Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

TES V: Skyrim - oficiální podpora modů

Chystaná hra na hrdiny The Elder Scrolls V: Skyrim, nejnovější díl legendární série od vývojářů z Bethesdy poběží na novém engine, nabídne lepší grafiku, lepší umělou inteligenci a množství vychytávek. Jednou z nich je Construction Set, umožňující tvorbu modů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mantor

konzoly a mody

Keby sa chcelo, tak to ide...lenze ono sa na konzoliach nechce. LBP je jedna z mala vynimiek, kde je urcita okliestena forma mozna, inak ma clovek pocit , ze maju M$ a Sony, pravidlo, ze cim mensia hracia doba tym lepsie. No a mody ju zvycajne predlzuju proti comu treba bojovat nie?

0/0
21.1.2011 12:32

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: konzoly a mody

"mody ju zvycajne predlzuju" Naopak, to je potreba podporovat a nechat si to nalezite zaplatit ;-)

0/0
21.1.2011 12:45

Censoringie

Re: Re: konzoly a mody

? ;-D

0/0
22.1.2011 10:58

Regis

V mody na PS3 nevěřím

Vůbec ale ne proto, že by to nešlo. Ale kvůli hova*ům ze Sony, kteří budou te´d banovat a podezřívat každého, kdo jen na konzoli sáhne. Takže pssé.PS3kaři zapomeňte.. bohužel UT byla pohoděnka a důkaz že když se chce, tak to jde.

0/0
21.1.2011 12:09

bonuSSweb

Hmmm

Udělejte mód a pak vás budou autoři cenzurovat nebo žalovat jak to posledně předvedl BlizzardRv

0/0
21.1.2011 11:52

Skjoldr

Re: Hmmm

Pokud se jedná o mod Wold of StarCraft, což jsem si mimochodem nyní vyhledal, protože jsem vůbec nevěděl, o čem je řeč, tak sem narazil na:

Citace:

"Blizzard onoho klučinu kontaktoval, aby s ním vývoj modu probral a navíc ho ještě pozval do svého kampusu na schůzku s vývojáři StarCraftu II. Mimo jiné s ním chtějí prodiskutovat změnu názvu, protože "World of StarCraft" má zaregistrováno Blizzard."

0/0
21.1.2011 11:55

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Hmmm

Presne s mody nikdy nebyly na PC vetsi problemy naopak vetsina vyvojaru je podporuje ci dokonce zamestnava

0/0
21.1.2011 12:06

bonuSSweb

Re: Re: Hmmm

Mno máš pravdu ale jen v některých věcech jako např. že si sjednali schůzku za zavřenými dveřmi. A nemáš pravdu v tom že by Blizzard měl registrovanou značku World of StarCraft. A to je jádro pudla. Blizzard promrhal šanci ne registraci a kdyby chtěl použít tento název tak a moder si ho registroval ( což ještě může ) Pak má Blizzard problém. Zatím jen stáhl video co moder dal na youtube!( a na to neměl ani zdaleka právo ) A proč asi? Jde o značku kterou podstatě vymyslel moder ( ano je evidentní kde se inspiroval, ale to nic nemění na tom že blizzard značku tohoto jména nemá a ani ji registrovanou nikdy neměl ) Tady se bojí Blizzard toho že by to dopadlo stejně jako s DOTOU!

0/0
22.1.2011 0:09

Skjoldr

Re: Re: Re: Hmmm

Nemám sice od poslední doby Blizzard moc v lásce, ale tohle... Nechal odstranit z YouTube? Ne, to dělá YouTube. StarCraft je registrovaná značka, takže veškeré názvy obsahující slovo StarCraft je porušení autorských práv, ne?

0/0
22.1.2011 10:43

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: Hmmm

No ano Starcraft je registrovaná značka o tom žádná ( ale když si to tak vezmeš tak je to vlastně složenina Star-hvězda a Craft-řemeslo) Tak může podstatě napsat World of Star-Craft a je po srandě:-)

0/0
22.1.2011 12:47

Eclipse_GSX

Re: Hmmm

Myslím, že s tímhle u Bethesdy problém nikdy nebude. Vůči komunitě byli vždycky víc než štědří.

