Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

TES V: Skyrim - screen + detaily engine

Vývojářská společnost Bethesda vypustil první ingame screenshot z chystané hry na hrdiny The Elder Scrolls V: Skyrim a zároveň uvolnila informace o novém engine, který hru pohání. Ten nese název Creation Engine.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A.Jey

hlavne aby nebyla nuda

Hlavne aby to nebylo ke konci nudne jako minule .. zavirat jednu branu za druhou bylo uz pak docela monotoni ... uprednostnoval jsem zabijaka s lukem .. a po questech za vrahy .. coz bylo super a dojiti hlavniho pribehu ... me uz hra nejak nenutila zavirat brany a kdyz sem ziskal vsechny deadricke artefakty talk uz to byla vylozene nuda.

0/0
19.1.2011 14:40

don.Psycho

Re: hlavne aby nebyla nuda

Přesně tak,taky jsem hrál za vraha a plnil gildovní úkoly.  Hlavní linii jsem hrál pouze do otevření první brány, potom jsem jen chodil po městech,guildách a plnil questy...

0/0
19.1.2011 16:48

A.Jey

Re: Re: hlavne aby nebyla nuda

bohuzel questy byly teda spise nebyly na moc dlouho .. max par dni kdyz jsi to chodil .. a ja to chodil pres celou mapu .. skakat me neba :-) .. cely skakani bych vymazal a dal skoky jen do hlavnich mest . .a to ve forme prevoznika za prachy . .a udelal poradne HC hru .-) ... ;-)

0/0
19.1.2011 16:51

don.Psycho

Re: Re: Re: hlavne aby nebyla nuda

Rozhodně by to prospělo,ale kdyby tam přidali i speciální hardcore mód jako ve Fallout:NV tak bych se nezlobil...:-)

0/0
19.1.2011 20:40

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: hlavne aby nebyla nuda

Ten by byl dost zajímavý. Doufám, že stejně jako ostatní díly bude snadno modifikovatelný. To pak teprve bude něco.

0/0
20.1.2011 10:22

Mršina

:)

Zkratka to co bylo pred 10 lety v gothicu bude i tady :-D Ale zatimco gothic sel do hajlu, tak TES se nastesti vyviji.

0/0
19.1.2011 13:57

skl1

Re: :)

Uz v TES Arene byl generovany teren s dungeony do kterych nasledne odkazovaly Q...to jeste hosi od Gothicu cucali dudliky

0/0
19.1.2011 14:49

NEkromanT

Re: Re: :)

Myslim ze rec byla spis o tech dennich rutinach npc a zivosti sveta. V Gothic nestali vsichni jen na miste (myslim prvni dva, mozna tri, o Arcanii nemluvim) nebo nebyl vrchol AI ze presli prez ulici, ale meli dany ze napr. remeslnici prez den pracovali, vecer sli na pivo do hospody nebo doma kourili vodarnu a tak, pak sli spat. Sice treba zbytecna vec a nakonec to taky skoncilo u toho ze tyhle cinnosti opakovali porad dokola jak je meli predurcene, ale atmosfera je mnohem lepsi a bavilo me na tom obcas jen tak chodit mestem a sledovat se jak se od rana do vecera meni.

0/0
19.1.2011 20:08

mechwarrior

Re: Re: Re: :)

a čo to má spoločné s TES ? v Oblivione toto všetko bolo, NPC vykonávali svoje činnosti, ráno vstali, išli napríklad okopávať záhradku, potom išli do mesta a večer sa vrátili domov a zaľahly... takže ešte raz, čo majú reči o postávaní NPC na mieste s TES ?

0/0
20.1.2011 1:45

oldboy

...

Wow, NPC už nebudou stát léta na jednom fleku? Revoluce!

0/0
19.1.2011 13:12

mechwarrior

Re: ...

ako to myslíš ? keby si to napísal o Arcanii tak nepoviem pol slova ale v TES4 NPC rozhodne nestály "léta" na jednom fleku...

0/0
19.1.2011 17:43

oldboy

Re: Re: ...

Já hrál naposled TES3 - pokud to bylo v TES4, nevím proč to vůbec zmiňují.

0/0
20.1.2011 9:49

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: ...

Ale oni nezminuji to o cem pises ty, spatne jsi to pochopil, pri rozhovoru se postava zastavila a ty jsi s ni kecal - to NEZNAMENA, ze celou dobu staly na miste ;-)

0/0
20.1.2011 9:52

bonuSSweb

O-o

Na papíře pěkný, ale bez videa bezvýznamná informace.:-/

0/0
19.1.2011 13:06

Eclipse_GSX

Heleme se

Že by šetřílkové v Bethesdě konečně vyrukovaly s něčím po technický stránce obstojným? To koukám, 3x slává. Už jsem jim nevěřil, překvapili :)

0/0
19.1.2011 12:46

don.Psycho

Re: Heleme se

Sakra,snad vždy když vyšla hra v sérii TES,tak graficky posunovala hranice možností. Tak co znamená to "konečně" ?

PS: Jestli myslíš F:NV tak ok..

