Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejočekávanější strategie roku 2011

Strategiím se v poslední době nedaří, přesto jsme ale sestavili pro fandy žánru menu pro letošní rok. Jeho součástí jsou například nové díly známých značek jako Starcraft, Shogun či Heroes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lolinator

DoW2: Retribution

Preco tam neni datadisk na Dawn of War 2  - ktory vide ako samostatna hra uz marci? Ten je podla mna daleko lepsi nez hociktora z tych hier.

Uz Dawn of War 2 sam osebe je daleko vetsioa bomba a krok vpred v porovnani s SC2 alebo AoE na prehliadaci.

Homam 6 bude zas len dalsi pokus priblizit sa Homam 3 ... Jedina vec co ma oddial trochu zaujal je Shogun2: Total war.

A nehovorte ze expansie nie - ked SC2 tam ma HotS.

0/0
31.1.2011 21:25

mam.kvalitni.nazory.2

Re: DoW2: Retribution

"na prehliadaci" LOL

To srovnavas hry dle ceho? Ze vidis v recenzi nejaky printscreen z hry a dokazes podle toho posoudit celou hru? ;-D

0/0
31.1.2011 22:36

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: DoW2: Retribution

Nebo to srovnavas AoE verzi bezici v prohlizeci s 3D hrou? Proboha to snad ne.

0/0
31.1.2011 22:39

Fenixp

Re: Re: Re: DoW2: Retribution

Přijde mi zajímavé, jak lidi dynamicky mění své reakce podle toho, co se jim hodí: Když někdo říká, že se mu nelíbí grafika, tak řekne, že důležitá je hratelnost, ale když někdo prohlásí, že si nemyslí, že hratelnost za něco bude stát, tak se graficky chudší hra nemůže rovnat té graficky vyspělejší

0/0
31.1.2011 22:44

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: DoW2: Retribution

Tak to se shodnem, taky mi to pripada celkem vtipne, osobne AoE jsem miloval, ale tato serie umrela s prichodem trojky 

0/0
1.2.2011 7:06

gatekeeper

Starcraft II

"Velké novinky se čekat nedají", "Pujde hlavně o příběhové mise"... Tak nevim ale většina lidí co SC2 hraje se podle mě spíš těší na nové jednotky do MP které mohou uplně změnit strategie a rozhodně to malá změna nebude. To zas psal někdo kdo to ani nehrál ne? Rv

0/0
31.1.2011 18:33

slanecek

Re: Starcraft II

Nebo ho to nepustí na Battle.net, protože má pirátskou veri :D

0/0
31.1.2011 19:04

Lupulin

Re: Starcraft II

no...jasně...máš naprostou pravdu........ALE.......nemyslím si že změna jedné dvou jednotek a přidání další změní kompletně strategii.....to ani náááhodou...jen ji posune jinam....

0/0
1.2.2011 0:08

slanecek

Re: Re: Starcraft II

Já si to myslím. I relativně malé změny dělají ve Starcraftu velký "bordel", např. zvýšení fire range u Roachů úplně změnilo způsob hraní za Zergy a mělo to nepříznivé následky pro Protose. Přidání nových jednotek nejsou zrovna malé změny, že ano :) Jsem zvědavý, čím nás Blizzard překvapí. Doufám, že bude nějaká MP betaverze.

0/0
1.2.2011 10:25

A_aron

Re: Re: Starcraft II

Ale no, staci si spomenut na brood wars. Mi chces tvrdit, ze pridanie medicov zasadne nezmenilo hru za terranov? Ze pridanie lurkerov nezmenilo hru za zergov? Ze pridanie coraisrov nezmenilo hru za protossov?

To iste aj s Frozen throne.

0/0
1.2.2011 12:45

Subo

Boze to se neda cist ani...

Je treba zjednodusovat pro konzole, Protoze farmville hraje spousta lidi, neprekvapi tlak na zjednodusovani... omg.

Farmville nehraji hraci, to hraji socialne sitovy psychopati. Firmy by si mely ujasnit, jestli chteji delat hry pro hrace, nebo pro masy, pokud pro masy, tak je mozna lepsi vynechat herni rubriky jako Bonusweb a zaskatulkovat to spis do Ona, nebo tam nekde...

Ze jdou strategie do kytek posledni dobou je fakt a ma to prave na svedomi ten trend, snaha o to nabidnout je sirokemu publiku.,.. tak ztratily vetsinu srivejsich priznivcu a otazka je kolik novych si nasly na konzolich a facebookove komunite...

