Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kinectem hrané Call of Duty 4, Doom a Zelda

Bezdotykový ovládací systém Kinect se stává stále populární na PC. Od chvíle, co se ho podařilo hacknout, se objevují stále nové a nové možnosti využití. Třeba hrát Call of Duty 4, Doom, či Zelda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m3my

Zajímavý

Jako vypadá to zajímavě, hlavně ty pohyby (skok, skrčení, náklony). Nejvíc mě ale dostává a to je VELKÁ škoda, že on nemíří tou pistolí v ruce na cíle v televizi, ale pouze ovládá pistolí v ruce zbraň ve hře, kterou teprve míří, jelikož vůbec nepoužívá zaměřování na tý pistoli, kterou to ovládá... což znamená, že kdyby měl v ruce koště, výsledek by byl stejný, navíc to právě dosti ztrácí na tom požitku, prožitku a vtáhnutí do hry... proto taky drží pistoli v ruce jak nějaký banán a často s tim míří i mimo televizi. Z toho mi vyplývá jediné, že pro mě jako akčního človíčka by to bylo dosti bezpředmětné. A nějaké pohybové aktivity, od toho je posilovna, fotbal, hokej, lyžování... a né můj obývák ;-D

0/0
11.1.2011 22:31

Arenoth

pěkné

hmmm takže vlastně po dlouhém propojování dostane MOVE :D

0/0
11.1.2011 13:35

Ej.dzej.rimmer

...

Me to prijde jako docela sranda.Jak tady ctu ,tak si stezujete z vetsi casti prave na ten pohyb.Pokud by vas po chvilce hybani bolelo cely telo ,tak neni chyba v ovladani ,ale ve vas.Zvednout pr.del ze zidle a mit trochu pohybu jeste nikdy nikoho nezabilo.Ja prave v pohybovym ovladani vidim nejvetsi vyhodu prave ten pohyb.

0/0
10.1.2011 21:59

pan.klobouk

Re: ...

Hele jasne, ale jsme vsichni lini, z formy a zdegenerovani prave uz jen tim, ze vysedavame u pocitacu a u her. Hraci proste vetsinou nejsou zrovna sportovci a naopak, predpokladam ze clen specialnich jednotek musi neco vydrzet a ma za sebou perny vycvik.

Takze vystrilet sam pulku sveta (z obyvaku a skrzeva hru typu CoD), za podpory Kinectu a spol, by v realnem svete dokazal tak mozna Chuck, Sly, Arnold nebo Bruce. I tem nejlepsim hracum ve forme by jiste brzo dosly sily, natoz pak nam ostatnim. ;)

0/0
10.1.2011 22:52

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: ...

Otazka je co je to brzo.Pokud bys to nevydrzel ani 15 minut ,tak je vazne neco spatne.Na druhou stranu pokud bys to nevydrzel ani 15 minut ,ale hrani by te bavilo ,ze bys to nevzdal a po 2 tydnech to valil v pohode 3 hodiny a po mesici bys klidne dohral i hru coz muze byt pripad hodne hracu ,kteri nikdy na cviceni nebo sport nebyli ,tak uz jen diky tomuhl je kinect naprosto paradni vec a vubec vsechny pohybovy ovladani ,ktery donuti totalniho lenocha hrat.Jestli kinect vylepsi do faze ,kde budes vazne moct ovladat postavu naprosto v pohode a jeste k tomu pridaji nejakou tu zbran na zamerovani(vim jde to i rukou,ale porad je lepsi neco drzet) tak do toho urcite jdu.Jasne mys a klavesnice je rychlejsi atd. a bla,bla,bla ,ale tohle by clovek proti cloveku byla o hodne vetsi sranda.

0/0
10.1.2011 23:02

pan.klobouk

Re: Re: Re: ...

