Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dirt 3 nabídne rallye závodění a dokonalou grafiku

Třetí díl oblíbené závodní série nabídne kromě autentického rallye závodění také efektní triky na speciálních stadionech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lofas_na_druhou

Dirt3

Hej a nevite nekdo kdy ma Dirt 3 vyjit??? strašně by mě to zajimalo :-)

0/0
26.1.2011 12:04

HonyaDj

Že by konečně?

S velkou nostalgií si vždycky rád znova zahraju Rally Championship 2000 (pro mě nejlepší rallye hra, co kdy vyšla) nebo Richard Burns Rally. Od té doby nevyšlo nic, co by se těmhlě hrám vyrovnalo. Ani DiRT nebo DiRT 2. Že by DiRT 3 byla konečně zase rallye? Vzhledem k současné podobě "typického hráče", na kterého je jízda víc jak 3 minuty moc, se ale bojím, že se nic nezmění. DiRT 2 byl nudný.

0/0
23.1.2011 16:41

Aladin na Bonuswebu

Re: Že by konečně?

Me jeste bavilo Rally Trophy :))))

0/0
23.1.2011 16:52

To-nejsem-ja

Re: Že by konečně?

Mě se vždycky líběj nářky lidí, že je to málo simulace příliš arcády atd. Ale ruku na srdce kdo z vás seděl ve skutečným rally autě??? Nebo kdo z vás seděl ve formuli??? Tipnu, že z 99,999% nikdo. Takže téměř nikdo nemůže srovnávat. Nedávno byl na idnesu článek s novinářem, kerej prošel výcvikem a moh si projet vozem F1 asi 5 kol na okruhu v Monze. A celkem ho překvapilo jak lehký je pilotovat formuli 1. Tudíž až tady zase někdo bude brečet nad tím, že hra F1 je příliš arcáda ať si nejdřív zajede do Itálie, příslušný auto si vyzkouší a pak ať někde brečí....

0/0
23.1.2011 19:09

rostan007

Re: Re: Že by konečně?

Tak teď jsi úplně změnil můj pohled na život, děkuji ! IDNES, meta věrohodnosti !

Jinak ono asi vážně není tak těžké řídit lehké a výkonné auto s přítlakem jako kráva. Motokáru taky uřídí i malé děcko.

A zkus si někdy zajezdit s RBR, vždyť tam musí každý, kdo někdy řídil auto, poznat, že se to prostě chová tak nějak reálně. Řídíš to, co bys od WRC očekával.

0/0
23.1.2011 19:45

To-nejsem-ja

Re: Re: Re: Že by konečně?

Sorry, ale neztotožňuju se s tzv. hráčskou dogmou, že čím se auto hůř ovládá tím je hra reálnější a tím i těžší. To de naprosto proti logice věci. A jelikož v dnešní době je normální, že při kdejakejch rally sprintech a rally exibicích je celkem normální, že si za volant po krátký instrukci sedá kdejakej herec či hérečka mě skutečně tohle dogma naprosto vyvrací. Náročnost rally není v náročnosti ovládání vozu, ale v náročnosti pustit se na hranu rizika toho kterého jezdce a jeho hraničních schpností. To, že se mi auto po polechtání plynu bude smýkat ze strany na stranu nebo pokud budu mít strach víc trhnout volantem není o realističnosti, ale pouze uměle navozovaný náročnosti.

0/0
23.1.2011 20:07

MartyKO

Re: Re: Re: Re: Že by konečně?

Jedna věc je chování auta a druhá věc je trať. A už když vidím screenshot kde s tou Audinou která to valí po šotolinový cestě širší než D1 tak to ve mě moc důvěry nevzbuzuje...

0/0
23.1.2011 21:17

PLuto

Re: Re: Že by konečně?

Troufám si tvrdit, že jsem jeden z těch, co srovnávat můžou. Dirt 3 jsem ještě nehrál, ale předchozí dva díly neměly s realitou nic společného. U většiny špičkových rallyových aut by drtivá většina z vás měla problémy vůbec nastartovat a rozjet se... Opravdu se realitě nejvíce přiblížil Richard Burns Rally, i když i ta má a měla své mouchy.