0/0
31.1.2011 14:49

HonyaDj

Re: Boze to se neda cist ani...

Souhlas. Dřív, když jsem chtěl hrát nějakou strategii, musel jsem se naučit principy jejího fungování a vytrénovat nějakou vlastní "strategii", jak hru hrát. Dnes? Stačí klikat jako d*bil.

0/0
31.1.2011 15:40

tickmaster

Re: Re: Boze to se neda cist ani...

Si děláte srandu ne? I ta Duna 2 nebo C&C bylo jen o naklikání jednotek a hromadným útoku.

0/0
31.1.2011 18:51

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Re: Re: Boze to se neda cist ani...

ale proti dnesnim hram to byla opravdu strategie.

0/0
31.1.2011 22:41

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Boze to se neda cist ani...

To bych nerekl, jelikoz jsem se strategiema zacinal, tak jsem nebyl zadny strateg a presto jsem to dohral, hezky dva tezice a jedem, opravdu strategie zakufrovat se, udelat nejsilnejsi jednotky a jedeeeeeem

0/0
1.2.2011 7:09

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Boze to se neda cist ani...

Taky je třeba zmínit, že ty hry byly pěkně zabugované :)

V deseti letech jsem 5x dohrál Dune 2, přičemž poslední misi za Harkoneny jsem udělal jen díky tomu, že jsem postavil zídku a za ní věž. Nepřátelské jednotky ke mně postupovaly v tak nešťastném úhlu, že se zasekly o roh zídky a věž je krásně rozstřílela :) Vůbec na to nejsem pyšný, vůbec... :-(

0/0
1.2.2011 10:29

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boze to se neda cist ani...

CaC - taky slo postavit zidky az nepriteli k zakladne a u toho zacit stavet veze.

0/0
1.2.2011 10:48

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boze to se neda cist ani...

Tahle zeď byla v mé základně. Je zajímavé, že to byl poslední kousek mé hradby - zbytek nepřítel rozsřílel, jen o tohle si vylámal zuby :)

0/0
1.2.2011 11:29

slanecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boze to se neda cist ani...

Taky bylo zajímavé sledovat tehdejší skriptování (i když o tomhle jsem nevěděl - bláhově jsem se domníval, že to má nějakou UI ;-D ). Vždycky chodili ze stejného úhlu, takže se za tou zdí tvořily deset centimetrů dlouhé fronty. Z toho jsem měl strach, protože 10 cm je na 14" monitoru dost :D

0/0
1.2.2011 11:31

Giga Pudding

Re: Boze to se neda cist ani...

ty budeš taky asi vtipálek :)

0/0
31.1.2011 17:41

KyleBroflovski

Re: Re: Boze to se neda cist ani...

Rv

0/0
31.1.2011 18:03

slanecek

Re: Re: Boze to se neda cist ani...

;-O

0/0
31.1.2011 19:05

KyleBroflovski

Re: Boze to se neda cist ani...

R^

0/0
31.1.2011 18:02

newky

Re: Boze to se neda cist ani...

Souhlasím a slastně zapínám Master of Orion 2.

0/0
31.1.2011 21:54

Glock Mark XIII

Dotaz

Vyjde něco ve stylu Commandos 2  (Soldiers - Heroes of WWII), nebo mám stále zůstávat u sérií Total War, Civ a Transport Tycoon? Páč ty nové hry mi přijdou všechny na jedno brdo ...

0/0
31.1.2011 13:51

qsubt

hmm

online mod v Shogunovi? Tak pokud to bude funkcni tak si snad i koupim orig:-)..., protoze samotne hrani proti naskriptovanemu AI mne za ty $ nestoji.

0/0
31.1.2011 10:10

Glock Mark XIII

Re: hmm

AI v TW funguje stále stejně, po 30 bitvách je další hraní bitev zdržování hry (neplatí pouze v případě bitev proti větší přesile).

0/0
31.1.2011 13:58

Sejka

Zklamání

Tak pokud jsou tyto hry ozančeny jako "Nejočekávanější" tak to potom potěš koště. A rozhodně zde chybí W40K Dawn of War 2 Retribution !!

0/0
31.1.2011 4:06

m.f.uWe

Re: Zklamání

U Dawn of War II - Retribution dávám za plně za pravdu, i když je to ''jen'' datadisk. Ale které STRATEGIE jsou jinak tento rok víc očekávané než ty ve článku vyjmenované???

