu/dnu - dle libosti!!!

Ta nejlepsi hra v podstate zacina na max levlu, takze kdyz prijdes s novou 85 do guildy a chodis raidy, tak v podstate naberes equip a v podstate si je dohnal equipove.  Otazkou je, a to je uz na Tobe, jak rychle je dozenes i zrucnosti. Questy, ches-li, nemusis delat absolutne vubec a vyexpit muzes jen prochazenim dungu. Ale proc se pripravit o zabavu (pro nekoho)? A jelikoz existuje nastroj "dungeon finder", kde se prihlasis a system Ti sam sestavi skupinu na dung z vice serveru (mezinarodni), uz ani nemusis shanet lidi na dung. Proste muzes dungovat cely den jedna basen a poznavas zajimave lidi ale i _retardy_ (retardy ignorovat!).

Na HC nepotrebujes "dost dobry" EQ. Staci normalni EQ. Navic kazdy dung ma jinou narocnost a dungeon finder Te pusti s horsim EQ do horsich dungu. Postupne nabiras EQ a dostanes sa do lepsich. Je to genialni! Navic si muzes EQ i kupovat za goldy, nebo za reputaci. Je to snadne a dosahne na to kazdy svoji pili!

Smyslem daily questu je opakovat je ! Tak to nemuzes brat jako chybu, nebo nevyhodu, ale jako vlastnost!!! Kdyz je auto cerveny, tak taky to neni chyba auta, ale vlastnost!

A je logicke, ze nemuzes cekat, ze hrac s malym nebo zadnym skillem se dostane do raidu s hraci s top skillem. Zbytecne je zdrzuje. Oni si uz sve prosli a nemaji cas tahat sebou vzdy nejakeho novacka. Proste to ber jako fakt a najdi si sobe rovne. Uzijes si i vice zabavy! Zase! Ber to jako vlastnost, ne jako nevyhodu!

0/0
7.1.2011 10:21

deflekce

Re: WoW má rozhodne víc nedostatků

a ktera podobna hra neni grind ? nejak ten equip ziskat musis, a jestli ti ho nejaka hra da zadarmo, tak dost potlacuje motivacni slozku k hrani te hry a zlepsovani se. Ano, i v cata si musis vydelat prachy delanim questu/daily questu (pokud to neumis jinak), musit mit urcitou uroven gearu aby ses dostal do hc dungu(ta kontrola je ted dokonce zabudovana primo ve hre, takze nepotkas v hc nikoho v green equipu z lvlovani), a vetsinou musis makat na reputaci s frakcema abys dostal dalsi gear a tak se moh casem dostat do raidu. Nicmene tohle je uvodni grind, ktery zmaknes za 14dni/mesic, pokud se tomu dost venujes, a kdyz ho mas za sebou, tak uz si muzes uzivat wipovani v raidech nebo pvp. Po te co se dostanes pres uvodni "modrou" uroven na epic gear lvl, tak uz si jen uzivas (skoro :) ). A je pravda ze kazdej novacek se muze bez pomoci dostat pres tuto uvodni uroven (85lvl hc), nepotrebuje k tomu zadnou guildu a pak uz zalezi jen na nem kam se ve hre vyda. Ten kdo hraje 6 let pred nim nema zadnou vyhodu(plati zejmena ted na zacatku expanze), krom vetsi znalosti hernich mechanismu (coz ale neni pravidlem, beha tam dost noobu co neumej hrat ai po 6 letech). Kdyz se ti to nelibi / nechces to(grind) kratkodobe akceptovat, tak to hrat nemusis.

0/0
7.1.2011 10:23

honza_

Re: Re: WoW má rozhodne víc nedostatků

se zelenou výbavou se v pohodě dostaneš do HC dungeonů. Jde jen o to, že na sloty, kde máš zelenou výbavu, si budeš nechávat modrou 333 výbavu z questů, která ani není pro tvojí specializaci/třídu a nebo koupit si modrou 333/346 výbavu za reputaci (logicky si koupíš tu výbavu, kterou potřebuješ a až potom do zelených slotů tuhle v podstatě nepoužitelnou výbavu. S mým lovcem jsem takhle začal dělat HC dungoeny v podstatě 15 minut po tom, co jsem poskočil na 85. úroveň - přesto, že průměrná úroveň výbavy, co jsem měl na sobě byla jen 319. A to mi stačilo na 9-10 tisíc DPS při soubojích s bossama, takže v tom nebyl žádnej problém.

0/0
7.1.2011 11:50

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Re: WoW má rozhodne víc nedostatků

No tak to bych chtel videt jak se tam dostanes se zelenkama. Mozna kdyz te vemou kolegove z guildy, ale pres DF se tam poste nedostanes.