0/0
23.1.2011 20:41

cyclope80

Re: Re: Re: Že by konečně?

Ano, předchozí dva díly neměly nic společného s realitou, ale taky si na to nikdy nehrály. Prostě to je akráda. A proto to třeba hraju. Už nejsem bohužel student, co by propařil celý letní prázdniny a tudíž nemám třeba na RBR a podobný simulace čas. Všechno složitě nastavovat, mít vypiplanej volant, pedály... jojo tenkrát mě to sice bavilo, ale dneska už radši sáhnu po tomhle - spustit, hrát, zajezdit si půl hoďky a jít od toho. ;-)

0/0
24.1.2011 11:13

PLuto

Re: Re: Re: Re: Že by konečně?

Proti tomu já nic nemám. Můj příspěvek byla reakce na texty mých "předřečníků" ohledně zkušeností a nezkušeností některých lidí s reálnými závody. Všem, co se kolem závodních her pohybují je jasné, že Dirt je arkáda, leč občas si na simulaci hraje (nebo je tak laické veřejnosti předkládána). Ani jeden Dirt stejně jako poslední "klasické" CMR mě nikdy nebraly. To už si spíš radši zahraju toho RBR. Taky nejsem příznivcem nastavování a piplání, radši si posháním už nějaké nastavení a jedu se bavit. Pro mě je to pořád lepší, než si hrát s arkádou. Poslední arkáda, u které jsem dokázal skutečně hodně dlouho vydržet, byl Screamer 2. Jo, to bývaly časy...

0/0
25.1.2011 2:19

HonyaDj

Re: Re: Že by konečně?

No moc jsem nepochopil, proč tohle píšeš pod můj příspěvek. O brekotu, jestli je to simulace nebo arkáda, nikde nepíšu ANI SLOVO. Mně je jedno, jak moc je to "simulace", když skutečný rallye auto reaguje úplně jinak. Ale DiRT 1 a 2 prostě NENÍ rallye. Trať na dvě minuty? Tak to ani náhodou...

0/0
25.1.2011 23:39

goofysk

Re: Že by konečně?

Souhlas Rally Championship 2000 bylo hodně drsný...

0/0
23.1.2011 19:51

bitkar

Re: Re: Že by konečně?

nejlepsi bylo Lombard Rallye na Atari 512ST :)

0/0
24.1.2011 12:59

mechwarrior

Re: Že by konečně?

ha! môj človek ... RCH2000 bola legenda na n-tú. Úzke a hlavné mimoriadne dlhé trate kde stačil jediný zlý pohyb a auto bolo kaput. Takých hier sa už asi nedočkáme. Dnes každá trať konči do 10 minút a je široká ako pre kamióny...

0/0
23.1.2011 22:00

Clayton

Dirt 2 mě zklamal

Doufám, že se Dirt 3 vrátí aspoň k prvnímu Dirtu. Druhý díl byla nehratelná arkáda. První díl sice také nebyl Richard Burns, ale třeba takový Pikes Peak byla hezká trať. Na autě šlo ledacos nastavovat, na to také Dirt 2 rezignoval.

0/0
23.1.2011 11:59

gawy

Re: Dirt 2 mě zklamal

Mozna by ses (i ostatni, co tu breci nad arkadovosti) mel smirit s tim, ze Dirt neni serie pro tebe a dal cekat na tvuj vysneny simulator. Az ho nekdo udela a vyda.

0/0
23.1.2011 16:40

rostan007

Re: Re: Dirt 2 mě zklamal

On docela slušně napsal, co by si přál a co se mu líbilo na DIRTu. Kdo tady brečí? Proč to vůbec píšeš?