Tak ono s nastupem pohyboveho ovladani je treba spoustu veci prehodnotit, mimo jine i cas straveny se hrou. Normalne kazdemu utecou 2-3 hodinky jako nic, ani nevi ze uz u hry prosedel tolik casu. Kdyz ale bude muset mit neustale predpazeno, nebo mavat rukama a vubec delat na co neni zvykly, prehodnoti holt i delku hernich sessions. Mozna by ted krome varovani pred epilepsii mely manualy obsahovat i info o ochablych svalech, tresoucich se rukou, krecich, pitnem rezimu atd. ;D

0/0
11.1.2011 1:03

dinoxus81

Ovladac

No ja stejne myslim, ze pokud MS bude chtit aby se Kinect rozsiril mezi hrace tak nejaky ovladac bude muset ke Kinectu pridat sam. Zatim na tom opravdu nejdou hrat hry ale jen hricky.

0/0
10.1.2011 19:23

Monolith777

Ano

Jako na střelnici (ve skutečnosti) to samozřejmě asi ještě nebude, simulovat si rukou zbraň, jako že držím P90, M9 atd....je trochu směšné, ačkoliv vím, že když jsem na střelnici, je to opravdu dost rozdílný zážitek, zkrátka, jestli tímhle někdo trpí, doporučil bych mu zajít si zastřílet ze skutečné zbraně a COD 4 dále hrát na klávesnici s myší, dokud se úroveň kinectu techniky nezlepší.

0/0
10.1.2011 15:06

pan.klobouk

Re: Ano

Tak nejak, jenze ono se to nezlepsi asi nikdy. :) I kdyby hrac skutecne v ruce drzel nejakou zbran, bude to plastova atrapa. A i kdyby nakrasne pridali nejaka zavazi ;) nikdy ho nebude kopat.

To je jak u zavodu aut. Kdyz budu hrat simulator na klavesnici, kazdy se mi vysmeje. Jenze i kdyz pripojim G25/G27 a budu machrovat, stejne jsem porad svym zpusobem za saska. Volant sice kvalitni a hmotny, i FF je slusny, ale skutecnou odezvu auta bez FF sedacky nikdy nedostanu. Nikdy ho neucitim pod zadkem a nebudu vedet jak se chova, o pretizeni nemluve. Dokonce i hracky typu Force Dynamics jsou porad jen levna (pekne draha) nahrazka a nikdy nezprostredkuji realitu. I jizda v lepsim aute v Moste nebo Brne, pri dnech pro verejnost, bude porad dal, nez futuristicky simulator na murich nohach.

0/0
10.1.2011 16:04

Fun1k

Re: Re: Ano

Ano, právě teď půjdu na třetí jízdu do autoškoly a je to opravdu velice odlišné! (na druhe jizde jsem projel roztoky)

0/0
10.1.2011 16:12

květoslav lumír

Re: Ano

tak si připlať na hexatech www.youtube.com/watch?v=DxMGdF_i8QI&feature=related

0/0
10.1.2011 17:23

pan.klobouk

Re: Re: Ano

Viz moje zminka o hrackach typu Force Dynamics. Nebo je tohle lepsi nez 301-ka? :) Ale ono je to jedno, i kdyz to s tebou bude natrasat sebelip, jizde v realnem aute se to nevyrovna. Nicmene porad je to lepsi a dal nez jen FF volant v ruce, no.

0/0
10.1.2011 18:43

květoslav lumír

Re: Re: Re: Ano

asi takhle, mít to doma tak v tom i spim;-D:-P

0/0
10.1.2011 19:25

mechwarrior

Re: Re: Ano

správna ale trošku jednostranná úvaha... opomenul si totiž výhody simulácie ;-)

0/0
10.1.2011 17:35

pan.klobouk

Re: Re: Re: Ano

Tak samozrejme, ale podobna videa jsou vzdycky velmi zabavna. Nebudou kloucka za chvili bolet nohy? Proc si k CoD4 radeji nesedne? A nebudou ho bolet ruce? At radsi zvoli osvedcenou mys a klavesnici, bude to i presnejsi a rychlesi.