0/0
19.1.2011 17:04

Eclipse_GSX

Re: Re: Heleme se

No to teda nevím, jak posunovala hranice možností. Morrowind to graficky v porovnání s Gothicem 2 projel, to je prostě fakt. Gothic měl větší dohlednost, textury s trávou trčící ze země, lepší stínování a enviromentální efekty etc. Ano, měl horší architekturu budov, což bylo dáno enginem, ale zase nebyly loadingy. Graficky Morrowind až taková revoluce nebyla. Oblivion zdědil překopanej engine po Morrowindu. Jako celek hra vypadala hezky, ale technologicky to zázrak rozhodně opět nebyl. Engine neschopnej pracovat s dynamickým stínováním, fyzikální model chyběl, prkenný animace hrůza děs a dalo by se pokračovat. Rok 2006 a v Bethesdě nevěděli, co je to filtrování textur. Fallout 3 zdědil ten samej engine (akorát přibylo AF), opět dynamický stínování neexistuje, opět fyzikální model nula (prkenný animace, gravitace jak na Měsíci). Fallout NV, ten samej engine, ty samý problémy.

Od roku 2002 ten samej engine přesně s těma samýma neduhama - nejsou stíny, nejsou animace, není fyzikální model. Neříkej mi, že to nejsou šetřílci. Obvzlášť stíny byly fakt už fest trapný ;-) Jako celek to nikdy nevypadalo špatně, ale s TES V se konečně odpoutali od starýho Gamebrya, takže se technologicky přesouváme do současnosti.

0/0
20.1.2011 15:28

mechwarrior

Re: Re: Re: Heleme se

tá glorifikácie G2 už začína byť trochu odveci ... ale OK takisto ju mám rád ;-). Lenže čo sa týka jej architektúry ( ak sa vôbec o nejakej dá u Gothicu hovoriť) nie je vôbec problém enginu ale toho že v Piranha Bytes jednoducho nemajú špičkových dizajnérov, čo sa napokon znovu prejavilo v Gothic 3 ako jedna z jeho najväčších slabín. Ale s tým, že sa Bethesda konečne odpútala od gamebrya nie je možné nič iné len súhlasiť, som veľmi zvedavý na výsledok.

0/0
20.1.2011 18:08

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: Re: Heleme se

No to si tak v případě Gothicu 2 nejsem uplně jistej, co se těch budov týče. Už tak si přístavní město žádalo hyperkomp (bavíme se o roku 2002/2003):-) Ale je fakt, že PB jsou celem malý studio a možnosti v porovnání s Bethesdou jsou dost omezený. Proto je maj skalní fandové tak rádi, všechno to působí "domácky" :) Na TES V jsem zvědavej jakbysmet.

0/0
20.1.2011 22:17

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Heleme se

ses zbláznil ne? Gothic 1 a 2 nemělo žádný super engine ani na tehdejší dobu a už tuplem ne tak aby se chytal na světelné efekty a vodu v morrowindu nemluvě o modelech :)

to jediné co bylo na gothicu náročné bylo naplácání desítek stromů a postaviček na co nejmenší plochu, tak to by v tom byl čert aby to tehdy nechtělo trošku lepší počítač

0/0
21.1.2011 0:44

Skjoldr

Engine

Náhodná generace questů? To zní jako zábava na dlouhé hodiny hraní! Tímto mne absolutně potěšili. Tak jen do toho, ať to je pecka!

0/0
19.1.2011 11:49

cinclant

Re: Engine

Jen aby ty questy pak za něco stály...

0/0
19.1.2011 14:04

Skjoldr

Re: Re: Engine

Tak náhodná generace questů pro zabijáky, jak je uvedeno, nemusí být něco úplně extra - to snad nikdo ani nečeká. Ale rozhodně to na hratelnosti neublíží.

0/0
19.1.2011 14:10

Giga Pudding

Re: Re: Re: Engine

to se dá udělat úplně jednoduše spawnováním postaviček s různými jmény do různých lokací :) nic extra

akorát by byl problém kdyby se vrátili do časů daggerfallu a udělali generované i jeskyně :) nejlíp tak aby byly nedohratelné jako tehdy :)

0/0
19.1.2011 23:59

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Engine

A co víc než spawnování cílu do různých lokací zrovna pro assassina si přát?

0/0
20.1.2011 10:11

Giga Pudding

Re: Re: Re: Re: Re: Engine

No třeba nějaký nápad a variabilitu, která ale jde jen s nějakými předem poctivě vytvořenými úkoly, protože generované nakonec začnou být všechny stejné.

0/0
20.1.2011 12:47

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Engine

Třeba to tak hrozné nebude. A ono stejně jde o to, že pokud jsem to dobře pochopil, tak tady ty generované úkoly mají být nějaké naprosto absolutně vedlejší. Třeba jen na získání peněz. Pořád lepší než běhat přírodou při lovu nějakého trapáka.

0/0
20.1.2011 12:53

mechwarrior

Re: Engine

súhlasím, môže to byť zaújímavé (i keď teda asi riadny zabijak času)... Generované misie mi chýbajú v hrách obecne, naposledy som ich hral v Soldier of Fortune 2 a náramne to hru pozdvyhlo...

0/0
19.1.2011 17:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.