0/0
31.1.2011 8:03

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Zklamání

Tak SC2 je defakto taky jen datadisk

0/0
31.1.2011 8:21

bonuSSweb

Re: Re: Re: Zklamání

a SC2 letos rozhodně neeRv

0/0
31.1.2011 8:56

bonuSSweb

Re: Re: Re: Re: Zklamání

a ještě si rejpnu do Blizzardofily DoW2 je rozhodně lepší strategie než SC2 ( mluvím jen o singlu u multiplayeru tam je to opačně ):-/

0/0
31.1.2011 8:59

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Multiplayer je vyloženě zaměřený na stragii boje místo strategie obecně, ačkoliv i tak to není nejhorší, je to stále zábavné. Dawn of War 1 byla v tomhle ohledu pro někoho lepší než 2.

0/0
31.1.2011 9:40

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

2ka u me mela vyznam pouze kooperativne kampan, MP me nezaujmul

0/0
31.1.2011 9:46

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

To hodně lidí také ne a hodně lidí naopak přilákal. Prostě to záleží na chuti.

0/0
31.1.2011 9:58

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Co to je za řeči prosimtě, single kampaň v DoW je zábavná a víc taktická, ale samotný příběh který ji zastřešuje je velmi slabý (univerzum kvalitní, to nepopírám) a gameplay rychle upadá do stereotypu. Hlavně na vyšší obtížnosti .... Captain je ještě jakž takž, ale na Primarcha jde vidět že Relic netuší jak udělat zábavnou obtížnost a radši volí maximální frustraci. Pokud mluvíš o Chaos Rising, ten zlepšil hratelnost kampaně, ale zároveň podle mě poskytnul málo wargearu a GUO Ulkair byl jeden z nejhorších bossů ever. Pokud mi hra dá na výběr mezi 20ti minutovým, neuvěřitelně nudným, stunlockem a cheese Tarkusem, který je v podstatě exploit .... je něco špatně.

SP v SC 2 se odehrává v daleko větším měřítku, její podání příběhu je daleko zajímavější a i samotný příběh je lepší. Nebo minimálně osobitější. Obsah samotné hry je tam ale daleko zajímavějc rozložený a udržuje kampaň čerstvou až do konce.

Nebudu hodnotit která hra je lepší, protože mě bavily obě. A stejně tak se těším jak na Swarm tak Retribution.

0/0
31.1.2011 11:42

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

No, me taky bavily obe, ale u DoW me zklamalo, ze ve dvojce zrusili zaklad a podstatu WH40K A to "masakr" - aneb, co to sakra ma byt, kdyz jedes se ctyrma skupinkama proti vsem? 8-o WH je proslaven hlavne tim, ze se tam masivne umira na obou stranach SM jesou sice borci, ale zas takovy ne a celkove ta hra trosicku upravovala universum k sirsimu publiku, ale v jednicce se mi to zpracovani libilo vice. Ale i tak se tesim na datadisk, konecne si po nekolika letech cekani zahraju kampan za tyranidy aneb jediny narod vynechany v DoW

0/0
31.1.2011 12:44

Skjoldr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Ono kdybys doopravdy věděl něco více o WH40k, tak bys neřekl tu první a druhou větu. Vyloženě jich nikdy nebylo moc (krom orků a tyranidů a možná IG), Space Marines naopak byli právěže takoví borci, aby dokázali sami vyflákat nepřátele o větších počtech.

0/0
31.1.2011 13:11

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Ja myslim, ze o WH vim celkem dost, presto je to nesmysl uz z toho duvodu, ze nebojuje skupinka, ale kdyz je napaden domovsky svet, tak cela kapitula, SM jsou elitni vojaci v super zbroji, ale treba jsem jeste neslysel, ze by se pohyboval squad po 3 lidech, vetsinou to je 8-10 jako mas v prvnim, navic kdyz si vemes proti cemu utoci, treba tyranidi, tak zas takovy borci to nejsou, aby ve trech vyflakali 10 skupin genolupicu. Samozrejme, ze proti masovemu stitu jakym je IG jsou uplne nekde jinde, ale tedy je to vyhnany do absurdity, navic, kdyz se kouknes co na ne utoci za specialni jednotky orcu, eldaru i tyranidu, tak tohle by 10 vojaku opravdu neprobehlo se stratou jednoho s tim, ze mu pak jednoho nahradnika poslou, tedy by poslaly vse co maji na lodi hned. Navic, to, ze nemaji zadnou techniku az pak na jednoho drenauta, ktery je navic delany za pochodu, taky kapanek fail

0/0
31.1.2011 13:33

Fenixp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Nenene, Warhammer 40k je o tom, že tam střílí věci, vybuchují věci, teče tam hodně krve a všichni mají cool hlášky. DoW 2 je tak warhammerový jak jenom může být :D Brát to universum, ač do detajlů zpracované, vážně mi přijde přitažené za vlasy.

