Diskuze
Hry jsou výstavní síň nastupující technologie a hráči pokusní králíci
Děkujeme za pochopení.
m.f.uWe
POJEM A PRŮJEM
Normálně se k práci redaktorů, kterou odvedli na článku nevyjadřuji. Práce redaktorů není vždy lehká a také je skoro nemožné se svou prací zalíbit každému. Ale co je moc to je moc. TAKŽE - ''OnLive umožňuje hrát PC hryna dálku, ve vysokém rozlišení a s plnými detaily třeba z netbooků - tohle je abosolutní lež. Proč?
1. VYSOKE ROZLIŠENÍ - Jeslti někdo označuje za vysoké rozlišení 720p tak já teda ne. To je dnes standardní či substandardní rolišení. O 1080p si může nechat podělaný onlive jen zdát. I malé dítě musí vědět, že i když potřebný výpočetní výkon není doma tak někde být musí a to je právě kámen úrazu. Aby nějaký subjekt koncentroval takový výpočetní výkon, který by dokázal utáhnout tisíce sessions hraní např. METRO 2033 nebo CRYSIS s plnými detaily a v 1080p je prostě nemožné. nenechejte ze sebe dělat blbce.
2. PLNÉ DETAILY - ty viděl onlive tak akorát při jízdě z vlaku - detaily jsou skoro na nejnižší úrovni 3. LAGY - i kdyby se sebevíc snažili, tak se díky jakýmsi fyzikálním limitům, kterými se musím řídit níkdy nedostanou na odezvu hraní na vlastním PC.
4. NETBOOK? Prosím? Které prase si bude chtít vychutnat hru s plnými detaily na 10,1 palcové obrazovce? Navíc, které prase dokáže trochu slušně odehrát jakoukoli hru s hrkačem v klíně?
Celý článek je zavádějící. Cloud Gaming není budoucnost, ale vychcanost korporací. A jen procento blbců a prasat v populaci rozhodne, jestli taková zhovadilost má vůbec nějakou budoucnost. Doma je doma a vždycky doma bude. Co je doma je prostě doma. A kdo chce aby celá jeho zábava a soukr. život byl někde na sítí, tak toho je mi fakt líto.
myshaaak
Antipiracy
Tím hlavním důvodem, proč se Microsoft i Sony snaží prosadit systém, kdy vše běží a vše se ukládá na vlastní servery je zamezit pirátství. Jak ale snahy dopadnou a co budou znamenat pro herní průmysl je otázka. Pirátství (aniž ho chci obhajovat) totiž velkou měrou napomáhá rozvoji herního průmyslu jako takového a nevím, jestli je správným cílem udělat z hraní her drahou zábavu. Myslím, že to spíše napomůže většímu rozvoji causal scény a "velké hraní" ustoupí do pozadí.
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří
Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu
V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...
Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to
Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...
Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek
Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...