0/0
7.1.2011 16:57

Aladin na Bonuswebu

Re: Re: Re: Re: WoW má rozhodne víc nedostatků

Dostane, jen to popsal opravdu debilne. Dungeon finderte pousti do dungeonu podlee Prumerneho ilevelu...ale nejedna se o prumerny equipnutyho ilevelu. To znamena, ze muzes mit headku zelenou, ilevel 289, ale dostal si za Q headku pro warra kterou nemuzes mit, ale mas ji v baglu a ma ilevel333. V tuhle chvili finder pocita s tim, ze tvuj head ilevel je 333. Takze muzes byt cely zeleny a mit modry batoh a jedes si hc.

0/0
7.1.2011 18:01

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: WoW má rozhodne víc nedostatků

jj, takhle to funguje. Mě to do heroiců pustilo hned po dingnutí na 85ku :)

0/0
7.1.2011 18:33

Petan85

server

Ahoj , zacinam s WoW , mohl by mi někdo poradit PvP server s dobrou Českou komunitou , na kterem začít ? Dik

0/0
7.1.2011 9:21

slanecek

Re: server

Vyloženě DOBRÁ česká komunita není na žádném serveru, ale i tak:

Alliance: Burning Blade

Horda: Drak`thul

0/0
7.1.2011 9:29

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: server

Jestli nekdo nemluvi anglicky v podstate vubec, tak je jeho nejlepsi alternativa sekce Horda na serveru Drak`thul. Ale jestli mluvis aspon trochu anglicky, tak najdes servery kde se lidi chovaji mnohem slusneji a v tom pripade se Drak`thulu vyhni obloukem!

0/0
7.1.2011 10:24

loleqq

Re: Re: server

horda a DT ?rofl :-D

0/0
7.1.2011 13:43

TT777

Re: server

Draghtul - vpodstate cesky server jinde tezko najdes cestinu v main chatu

0/0
7.1.2011 9:30

slanecek

Re: Re: server

Na Burning Blade je taky čeština v trade chatu, i když se proti tomu ostatní národy bouří :)

0/0
7.1.2011 9:35

CortaCircuito

Re: Re: Re: server

1) Čeština v tradechanelu / general / def je v rozporu s Terms of Use.

2) Je to pěkně otravné a sprosté vůči ostatním - založte si private chanely. Vůbec se nedivím, že se to ostatním hráčům nelíbí - mě se to taky dost nelíbí. Je to jen výraz sobectví, arogance a celkově nedostatku vychování.

0/0
7.1.2011 12:46

slanecek

Re: Re: Re: Re: server

Ale já jsem nenapsal, že se mi to líbí, právě naopak - dost mi to vadí! A nejvíc mě štve, když někdo mluví o Drak`thulu jako o "českém" serveru. Žádný oficiálně český server neexistuje a existovat nebude.

0/0
7.1.2011 12:50

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Re: Re: Re: server

vadit ti to muze, ale drakthul proste nema jinou nez ceskou komunitu. Tak a co udelas ted?

0/0
7.1.2011 16:59

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: server

Nepůjdu na Drak`thul? :)

0/0
7.1.2011 17:33

kosobecny

Re: Re: Re: Re: server

Nechci vám brát iluzu, ale jako je DT český server, je x dalších, kde se mluví jenom švédsky, německy, norsky, atd... v tomhle DT není žádnou výjimkou. a ještě k chování, na DT je vidět že to hraje hodně dětí, kteří nemají moc velkou inteligenci zatím, ale hrál sem na několika dalších jiných serverech a tam to úplně stejný...

0/0
7.1.2011 16:42

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: server

Ta němčina je jasná, protože Blizzard provozuje několik striktně německých serverů, WoW je vlastně do němčiny i lokalizováno.

0/0
7.1.2011 17:35

Kicker

Re: server

Na PvP serveru se bude dost těžko začínat, alespoň podle toho co jsem slyšel od spousty lidí co to zkoušela. Asi jde i o to jak dobře se umíš pohybovat nenápadně, ale dost mých známých co hraje WoW měla problém udělat za den pár questů, protože byla neustále napadána high lvly. Možná není na škodu si najít nějakého hráče z toho serveru a optat se jak to tam je. :) Třeba byli prostě nemotorní.

0/0
7.1.2011 9:34

slanecek

Re: Re: server

To už záleží na tom, jaký server si vybere a za jakou frakci bude hrát. Na Drak`thulu za Hordu se mu nic nestane, protože Alliance na DT je prakticky neškodná ;-D

0/0
7.1.2011 9:36

CortaCircuito

Re: Re: Re: server

No to je opravdu rozumné - přidat se na stranu, která už tak na serveru dominuje. Opravdu to zlepší hráčský zážitek na obou stranách - horda nebude mít dost pvp cílů, a aliance nakonec prchne úplně pro totální frustraci z pvp X na jednoho.

0/0
7.1.2011 12:54