0/0
23.1.2011 19:00

bitkar

Re: Dirt 2 mě zklamal

ja nevim, dirt1 jsem nehral, 2 jo. jsem simracing hrac a nepripadala mi ta dvojka tak moc arkadova. Proste jsem si vsechno povypinal, dal obtiznost na druhy nejvyssi a jezdil. Auta se chovali tak, jak jsem ocekaval, ze by se chovali ve skutecnosti. Zadny litani 200 skrz zatacky ala NFS, bylo to 1000x lepsi nez cely NFS. Ja byl s jizdnim modelem spokojen. Nebyl ultraobtizne realistickej, ale s realitou mel hodne spolecnyho a zvladal ho i min narocnej hrac. Podle me se jim povedlo vzacny vyvazeni, vetsina developeru tu spis doku*vi nez ze by to bylo +

0/0
24.1.2011 12:53

Eclipse_GSX

vtipný

"Velkým zpestřením bude dynamické počasí, kdy najednou začne například hustě pršet, nebo sněžit."

No jestli to budou dvouminutový erzety, tak je na co se těšit. 20 vteřin před koncem začne sněžit, to by bylo bezva!;-D Ale zase jestli erzeta zabere aspoň 5 minut (marně tajně doufám, že třeba i 10 a víc), tak bravo.

"Ovládají se totiž výrazně jinak než na trati"

U takový überarkády, jako je série Dirt, se není čemu divit. Na tratích to musí sedět jak přikovaný, aby to náhodou nebylo složitý, nebo aby někdo nedej bože musel trať opakovat. Na triky je potřeba přilnavost rapidně snížit, jinak by se zadek nedal utrhnout. Plus nejspíš nějaký extra vodítka za ručičku, aby to opět nebylo těžký. => 2 jízdní modely v jedný hře. Jestli se mýlím, tak jsem ochotnej odpustit Codemasters jejich debakly posledních let. Jestli někomu takovej styl her vyhovuje, prosim, hrajte si a bavte se. Já se tomu klidně vyhnu. Každopádně jsem zvědavej, s čím vyrukujou tentokrát.

0/0
23.1.2011 11:43

Dzardajs

Re: vtipný

2 jízdní modely v jedný hře"

Jo to mas pravdu. treba takovej Grid nebo Shift ma taky 2 jizdni modely Zavod/Drift a je to otresny kdyz si clovek zvykne na chovani auta a jde hrat Triky/Drifty a je to uplne o necem jinym. To me na tom opravdu stve. Ale jak pises kdyby byl jenom jeden jizdni model tak s tim autem drift za boha neudelas :-)

0/0
23.1.2011 12:23

Dzardajs

Re: Re: vtipný

V Gridu je sice hodne arkadovej ale da se kdežto v Shiftu jsou pro me Drifty hruza (temer neovladatelny) :-)

0/0
23.1.2011 12:25

Eclipse_GSX

Re: Re: vtipný

Drift v Shiftu byla trapárna na n-tou. Když auto ani ne s dvoustovkou koní při rozjezdu hrabe na čtyřku, lítá jak zběsilý... To bylo bez legrace jak jízda po ledě. Ani ne po sněhu, ale po ledě. A to jen na rovnejch tratích. Jak došlo na zdolávání byť menších vejškovejch rozdílů, tak to byla fyzika z jiný planety. Driftům jsem se vždycky vyhnul. Trapnější už snad byl jen závod v kariéře 30 kol na jednoúrovňový osmičce s 16 auty na startovním poli. Zas člověk zjistí, kolik sprostejch nadávek je schopnej použít za minutu;-D

0/0
23.1.2011 13:43

bitkar

Re: Re: vtipný

ono by ot nevadilo, kdyby to nebylo moc rozdilny. Protoze drift auta pouzivaj trochu jinej setup a geometrii podvozku. Aspon teda RWD, jestli se na driftech meni neco i u AWD aut moc nevim. Takze kdyby to bylo jen takle, proc ne. Kazdopadne nechapu - je snad takovej problem do options udelat neco co muzes zapnout pokud jsi lama a jinak to nechat realisticky? proste nejakej "arcade mode" nebo "drift helper"

0/0
24.1.2011 12:49

error404_is_back

návrat ke kořenům vítám

nostalgicky vzpomínám na CMR 1 a 2 ještě na prvním Playstationu. Tam bylo tuším 8 rallye soutěži, každá s jiným povrchem, a v každé několik RZet. To bejvaly s kámošema boje o setinky na každé erzetě. v Dirt2 je super ten rallyecross, ale strašně málo tratí (asi jen 3?).

0/0
23.1.2011 11:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.