0/0
31.1.2011 14:30

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Já si myslím že kdyby to udělali přesně podle zdroje, potom by ta hra nebyla ničím zvláštní... Mě se taková ta filmovost a epičnost docela líbila. Thule zdálky rozséval smrt, můj force commander stál někde uprostřed a mlátil nepřátele kladivem po hlavách, Avitus s raketometem flankoval a Cyrus v originále / Jonah v CR pobíhali okolo a dělali takové děvče pro všechno :)).

Ta hra sází na model hrdinů který tam prostě funguje. Navíc jsem rád že bojuju často jen já, protože spojenecké AI je tupé jak poleno. V poslední misi v CR se mi z ní dělá nevolno. Zvlášť když je člověk babysittuje, zničí všechny báze a zjistí že jsou vývojáři natolik cheap že to nic neovlivní ;-D

0/0
31.1.2011 14:48

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

vzdyt DoW jednicka fungovala a nebyla spatna, proste je jen pritazene za vlasy, to jak si to nehorazne davas a pak nastoupis do MP a zjistis, ze zase takovy borci to nejsou, jsou to 2 uplne jiny herni styly, coz ja bych treba v SP uvital vice ten z MP aspon co do balance se tyka

0/0
31.1.2011 15:07

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

No já jedničku nehrál, takže nesoudím...

Každopádně ten pocit nepřemožitelnosti tě na vyšší obtížnosti přejde. Naopak na Primarcha jsou tvoje jednotky naprosto useless. Ta hra je podle mě moc jednoduchá na normál ... Captain je akorát. Primarch pokud jsi sadista. Sice to neřeší ty logické nedostatky (tzn. 6 SM proti desetinásobné přesile+++, klidně elitních jednotek, zaráz), ale alespoň tě to zkrotí.

0/0
31.1.2011 15:27

vojcek_p

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Mno, třeba ve space hulcích je normálně že SM čelí přesile i stovky ku jednomu, ikdyž je fakt že tam se nasadí celý elitní první prapor a ne jen takové mariášové skupinky.

0/0
1.2.2011 14:24

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

To není žádné rýpnutí do blizzardofilů - 95 procent lidí má rádo Starcraft právě kvůli multiplayeru. Singleplayer v SC2 je jen takové zpestření, pro mnohé i zbytečnost ;-)

0/0
31.1.2011 11:47

Zayl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Nemám rád když si někdo tahá procenta a čísla z análu. Máš nějaké důkazy abys podepřel to, co jsi napsal?

0/0
31.1.2011 13:22

Radowan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zklamání

Ne, já rád tahám procenta z análu ;-) Ve skutečnosti znám stovky hráčů SC2 a 100% to hraje kvůli multiplayeru, takže těch pět procent jsem si vytáhl z análu, protože jsem si jistý, že je spousta lidí, co to má nelegálně a hrát multiplayer nemůžou a přesto je to baví :-P

0/0
2.2.2011 12:28

Ej.dzej.rimmer

...

Hmmm kdyby radsi udelali dalsi datadisk k Heroes V.Co se strategie a moznostma jak porazit nepritele jsou jednoznacne nejlepsi ze vsech heroesu.Ano 3 byli ve sve dobe nejlepsi a taky to nejlepsi z nich prave prevzali V a jeste vse vylepsili.Vubec se mi nelibi to zjednodusovani co chteji udelat v sestkach.

0/0
31.1.2011 1:35

Fenixp

Re: ...

No nevím, co vše chtějí zjednodušovat (je toho fakt víc, ať se ještě víc naštvu?), ale třeba suroviny ... Sakra, vypustí podstatnou část strategie původní hry a zrovna to je část, která je tak jednoduchá, že ji má neherní přítelkyně pochopila zhruba za 5 a půl sekundy...

0/0
31.1.2011 1:39

Ej.dzej.rimmer

Re: Re: ...

Naprostej souhlas.Obrazky vypadaji pekne to se musi nechat ,ale pro me Heroesy znamenaji vic nez jen obrazky.

0/0
31.1.2011 3:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.