Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test Drive Unlimited 2 umožní závodit a užívat si luxusu na Ibize

Rozmanitá místa ostrova Ibiza poslouží jako dějiště jednoho z největších závodních projektů všech dob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vernys

Uvidíme

No, uvidíme jak to všechno nakonec dopadne.... Jinak našel jsem také velice zajímavé preview zde: http://czen.hys.cz/preview/preview-test-drive-unlimited-2/ R^

0/0
19.1.2011 0:17

bitkar

TDU

i jednicka byla dost super. Jen se bojim o jizdni model. Zatim co se ucastnim bety, tak nic moc, ale dlouho sem to ted nehral. Spis ale inklinujou k nejakymu mixu arcade-sim spise ve prospech arkady. uvidime no. fyzika je vec, ktera u me rozhoduje a dokaze hru celkem potopit.

0/0
17.1.2011 10:37

Eclipse_GSX

Re: TDU

Mix arcade-sim? Tak by se dal nazvat možná Grid. TDU2 ani omylem, taky jsem si betu zkusil. Všechna auta se chovala naprosto stejně a to tak že dostat smyk bez ruční brzdy snad ani nebylo možný. Místy to bylo až naprosto zběsilý, jak vztekle a ostře auta reagovala. NFS Pro Street je proti tomu, co před 2 měsícema nechali testovat, hardcore simulátor. Nevěřím, že by v Edenu simulátor vůbec svedli. Když v TDU 1 udělali hardcore mod, tak to sice byl záhul, ale s realitou to nemělo nic společnýho. Vždyť šly auta do smyku i ve 30 km/h bez plynu. Celej Hardcore mod byl vlastně normální mod s tím rozdílem, že rapidně snížili přilnavost na nereálně nízkou hodnotu, takže Ferrari mělo problém vybrat zatáčku v rychlosti, kde by Škoda 120 držela jak přikovaná. Nic proti TDU, ani TDU 2, ale mix arcade-sim? To snad už ani není k smíchu;-)

0/0
17.1.2011 13:20

bitkar

Re: Re: TDU

me prislo, ze to maj zatim hodne v rannym stadiu. ta fyzika byla pro me zatim nehratelna. takze se jeste lecos muze zmenit. zkusim ze svy pozice intervenovat, jestli to pujde.

0/0
18.1.2011 10:29

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: TDU

Jo, může a doufám že změní. Jenom že zatím to fakt byla tragoška.

0/0
18.1.2011 10:35

Neonym

Po dlouhé době

nebudu vůbec váhat a koupim si originál;) Těším se jak malej kluk

0/0
16.1.2011 13:55

junior1099

Re: Po dlouhé době

Chceš za to medailu?

0/0
16.1.2011 17:24

Neonym

Re: Re: Po dlouhé době

tak jo;)

0/0
16.1.2011 20:55

A.Jey

konecne?

vzdy jsem si nainstaloval nejakou hru s autama a po chvilce me omrzela a to i online .. mozna konecne najdu hru u ktere vydrzim vic nez mesic ... u posledni NFS sem vydrzel 4 dny .. ale tohle bude asi online bomba ...

0/0
16.1.2011 4:31

mechwarrior

Re: konecne?

Pravda... k hrám u ktorých som vydržal viac ako týždeň patria napr. NFS5, RCH2000 a práve TDU ... inak je super, že ponechajú v hre aj starý ostrov, pre tých ktorí TDU nehrali to bude doslova šok, koľko slobodného pohybu autori hráčom poskytli... TDU je svojou koncepciou tak výnimočná hra, že mi na nej vôbec nevadí arkádovosť. Jediné čo mi v hre chýba sú ľudia ktorý by hru výrazne oživili.

0/0
16.1.2011 14:05

A.Jey

Re: Re: konecne?

jen by to chtelo destrukcni model ... ja si vzpominam na grand turismo jeste na 1 psx a pozdejsi .. kdyz ti co daly licence na auta nedovolily dest. protoze nechteli sve znacky nechat nicit. nastesti tohle je uz davno pryc. diky tomu sem na psx vydrzel u toca tak strasne dlouho.

0/0
16.1.2011 14:55

Amoc

Re: konecne?

hahaha u TDU 1 sem vydržel půl tratě a šlo to z okna , NFS Shift je naprosto vychytaná záležitost pařim na volantu s FF a je to zlo , dyť ty test drivery vypadaj jak pro 10 letý děti a stejně se i chovaj ... ;-D

0/0
19.1.2011 10:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.