OK, CoD4 vyjde urcite levneji, nez hodina na strelnici. Zrovna tak rFactor je lepsi varianta nez drahe skutecne zavodni auto. Jenze porad je to jako nebe a dudy. To je jak libovat si u Lotusu na Amize, jak jsem to dobre nakoupil, ze realny Esprit z bazaru by byly jen vyhozene penize. ;D

0/0
10.1.2011 18:49

mechwarrior

Re: Re: Re: Re: Ano

jasné, ja rozumiem čo sa snažíš povedať ...

na druhej strane čo sa týka výhľadov do budúcnosti, je dôležitý fakt, že hry sú z pozície simulácie skutočného sveta iba v začiatkoch a tým myslím naozaj iba v plienkach. Kinect je výrobok iba jeden z prvých svojho druhu, v budúcnosti sa dočkáme omnoho precíznejších a presnejších zariadení a čím ďalej tým viac sa budú rozdiely medzi simuláciou a reálnym zážitkom mazať, to sa stane prichodom systémov ktoré bude možné prepojiť s mozgom.

Takže všetky tieto zariadenia a snaha o lepšie prepojenie človeka s virtuálnou realitou je iba obyčajnou cestou k niečomu čo je nevyhnutné a neodvrátiteľné. Naša generácia ak chce reálny zážitok musí vypnúť PC alebo konzolu a uspokojovať svoje potreby v reálnom svete ... a tu mi treba napísať : bohu vďaka !;-)

0/0
10.1.2011 19:02

Monolith777

Re: Re: Re: Re: Re: Ano

Když budu trochu fantazírovat, představoval bych si to jednou takto: přes nějaký senzor a nějakou konvertibilní jednotku by se třeba dalo přenést vědomí částečně do virtuálního rozhrání, (trochu jako matrix) s tím, že by jedinec nemohl zemřít, pouze by se pomocí mysli, telepaticky domlouval s rozhráním hry, měnil by si nastavení kvality obrazu, zvuku, vypínal by hru, ale jinak by byl součástí hry, třeba jen jako hologram sebe sama, nic by necítil, ale pouze by měl v ruce zbraň, byl by oblečený do vojenského a bylo by to celé spíš předvolené...

I když tak jako tak, jestli něco takového bude, využije to ze začátku asi jen armáda pro simulace konfliktů, prostě jen jako výcvikový program.

0/0
10.1.2011 20:55

pan.klobouk

Re: Re: Re: Re: Re: Ano

Jj a obavam se, ze toho uz my se vazne nedozijem. ;) Kdyz uvazim kdy uz tu byly prvni virtualni helmy (bajna VFX) a jak v podstate zapadly, tak to nevidim moc optimisticky. Ne ze by snad vyvoj stagnoval, ale je tak nejak chaoticky, kazdy neco zkousi, prakticky nic se neuchyti, nejak chybi smer a cil.

Plus je samozrejme nutne brat ohled na finance a taky moznost domaciho vyuziti. I ta sedacka Force Dynamics je dobra tak do garaze, k rodinnemu domku, nez do obyvaku. A i ten hloupy Kinect chce pomalu malou telocvicnu, pritom skoro nic neumi. ;) Jedine to vazne hnat vsechno pres osaleni mozku, kdy se nam vsechno bude jen promitat a jakoby zdat. Kdepak nekde stat, poskakovat a mavat rukama... pekne lezet, napojeny do systemu a patricne impulzy uz zaridi, co si maji nase smysly predstavit.

0/0
10.1.2011 22:45

mechwarrior

hm

to čistenie miestností v závere vyzeralo dosť zúfalo ale tak prečo nie, ako ranná rozcvička ok :-)

0/0
10.1.2011 14:02

reactt

Fake.. :D :D :D :D

No to snad není ani pravda, už jen ta kombinace Wii a kinect. :D :D Ale rozhodně se to dá poznat na střelnici, kde frajer mává jak na prvního máje a obazovka zůstává klidná. Když se kouknu na jiné pokusi, tak zrovna tento spadá mezi ty nepodařené..

0/0
10.1.2011 13:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.