Diskuze
S teroristickým útokem v Rusku je spojována hra Modern Warfare 2
Děkujeme za pochopení.
dawelus
nesmysl
souhlasím,ve filmech je daleko více takových scén kterýma se dá inspirovat než ve hrách a nějáký psychouš co šetří všechny peníze na bombu bude težko hrát jednu z nejnověších her aby pochytil nějaký nápad kde to odpálit.A bombový atentát a bezhlavá střelba je taky rozdíl. když to chce udělat tak to udělá prostě někde kde je dost lidí,letiště se na to hodí.to by člověka napadlo i před vydáním mw2. že byla tato hra inspirací,to může vyplodit jedině někdo opravdu zaujatý proti hrám,bez fantazie a po 10pivech někde u stolu v hospodě.
Lolinator
To su debily
S takimto pristupom - Matrix bol inspiraciou pre utok na Ruskom letisku. A viete co? Este aj Smrtonostna pasca 2 bola inspiraciou pre utok na Ruskom Letisku. A nakoniec mozno aj Zandar zo Sain Tropez bol inspiraciou pre utok na Ruskom Letisku!
To je taka blbost - MW2 : No Russian nema nic spolocne s bombovim utokom omfg. Tam ani ziadna bomba nevybuchne. Tam ide o to hodit vinu za mrtvych na americanov - a na koho prosimvas tu budu hadzat vinu??? Iba ak Ruske vedenie sa nechalo inspirovat a vizabijalo vlastnych ludi aby malo zamienku zautocit na Gruzinsko, Kosovo alebo inu taku krajinku.
corpusdelicti
Předmět příspěvku
tohle je tak smesne, az je mi z te lidske blbosti smutno.
radiance
Jo
a vůbec veškeré násilí vzniklo až s příchodem počítačových her, to je jasné Před nimi byli všichni lidé jen hodní, neškodní a láskyplní
greenalien
Idnes
Náš oblibený bulvár zapoměl zmínit jednu důležitou věc: v misi No Russian jde o útok který sice provádí skupina Ruského teroristy Vladimíra Makarova, ale který je zinscenován tak, aby vina padla na někoho jiného. Odtud název mise a upozornění na začátku: "No Russian" (žádná ruština.) Kreml má dlouhodobě problém s teoriemi, že za některými z teroristických útoků v Rusku stojí Rusové sami, respektive FSB. Toho si mnozí internetoví vtipálci všimli, a začali proto onu misi žertovně dávat do spojitosti s masakrem na letišti v Domodědovu. RT je poslušný nástroj propagandy Kremlu, a tak chce celou věc prezentovat jako obyčejný případ zlého násilí ve hrách, a odpoutat pozornost od podtextu o kterém se na internetu žertuje.
Rheia
.
Proti nasili ve hrach nic nemam, sama si rada pustim AC2 kdyz me nekdo nas.. a zabiju par strazi nejakym nechutne krvavym zpusobem. Jediny co mi prijde celkem hnusny je kdyz se do her dostavaji realna mista na kterych se denne pohybuje hodne lidi a vy v ty hre mate za ukol to tam zmasakrovat (jako napriklad tady s tim letistem). To kdyby z her vypustili tak se zlobit vubec nebudu. At je tam strileni nacku za WW2, bodani nozu do lidi v renesancni Italii nebo treba absurdity jako delani si tlumice z kocky, ale realna a frekventovana mista bych opravdu vynechala.
UrsusLuin
Re: .
Jako třeba No Russian v MW2. A jiný pŕíklad by byl taky? Nebyl? Blbý, co?
Daeroen
blbost
Začínám mít pocit, že až se svět ocitne v krizi a nebudeme mít co jíst, všechna vina bude svedena na PacMana, který lidstvo inspiroval k tomu, aby sežrali vše co se jim dostane do rukou.
Eclipse_GSX
Re: blbost
Dobrý. Jen bych to trochu upravil, protože PacMan nemá ruce
adis002
nesmysl
nevím, jestli to tu už padlo- pročítat těch 7 stran (skoro všeho) spamu se mi opravdu nechce .
Myslím si, že je snad lehce odvoditelný fakt ten, že násilné hry odbourávají stres a agresi v hráči a myslím, že na to vyšla i NĚJAKÁ VĚDECKÁ PUBLIKACE... Takže to, že nějaký Arab se vrhne do Ruska jen proto, že o tom četl v recenzi v MW 2 a nemá na PC/X/PS aby si to zahrál a ten vztek si vybil tam, neznamená, že za to můžou hry, ale lidi, co tyto hry nehrají (píšu to trochu připitý, takže kdyby něco nedávalo smysl tak sorry )
TEJR
Toto
Podle mě je celá série Call of Duty 6 fajn...
Též jak už někdo říká...nemá to smysl sem psát ale aspoň si přečtete můj názor...ve hře mě násilí provázelo odmala...třeba Contra na Konzoli NES kde se střílelo všude všechno bouchalo všechno se níčilo to samé v Serious sam taky střílet okolo sebe a ani jedno se nedá nestrefit protože jak už někdo zmiňoval násli ve hrách bylo je a bude a to i kdyby to někdo zakázal což SILNĚ pochybuji) bi se to stejnak nezamezilo ale hlavně aby to bylo zakázané
jak sem psal.. násilí ve hrách je NORMÁLNÍ na to že se zastřelí párset milionů poligonů nikomu neuškdoí aspoň si může vybít vztek (ale to už jako poslední možnost) a SILNĚ, SILNĚ pochybuju že po zastřelení civilů ve hře se rozeběhnete ven s nožem v ruce a podřežete kolemjdoucí..
Pravda některý debil (teď to používám né jako nadávku ale označení člověka s vyšší mentalitou) by to klidně udělal to nepochybuji tak by se podle mě mělo takovýchto her udělat víc.. neříkám přímo hru se jménem KILL CIVILIANS! ale třeba Operace Flashpoint či Arma .. tam je ÚPLNĚ to samí jen Call of Duty je vyšší značka než nějáké Flashpointy tak proč je trochu neokritizovat.. proč si jen tak nezastěžovat stejnak tenhle žánr her mě nebaví... ale vím to na 100% že víc jak třičtvrtě lidí ze světa BAVÍ násilí ve hrách a když už nějáký idiot zařve něco ve smyslu ALAH! a jiné tak to už není problém Pc her jen kdyby to okoukalo něco přes 100 milionů lidí a začalo bezmyslně střílet po lidech.. pak už bych proto byl i já (kdyby to pomohlo..)
uufff no nic můj názor vypsán jsem o něco klidnější že můžu napsat něco o této hře a proto nebuďte mentální a kvůli blbím známkám nevyvražděte půl školy nemá to smyls (teď mluví o mladé generaci dnešních 8-11 let) :)
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...