0/0
21.1.2011 11:56

KO23L

TES

Doufam, ze konecne taky udelaji Construction Kit i pro konzolove verze, ne jen pro PC jako vzdy

0/0
21.1.2011 11:07

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: TES

a jak ty mody budes posilat a kam je budes uploudovat? Konzole a mody spolu moc dohromady nejde

0/0
21.1.2011 11:28

kludas

Re: Re: TES

A co Unrealtournament 3 na PS3 ... tam mody jdou

0/0
21.1.2011 11:56

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: TES

neoficialni?

0/0
21.1.2011 12:04

KO23L

Re: Re: TES

To je tak tezke udelat pro takove ucely nake lobby nebo stranku? Jinak, v Littlebig Planet a podobnych hrach take neni problem sdilet svuj obsah s ostatnima, to by jen Bethesda musela chtit, to co rikas ty neni zadnej problem

0/0
21.1.2011 12:08

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: TES

Je rozdil "sdilet" a "uploudovat" vem si, ze by pak byly ruzne mody na vsech 3 platformach. Jde nejak treba pres flash neco zauploudovat na PS?

0/0
21.1.2011 12:23

KO23L

Re: Re: Re: Re: TES

Jde normalne, nahravat veci na Flashku, jdou trebas upravovat ulozeny pozice a pak je v poho nahrajes zas z5, opravoval sem si takhle poniceny savy z Borderlands (kdyz mi v online naskocili od jinych hracu questy ktery mi pak branili v pokroku ve svych zadanych ukolech)

0/0
21.1.2011 12:36

KO23L

Re: Re: TES

tak obě konzole (PS3, Xbox360) mají internet browser, klidně se mohou uploadovat na net

0/0
21.1.2011 12:39

Eclipse_GSX

Re: TES

To se nestane. Už tě vidím, jak na konzoli vytváříš třeba nový textury. Čím, jakým programem? To by bylo úděsný monstrum, vyžadovalo by to klávesnici a myš a ten vývoj... Vždyť je to nesmysl. Chceš mody? Tak si tuhle konkrétní hru kup na PC. Zas tak náročná na hw nebude, když je multiplatformní.

0/0
21.1.2011 11:55

kludas

Re: Re: TES

Byl bych pro stejnej systém jak u UT3, mody dělaný na PC, ale šly by stahnout do ps3 verze

0/0
21.1.2011 11:57

KO23L

Re: Re: TES

tak zrovna trebas textury by sis udelal na PC a nahral na Flashku :)

0/0
21.1.2011 12:33

Eclipse_GSX

Re: Re: Re: TES

Já to řeknu teda jinak. Spouta modfikací Oblivionu navýšila nároky na HW. Celá ta piplačka ohledně optimalizace, aby to vypadalo na konzoli co nejlíp a běželo zároveň při 30 fps, v tu chvíli spadne na tvůrci modifikace. On bude přebíhat mezi PC a konzolí a testovat, co ještě jde, a co už je moc. Kupte si to na PC. Je to multiplatformní, takže nároky budou střízlivý. Nehledě na to, že většina větších modifikací nevyjde hned druhej den po vydání hry, takže ceny odpovídajuícího PC budou zase jinde. A vy uděláte dobrej skutek, protože projednou podpoříte "umírající" platformu;-D

0/0
21.1.2011 14:58

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Od tech by se meli vsichni ucit

Proc takhle nefungujou vsichni, ne - oni radsi vydaji radsi par skinu ci modu, nazvou to jako DLC a prodaji nam to za par dolarku, stejne jako v jistem vlakovem simulatoru na steamu, meli akce 50% na vsechny DLC jako trate a vagonky, tak to vychazelo jen na 15.000,- ;-D kdyz si vzpomenu na starsi simulator, kde byla podobna modarska zakladna jako u TES, tak se mi chtelo brecet kam se to dostalo :-/

0/0
21.1.2011 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.