- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavne aby to nebylo ke konci nudne jako minule .. zavirat jednu branu za druhou bylo uz pak docela monotoni ... uprednostnoval jsem zabijaka s lukem .. a po questech za vrahy .. coz bylo super a dojiti hlavniho pribehu ... me uz hra nejak nenutila zavirat brany a kdyz sem ziskal vsechny deadricke artefakty talk uz to byla vylozene nuda.
Přesně tak,taky jsem hrál za vraha a plnil gildovní úkoly. Hlavní linii jsem hrál pouze do otevření první brány, potom jsem jen chodil po městech,guildách a plnil questy...
Zkratka to co bylo pred 10 lety v gothicu bude i tady :-D Ale zatimco gothic sel do hajlu, tak TES se nastesti vyviji.
Uz v TES Arene byl generovany teren s dungeony do kterych nasledne odkazovaly Q...to jeste hosi od Gothicu cucali dudliky
ako to myslíš ? keby si to napísal o Arcanii tak nepoviem pol slova ale v TES4 NPC rozhodne nestály "léta" na jednom fleku...
Že by šetřílkové v Bethesdě konečně vyrukovaly s něčím po technický stránce obstojným? To koukám, 3x slává. Už jsem jim nevěřil, překvapili :)
Náhodná generace questů? To zní jako zábava na dlouhé hodiny hraní! Tímto mne absolutně potěšili. Tak jen do toho, ať to je pecka!